Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni

Ali ima kdo podatek kakšen je Sag vzmetenja na Gsu 800?

Objavljeno
  Ob 17. 8. 2016 ob 9:00, HaboBaraba pravi:

Pozdravljeni

Ali ima kdo podatek kakšen je Sag vzmetenja na Gsu 800?

Expand  

Tule je na dolgo opisan postopek za nastavitev in podatek o priporočenem sag-u za dualsport motorje.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 11. 7. 2016 ob 5:17, boych pravi:

Tale motor sem hodil gledat preden si ga ti kupil, moje vtise sem strnil tule:
Klik

Koliko sem se jaz menil z mojim mehanikom, bi neenakomeren tek motorja lahko bil posledica menjave original izpuha z Akrapovičem, brez, da bi bila narejena prilagoditev ...

Expand  

A maš kak podatek kdo je ta tip? Lahko na ZS

Objavljeno

 

  Ob 17. 8. 2016 ob 17:10, MiNa pravi:

Tule je na dolgo opisan postopek za nastavitev in podatek o priporočenem sag-u za dualsport motorje.

Expand  

Hvala ;)

Objavljeno

Motor je ravno prav ulavfan :). Zgleda kot iz trgovine.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
  Ob 17. 8. 2016 ob 17:11, KNNMS pravi:

A maš kak podatek kdo je ta tip? Lahko na ZS

Expand  

Na žalost ne ... :(

Objavljeno

A je kdo imel težavo, da mu se motor na majhnih obratih ugasne. To se  zgodi 1 ali 2 na 14 dni, ko čakaš na semaforju, bil na servisu in so rekli, da morajo naložiti nov softwar.  Tester ni pokazal nobenih napak in ko so naložili softwar na novo se napaka še zmeraj pojavlja. Povem jim, da napaka ni odpravljena in pol pribijejo, da je treba ugotavljati kaj je in to lahko stane še pa še

Objavljeno

Pogost pojav, (posebno če bereš forume). Prosti tek regulira Idle contoler device meni se je ta zadeva v 100Kkm pojavila mogoče parkrat. Poteka pa takole, po enakomerni vožnji s konstantnim plinom se zaustavim pri semaforju in sunkovito zaprem plin, motor se zaustavi "crkne". Na servisu sem dobil enak odgovor.

V primeru, da se pred zaustavitvijo držim pravila, da ob prestavljanju v nižje prestave dodajam rahel "medplin" se motor obnaša normalno, praktično tega pojava ni. Na servisu sem dobil enak odgovor.

Pa da izkoristi priložnost in opišem še mojih 100.000 Km, ki sem jih "naklepal" z mojim Baby BMW-jem.

Junija 2011 kupil novega in ga primerno utekel (po navodilih v priloženi knjižici). Prva vožnja 300km druga pa 800km, tako da je bil potreben prvi redni servis 1000km.

Pojavile so se že prve težave. Orginalne gume Tourance EXP so tresle nenormalno, že na meji nevarnega, posebej, če se izpustil krmilo. Pri 6Kkm sem motor odpeljal na servis zadeva je po centriranju bila malo boljša, o menjavi gum se pa nismo mogli dogovorit.  Po zamenjavi gum 15Kkm namestil nove Tourance (navadne) motor je bil povsem "drug" in od takrat z nobenimi gumami do danes nobenih problemov.

Do 40Kkm ko sem menjal verižni set z motorjem nobenih problemov. Ob montaži novega seta sem dodal DIY oiler i ta set je še danes 60Kkm kasneje v "top formi".

Fotografija0094.jpg

42Kkm, prva resna okvara, odpoved alternatorja. Menjavo opravil sam kar sem v tej temi tudi opisal.

DSC07111.JPG

56Kkm menjava akumulatorja vgradil EXCIDE.

79Kkm menjava ležajev na zadnjem kolesu

DSC09203.JPG

85Kkm menjava filtra za bencin (opisano nekaj nazaj v tej temi)

Seveda sem vmes menjal gume in na servisu opravljal redne servise, opisano pa sem uredil sam. Zapišem naj še, da vsako sezono pred začetkom voženj menjam zavorno tekočino in na dve sezone olje v prednjem vzmetenju. Menjava Prašnih in tesnilnih obročkov zaenkrat ni bila potrebna).

Danes ima motor 101.400 kilometrov in še vedno prede kot "mucek". Upam, da tako tudi ostane.

 

 

  • Všeč mi je 9
Objavljeno
  Ob 30. 8. 2016 ob 9:14, Snecer pravi:

ventile si kaj čekiral?

Expand  

Po posluhu :lol1:.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
  Ob 30. 8. 2016 ob 9:14, Snecer pravi:

ventile si kaj čekiral?

Expand  
  Ob 30. 8. 2016 ob 10:18, Borutt pravi:

Po posluhu :lol1:.

Expand  

Na 20 Kkm so mi na računih izkazoval kontrolo ventilov in zaračunaval tesnilo pokrova ventilov. Nikoli pa nisem bil prisoten. V primeru, da so nateguni kot z oljem v kotnih prenosih, potem...

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
  Ob 30. 8. 2016 ob 10:18, Borutt pravi:

Po posluhu :lol1:.

Expand  

Po njegovem celo ni potrebno ,če pa že ,to delajo lastniki (no vsaj enega poznnam) kot si povedal ...po posluhu pri garažnem mojstru :lol1:

Mina vsa čast , tako za vzdrževanje kot znanje , upam da jih naklepaš še 100kkm , takšnega motorčka se ne prodaja , kvečjemu se dokupi še nekaj poleg :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
  Ob 30. 8. 2016 ob 11:41, MiNa pravi:

Na 20 Kkm so mi na računih izkazoval kontrolo ventilov in zaračunaval tesnilo pokrova ventilov. Nikoli pa nisem bil prisoten. V primeru, da so nateguni kot z oljem v kotnih prenosih, potem...

Expand  

Saj veš, da ni letelo nate. Hec mora biti, je rekel mož, ko je vrgel ženo skozi okno. Tako ali tako pa vsi vemo, da zmaji letijo.

Na mojem se je obrnilo šele 50000 km. Japonsko natančno in brez okvar :P.

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
  Ob 30. 8. 2016 ob 11:47, Kmet2 pravi:

Po njegovem celo ni potrebno ,če pa že ,to delajo lastniki (no vsaj enega poznnam) kot si povedal ...po posluhu pri garažnem mojstru :lol1:

Mina vsa čast , tako za vzdrževanje kot znanje , upam da jih naklepaš še 100kkm , takšnega motorčka se ne prodaja , kvečjemu se dokupi še nekaj poleg :)

Expand  

Pa ni to Japonc..če delaš z BMW.jem na posluh, te kej hitro prevara z mehanikom.. :P

Objavljeno

Moj ima 41000 in so mi rekli na servisu 80eur štelanje ventilov in 80 eur tesnilo, na 20 000 pa jih nisem štelal. Spomladi bom kakšnemu garažnemu mojstru zapeljal, če ga najdem, da mal pogleda a je potrebno al ne.

 

 

Objavljeno

Na servisu mi je mehanik rekel, da lahko pri 50 malo pogledava, če je vse tako kot mora biti, torej kontrola, tako da bo to naslednje leto. 

Pa ni garažni mojster, ampak specialist za KTMe med drugim, res pa je, da motorja strankam ne opere, ker niso za to izučeni.

Objavljeno
  Ob 30. 8. 2016 ob 12:20, Snecer pravi:

Na servisu mi je mehanik rekel, da lahko pri 50 malo pogledava, če je vse tako kot mora biti, torej kontrola, tako da bo to naslednje leto. 

Pa ni garažni mojster, ampak specialist za KTMe med drugim, res pa je, da motorja strankam ne opere, ker niso za to izučeni.

Expand  

men ga tut ni Miha opral, ali gre tu že za diskriminacijo? :P

ti maš predpisano kontrolo na 42kkm, tut na 50kkm je še dovolj zgodaj, predlagam pa da se kontrola izvrši z merilnim instrumentom, saj posluh ponavadi ne zadostuje

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 30. 8. 2016 ob 12:23, DAMI34 pravi:

men ga tut ni Miha opral, ali gre tu že za diskriminacijo? :P

ti maš predpisano kontrolo na 42kkm, tut na 50kkm je še dovolj zgodaj, predlagam pa da se kontrola izvrši z merilnim instrumentom, saj posluh ponavadi ne zadostuje

Expand  

Verjetno nisi bil na striženju, pa niso prej oprali :) so račun v Avstrijo poslali.

 

Objavljeno
  Ob 30. 8. 2016 ob 12:49, Snecer pravi:

Verjetno nisi bil na striženju, pa niso prej oprali :) so račun v Avstrijo poslali.

 

Expand  

kompletn, pa ni prav mali :D

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Tudi proti garažnemu mojstru, če seveda obvlada načeloma nimam nič. Sam večino "servisiranja" opravinm doma, vse napake (okvare), ki sem jih opisal, sem odpravil sam, vendar sem vgrajeval "generične" rezervne dele.

Original alternator je zaradi konstrukcijske spremembe nekje leta `12 "nesramno" drag. Zato sem vgradil Electrosport edini, ki so ga na forumih svetovali kot primernega in vgradnja se je za sedaj pokazala za uspešno.

Ležaji koles so na srečo standardni in kot taki, pri specialistih za drobiž, v primerjavi s tistimi katerih škatlice imajo znak BigBlue na zunanji strani. Na srečo je tudi dogovor o neprodaji filtrov (KL315) med Mahle in BMW potekel, tako da se dobijo v prosti prodaji.

Kar se pa tiče ventilov, je problem pri ventilih, da s časom postane razmak med ventilom in odmično gredjo premajhem zaradi obrabe (ga ni mojstra, da bi to slišal na uho) in posledica je "požgan ventil in sedišče ventila. Pri preverjanju dela ni ravno veliko, ko pa zaznaš (izmeriš) odstopanje je pa potrebno nabaviti prave (ploščice) za nastavitev pravega "odmika ali zračnosti" ventila. Serviser ima to pri roki in delo konča lahko še isti dan. Zato pač nekaterih stvari ne počnem sam, čeprav mi je "šravfanje" v veselje in tudi znanja za tako "početje" imam dovolj.

Evo pa še nekaj o porabi. Računalnik mi je doslej vedno prikazoval porabo med 3,2-3,6l/100km, kar se je ob tankanju vedno pokazalo kot pravilno in ni odstopalo niti za "deci". Ravno na zadnji furi po Romuniji sva ugotovila, da je skupna poraba na obeh motorjih (moj F in njen MT) na 5Kkm bila 6,4l/100km. Znajo bit varčni tile "mlinčki".

Ja zavorne ploščice še nisem menjal. Mogoče tudi zato tako nizka poraba....

  Ob 30. 8. 2016 ob 12:15, sam pravi:

Moj ima 41000 in so mi rekli na servisu 80eur štelanje ventilov in 80 eur tesnilo, na 20 000 pa jih nisem štelal. Spomladi bom kakšnemu garažnemu mojstru zapeljal, če ga najdem, da mal pogleda a je potrebno al ne.

 

 

Expand  

Cena servisa ob kontroli ventilov...

  Ob 30. 8. 2016 ob 14:42, MiNa pravi:

 

Expand  

račun.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 5
Objavljeno

Kaj to je še ROTAX al je že kitajc

Objavljeno
  Ob 4. 9. 2016 ob 11:34, map pravi:

Kaj to je še ROTAX al je že kitajc

Expand  

Kitajc. 

Objavljeno

Mislim, da firmi Linhai in Kymco delata agregate za Bmw. Nekatere kitajske firme so močno napredovale v zadnjih letih.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!