Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Rdečko (F700GS) je pravkar obrnil števec preko 40K. Pri preverjanju stanja pred naslednjo turo sem ugotovil, da je čeljust zadnje zavore nekam "trda". Zadevo "podrem" in zopet najdem šlaparijo,

Gumica.thumb.jpg.c7c5d474634e942b739daaaa58d60cf9.jpg

lepo se vidi poškodovan rob gumice, ki pokriva drsni pin, kjer se giblje sedlo čeljusti.

ZavoraZ.JPG.22b1783b7642fdd9348114bf38c2fcdc.JPG

Pin je že bil rahlo rjast. zadevo sem očisti, in namazal s temperaturno obstojno silikonsko mastjo. Deluje kot nov.

Enak šlamperaj sem reševal na prejšnjem F650GS vendar šele pri 80K. Gumica je bila deformirana na podoben način.

  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ker se hitro bliža malo daljša pot, sem se danes posvetil tehniki...

Menjava olja in filtrov na obeh motorjih in po opravljenem priklop na GS911.

GS_911.thumb.jpg.ae83da53f05621712164b7fdd1d53a89.jpg

 

Nobenih napak le opomnik za sevis sem prestavil za 10Kkm.

IMG_20180716_144846.thumb.jpg.d7a9029cbf5f00889781d53c63995414.jpg

 
Malo sem prevetril še ABS modul na obeh motorjih, da malo "zaigrajo" ventili in motor v modulu...

IMG_20180716_144646.thumb.jpg.58966a4449aa8913c83574f67734dd93.jpg

in oba preobu v "gojzarje" Mitas E07. 12mm profila na novih, bova videla kako bo a kilometrino kot jo je imel @avtomoto sigurno ne...

IMG_20180716_151318.jpg

Objavljeno

Če bosta nežna z "desanko rukič" (in na zaviranju) bodo E07 zdržale - preverjeno . . . .  :OK:

Objavljeno

Kdor ima težavo z prostorom. Rusko podjetje dela 

 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Po prihodu domov po prevoženih 7800km pa lepa okrogla cifra na števcu.

IMG_20180804_170109.thumb.jpg.3ba723c0ec53561d5b3741ba7368f642.jpg

Ob 19. 7. 2018 ob 15:20, avtomoto pravi:

Če bosta nežna z "desanko rukič" (in na zaviranju) bodo E07 zdržale - preverjeno . . . .  :OK:

"obrila" sva cca 4mm od 12-ih.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)
pred 11 urami, MiNa pravi:

Po prihodu domov po prevoženih 7800km pa lepa okrogla cifra na števcu.

IMG_20180804_170109.thumb.jpg.3ba723c0ec53561d5b3741ba7368f642.jpg

"obrila" sva cca 4mm od 12-ih.

...gre za trši model E 07 z rumeno črto verjetno, ker meni je navadne po takšnih km že skoraj pobralo

Popravljeno . Popravil xtzs
Objavljeno (popravljeno)

Ni Dakar, so kar navadne (brez rumene črte). Sva se pa držala priporočila, ki ga je podal  @avtomoto

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
Ob 5. 8. 2018 ob 21:50, MiNa pravi:

Ni Dakar, so kar navadne (brez rumene črte). Sva se pa držala priporočila, ki ga je podal  @avtomoto

Jaz sem imel Dakar varijanto. 10k km in so bile obrabljene na polovici. Pol je Tenerejka odšla na Korčulo k novem lastniku.

Dakar ima samo ojačane boke pnevmatike. Bif vozi navadne in prav tako dela zavidljivo kilometrino. Sama mešanica gume je popolnoma enaka. Ko bom moje Battlax skuril gredo E07 na VStorma. Dobra pnevmatika za malo denarja ;) 

Objavljeno

@TASH prodaja F800GS, Slovensko poreklo, 16500 km, če koga zanima :)

Objavljeno
pred 4 urami, celjan89 pravi:

Zdravo. Zanima me če je mogoče že šel kdo gledat tale motor https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13288754&display=BMW F 800 GS F800GS    Mogoče kakšno mnenje izkušnje itd. Kaj moram biti na kaj pozoren? Hvala za nasvete

Če ni bil v rokah "divjaka" nekaj o tem pove tudi splošni izgled in je bil redno servisiran potem kakšnih hudih srbi ni. Pri uradnih zastopnikih BMW lahko preveriš, kakšni so bili zares servisni intervali (VIN številka).

Ostalo pa splošno kot pri vsakem rabljenem motorju...

Imel motor (650) z 800ccm, ki ima le 71 konjev in lahko  napišem, da je edina stvar pri tej kilometraži, ki je lahko problematična alternator.

Objavljeno

Pozdravljeni. Na mojem F800GS letnik 2009 je očitno šel alternator pri 74kkm. V prepričanju, da je šel akumulator sem ga zamenjal z novim. Danes po 450km motor spet ne vžge. Napetost akumulatorja je bla pred vožnjo 12,4V, po končani vožnji pa 11,3V. Kaj je potrebno zamenjat in kje nabavit oz naročiti za normalno ceno in da ne bo konec sezone, ko bo rezervni del dostavljen? Ali je res, da imajo od letnika 2012 naprej močnejše navitje? Hvala za odgovore.

Objavljeno (popravljeno)

Welcome to the club.  Tule je podrobno opisano kako in kaj...

Menjaš samo navitje, prelistaj tole temo malo nazaj sem opisal kako zamenjaš in kje nabaviš.

Navitje ni močnejše je pa spremenjen vztrajnik (magnet) več ventilacijskih odprtin, za izboljšano cirkulacijo olja kar izboljša hlajenje navitja, seveda s tem podaljša "življensko dobo" navitja.

ps, navitje imam v rezervi.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Težave v tem smislu?

" There is no ratchet there like on most other bikes to keep the tension up when the oil pressure bleeds down. I start it, it rattles for a second then it's gone after the oil pressure builds. The replacement spring helped a little but not enough to be worth changing out on a regular basis."

Vir F800Riders forum

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Nikoli ni dolgčas...

Prejšnji teden me je na poti po Romuniji vsak dan med vožnjo strašil rumen opozorilni trikotnik in napis DWA na prikazovalniku. Vzrok opozorila je prazna ali oslabela baterija na modulu DWA (alarmna naprava). Motor sicer deluje povsem normalno vendar je moteče konstantno opozarjanje na napako.

IMG_20180828_100556.thumb.jpg.ce06b4accf833d60fc4ed7aa8e6d7b49.jpg

Pod zadnjim sedežem se nahaja modul ki kontrolira premike motorja in proži alarm, če je aktiviran,

IMG_20180828_100736.thumb.jpg.827f3b3b08c1771a75952bf19dd9e6f2.jpg

po odstranjeni okrasni plastiki za sedežem je možen dostop do modula.

IMG_20180828_101219.thumb.jpg.399f420695a3a0f4ca22ad023f850d16.jpg

2x baterija CR123A, vstavil novi

IMG_20180828_103329.thumb.jpg.44f990419d97e88c63dab01d276c445d.jpg

očistil prah in umazanijo, sestavil nazaj

IMG_20180828_103609.thumb.jpg.50ed7ac257588a8c125658402bdf8d90.jpg

in seveda po vklopu kontakta zoped vse normalno.

Objavljeno

Pri meni je ta baterija prvič crknila po 10 dneh. Seveda so mi jo v garanciji zamenjali z drugo (Conrad). Zdržala je 3 mesece. Potem je tudi ta odpovedala.

Na mojo zahtevo so menjali celotni alarm in potem je bil par let mir.

..

V drugemu primeru je crknila teden po izteku garancije, zadevo se je popravilo doma brez znanstvenikov iz BMW SLO.

Objavljeno (popravljeno)

Svež na tem forumu in našel nekaj dobrih napotkov.

Od letos imam po F650GS sedaj f800GS. Rabljen, drugi lastnik, nekaj malega opreme. Se mi je pa dvakrat zgodilo isto ob podobnih pogojih: zunanja temperatura prvič 34C, drugič 32C. Rezervoar spraznjen do polovice med vožnjo. Motor začne cukati in ugasne. Po nekaj sekundah ga ponovno zaženem in se lahko peljem kakšen kilometer ali več normalno. Nato se podobno ponavlja. Če imam hitrost 100km/h, se motor sam požene (ne stisnem sklopke), ko hitrost pade na 60km/h. Problem odstranim tako, da rezervoar napolnim polno in potem je vse bp. Sem testiral enako, polovica rezervoarja, edino tokrat je bila temperatura 28, prej večkrat pa še manj, in se napaka ni pojavila. Z MiNo sva diskutirala, in najprej bom zamenjal filter goriva KL315. Nato pa bom počakal na priliko, ko bo temperatura zopet nad 30C. Nekje sem zasledilm da naj bi probal z 100okt bencinom. Tankam pa različno: omv, petrol. Nazadnje pa na INA.

Pa še to sem opazil: veriga, ko je motor na stojalu in zavrtim kolo, v določenem položaju manj niha kot v drugem. Opazil sem tudi, da je na nekaj členi ob gumici rjavo, kot bi ven potiskalo rjo. Poiskušam intenzivneje mazati te člene. Se pa veriga tudi neenakomerno oglaša ob vožnji. Hvala za info.

Popravljeno . Popravil Msrblade E
Objavljeno

za prvo so simptomi umiranja bencinske pumpe.

 

za drugo, neenakomerno raztegnjena veriga ni nič posebnega. Pač kliče novo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 1. 9. 2018 ob 22:37, Msrblade E pravi:

Opazil sem tudi, da je na nekaj členi ob gumici rjavo, kot bi ven potiskalo rjo.

To se zgodi, če veriga teče suha in se zaradi trenja valjčkov in verižnikov pregreje. Zaradi pregretega mavziva v prostoru med sornikom in valčkom popustita semeringa, ki preprečujeta iztek maziva. V primeru da s tako pregreto verigo "zapelješ" v nevihto pride v medprostor vlaga in naredi svoje. Trenje na tem mestu se poveča in izdatno mazanje ne pomaga kaj dosti.

Veriga bo slej kot prej zrela za zamenjavo.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Bencinska crpalka. Imel podoben primer. Cukanje pri 6000rpm, ko je bil rezervoar segret cca 40C.

Objavljeno
Ob ‎1‎.‎9‎.‎2018 ob 22:37, Msrblade E pravi:

Svež na tem forumu in našel nekaj dobrih napotkov.

Od letos imam po F650GS sedaj f800GS. Rabljen, drugi lastnik, nekaj malega opreme. Se mi je pa dvakrat zgodilo isto ob podobnih pogojih: zunanja temperatura prvič 34C, drugič 32C. Rezervoar spraznjen do polovice med vožnjo. Motor začne cukati in ugasne. Po nekaj sekundah ga ponovno zaženem in se lahko peljem kakšen kilometer ali več normalno. Nato se podobno ponavlja. Če imam hitrost 100km/h, se motor sam požene (ne stisnem sklopke), ko hitrost pade na 60km/h. Problem odstranim tako, da rezervoar napolnim polno in potem je vse bp. Sem testiral enako, polovica rezervoarja, edino tokrat je bila temperatura 28, prej večkrat pa še manj, in se napaka ni pojavila. Z MiNo sva diskutirala, in najprej bom zamenjal filter goriva KL315. Nato pa bom počakal na priliko, ko bo temperatura zopet nad 30C. Nekje sem zasledilm da naj bi probal z 100okt bencinom. Tankam pa različno: omv, petrol. Nazadnje pa na INA.

Pa še to sem opazil: veriga, ko je motor na stojalu in zavrtim kolo, v določenem položaju manj niha kot v drugem. Opazil sem tudi, da je na nekaj členi ob gumici rjavo, kot bi ven potiskalo rjo. Poiskušam intenzivneje mazati te člene. Se pa veriga tudi neenakomerno oglaša ob vožnji. Hvala za info.

Kot je omenil motom, skoraj 100%, črpalka.

Zakaj? Zato ker v ohišju črpalke je na rotorju »nataknjen« rotor, turbina, katera je plastična.

Pri povečanju temperature goriva in posledično črpalke, ki je potopljena v gorivo, prihaja do povečanja zračnosti med pogonsko osovino in rotorjem. Po domače spodletuje, drsi, in črpalka posledično ne zagotovi dovolj pritiska caa. 2-3 bar.

Problem se reši če doliješ gorivo katero je hladno (kar si tudi sam opazil). 650 oz. 800 imata tank goriva pod sedežem za agregatom zato je bolj dovzeten za gretje le tega. Saj med vožnjo topel zrak objema tank, pa tudi toplotno sevanje izpušne cevi malo pripomore k gretju.

Opisano ni težava samo BMW-jev, pojavi se lahko tudi na drugih brendih. Zato tudi nekateri ne priporočajo vožnje do zadnje kapljice goriva, ker lahko pride do pregrevanja črpalke in posledično težav z cukanjem. Težavo se reši z menjavo črpalke, ali demontažo le te in dodatno fiksiranje črpalnega dela. Slednje naj se lotijo bolj spretni, ker sama črpalka je nerazstavljivo zložena skupaj (zapertlana, kovičena).

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me,če ima kdo nameščen led prednji žaromet?In če mogoče kdo ve,če se da v naši državici takšno zadevo homologirat?

Hvala za odgovore!

led gs.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Naša "državica" je glede takšnih dodatkov zelo zakomplicirana. Mene je na TP spraševal za original LED smernike (F700GS) kdo mi jih namestil.

Lahko pa poskusiš srečo (z organi pregona) in zadevo namestiš, original pa prihraniš za vožnjo na TP.

Tule je podanih nekaj izkušenj uporabnikov z LED lučjo. Kolikor se spomnim lani sem prvič našel tak "svetilnik" na eBayu, prodajalec je imel v opisu zapis, da ga v Evropi ne moreš homologirat.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!