Scarabeo 500 Objavljeno April 8, 2019 Opozori Objavljeno April 8, 2019 pred 2 urami, MiNa pravi: Danes oživel še enega "pogoreliča" po hitrem testu ugotovim, da ne polni, napetost le cca 12,2V pri prostem teku. Pomerim navitje in namerim kratek stik proti ohišju "masi" motorja. Pod pokrovom najdem pričakovano...(pečenko). Počistim umazanijo... privijem nov stator (imel v rezervi) sestavim in "voila". Pri prostem teku 14V. Motorček ima malo manj kot 138Kkm. Ti to zdaj delaš že miže . Imam na sumu, da si že začel uživati... MiNa 1
ThinJelly Objavljeno April 28, 2019 Opozori Objavljeno April 28, 2019 Pozdravljeni. Prosim, dati nasvet za servis v Ljubljani, kjer lahko pripravijo BMW F700GS za sezono (olje, filtri, itd.) in tudi diagnostiko in najverjetneje menjavo diskov sklopke (diski imam).
MiNa Objavljeno April 29, 2019 Opozori Objavljeno April 29, 2019 (popravljeno) pred 23 urami, ThinJelly pravi: najverjetneje menjavo diskov sklopke Kateri letnik in koliko kilometrov ima motor? V bistvu ti to opravi vsak "motoservis". Problem zna biti edino diagnostika. Popravljeno April 29, 2019. Popravil MiNa
MiNa Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 Tole bi bilo pa za v temo "saj ni res pa je". Točno pred enim letom sem sevisiral zadnjo zavorno čeljust na mojem rdečku... To pa je šlamperaj vseh šlamperajev, še posebno za renomirano znamko, ki opremlja premium "propelerje". Mogoče so pa zato pri R1250GS zamenjal dobavitelja zavornih sistemov??? Motor ima 9279 kilometrov je letnik 13, nikoli sneto zadnje kolo, prve gume (Februar13) resnično kot nov, vendar sem opazil, da je zadnja zavorna čeljust "zapečena". Razstavim, preverim in po pričakovanju seveda najdem, kot sem že zgoraj napisal "šlamperaj". Omenim naj da je to že tretji motor tega modela. Stanje števca... Ploščice "kot nove"... Seveda premium Brembo. Pin po katerem drsi čeljust, pravzaprav pri takem stanju ne drsi. in "krivec", pravzaprav je kriva šlampasta montaža, deformiran rob manšete, ki preprečuje vdor vode in umazanije. Popolnoma enako kot na "Rdečku" pred enim letom, ki je bil isti letnik in pa pred tem enako že na "Sivčku", ki je bil letnik 11. V primeru, da si lastite F800GS, F700GS ali nekaj iz te serije preverite.... igc1, PEP, 3nity in 4 others 5 2
3nity Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 pred 3 urami, MiNa pravi: Tole bi bilo pa za v temo "saj ni res pa je". To pa je šlamperaj vseh šlamperajev Omenim naj da je to že tretji motor tega modela. pravzaprav je kriva šlampasta montaža, deformiran rob manšete, ki preprečuje vdor vode in umazanije. V primeru, da si lastite F800GS, F700GS ali nekaj iz te serije preverite.... Hujše je lahko samo še to, da v 5ih (!!) letih tega niso mogli "izboljšati" / vpoklicati. Jaz sem imela enako težavo na Su, '09. Blokirano kolo, zvit disk, na srečo vse menjano pod garancijo. Torej so že leta 2009 vedeli za napako ? MiNa 1
vandrovec Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 pred 13 urami, MiNa pravi: Popolnoma enako kot na "Rdečku" pred enim letom, ki je bil isti letnik in pa pred tem enako že na "Sivčku", ki je bil letnik 11. Dobro vztrajaš na tem motorju, verjetno iz nekega vzroka....premalo konkurence v tem razredu? MiNa 1
MiNa Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 pred 4 minutami, vandrovec pravi: verjetno iz nekega vzroka Točno tako. Motor ima nekaj + pred ostalimi v tem segmentu. Nudi, kar želim od takšnega motorja. Primerna moč, navor, nizka poraba, dovolj udoben, enostaven za vzdrževanje... Za F650GS (Sivček) se izračunal, da me je v 133000 kilometrih vsak kilometer stal 0,062€. Upošteval sem stroške nakupa, servisov, gum, goriva, menjave alternatorja (večkrat) in denar od prodaje... Vstrom je še najbližje, če bi imel 800ccm namesto 650, bi bil sigurno v moji posesti. Snečer, Quest, vandrovec in 1 other 3 1
Snečer Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 pred 1 uro, MiNa pravi: Točno tako. Motor ima nekaj + pred ostalimi v tem segmentu. Nudi, kar želim od takšnega motorja. Primerna moč, navor, nizka poraba, dovolj udoben, enostaven za vzdrževanje... Za F650GS (Sivček) se izračunal, da me je v 133000 kilometrih vsak kilometer stal 0,062€. Upošteval sem stroške nakupa, servisov, gum, goriva, menjave alternatorja (večkrat) in denar od prodaje... Vstrom je še najbližje, če bi imel 800ccm namesto 650, bi bil sigurno v moji posesti. x300 ti ni dovolj? vandrovec in MiNa 1 1
vandrovec Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 Tudi sam bi rekel, da je 800 nek najboljši kompromis. Neko idealno razmerje med močjo in težo za enega popotnika. TDM 900 bi bila zame dovolj, če bi bil enduro...zaradi udobja i.t.d.
MiNa Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 pred 2 urami, Snečer pravi: x300 ti ni dovolj? Ninja 400 je že na trgu. Da motor "vtaknejo" v Versys-a in rata V400X bi pa zelo ražnišljal ? pred 1 uro, vandrovec pravi: TDM 900 bi bila zame dovolj, Predolgo sem čakal T700, ne vem kaj so tolk "mučkal". Zato je prišel še tale "Rdečko", ki sem ga včeraj porihtal. Upam, da sedaj bo. vandrovec 1
MiNa Objavljeno Avgust 13, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2019 (popravljeno) Takole, ker je že drugo sezono v lasti moje in je "naklepala" že nekaj kilometrov od zadnje menjave zavorne tekočine (ob nakupu lani je imel na števcu 18Kkm), sem se odločil, da je čas, da to storim... Leva stran, Desna stran, Zadnja zavora. Potem z GS911 ativiram ABS modulator in postopek ponovim na vseh treh diskih. Za kompleten cikel sem porabil 0,8l zavorne tekočine ATE - DOT4, pomeni, da je v celotnem zavornem sistemu sveža zavorna tekočina. Postopek sem delal po servisnih navodilih. Za odpiranje prednjega rezervoarčka zavorne tekočine rabiš "poseben" ključ 32 1 511, z njim sprostiš jezičke, ki preprečujejo odvitje pokrovčka na posodici za zavorno tekočino. Izdelal sem si ga iz 1mm debele pločevine. Evo pa bo spet za dve leti . Prednja Zavora Odzračevanje.pdf Zadnja Zavora Odzračevanje.pdf Pa še to. Očitno letniki 2015 in naprej nimajo problemov z zatikanjem zadnje čeljuti, ki sem jo opisal v temle prispevku. Pri 55Kkm zadnja zavora deluje BP. Pripravljen na nove podvige... Popravljeno Avgust 13, 2019. Popravil MiNa car_freak, SuNa, MitcH' in 6 others 7 2
Snečer Objavljeno Avgust 13, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2019 pred 14 minutami, MiNa pravi: Takole, ker je že drugo sezono v lasti moje in je "naklepala" že nekaj kilometrov od zadnje menjave zavorne tekočine (ob nakupu lani je imel na števcu 18Kkm), sem se odločil, da je čas, da to storim... Leva stran, Desna stran, Zadnja zavora. Potem z GS911 ativiram ABS modulator in postopek ponovim na vseh treh diskih. Za kompleten cikel sem porabil 0,8l zavorne tekočine ATE - DOT4, pomeni, da je v celotnem zavornem sistemu sveža zavorna tekočina. Postopek sem delal po servisnih navodilih. Za odpiranje prednjega rezervoarčka zavorne tekočine rabiš "poseben" ključ 32 1 511, z njim sprostiš jezičke, ki preprečujejo odvitje pokrovčka na posodici za zavorno tekočino. Izdelal sem si ga iz 1mm debele pločevine. Evo pa bo spet za dve leti . Prednja Zavora Odzračevanje.pdf 913.05 kB · 1 download Zadnja Zavora Odzračevanje.pdf 1.25 MB · 0 downloads Pa še to. Očitno letniki 2015 in naprej nimajo problemov z zatikanjem zadnje čeljuti, ki sem jo opisal v temle prispevku. Pri 55Kkm zadnja zavora deluje BP. Pripravljen na nove podvige... ortodoksna izbira gum je legalna takšna kombinacina?
MiNa Objavljeno Avgust 13, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2019 pred 3 minutami, Snečer pravi: ortodoksna izbira gum je legalna takšna kombinacina? Obe gumi sta predpisanih dimenzij za ta motor. Dezen profila pa je za cestno rabo pri obeh gumah, na TP nobenih problemov.
Snečer Objavljeno Avgust 13, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2019 samo vprašam, se ne spoznam bmw je poseben, ma ketno na drugi strani MiNa 1
MitcH' Objavljeno Avgust 15, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2019 Ob 13. 8. 2019 ob 16:32, Snečer pravi: samo vprašam, se ne spoznam bmw je poseben, ma ketno na drugi strani Ne, ne, BMW ima ketno na pravi strani, vsi ostali so se zmotili ? Gonca, MiNa in car_freak 1 2
MiNa Objavljeno Avgust 15, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2019 Bi lahko rekli narobeprav - MitcH' in Quest 2
Popularna objava MiNa Objavljeno September 17, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno September 17, 2019 Na par zadnjih vožnjah me je "rdečko" parkrat opozoril na težavo z gorivom. Začelo se je pred par K kilometri, ko je količina goriva padla pod 4l, ni pa še na rezervi, začne med vožnjo "cukat". Kljub temu, da ima šele 22800 kilometrov, sem se odločil, da začnem pri filtru goriva in v drobovju najdem tole, fiter je bil lepo zapacan seveda sem ga "razpolovil", da vidim v kakšnem stanju je. na dnu rezervoarja tudi kar nekaj usedline Modul črpalke in filtra ter merilnika količine, ki ga original prodajajo samo kot komplet (cena pa popoprana). Filter KL315 (kar dolgo ni bil v prosti prodaji). Pa še "EKG" po menjavi filtra. Pred menjavo, je bil tlak bencina 3000mb, po menjavi pa 4500mb. Upam da bo, dokler spet kje ne nalijem kakšne "svinjarije"... Bostjan L, Quest, Rdeči in 9 others 11 1
skalaprava Objavljeno September 17, 2019 Opozori Objavljeno September 17, 2019 (popravljeno) Meni sicer ne cuka, ampak imam to isto v planu narediti pozimi...me prav zanima, kaj vse se je nabralo v mojem tanku po skoraj 300K km. A to pritisk gledaš s pomočjo GS911? Ker tega uporabljam tudi sam, ampak pritiska goriva pa nisem nikjer zasledil da si lahko prikažem podatek... Popravljeno September 17, 2019. Popravil skalaprava
MiNa Objavljeno September 17, 2019 Opozori Objavljeno September 17, 2019 pred eno uro, skalaprava pravi: A to pritisk gledaš s pomočjo GS911? Ja uporabljam tole. Draga zadevca ampak vredna vsakega € Grafičen prikaz je mogoč samo za 6 parametrov naenkrat, izberem pa lahko nekje med petindvajsetimi. Quest 1
MiNa Objavljeno September 17, 2019 Opozori Objavljeno September 17, 2019 pred 4 urami, skalaprava pravi: me prav zanima, kaj vse se je nabralo v mojem tanku po skoraj 300K km. Sem mal pogledal... https://www.guglatech.com/en/bmw-fuel-filter-cleaning-for-gs-gsa-rt-1200-from-2002-to-2012-models/ Se sploh da menjat?? Kot izgleda ga perejo.. bajkr88 1
skalaprava Objavljeno September 17, 2019 Opozori Objavljeno September 17, 2019 Tako je, filter ki bi se menjal ne obstaja, lahko kupiš samo kompletno novo pumpo....to si zagotovo ni zmislil inženir ampak kak zagrižen ekonomist pri bavarcih Dobro, ne bom več smetil tukaj. MiNa, car_freak in bajkr88 3
MiNa Objavljeno September 18, 2019 Opozori Objavljeno September 18, 2019 (popravljeno) pred 12 urami, skalaprava pravi: to si zagotovo ni zmislil inženir ampak kak zagrižen ekonomist pri bavarcih Tukajle si pa zadel "žebljico na glavico". Radi zaj....o kakšno tehnično "malenkost", ki požre naše c€kine namesto, da bi jih porabili za kakšno pot. Posebej na 800 stotkah je kar nekaj malenkosti, ki sicer v DIY izvedbi tudi cenovno niso nič podebnega, če jih pa pri zlatarjih uredijo, ti pa požrejo kakšen krajši dopust. Popravljeno September 18, 2019. Popravil MiNa
car_freak Objavljeno September 22, 2019 Opozori Objavljeno September 22, 2019 (popravljeno) Halo majstri. V airboxu se je nabralo olje, ki sedaj malo kaplja iz boxa na pokrov ventilov. Motor je bil par t km nazaj na velikem servisu pri Avtovalu. Baje je kao normalno. edit: F700 GS, 22t km, 2017. Popravljeno September 22, 2019. Popravil car_freak narobe slike
MiNa Objavljeno September 22, 2019 Opozori Objavljeno September 22, 2019 Trenutno sta v najini garaži 2 (dva) takšna motorja. eden ima 54Kkm (letnik 2015) drugi pa 23Kkm (letnik 2013). Ob menjavi filtra za zrak pri nobenem v airboxu ni bilo več kot kakšna para, ki pa ni tekoča ampak samo sprijeta na dnu sem samo pobrisal s papirnato brisačo. Joker in bajkr88 2
Urkel Objavljeno September 22, 2019 Opozori Objavljeno September 22, 2019 Pozdravljeni, sem novi lastnik bmw f800 gs letnik 2008. Imam tezavo z prvim kolesom oz. Z prvimi zavorami pri Nakupu motorja nisem bil pozoren da na motorju se prvo kolo ne vrti lepo tak ko bi moralo ampak ploscice drzijo da se komaj zavrti kolo. Krivil sem ploscice ker so bile cisto na koncu tako, da sem zamenjal komplet prve ploscice ampak razultat isti.. Kolo se komej na roko obrne in ploscice se zmer drzijo prevec diske. Zamenjal sem zavorno tekocino, vse lepo prezraco in razultat spet isti. Zanima me ce je imel kdo isti problem z prvim sistemom zavor? Po pravem se more kolo lepo zavrtet pa se malenkostno slisi kako diski po ploscicah smolijo ampak tuki se kolo komej obraca na roke.. Ce prav razmisljam se ustvarja neki kontra pritisk ki ne dopusca da ploscice popustijo.. Hvala za pomoc!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se