Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, MiNa pravi:

Danes oživel še enega "pogoreliča" po hitrem testu ugotovim, da ne polni, napetost le cca 12,2V pri prostem teku.

Pomerim navitje in namerim kratek stik proti ohišju "masi" motorja.

IMG_20190408_103349.thumb.jpg.e01ca41b480d2ea56870c30cf3ebb4f2.jpg

Pod pokrovom najdem pričakovano...(pečenko).

IMG_20190408_103410.thumb.jpg.7f68f0c1b12d5b9f692c8bc83e327001.jpg

Počistim umazanijo...

IMG_20190408_105749.thumb.jpg.0455157e175c51ceb02d84739cc9fc5c.jpg

privijem nov stator (imel v rezervi) sestavim in "voila". Pri prostem teku 14V.

Motorček ima malo manj kot 138Kkm.

 

Ti to zdaj delaš že miže :). Imam na sumu, da si že začel uživati...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni. Prosim, dati nasvet za servis v Ljubljani, kjer lahko pripravijo BMW F700GS za sezono (olje, filtri, itd.) in tudi diagnostiko in najverjetneje menjavo diskov sklopke (diski imam).

Objavljeno (popravljeno)
pred 23 urami, ThinJelly pravi:

najverjetneje menjavo diskov sklopke

Kateri letnik in koliko kilometrov ima motor?

V bistvu ti to opravi vsak "motoservis". Problem zna biti edino diagnostika.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Tole bi bilo pa za v temo "saj ni res pa je".

Točno pred enim letom sem sevisiral zadnjo zavorno čeljust na mojem rdečku...

To pa je šlamperaj vseh šlamperajev, še posebno za renomirano znamko, ki opremlja premium "propelerje". Mogoče so pa zato pri R1250GS zamenjal dobavitelja zavornih sistemov???

Motor ima 9279 kilometrov je letnik 13, nikoli sneto zadnje kolo, prve gume (Februar13) resnično kot nov, vendar sem opazil, da je zadnja zavorna čeljust "zapečena". Razstavim, preverim in po pričakovanju seveda najdem, kot sem že zgoraj napisal "šlamperaj". Omenim naj da je to že tretji motor tega modela.

Stevec.jpg.df925a6c5e9ed9d404a01321333101a0.jpg

Stanje števca...

Ploscice1.jpg.22d938b78a6de2fb2ef009a0f966e7d3.jpg

Ploščice "kot nove"...

Ploscice.jpg.78d4dd2d1e3d44fe48129dd43f1e242a.jpg

Seveda premium Brembo.

1598532058_Pin.jpg.5d72198d9bc68db15ef207d0e9618f47.jpg

Pin po katerem drsi čeljust, pravzaprav pri takem stanju ne drsi.

Gumica.jpg.3e49af4f9e6c296c0c1621fd179803b0.jpg

in "krivec", pravzaprav je kriva šlampasta montaža, deformiran rob manšete, ki preprečuje vdor vode in umazanije. Popolnoma enako kot na "Rdečku" pred enim letom, ki je bil isti letnik in pa pred tem enako že na "Sivčku", ki je bil letnik 11.

V primeru, da si lastite F800GS, F700GS ali nekaj iz te serije preverite....

 

Objavljeno
pred 3 urami, MiNa pravi:

Tole bi bilo pa za v temo "saj ni res pa je".

To pa je šlamperaj vseh šlamperajev

Omenim naj da je to že tretji motor tega modela.

pravzaprav je kriva šlampasta montaža, deformiran rob manšete, ki preprečuje vdor vode in umazanije.

V primeru, da si lastite F800GS, F700GS ali nekaj iz te serije preverite....

Hujše je lahko samo še to, da v 5ih (!!) letih tega niso mogli "izboljšati" / vpoklicati.

Jaz sem imela enako težavo na Su, '09. Blokirano kolo, zvit disk, na srečo vse menjano pod garancijo. Torej so že leta 2009 vedeli za napako ?

Objavljeno
pred 13 urami, MiNa pravi:

 Popolnoma enako kot na "Rdečku" pred enim letom, ki je bil isti letnik in pa pred tem enako že na "Sivčku", ki je bil letnik 11.

Dobro vztrajaš na tem motorju, verjetno iz nekega vzroka....premalo konkurence v tem razredu?

Objavljeno
pred 4 minutami, vandrovec pravi:

verjetno iz nekega vzroka

Točno tako.

Motor ima nekaj + pred ostalimi v tem segmentu. Nudi, kar želim od takšnega motorja. Primerna moč, navor, nizka poraba, dovolj udoben, enostaven za vzdrževanje... Za F650GS (Sivček) se izračunal, da me je v 133000 kilometrih vsak kilometer stal 0,062€. Upošteval sem stroške nakupa, servisov, gum, goriva, menjave alternatorja (večkrat) in denar od prodaje...

Vstrom je še najbližje, če bi imel 800ccm namesto 650, bi bil sigurno v moji posesti.

Objavljeno
pred 1 uro, MiNa pravi:

Točno tako.

Motor ima nekaj + pred ostalimi v tem segmentu. Nudi, kar želim od takšnega motorja. Primerna moč, navor, nizka poraba, dovolj udoben, enostaven za vzdrževanje... Za F650GS (Sivček) se izračunal, da me je v 133000 kilometrih vsak kilometer stal 0,062€. Upošteval sem stroške nakupa, servisov, gum, goriva, menjave alternatorja (večkrat) in denar od prodaje...

Vstrom je še najbližje, če bi imel 800ccm namesto 650, bi bil sigurno v moji posesti.

x300 ti ni dovolj? :)

Objavljeno

Tudi sam bi rekel, da je 800 nek najboljši kompromis. Neko idealno razmerje med močjo in težo za enega popotnika. TDM 900 bi bila zame dovolj, če bi bil enduro...zaradi udobja i.t.d.

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

x300 ti ni dovolj? :)

Ninja 400 je že na trgu. Da motor "vtaknejo" v Versys-a in rata V400X bi pa zelo ražnišljal ?

 

pred 1 uro, vandrovec pravi:

TDM 900 bi bila zame dovolj,

Predolgo sem čakal T700, ne vem kaj so tolk "mučkal". Zato je prišel še tale "Rdečko", ki sem ga včeraj porihtal. Upam, da sedaj bo.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Takole, ker je že drugo sezono v lasti moje :inlove: in je "naklepala" že nekaj kilometrov od zadnje menjave zavorne tekočine (ob nakupu lani je imel na števcu 18Kkm), sem se odločil, da je čas, da to storim...

IMG_22.thumb.jpg.66f2b6a2325801c5ecf1c72ec4ba9603.jpg

Leva stran,

IMG_23.thumb.jpg.9ee5f233b8dd994a0d44bf374d97819b.jpg

Desna stran,

IMG_24.thumb.jpg.7831deba9c32507cefeb3a877b2f7dcc.jpg

Zadnja zavora.

Potem z GS911 ativiram ABS modulator in postopek ponovim na vseh treh diskih. Za kompleten cikel sem porabil 0,8l zavorne tekočine ATE - DOT4, pomeni, da je v celotnem zavornem sistemu sveža zavorna tekočina.

Postopek sem delal po servisnih navodilih. Za odpiranje prednjega rezervoarčka zavorne tekočine rabiš "poseben" ključ 32 1 511, z njim sprostiš jezičke, ki preprečujejo odvitje pokrovčka na posodici za zavorno tekočino. Izdelal sem si ga iz 1mm debele pločevine.

Evo pa bo spet za dve leti B).

Prednja Zavora Odzračevanje.pdf

Zadnja Zavora Odzračevanje.pdf

Pa še to. Očitno letniki 2015 in naprej nimajo problemov z zatikanjem zadnje čeljuti, ki sem jo opisal v temle prispevku. Pri 55Kkm zadnja zavora deluje BP.

F700GS.JPG.8cdf25e98c139a18cf4e58c6f5a6763c.JPG

Pripravljen na nove podvige...

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 14 minutami, MiNa pravi:

Takole, ker je že drugo sezono v lasti moje :inlove: in je "naklepala" že nekaj kilometrov od zadnje menjave zavorne tekočine (ob nakupu lani je imel na števcu 18Kkm), sem se odločil, da je čas, da to storim...

IMG_22.thumb.jpg.66f2b6a2325801c5ecf1c72ec4ba9603.jpg

Leva stran,

IMG_23.thumb.jpg.9ee5f233b8dd994a0d44bf374d97819b.jpg

Desna stran,

IMG_24.thumb.jpg.7831deba9c32507cefeb3a877b2f7dcc.jpg

Zadnja zavora.

Potem z GS911 ativiram ABS modulator in postopek ponovim na vseh treh diskih. Za kompleten cikel sem porabil 0,8l zavorne tekočine ATE - DOT4, pomeni, da je v celotnem zavornem sistemu sveža zavorna tekočina.

Postopek sem delal po servisnih navodilih. Za odpiranje prednjega rezervoarčka zavorne tekočine rabiš "poseben" ključ 32 1 511, z njim sprostiš jezičke, ki preprečujejo odvitje pokrovčka na posodici za zavorno tekočino. Izdelal sem si ga iz 1mm debele pločevine.

Evo pa bo spet za dve leti B).

Prednja Zavora Odzračevanje.pdf 913.05 kB · 1 download

Zadnja Zavora Odzračevanje.pdf 1.25 MB · 0 downloads

Pa še to. Očitno letniki 2015 in naprej nimajo problemov z zatikanjem zadnje čeljuti, ki sem jo opisal v temle prispevku. Pri 55Kkm zadnja zavora deluje BP.

F700GS.JPG.8cdf25e98c139a18cf4e58c6f5a6763c.JPG

Pripravljen na nove podvige...

 

ortodoksna izbira gum :) je legalna takšna kombinacina? 

Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

ortodoksna izbira gum :) je legalna takšna kombinacina? 

Obe gumi sta predpisanih dimenzij za ta motor. Dezen profila pa je za cestno rabo pri obeh gumah, na TP nobenih problemov.

Objavljeno
Ob 13. 8. 2019 ob 16:32, Snečer pravi:

samo vprašam, se ne spoznam :)

bmw je poseben, ma ketno na drugi strani :)

Ne, ne, BMW ima ketno na pravi strani, vsi ostali so se zmotili ?

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno

Bi lahko rekli narobeprav :P-

  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Meni sicer ne cuka, ampak imam to isto v planu narediti pozimi...me prav zanima, kaj vse se je nabralo v mojem tanku po skoraj 300K km. 

A to pritisk gledaš s pomočjo GS911? 

Ker tega uporabljam tudi sam, ampak pritiska goriva pa nisem nikjer zasledil da si lahko prikažem podatek... 

Popravljeno . Popravil skalaprava
Objavljeno
pred eno uro, skalaprava pravi:

A to pritisk gledaš s pomočjo GS911?

Ja uporabljam tole. Draga zadevca ampak vredna vsakega €

Grafičen prikaz je mogoč samo za 6 parametrov naenkrat, izberem pa lahko nekje med petindvajsetimi.

 

Objavljeno

Tako je, filter ki bi se menjal ne obstaja, lahko kupiš samo kompletno novo pumpo....to si zagotovo ni zmislil inženir ampak kak zagrižen ekonomist pri bavarcih :ras:

Dobro, ne bom več smetil tukaj. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 12 urami, skalaprava pravi:

to si zagotovo ni zmislil inženir ampak kak zagrižen ekonomist pri bavarcih 

Tukajle si pa zadel "žebljico na glavico". Radi zaj....o kakšno tehnično "malenkost", ki požre naše ckine namesto, da bi jih porabili za kakšno pot. Posebej na 800 stotkah je kar nekaj malenkosti, ki sicer v DIY izvedbi tudi cenovno niso nič podebnega, če jih pa pri zlatarjih uredijo, ti pa požrejo kakšen krajši dopust.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)

Halo majstri. V airboxu se je nabralo olje, ki sedaj malo kaplja iz boxa na pokrov ventilov. Motor je bil par t km nazaj na velikem servisu pri Avtovalu. Baje je kao normalno. 

edit: F700 GS, 22t km, 2017. 

Popravljeno . Popravil car_freak
narobe slike
Objavljeno

Trenutno sta v najini garaži 2 (dva) takšna motorja. eden ima 54Kkm (letnik 2015) drugi pa 23Kkm (letnik 2013). Ob menjavi filtra za zrak pri nobenem v airboxu ni bilo več kot kakšna para, ki pa ni tekoča ampak samo sprijeta na dnu sem samo pobrisal s papirnato brisačo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljeni, sem novi lastnik bmw f800 gs letnik 2008. Imam tezavo z prvim kolesom oz. Z prvimi zavorami  pri Nakupu motorja nisem bil pozoren da na motorju se prvo kolo ne vrti lepo tak ko bi moralo ampak ploscice drzijo da se komaj zavrti kolo. Krivil sem ploscice ker so bile cisto na koncu tako, da sem zamenjal komplet prve ploscice ampak razultat isti.. Kolo se komej na roko obrne in ploscice se zmer drzijo prevec diske. Zamenjal sem zavorno tekocino, vse lepo prezraco in razultat spet isti.  Zanima me ce je imel kdo isti problem z prvim sistemom zavor? Po pravem se more kolo lepo zavrtet pa se malenkostno slisi kako diski po ploscicah smolijo ampak tuki se kolo komej obraca na roke.. Ce prav razmisljam se ustvarja neki kontra pritisk ki ne dopusca da ploscice popustijo.. Hvala za pomoc! 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!