Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Servisna mreža, je BP samo so pa zelo dragi, pa še precej vitalnih delov ne prodajajo posamič ampak le kot Komplet. Tako je tudi z modulom črpalke. Sestavljen iz merilnika nivoja goriva, črpalke in filtra goriva komplet stane cca 500€, menjava pa traja (jaz v delavnci ali za cesto cca 1/2ure).

 

Črpalka kot sem že omenil se dobi za 50€ (120l/min- 3 bar tlak), problem je le še filter goriva proizvajalec MAHLE oznaka KL315 (0,6 mikronski). To še moram najti ustrezno zamenjavo, kar bo pa mako večji problem. Če se kdo bavi s tem se priporočam za nasvet.

 

Na srečo so vsi ležaji in tesnila (semeringi) v kolesih standard, tako, da v slučaju potrebe po menjavi gredo noter kupljeni pri "specijalcih" za te dele.

 

20, 30, 40Kkm ni za ta motor noben problem tudi brez pravih servisov (menjava filtrov in olja) pa je. Uporabniki, ki so s temi motorji opravili tudi kakšno pravo turo, so pa spoznali pomankljivosti (generator rad pregori, zaradi "kontaminiranega" bencina se zamaši filter in posledično odpove črpalka. Semeringi slabe kvalitete so vzrok za predčasno odpoved ležejev ampak zelo redko pri normalni rabi. Prečenje kakšne globje vode (večkrat) ali pranje z visokim pritiskom, je pa že lahko vzrok za probleme.

 

Niso pa to razlogi, da bi se dotičnega modela izogibal. Agregat kot takšen, pa tudi motor kot celota je pa sigurno OK.

Objavljeno

Problem pri teh motorjih je to, da je njihova tržna vrednost (rabljenih) nekje 5-6K€(650/800) in 6-8K€ (800/800) potem te pa za eno od takšnih napak, ki se seveda lahko pripeti, na hitro "obrijejo" za JURJA.

Objavljeno

Tako je "ZLATARJI" z veliko začetnico. Na zadnji vožnji, ravno ko mu naložim 7 križev, je pokazal svoje muhe. Po simptomih, ki so se pojavili se bo "poslovila" črpalka za gorivo. Našel alternativo za 50€, cena kompleta, ki ga menja uradni servis pa 10 kratnik te cifre.

 

In kakšni so ti simptomi?

Objavljeno

Motor brez kakršnega koli vzroka nenadoma "crkne". Posebej pri visokih temperaturah +30 in pri počasni vožnji (mesta, prometni zastoji...) in malo bencina v tanku. Rešitev je počakat nekaj minut še bolje pa napolnit s "svežim" hladnim bencinom.

 

Po "dogodku" iz zadnje vožnje sem preko vikenda brez problemov prevozil cca 600km hribovskih cest po obmejnem delu z Italijo.

 

Zaenkrat vozim s seboj rezervno črpalko :grim.

Objavljeno

Črpalka kot sem že omenil se dobi za 50€ (120l/min- 3 bar tlak), problem je le še filter goriva proizvajalec MAHLE oznaka KL315 (0,6 mikronski). To še moram najti ustrezno zamenjavo, kar bo pa mako večji problem. Če se kdo bavi s tem se priporočam za nasvet.

Tule sem napravil napako filter lahko prepušča delce maksimalne velikosti 6 mikronov.

Objavljeno (popravljeno)

V tanku pod sedežem, takole pa poteka menjava...

https://www.youtube.com/watch?v=BAVYghrAlYc

Popravljeno . Popravil MiNa
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Štirje otroki, pa "huda" služba...ne gre, ni časa...mogoče čez nekaj let B)

Objavljeno

jah.. jaz pa si ga prej kot čez leto dve nebom mogo privoščit :/

Objavljeno

jah.. jaz pa si ga prej kot čez leto dve nebom mogo privoščit :/

Ne skrbi ,ceno ki ima te bo počakal kakšno leto ali dve  :P  :D

Objavljeno

Ne skrbi ,ceno ki ima te bo počakal kakšno leto ali dve  :P  :D

Se bom pa vozil, sicer bolj malo, bo pa čez dve leti toliko bolj ohranjen :grim ..."prov pocen ga že ne dam, težko sem ga dobila" :wub:  

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lepo jih je "naklepal" v štirih letih.

P159Kkm.thumb.jpg.922c4d0e01792bd01585c2

Sicer nekaj "standardnih" okvar vendar možakar je še vedno navdušen in vozi naprej....

Objavljeno

A mu kaj drugega preostane?

Da kupi novega GS800 in se spet od začetka zajebava z nesposobnimi/preobremenjenimi/nezainteresiranimi pooblaščenimi serviserji, kateri imajo v delavnici dva zelo sposobna preobremenjena mahanika, v komerciali pa 27 polizancev, ki se praskajo po svojih debelih  jajcih in delajo razne prodajne študije in po telefonu preverjajo zadovolj(e)nost strank ob izrednih servisih novo prodanih mopedov???

 

Objavljeno

Lahko proda,pa gre na Yamaho :P

Objavljeno

Mogoče malo ne smiselno vprašanje ampak dobro je vedeti. Na kaj moreš biti pozoren ko greš kupovat ta motor z večjim številom kilometrov.. 

 

Objavljeno

Na vse. Če kupuješ je dobro imet še kakšen "dodaten par oči" (nepristranskih) saj veš emocije ob nakupovanju pa to.

Pri nas jih imajo večinoma vsi "zelo" malo.

Objavljeno

Še najbolj neugodno je, če pije olje.

Stestiraš pa tako, da ogret motor ene 5x zapored na kratko naviješ preko 3/4 obratov. Če kadi,ne gledaš več in se lepo posloviš.

Žal pa obstaja tudi ena zadeva, ki se vlije med olje in to ustavi kajenje za kakih 1000km, ampak v tem primeru pri navijanju na mestu letijo saje iz auspuha.

Je pa vprašanje če ti bo prodajalec pustil nažiganje v obrate...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mina to vem kako je, sam ponavadi nič ne vidim ko pridem domov pa vse :bum:!  Motom hvala za takšno opozorilo tega pa res nisem vedel in upam da se bom spolnil ob priliki to naredit. 

Objavljeno

Meni ni problema če hoče kdo motor mal poterat, pa magari na blokado.. ampak ogretega. Dober motor more brez problema tudi blokado držat, in to vse sodi k testu ko kopuješ motor :) Pa saj čuješ mašino kk dela :P Ostalo se pa vidi hehe.

Objavljeno

Ti iz izkušenj povem, da 80kkm sploh ni problem za ta agregat.

bodi pozoren na ležaj v vilicah, to veliko bolj zajebava kot sam motor.

Večina pri nas prodajanih motorjev ima veeeeeeliiiiikkkkkooooo več realnih km kot na števcu in po servisni!

 

Imajo pa eni prav zanimiv fetiš, da so srečni če kupijo moped z malo km in točnovejo, da so kilometri lažni/prevrteni.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Še najbolj neugodno je, če pije olje.

Stestiraš pa tako, da ogret motor ene 5x zapored na kratko naviješ preko 3/4 obratov. Če kadi,ne gledaš več in se lepo posloviš.

Žal pa obstaja tudi ena zadeva, ki se vlije med olje in to ustavi kajenje za kakih 1000km, ampak v tem primeru pri navijanju na mestu letijo saje iz auspuha.

Je pa vprašanje če ti bo prodajalec pustil nažiganje v obrate...

F800 agregati ne pijejo olja,nea vem kako ampak ga ne ,vsaj pri meni je tako pa sem si jih lastil več kot enegaB)

Pri teh km na teh motorjih zna biti vzmetenje za obnovo ali zamenjavo ......

Objavljeno

Še ena bolj ali manj pričakovana "napaka" okvara na "propelerju".

Pri menjavi gum sem opazil, da ležaji v zadnjem kolesu ne tečejo gladko kot bi morali. Nabavil nove, seveda ne pri zlatarjih in jih menjal. Omenim naj, da sem za tri ležaje in dva semeringa odštel 21€.

Na tekalni površini najbolj izrabljenega ležaja se lepo vidijo poškodbe.

DSC09203.thumb.JPG.00fc49c5d0288aec7f784a6e8904b3db.JPG

Ležaji so standardni 6204 obojestransko zaprti, prav tako oba semeringa. Se pravi strošek menjave minimalen. Števec je trenutno na 79Kkm.

ps, olja ni pil in ne pije na menjalni interval, bencina pa popije 3,4-3,6 L/100km.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!