celjan89 Objavljeno September 27, 2015 Deli Objavljeno September 27, 2015 informativno če kdo prodaja BMW gs800 menjam za yamaho xtz660 tenere 2011 letnik. Redno servisirana, servis bil nared pri 21700km sedaj jih ima 22500km. več na zs Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fantocci Objavljeno September 27, 2015 Deli Objavljeno September 27, 2015 Mina, ti imaš dvocilinderskega? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno September 27, 2015 Deli Objavljeno September 27, 2015 Jp. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno September 29, 2015 Deli Objavljeno September 29, 2015 Črpalka kot sem že omenil se dobi za 50€ (120l/min- 3 bar tlak), problem je le še filter goriva proizvajalec MAHLE oznaka KL315 (6 mikronski). To še moram najti ustrezno zamenjavo, kar bo pa mako večji problem. Če se kdo bavi s tem se priporočam za nasvet. Takole filter je "doma" sledi še menjava.. (cena 14,37€ +PP) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno November 13, 2015 Deli Objavljeno November 13, 2015 Se mu je sicer parkrat "pokvaru", ampak je vseeno prevozil 320000+ kilometrov.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava MiNa Objavljeno November 20, 2015 Popularna objava Deli Objavljeno November 20, 2015 Lepa okrogla cifra... Tole sva "pridelala" od leta 2011. BMWflar, Fantocci, Kmet2 in 9 others 12 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boych Objavljeno November 21, 2015 Deli Objavljeno November 21, 2015 Slabih 20 kkm na leto ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jernej23 Objavljeno Marec 1, 2016 Deli Objavljeno Marec 1, 2016 mnenje o tem? kilometrina? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9770811&show=2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
celjan89 Objavljeno Marec 2, 2016 Deli Objavljeno Marec 2, 2016 stari znanec avto neta.. No gledat ga nisem šel samo vem da se že zelo dolgo prodaja!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BigOne Objavljeno Marec 2, 2016 Deli Objavljeno Marec 2, 2016 (popravljeno) Sem ga videl na hitro enkrat.. samo se ne spomnim dejanskega stanja Je pa že lep čas gori.. cena pa se še ni spremenila, če boš kaj handlal Popravljeno Marec 2, 2016. Popravil BigOne Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Marec 2, 2016 Deli Objavljeno Marec 2, 2016 pred 11 urami, Jernej23 pravi: mnenje o tem? kilometrina? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9770811&show=2 Res je že kar nekaj časa na AN. Takole bom zapisal, imam "podoben" motor in vem, da kilometrina ni problematična, še posebej, če je bil (bili) prejšnji lastnik-i "normalen" uporabnik in skrbel tudi za predpisane redne servise. Zgodovino servisiranja je možno preveriti na pooblaščenih servisih. Takole na hitro za primerjavo koliko posrednik "zasluži" pa kar en oglas iz MU. http://www.moto.it/moto-usate/bmw/f-800-gs/f-800-gs-2008-15/6312158 V povprečju se pri nas motocikli vseh znamk prodajajo za pol cene novih, kljub 10-tim letom starosti (kilometrina pa po želji). Pepper in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jernej23 Objavljeno Marec 2, 2016 Deli Objavljeno Marec 2, 2016 OK, hvala Max. 4 se tudi meni zdi sprejemljivo ker se zmeraj najde še kaj za vložit po parih tednih lastništva (pa verjetno ti v ITA nimajo fix. cene če se jih hočejo losat...) bom šel enkrat vprašat če je pripravljen na tem naredit izgubo ali bo trmast in vztrajal še Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Marec 2, 2016 Deli Objavljeno Marec 2, 2016 Zgubo ne bo delal bodi prepričan, on od tega živi. Vprašaj Italjana za koliko proda in ga sam uvozi. Koliko je komplet stroškov pri uvozu iz tujine pa ni skrivnost. Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno Marec 2, 2016 Deli Objavljeno Marec 2, 2016 tale italjanski niti ni tako daleč. Cca 3 urce vožnje od mene. Kmet2 in MiNa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Janezs Objavljeno April 9, 2016 Deli Objavljeno April 9, 2016 Kaj si mislite o temu? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10802116&show=1 Realni kilometri? Še zanima me vaše mnenje. Se mi splača menjat Yamaho MT-07 z 36 000 Km, za tegale, ki ima precej več kilometrov. Sem nor? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno April 9, 2016 Deli Objavljeno April 9, 2016 2 minutes ago, Janezs said: Realni kilometri? Najverjetneje ja. Saj za osem let to ni tako veliko. Ali mogoče misliš, da jih ima več in je zavrtel nazaj? 4 minutes ago, Janezs said: Še zanima me vaše mnenje. Se mi splača menjat Yamaho MT-07 s 36 000 Km, za tegale, ki ima precej več kilometrov. Sem nor? Odvisno za kaj motor potrebuješ. Za po cesti in dnevne vožnje je vseeno če ostaneš na svojem. Če bi rad delal dolge ture je to pravi motor za to nalogo. Janezs 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Janezs Objavljeno April 9, 2016 Deli Objavljeno April 9, 2016 pred 7 minutami, motolover pravi: Najverjetneje ja. Saj za osem let to ni tako veliko. Ali mogoče misliš, da jih ima več in je zavrtel nazaj? Odvisno za kaj motor potrebuješ. Za po cesti in dnevne vožnje je vseeno če ostaneš na svojem. Če bi rad delal dolge ture je to pravi motor za to nalogo. Hvala za mnenje. Na uč je kar lepo ohranjen. Cena se vam zdi OK? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno April 9, 2016 Deli Objavljeno April 9, 2016 (popravljeno) Zakaj bi bil nor? prerasel si MT-ko in kot vidim, precejkrat zaideš tudi na makadam. Tam bo omenjeni motor precej bolje opravil nalogo. Kilometri so pa zelo relativna stvar, če je lastnik skrbel za redne servise in ni nek "mesar" za tehniko ni problema tudi pri kilometrih, ki jih kaže števec. Splošni izgled ob takšni kilometraži pove dosti o uporabniku. Za ceno se pa pogovarja ob ogledu tale je le izhodišče. Podatki o servisih se lahko preverijo na pooblaščenem servisu. Popravljeno April 9, 2016. Popravil MiNa Janezs, skalar36 in Kmet2 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno April 9, 2016 Deli Objavljeno April 9, 2016 Kadar prodajalec objavi ime in priimek gotovo nima slabih namenov. Pogooglaj in boš videl kdo je lastnik, zanimiv človek. Tudi če gre za malo več denarja kot od sivih uvoznikov je to dober nakup. MiNa in Janezs 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Janezs Objavljeno April 9, 2016 Deli Objavljeno April 9, 2016 Tako je. Rad bi tudi makedame vozil brez skrbi, pa kakšen lažji lepo urejen kolovoz. Ko Mt-jko zapeljem na makedam se mi smili in potem se furam kt po jajcih, izogibajoč se vsaki luknji, da ne primem spodaj. MT-jka ima res majhen odmik ot tal, pa kratek hod vzmetenja. Pač cestni motor. MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno April 9, 2016 Deli Objavljeno April 9, 2016 pred 30 minutami, Janezs pravi: Tako je. Rad bi tudi makedame vozil brez skrbi, pa kakšen lažji lepo urejen kolovoz. Ko Mt-jko zapeljem na makedam se mi smili in potem se furam kt po jajcih, izogibajoč se vsaki luknji, da ne primem spodaj. MT-jka ima res majhen odmik ot tal, pa kratek hod vzmetenja. Pač cestni motor. Vzami ,zamenjal kup motorjev in F serije so bili eden boljših nakupov ,mislim da ga dobiš za 5.200 če jih položiš na mizo . Ostalo ti je Mina povedal . skalar36, Janezs in MiNa 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava MiNa Objavljeno Maj 13, 2016 Popularna objava Deli Objavljeno Maj 13, 2016 (popravljeno) Današnji vtisi - roke v bencinu in nastal je tale pis Evo opravil sem tisto za kar so pri "velikem belomodrem" trdili, da ni potrebno. Filter za bencin (MAHLE KL315) niso niti prodajali kot del, ki se ga menja apak v slučaju odpovedi, kar pa ni bila redkost, le komplet sklop. Cena pa seveda zlatarska. Lani se mi je enkrat zgodilo, da se mi je motor med vožnjo nenadoma ustavil. Le dobre 3l goriva, visoka temperatura in zgodilo se je kot opisujejo na forumih, motor se je nenadoma ustavil. Vzrok je zamašen filter zaradi (kontaminiranega) goriva, črpalka se pregreje in zaustavi. Rešitev je doliti poln rezervoar svežega goriva. Od tistega dogodka sem vozil s sabo rezervno črpalko in filter goriva, da bi menjal, če me spet doleti. 85000 Kilometrov na števcu! Najprej odtranim cev za gorivo, oba konektorja in obroč, ki drži sklop črpalke, filtra in merilnika količine goriva, nato snamem komplet sklop iz ležišča. Po praznjenju je na dnu rezervoarja ostalo kar nekaj umazanije, ki jo očistim. Komplet in novi flilter pred menjavo, Odviti je potrebno dva Torx10 vijaka, ki držita filter v nosilcu, odstraniti objemko na cevki za gorivo, Seveda sem pred tem zavaroval merilnik nivoja (plovček) z gumico, da ga ne ukrivim med delom, oring je potrebno vstavit v ležišče v filtru, in nato sestavit nazaj. Črpalko na sliki imam kot rezervo, je iz Kangoja 1,6 popolnoma enaka kot original (tudi po podatkih tlak, količina...) Enak konektor za priklop (sicer je rabljena a ima le 10Kkm) Tako, sestavljeno in pripravljeno za montažo v rezervoar (objemka je nova na vijak). Pozor varovalna gumica ... Evo je ni več... Modul je vstavljen in privit varovalni obroč, ostane še gumijasta zaščita in priklop konektorjev in cevi. Pripravljeno na testni zagon. Seveda je pred tem potrebno še napolnit z gorivom (paziti na zadostno kličino!!!). Motor vžal takoj kot pred "posegom" po parih minutah delovanja sem lahko zadovoljen z opravljenim. In potem še "obdukcija", da vidim kaj se je v teh 85Kkm nabralo v filtru... zapackano... mislim, da se bo "krvni obtok" zelo popravil in bo tudi "srce"-črpalka manj obrmenjena. Sodelovali so še koničasta klešča, Papagajke, Torx10, izvijač in najbolj pomembno, gumica. Ok to je orodje, ki ga imam v garaži in sem ga potreboval za menjavo. Sicer za demontažo varovalnega obroča obstaja posebno orodje, ki ga pooblaščeni servisi imajo vendar sem ga jaz nadomestil z ročaji papagajk, za odvijanje in privijanje, pač iznajdljivost in DIY. Za komplet delo sem porabil cca 1h časa. Največ časa mi je v bistvu "vzela" objenka na cevki iz črpalke na filter, nisem hotel poškodovat cevke zato sem jo počasi raztegnil z koničastimi kleščami. Z orginal orodjem bi opravil v trenutku. Popravljeno Maj 13, 2016. Popravil MiNa celjan89, aders, robot in 20 others 23 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
u-r-o-s Objavljeno Maj 13, 2016 Deli Objavljeno Maj 13, 2016 Super DIY, a kej veš ima 1200 enak filter? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Maj 13, 2016 Deli Objavljeno Maj 13, 2016 Mislim, da ne. Menda je integriran v črpalko? tako pišejo po forumih. Vendar po slikah sodeč je črpalka enaka in je filter v plastičnem ohišju. Tudi tu se nikjer ne omenja potreba po menjavi kot na 800 modelih. Tole mislim, da je za modele od 05-08 kasnejši so imeli trak za merjenje nivoja ne plovec. tole je za letnike 08-13, mogoče je filter v tem plastičnem ohišju. 1200-ke niso imeli problenov z dovodom bencina kot 800-taki. Pri prvi seriji se je kvaril krmilnik (regulator) na črpalki bilo je precej menjav, kasnejši pa ne. 800-ke pa cel vrag okrog crkavanja črpalk in mašenja filtrov. BMW ni pustil prodaje samo filtra, v servisu so menjali cel modul, cena cca 400€+ in seveda še delo. Filter je poceni (20-30€) črpalko pa tudi dobiš za manj kot 50€ kdo koga . Pri nas je takšne simptome (crkovanje ned vožnjo) imel član @aders in seveda jaz drugi so jih pa zamolčali ali pa so se premalo vozil. Na mojem motorju je čez ta filter "steklo" približno 3000l bencina. u-r-o-s 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
u-r-o-s Objavljeno Maj 13, 2016 Deli Objavljeno Maj 13, 2016 Če je res integriran, potem je od lani noter nov, ko je bila menjana črpalka na vpoklicu MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se