Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo, bom tu vprašal. Informacije so mi zdrdrali po telefonu, tako da ne vem kaj dosti več ampak bo kdo lahko verjetno pomagal.

Znanec ima F800GS letnik 2012 in se mu na štandgasu nenormalno zaganja v vrtljaje. Med vožnjo je baje OK, na mestu pa katastrofa. Nekaj je bilo menjano kot del vpoklica (črpalka mogoče?) baje pod prejšnjim lastnikom.

Vglavnem sprašuje kje je kak mojster ki to zna popravit pa da ni nek uber drag pooblaščen servis kjer baje ne najdejo napake. Je iz Štajerske ampak ni problem it drugam.  

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zdravo.

Včeraj sem nabavil rabljen BMW F800 GS (2013).

Dobil sem ga skupaj z original Bmw alu "kufri". Pa imam vprašanje..

Po avtocestii ga nisem spravil na več kot 140km/h. Mogoče 150.. ( s kufri )

V šesti prestavi, gas do konca :). Sicer ga nisem kupil za vožnjo po avtocesti, ampak načeloma naj bi tak motor letel tudi 200km/h.

Zanima me, če je to normalno? Ali je le potreben servisa? Upam, da ni kaj narobe, da mogoče nima kakšne elektronske blokade?

Evo fotka spodaj. Hvala za karkoli od komentarja :)

 

 

IMG_20160629_192911~01.jpeg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Moral bi iti več ... sam imam F 800 gs adv in iste kufre pa gre 200 brez problema ... res da od 180 do 200 porabi malo več časa, kar pa je razumljivo, saj to ni motor za take hitrosti ...

... pa čestitke za pridobitev :OK:

Objavljeno

Pri 140 še mora kar malo butnt. Malo ga bo potrebno pregledati. 

Scarabeo

Objavljeno

Če je rabljen, pa če nisi ravno mojster, odkartaj še tisti strošek, pa pelji na servis, kjer naj menjajo, olje, filtre, pa priklopijo na tester, ter naredijo komplet kontrolo, boš vsaj miren, pa vedel da ma vse tako kot mora bit in lepo štratal sezono.

Pa srečno vožnjo.

p.s. agregat bi moral normalno do 200 potegniti

Objavljeno (popravljeno)
Pravkar, DAMI34 pravi:

Če je rabljen, pa če nisi ravno mojster, odkartaj še tisti strošek, pa pelji na servis, kjer naj menjajo, olje, filtre, pa priklopijo na tester, ter naredijo komplet kontrolo, boš vsaj miren, pa vedel da ma vse tako kot mora bit in lepo štratal sezono.

Pa srečno vožnjo.

p.s. agregat bi moral normalno do 200 potegniti

v bistvu se tak začne, ko nabaviš bmwja :)

miren pa nisi nikoli

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

Hvala za komentarje. Zdaj se je "bivši" lastnik spomnil da ima motor blokado.

Na A-Cosmos servisu so rekli, da je to blokada na gasu in da to sproti odstranijo in dela.

Na Avtoval pa so mi rekli, da (ker je motor uvožen iz Švice), da se to ne da. Da imajo v Švici zmanjšano moč motorja..

Zna bit, da me je tip nateg***.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

V vsakem primeru moraš na servis :)

Pa ziher se da odstranit, ampak naredi to "brez papirjev"...

Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

V vsakem primeru moraš na servis :)

Pa ziher se da odstranit, ampak naredi to "brez papirjev"...

Problem papirjev je, da na papirjih vse piše tako kot mora.. Na prometni imam 798ccm in 63kW.

Dejansko pa tega ne pokaže. Bom pelal na servis. Je za pelat na A-cosmos v Ljubljano, ali je mogoče bolje kam drugam?

Hvala.

Objavljeno
pred 11 minutami, Pelaupelau pravi:

Hvala za komentarje. Zdaj se je "bivši" lastnik spomnil da ima motor blokado.

Na A-Cosmos servisu so rekli, da je to blokada na gasu in da to sproti odstranijo in dela.

Na Avtoval pa so mi rekli, da (ker je motor uvožen iz Švice), da se to ne da. Da imajo v Švici zmanjšano moč motorja..

Zna bit, da me je tip nateg***.

Na Avtovalu vejo kar velik,ne vem pa če je to res.Sem si lastil 2 taka agregata in oba sta letela 200km če si ga mal poprosil 180 pa brez problema .

pred 2 minutami, Pelaupelau pravi:

Problem papirjev je, da na papirjih vse piše tako kot mora.. Na prometni imam 798ccm in 63kW.

Dejansko pa tega ne pokaže. Bom pelal na servis. Je za pelat na A-cosmos v Ljubljano, ali je mogoče bolje kam drugam?

Hvala.

Na obeh so v redu in sem prepričan da ti bojo pomagali.

Objavljeno (popravljeno)
pred 29 minutami, Kmet2 pravi:

Na Avtovalu vejo kar velik,ne vem pa če je to res.Sem si lastil 2 taka agregata in oba sta letela 200km če si ga mal poprosil 180 pa brez problema .

Na obeh so v redu in sem prepričan da ti bojo pomagali.

No

Na Cosmosu preveč olja računajo :twak:

:whistle:

Popravljeno . Popravil alko1
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, alko1 pravi:

No

Cosmosu preveč olja računajo :twak:

:whistle:

Zdej baje več ne , ko jih je naš forumaš  oplajbal :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ewo ... če koga zanima. Včeraj sem bil na servisu A-cosmos. Tip na telefonu je bil prepričan, da bojo blokado enostavno rešili. (odstranili) Pa so mu mehaniki hitro povedali, da bo treba naročit nadomestni kos. Mal je tip zajeb***, ker bi se to lahko prej pozanimal in bi včeraj dejansko to lahko rešili. Zdaj so naročil nov kos in še čakam na klic za naslednji servis in cene.. Drugače pa so motorju zamenjali olje in filter. Zraven so ga malo pregledali, če je še kaj drugega. Baje so ga priklopili tudi na tester. Motor je sicer v dober stanju. Plačal sem cca 127,00€, ker mi je tip dal 10% popusta, ker so seveda malo zaj****. Skratka nisem najbolj zadovoljen z A-cosmos servisom.

Objavljeno

dobrodošel pri bmw-ju.... Tam se spoznajo na denarce. Sam sem plačal enkrat 12€ za šraufek za ogledalo. :) Kjer pride drugje 3€..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kolk kej žrejo tej mopedi? A se kdo vozi / je vozil tud mal dol s ceste in kako se obnašajo sprednje vilice? Zadaj predvidevam da je vzmetenje BP?  

Objavljeno

Požrešni niso. Moj ima praktično enak le malo "detunan" motor in ima povprečno porabo od 3,4-3,8litra. Na starejših modelih so prednje vilice "zelo" slabe. Res za povprečneža OK podobno kot na "veleopisovani" Tracerki, če pa je zahteva po kaj več, kot le "lepe" ceste pa obvezna nadgradnja.

Najboljša varianta je F650 z nadgradnjo vilic od kakšnega hard enduro motorja, zamenjava za počasnejši sekundarni prenos in imaš enduro z 71 konji, nizko porabo le malo težak je cca 180kil.

V bistvu sem leta 11 štartal ravno na F800 model pa sem se ob preizkusi F650/800 takoj odločil, da je dovolj enduro pa še boljši na cestah 19/17 proti 21/17. Druga pomembna postavka pa je bila cena 2200€ razlike pri popolnoma enaki opremi.

Zadnji sistem vzmetenja pa "trpi" pri kakšni zlorabi izven cest z povitim zgornjim pritrditvenim vijakom amortizerja.

pred 5 urami, Pelaupelau pravi:

da bo treba naročit nadomestni kos.

Vem, da se pri modelu F650GS/800 menja Throttle body za omejitev na 35KW in kot je videti tule je enako pri F800GS modelu.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 urami, hajoktejn pravi:

Kolk kej žrejo tej mopedi? A se kdo vozi / je vozil tud mal dol s ceste in kako se obnašajo sprednje vilice? Zadaj predvidevam da je vzmetenje BP?  

Motor za po cesti in makedamu je fantastičen ,tam kjer se pa ti voziš pa pozabi da se boš z originalnim vzmetenjem . Če daš pa ženo gor in da si mojih kg je tud za po cesti bolj tako tako ampak za normalno vožnjo povsem zadovoljiv . 

Pije tam od 4.5 če ga božaš do 5.5 al pa če si res dinamičen :Pžena ga je spravila do Paklenice na 3,7l ....

Še moj pogled ...nisem videl ,da je že Mina naredil magistersko :)

Objavljeno

aja tist je pa druga pesem.. :(  

Objavljeno
10 hours ago, Pelaupelau said:

Ewo ... če koga zanima. Včeraj sem bil na servisu A-cosmos. Tip na telefonu je bil prepričan, da bojo blokado enostavno rešili. (odstranili) Pa so mu mehaniki hitro povedali, da bo treba naročit nadomestni kos. Mal je tip zajeb***, ker bi se to lahko prej pozanimal in bi včeraj dejansko to lahko rešili. Zdaj so naročil nov kos in še čakam na klic za naslednji servis in cene.. Drugače pa so motorju zamenjali olje in filter. Zraven so ga malo pregledali, če je še kaj drugega. Baje so ga priklopili tudi na tester. Motor je sicer v dober stanju. Plačal sem cca 127,00€, ker mi je tip dal 10% popusta, ker so seveda malo zaj****. Skratka nisem najbolj zadovoljen z A-cosmos servisom.

Škoda za Cosmos, da moraš komunicirati s prevzemnikom in ne moreš direktno poklicati serviserja, kot je bilo včasih. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljeni

Pojavil se mi je en mejhn problemček na GSu starem 2 leti

V prostem teku motor ne laufa enakomerno in se zaletava!

Ali je imel kdo podoben problem?

Objavljeno
pred 9 urami, HaboBaraba pravi:

Pozdravljeni

Pojavil se mi je en mejhn problemček na GSu starem 2 leti

V prostem teku motor ne laufa enakomerno in se zaletava!

Ali je imel kdo podoben problem?

Tale motor sem hodil gledat preden si ga ti kupil, moje vtise sem strnil tule:
Klik

Koliko sem se jaz menil z mojim mehanikom, bi neenakomeren tek motorja lahko bil posledica menjave original izpuha z Akrapovičem, brez, da bi bila narejena prilagoditev ...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zadeva se je zrihtala na Avtovalu

staknila se je cevka in je vlekel zrak!Motor zdaj deluje brezhibno ampak je bil pa račun kar velik!

Kar se tice pa da motor plese je pa plesal zaradi gume!Gume zamenjal in motor se pelje kot puscica :)

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!