HaboBaraba Objavljeno Avgust 17, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2016 Pozdravljeni Ali ima kdo podatek kakšen je Sag vzmetenja na Gsu 800?
MiNa Objavljeno Avgust 17, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2016 pred 8 urami, HaboBaraba pravi: Pozdravljeni Ali ima kdo podatek kakšen je Sag vzmetenja na Gsu 800? Tule je na dolgo opisan postopek za nastavitev in podatek o priporočenem sag-u za dualsport motorje. HaboBaraba 1
KNNMS Objavljeno Avgust 17, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2016 Ob 11. 7. 2016 at 7:17, boych pravi: Tale motor sem hodil gledat preden si ga ti kupil, moje vtise sem strnil tule:Klik Koliko sem se jaz menil z mojim mehanikom, bi neenakomeren tek motorja lahko bil posledica menjave original izpuha z Akrapovičem, brez, da bi bila narejena prilagoditev ... A maš kak podatek kdo je ta tip? Lahko na ZS
HaboBaraba Objavljeno Avgust 18, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2016 14 hours ago, MiNa said: Tule je na dolgo opisan postopek za nastavitev in podatek o priporočenem sag-u za dualsport motorje. Hvala
Popularna objava MiNa Objavljeno Avgust 21, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 21, 2016 Prvih 100... robot, ...., celjan89 in 17 others 20
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 22, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2016 Motor je ravno prav ulavfan . Zgleda kot iz trgovine. Bmflar, MiNa in ciciban 3
Popularna objava MiNa Objavljeno Avgust 25, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 25, 2016 Včeraj sem mojega "zvestega konjička" odpeljal na servis (letos že tretjič). Kot je razvidno iz zgornjih slik ima na grbi 100.000 kilometrov. Tudi tokrat, kot vedno, sem po 10.000 km preveril količino je olja v motorju. Merilna paličica je pokazala točno med MIN in MAX. Toliko kot prvi dan po servisu na 90.000 kilometrov. "barva" na čistem robčku pa takšna.... Olje je original BMW v predpisani "gradaciji" za moj model. Zaenkrat samo ena resna okvara. Alternator. In seveda menjava filtra za bencin, ki pa ne šteje med okvare. V primeru, da bi vztrajal z zamašanim filtrom, bi bilo najbrž potrebno menjat črpalko, pravzaprav cel sklop, ki pa seveda ni poceni (že opisal v tej temi). Joker, HyperJack, Pips in 9 others 12
boych Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 Ob 17. 8. 2016 at 19:11, KNNMS pravi: A maš kak podatek kdo je ta tip? Lahko na ZS Na žalost ne ...
sam Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 A je kdo imel težavo, da mu se motor na majhnih obratih ugasne. To se zgodi 1 ali 2 na 14 dni, ko čakaš na semaforju, bil na servisu in so rekli, da morajo naložiti nov softwar. Tester ni pokazal nobenih napak in ko so naložili softwar na novo se napaka še zmeraj pojavlja. Povem jim, da napaka ni odpravljena in pol pribijejo, da je treba ugotavljati kaj je in to lahko stane še pa še
MiNa Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 Pogost pojav, (posebno če bereš forume). Prosti tek regulira Idle contoler device meni se je ta zadeva v 100Kkm pojavila mogoče parkrat. Poteka pa takole, po enakomerni vožnji s konstantnim plinom se zaustavim pri semaforju in sunkovito zaprem plin, motor se zaustavi "crkne". Na servisu sem dobil enak odgovor. V primeru, da se pred zaustavitvijo držim pravila, da ob prestavljanju v nižje prestave dodajam rahel "medplin" se motor obnaša normalno, praktično tega pojava ni. Na servisu sem dobil enak odgovor. Pa da izkoristi priložnost in opišem še mojih 100.000 Km, ki sem jih "naklepal" z mojim Baby BMW-jem. Junija 2011 kupil novega in ga primerno utekel (po navodilih v priloženi knjižici). Prva vožnja 300km druga pa 800km, tako da je bil potreben prvi redni servis 1000km. Pojavile so se že prve težave. Orginalne gume Tourance EXP so tresle nenormalno, že na meji nevarnega, posebej, če se izpustil krmilo. Pri 6Kkm sem motor odpeljal na servis zadeva je po centriranju bila malo boljša, o menjavi gum se pa nismo mogli dogovorit. Po zamenjavi gum 15Kkm namestil nove Tourance (navadne) motor je bil povsem "drug" in od takrat z nobenimi gumami do danes nobenih problemov. Do 40Kkm ko sem menjal verižni set z motorjem nobenih problemov. Ob montaži novega seta sem dodal DIY oiler i ta set je še danes 60Kkm kasneje v "top formi". 42Kkm, prva resna okvara, odpoved alternatorja. Menjavo opravil sam kar sem v tej temi tudi opisal. 56Kkm menjava akumulatorja vgradil EXCIDE. 79Kkm menjava ležajev na zadnjem kolesu 85Kkm menjava filtra za bencin (opisano nekaj nazaj v tej temi) Seveda sem vmes menjal gume in na servisu opravljal redne servise, opisano pa sem uredil sam. Zapišem naj še, da vsako sezono pred začetkom voženj menjam zavorno tekočino in na dve sezone olje v prednjem vzmetenju. Menjava Prašnih in tesnilnih obročkov zaenkrat ni bila potrebna). Danes ima motor 101.400 kilometrov in še vedno prede kot "mucek". Upam, da tako tudi ostane. igc1, ciciban, Joker in 6 others 9
Borutt Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred eno uro, Snecer pravi: ventile si kaj čekiral? Po posluhu . builder, Kmet2 in Bmflar 3
MiNa Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, Snecer pravi: ventile si kaj čekiral? pred eno uro, Borutt pravi: Po posluhu . Na 20 Kkm so mi na računih izkazoval kontrolo ventilov in zaračunaval tesnilo pokrova ventilov. Nikoli pa nisem bil prisoten. V primeru, da so nateguni kot z oljem v kotnih prenosih, potem... Popravljeno Avgust 30, 2016. Popravil MiNa
Kmet2 Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred eno uro, Borutt pravi: Po posluhu . Po njegovem celo ni potrebno ,če pa že ,to delajo lastniki (no vsaj enega poznnam) kot si povedal ...po posluhu pri garažnem mojstru Mina vsa čast , tako za vzdrževanje kot znanje , upam da jih naklepaš še 100kkm , takšnega motorčka se ne prodaja , kvečjemu se dokupi še nekaj poleg Bmflar, MiNa in CeneR 3
Borutt Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 13 minutami, MiNa pravi: Na 20 Kkm so mi na računih izkazoval kontrolo ventilov in zaračunaval tesnilo pokrova ventilov. Nikoli pa nisem bil prisoten. V primeru, da so nateguni kot z oljem v kotnih prenosih, potem... Saj veš, da ni letelo nate. Hec mora biti, je rekel mož, ko je vrgel ženo skozi okno. Tako ali tako pa vsi vemo, da zmaji letijo. Na mojem se je obrnilo šele 50000 km. Japonsko natančno in brez okvar . Fantocci, Bmflar in MiNa 3
HyperJack Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 26 minutami, Kmet2 pravi: Po njegovem celo ni potrebno ,če pa že ,to delajo lastniki (no vsaj enega poznnam) kot si povedal ...po posluhu pri garažnem mojstru Mina vsa čast , tako za vzdrževanje kot znanje , upam da jih naklepaš še 100kkm , takšnega motorčka se ne prodaja , kvečjemu se dokupi še nekaj poleg Pa ni to Japonc..če delaš z BMW.jem na posluh, te kej hitro prevara z mehanikom..
sam Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 Moj ima 41000 in so mi rekli na servisu 80eur štelanje ventilov in 80 eur tesnilo, na 20 000 pa jih nisem štelal. Spomladi bom kakšnemu garažnemu mojstru zapeljal, če ga najdem, da mal pogleda a je potrebno al ne.
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 Na servisu mi je mehanik rekel, da lahko pri 50 malo pogledava, če je vse tako kot mora biti, torej kontrola, tako da bo to naslednje leto. Pa ni garažni mojster, ampak specialist za KTMe med drugim, res pa je, da motorja strankam ne opere, ker niso za to izučeni.
DAMI34 Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 1 minuto, Snecer pravi: Na servisu mi je mehanik rekel, da lahko pri 50 malo pogledava, če je vse tako kot mora biti, torej kontrola, tako da bo to naslednje leto. Pa ni garažni mojster, ampak specialist za KTMe med drugim, res pa je, da motorja strankam ne opere, ker niso za to izučeni. men ga tut ni Miha opral, ali gre tu že za diskriminacijo? ti maš predpisano kontrolo na 42kkm, tut na 50kkm je še dovolj zgodaj, predlagam pa da se kontrola izvrši z merilnim instrumentom, saj posluh ponavadi ne zadostuje Bmflar 1
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 13 minutami, DAMI34 pravi: men ga tut ni Miha opral, ali gre tu že za diskriminacijo? ti maš predpisano kontrolo na 42kkm, tut na 50kkm je še dovolj zgodaj, predlagam pa da se kontrola izvrši z merilnim instrumentom, saj posluh ponavadi ne zadostuje Verjetno nisi bil na striženju, pa niso prej oprali so račun v Avstrijo poslali.
DAMI34 Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 15 minutami, Snecer pravi: Verjetno nisi bil na striženju, pa niso prej oprali so račun v Avstrijo poslali. kompletn, pa ni prav mali Bmflar 1
MiNa Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 (popravljeno) Tudi proti garažnemu mojstru, če seveda obvlada načeloma nimam nič. Sam večino "servisiranja" opravinm doma, vse napake (okvare), ki sem jih opisal, sem odpravil sam, vendar sem vgrajeval "generične" rezervne dele. Original alternator je zaradi konstrukcijske spremembe nekje leta `12 "nesramno" drag. Zato sem vgradil Electrosport edini, ki so ga na forumih svetovali kot primernega in vgradnja se je za sedaj pokazala za uspešno. Ležaji koles so na srečo standardni in kot taki, pri specialistih za drobiž, v primerjavi s tistimi katerih škatlice imajo znak BigBlue na zunanji strani. Na srečo je tudi dogovor o neprodaji filtrov (KL315) med Mahle in BMW potekel, tako da se dobijo v prosti prodaji. Kar se pa tiče ventilov, je problem pri ventilih, da s časom postane razmak med ventilom in odmično gredjo premajhem zaradi obrabe (ga ni mojstra, da bi to slišal na uho) in posledica je "požgan ventil in sedišče ventila. Pri preverjanju dela ni ravno veliko, ko pa zaznaš (izmeriš) odstopanje je pa potrebno nabaviti prave (ploščice) za nastavitev pravega "odmika ali zračnosti" ventila. Serviser ima to pri roki in delo konča lahko še isti dan. Zato pač nekaterih stvari ne počnem sam, čeprav mi je "šravfanje" v veselje in tudi znanja za tako "početje" imam dovolj. Evo pa še nekaj o porabi. Računalnik mi je doslej vedno prikazoval porabo med 3,2-3,6l/100km, kar se je ob tankanju vedno pokazalo kot pravilno in ni odstopalo niti za "deci". Ravno na zadnji furi po Romuniji sva ugotovila, da je skupna poraba na obeh motorjih (moj F in njen MT) na 5Kkm bila 6,4l/100km. Znajo bit varčni tile "mlinčki". Ja zavorne ploščice še nisem menjal. Mogoče tudi zato tako nizka poraba.... pred 2 urami, sam pravi: Moj ima 41000 in so mi rekli na servisu 80eur štelanje ventilov in 80 eur tesnilo, na 20 000 pa jih nisem štelal. Spomladi bom kakšnemu garažnemu mojstru zapeljal, če ga najdem, da mal pogleda a je potrebno al ne. Cena servisa ob kontroli ventilov... pred 23 minutami, MiNa pravi: Popravljeno Avgust 30, 2016. Popravil MiNa ciciban, hajoktejn, Scarabeo 500 in 2 others 5
Big Py Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 Kaj to je še ROTAX al je že kitajc
vandrovec Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 pred 4 urami, map pravi: Kaj to je še ROTAX al je že kitajc Kitajc.
ciciban Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 Mislim, da firmi Linhai in Kymco delata agregate za Bmw. Nekatere kitajske firme so močno napredovale v zadnjih letih.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se