Zok Objavljeno Februar 28, 2003 Opozori Objavljeno Februar 28, 2003 torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd?? ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000?? ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
ZINGA Objavljeno Februar 28, 2003 Opozori Objavljeno Februar 28, 2003 Čru, Čru. tts je kurba. tk ko ti praviš more bit pa tvoja aprilija kr zverina!! vedno sm si želeu cestaka. ne boš vrjeu! tut js sm kuru motorex u mojem endurotu kawasaki kmx, pa ti povem d je sou tk ko z nobenim drugim olem! zle sm pa tts kuru pa mi je zaribu. vrž tts vstran, motorex pa silkolen sta zakon!! :drinking:
gorazd Objavljeno Februar 28, 2003 Opozori Objavljeno Februar 28, 2003 :wink: Nekaj malega o oljih... :wink: Opa, tole o oljih je pa zanimivo. Da je sintetično olje tisto, ki se 100% sintetizira = da se popolnoma razgradi pri gorenju, nima veze z resničnostjo. Mineralna olja so olja pridobljena iz naftnih derivatov, na klasičen način. Delno sintetična so tista, ki so jim s HC (hydrocrackingom) odvzete lastnosti mineralnih olj. Načeloma imajo nižjo viskoziteto in so stabilnejša pri visokih temperaturah. Sintetična olja, pa so lahko iz vsega mogočega. Tudi iz kokosovega olja, naprimer. Zdržijo zelo visoke temperature. Univerzalnega NAJBOLJŠEGA olja ni! Če ostanemo pri skuterjih, potem je skorajda edini razlog za nakup TTS, njegov duh pri zgorevanju. Saje, maščenje, obraba in cena gotovo niso razlog za nakup. Med mineralnimi (za mopede z nizkimi obrati) je verjetno najboljši nakup trenutno Liqui Moly Racing Scooter 2T BASIC za SIT 870 ali v kanti 5l SIT 3.500. Med delno sintetičnimi Liqui Moly 2T SIT 1.586 ali Valvoline DURABLEND SCOOTER SIT 1.356 Med sintetičnimi pa je ABSOLUTNA ŠPICA, ki si je zaradi cene žal ne moremo vsi privoščiti Liqui Moly FORMULA RACING OUTBOARD 2T SIT 4.000. Po 90 urah dirkanja na čelu bata in na sferi glave ni saj, okoli obročka nobenih saj, izpušni kanal svetel itd itd. Če ostanemo na realnih tleh, potem je tu še Liqui Moly Racing Scooter Synth SIT 2.267 ali pa Valvoline Synpower 2T SIT 2.352. Jasno, to ne pomeni, da so vsa ostala olja zanič. samo razmerje med ceno in kvaliteto pri Liqui Moly in Valvolinu še najbolje klapa. PS Cene verjetno ne štimajo, je že nekaj časa odkar je bilo to objavljeno na foromu :?: Jaz uporabljam za hexagona Liqui moly racing scooter, pa sem zadovoljen (boljši od tts -po moje)
Zok Objavljeno Marec 1, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 1, 2003 a se da LIQUI MOLY FORMULA RACING OUTBOARD 2T dobit tud na bencinskih crpalkah? ce ne, kje v Celju bi se lahko to kupilo? kuril sem namrec tudi ze Motul-a za 4800 sit/liter, ceprav me za ta denar ni ravno impresioniral...
ZINGA Objavljeno Marec 1, 2003 Opozori Objavljeno Marec 1, 2003 Ni treba glih LIQUI MOLY kupvat d bi dubu kvaleteto. Slišu sm d je za cestne motorje še najbolše olje mapetrol bike 2t. razmerje glede cene in kvalitete je tu neki. če daš 4500 SIT za ole ko je špica dobiš za 850 SIT (kolk košta mapetrol) dobiš prbližn 5x manjšo kvaliteto. povem ti d prekaša vsakega dvotaktola al pa kako drugo sraje. če ti je žau dnarja, pa če ti ni škoda motorja ti res priporočam mapetrol. pravijo d je celo bolše ko jedilno olje. sam ni treba vse vrjet... jedilno olje ima izrede mazalne sposobnosti, če je pa olje že rabljeno (npr. od pomfrija) pa zagotovljeno še diši bol ko tts. in prau tem jedilnemu olju se hočejo strokovnjako pri mapetrolu približat. to je res pohvale vredno. njihov moto (jebi ga kako je, sam de je pocen sj nas ne morjo tožit ko zariba).. hehe namig.: rajš kot razmišlaš o boljšem olju si kup raj kakega štirtaktarja. :wink:
Tratnjak Damijan Objavljeno Marec 1, 2003 Opozori Objavljeno Marec 1, 2003 Če se ti zdi, da motor ravno ne leti kakor piše v revijah itd, je najbolje, da za začetek greš k nekomu in da pomerita kompresijo motorja. Mogoče je pa malo "zdihan" in mu primanjkuje kompresije?
Tratnjak Damijan Objavljeno Marec 1, 2003 Opozori Objavljeno Marec 1, 2003 A ja pa še nekaj, dvotaktni motorji so blazno občutlivi na delovanje s slabim izpuhom in na delovanje brez zračnega filtra. Če mu karkoli od tega odstraniš, ne bo šel nikamor.
Zok Objavljeno Marec 2, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 izpuh = giannelli (difinitivno NI slab!! :D ), airfilter pa je originalen. res mi je svecko pred enim tednom totalno frdirbal (elektrod enostavno NI VEC!!! ne zunanje, ne notranje!!), sam mi ze prej di nosegu visjih obratov. gre pa dokaj normalno, takoj vzge, laufa na 1200 rpm, pa do 9500, ceprav bi lahk pod visokimi obrati mal bl potegnu... aja, pa eno elektrodo se mi zdi d mam zdej v resonancnem delu auspuha, k mi neki ruzi tam pod masino, se mi zdi... :D aja, a bi mi na kakem servisu zastonj zmerli kompresijo?? zinga: hvala enako :D :wink:
dave the wave Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 (elektrod enostavno NI VEC!!! ne zunanje, ne notranje!!) Ne verjamem , da je za kaj takega kriv zracni filter. Pozgane elektrode so prej posledica napacne svecke, beri temperature ni prenesla. lp DTW
Zok Objavljeno Marec 2, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 sj z NGK B10EG (ki je BTW predpisana za ta agregat) ne gre nic bolj, pa tudi visjih obratov ne doseze. na ravnini, kjer mi je vcasih skocil na 170, 175 km/h (enkrat celo 190!!) gre zdaj le do 150, 155. je mozno, da je bat potreben menjave? a bi lahko menjal samo obrocke??
dave the wave Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 sj z NGK B10EG (ki je BTW predpisana za ta agregat) ne gre nic bolj, pa tudi visjih obratov ne doseze. na ravnini, kjer mi je vcasih skocil na 170, 175 km/h (enkrat celo 190!!) gre zdaj le do 150, 155. je mozno, da je bat potreben menjave? a bi lahko menjal samo obrocke?? Svecko, ki jo omenjas sem pred leti uporabljal na 100ccm go-kartu, bo kar prava za tvoj motor. Kot pa ze omenjeno, ni receno, da je napaka na svecki. Kompresijo merit, nastavitve frgazarja,..... Samo menjava obrockov se mi ne zdi smiselna. lp DTW
batzajla Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 če ti je elektroda stran padla pol maš mogoč tud cilinder pa bat kej zdrajsan.men je tko BT zaribal k sm mel eno slabo svečko not in je bil bat čist ferderban... kaj pa menite o MOTULU 600?mislim da je dobr...
Grilzz Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 Jaz že skoz točim Motula 600 in edino kar mi gre na živce je to da hladen pod zaugom zelo kadi.
batzajla Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 men ne kadi skor nič,tud k je mrzel.edin če dolg laufa mrzel in pol naviješ gas.ker motor pa maš?
BANI Objavljeno Marec 3, 2003 Opozori Objavljeno Marec 3, 2003 POZDRAVLJEN! UPORABLJAL SVEČKO NGK BR10EG KER JE PREDPISANA. ČE SO SE TI ELEKTRODE PREJŠNJE SVEČICE ODLOMILE SO TI VERJETNO ŽE POŠKODOVALE BAT IN CILINDER! MOTUL 600 2T JE PA NAJBOLJŠE OLJE ZA TA ROTAXOV AGREGAT.
Ice Objavljeno Marec 3, 2003 Opozori Objavljeno Marec 3, 2003 bani pozdravljen........ in prosim izklopi caps-lock.
Zok Objavljeno Marec 3, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 3, 2003 ja, nekaj casa sem kuril Motul 600 2T, mislim da je res dosegal vecje obrate, ni kadil, imel je vecjo moc, a me vseeno ni preprical, razlika za moje pojme ni vredna 3 kSIT na liter (kolikor je razlike v ceni, TTSa sem namrec nazadnje dobil po 1500 SIT/liter - neka cudna posiljka:D). ne vem, bom poskusil ko pride stipendija. ja, se to: pred kratkim sem cistil RAVE ventil v izpusnem kanalu, pa ne vem, kako more biti obrnjen: tako, da je odrezana stran plosce ventila vzporedna s steno bata, ali tako, da je vzporedna z vrhom bata (s steno kanala)? jaz imam prvo, pa ne vem, ce mi mogoce zato kanala ne odpre do konca, pa da zaradi tega ne dosega toliko moci in obratov...
Zok Objavljeno Marec 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 5, 2003 kolega (modelar, strojnik, univerzalc, vsega boga) je rekel, da lahko imam ze obrocke bol boge, glede na to, da ma masina 34 konjev pri 125 ccm, in da po celem obmocju ne gre vec tako, kot je sel (sploh pa tja do 4000 rpm), bi mu skoraj verjel... ...bi lahko bili res obrocki krivi???
kocka Objavljeno Marec 7, 2003 Opozori Objavljeno Marec 7, 2003 glede olij?! na moji yamahci 125 uporabljam castrol tts 2T, kaj vi mislite o tem olju? Bi blo boljše da bi kakega drugega dal??
Zok Objavljeno Marec 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 men tto olje ni nevemkva, za kake tomose je pa majka bozja :D ! sam pr aprilii me ni preprical, tak d tud za yamahco ne vem ce lahk kaj fajnga prcakujes... :?
Zok Objavljeno Marec 11, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 11, 2003 silkolene, motul, motorex... motorex ma nekok po mojih obcutkih najboljse razmerje cena/kvaliteta... res pa je, da nobeno ni poceni - kvaliteta stane... :?
kocka Objavljeno Marec 11, 2003 Opozori Objavljeno Marec 11, 2003 =Pa ma kej veze če menjaš in enega na drugo olje??
Zok Objavljeno Marec 11, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 11, 2003 am... nism cist razumel vprasanja... :? :roll: :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se