Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
neki obstaja...jst osebno bom pa gor kr original vrgu...ko bom rabu...dela je za 10 minut....

Kaj pa pri tapravih strojih, ki imajo 2,3,4 lonce?? :hmm: Dela za cel popoldan.

Objavljeno

kaj bo pa letos do prvega maja s tehničnimi, a se jih bo še dal naredit z ne-street legal izpuhi kot do zdej, al bojo že zavračal?

Objavljeno

v zakonu ni se nic napisanega o tem ... se pravi po starem. b.p.

Objavljeno
v zakonu ni se nic napisanega o tem ... se pravi po starem. b.p.

Verjetno zelo odvisno pri kom (kje) boš delal tehnični. Meni je na AMZS zabrusil, da je že dolgo poznano, da mora biti vsak naknadno vrajen del (tudi izpuh) homologiran in da ne zadostuje le protihrupni vložek. Skratka ne narediš tehničnega brez homologacije, četudi ne presega tistih db kateri so napisani na okvirju motorja.

Objavljeno

Ja. šment je, ko Akrapovič ne dela svetlih auspuhov, tistih iz titanove pločevine, kajne. :devil:

Saj če bi jih, bi vi vsi take montirali, pa brez nalepke, tako da nikomur na tehničnem ne bi že v oči tolkel karbonski lonec z veliko poznano nalepko.

Sigurno bi jih montirali, saj gre vsem samo za manjšo težo, boljše performance in zvok, ki bi ga na tehničnem omejili z vložkom, ne pa za šminkarijo.

Ja res škoda, ker Akrapovič ne dela titan loncev..... je hudič, je! :devil: :devil:

Objavljeno

Horjo iz vsega tega ne znam izluščit nauka, mi pomagaš?? Naj mogoče moped postavim v dnevno sobo in ga gledam namest TV??

Objavljeno
Verjetno zelo odvisno pri kom (kje) boš delal tehnični. Meni je na AMZS zabrusil, da je že dolgo poznano, da mora biti vsak naknadno vrajen del (tudi izpuh) homologiran in da ne zadostuje le protihrupni vložek. Skratka ne narediš tehničnega brez homologacije, četudi ne presega tistih db kateri so napisani na okvirju motorja.

Homologiraš lahko le atestirane avspuhe. Zato so pri Akrapoviču vgradili tisti lulček in vse skupaj poslali v Nemčijo na TUV, kjer so jim opravili in priznali atest.

Potem greš ti lepo na tehnične preglede od LPP-ja, kjer ti bodo atestiran avspuh vpisali v prometno in bo tako homologiran. In zadeva bo klapala.

To, da se da ta lulček v nekaj minutah odstraniti s ključem 10 in da imaš potem racing verzijo, je pa že druga zgodba.

Tadej

Objavljeno
Homologiraš lahko le atestirane avspuhe. Zato so pri Akrapoviču vgradili tisti lulček in vse skupaj poslali v Nemčijo na TUV, kjer so jim opravili in priznali atest.

Ma TUV,TUV,... glavno,da je oznaka e 13. Preverjeno. Ostali postopek pa poznamo vsi.

Objavljeno
Horjo iz vsega tega ne znam izluščit nauka, mi pomagaš?? Naj mogoče moped postavim v dnevno sobo in ga gledam namest TV??

Nope, pejt se raj pelat. Sam počak da gre sneg s ceste!

No, samo zate, pa potihem: Akrapovič dela tudi svetle lonce istih performanc kot tisti karbonci. Če s takim prideš na tehničnega in ima trenutno vložek, da ne vpije preveč, naj me koklja brcne, če se bo sploh kdo spotaknil obenj.

Objavljeno
Nope, pejt se raj pelat. Sam počak da gre sneg s ceste!

No, samo zate, pa potihem: Akrapovič dela tudi svetle lonce istih performanc kot tisti karbonci. Če s takim prideš na tehničnega in ima trenutno vložek, da ne vpije preveč, naj me koklja brcne, če se bo sploh kdo spotaknil obenj.

Bravo Horjo, vsevedi vsi zlati ste meni vi.

Objavljeno
Ja. šment je, ko Akrapovič ne dela svetlih auspuhov, tistih iz titanove pločevine, kajne. :devil:

Saj če bi jih, bi vi vsi take montirali, pa brez nalepke, tako da nikomur na tehničnem ne bi že v oči tolkel karbonski lonec z veliko poznano nalepko.

Sigurno bi jih montirali, saj gre vsem samo za manjšo težo, boljše performance in zvok, ki bi ga na tehničnem omejili z vložkom, ne pa za šminkarijo.

Ja res škoda, ker Akrapovič ne dela titan loncev..... je hudič, je! :devil: :devil:

Hm, če na tehničnem pepoznajo akrapovičev izpuh po nalepki, ap čez akrapovičevo nalepko nalepi Kawasaki

Objavljeno

saj jih dela. in nalepka gre cist lepo dol :)

Objavljeno (popravljeno)

Pa ti originaln lonc tut meri?Moj je namreč zlo glasn- LC4 620 SC.

Popravljeno . Popravil Zulf
Objavljeno

Tole brez nalepke pa res ne bode v oči! Ok, as you wish! Adijo!

HONDA CBR 1100 XX / TECHNICAL SPECIFICATIONS

TYPE SPORT PRODUCTION 4-2-1

HEADER ASSY STAINLES STEEL TUBES

4 x Ø 40 in to 2 x Ø 45 in to Ø 52/0,9 mm

MUFFLER TYPE RACING 1

elliptical, 52/470-500/50 mm

TOTAL WEIGHT 5.7 kg - with M-TCR1 /M-TTR1 muffler

MODEL 1996 - 1998

post-22-1075206021.jpg

Objavljeno
Če s takim prideš na tehničnega in ima trenutno vložek, da ne vpije preveč, naj me koklja brcne, če se bo sploh kdo spotaknil obenj.

Ja na AMZS se spoteknejo, ker na loncu iščejo številke A testa! Tudi tvoj originalni lonec ima to števiko vtisnjeno.

Tadej

Objavljeno
Ja na AMZS se spoteknejo, ker na loncu iščejo številke A testa! Tudi tvoj originalni lonec ima to števiko vtisnjeno.

Tadej

Greš drugam. Ne vem zakaj bi buljili v piskre, sploh sedaj, ko je sprejet ta nov zakon, po katerem se motorjem ne meri izpuha. Saj potem bi morali buljiti v vsak vgrajeni kos na motorju. Lani poleti sem bil poleg, ko je šel motor samo čez zavorne valje, pogled na ploščico in prometno in fertik.

Če ima pa kdo sedaj z registracijo v teh snežnih dneh drugačno izkušnjo, potem pa sorry!

Logike pa ne vidim, razen če želi kakšen ata na tehničnem malo podjebavat motoriste.

Če te pa pošlje policija na meritev, oz. ti prešnofa te cifre, ker si "bil preglasen" v naselju, a to je pa druga jeba!

Objavljeno

Ne vem kam vi vozite na tehnične ampak meni je dosedaj vedno le pogledal št. okvirja me vprašal če bremze v redu kočijo in mi dal štempelj. Ende brez komplikacij pa sem bil tam z doma narejenim loncem k je tako ropotal da bog se usmili (sound by Elbarto :D )

LP

Leteči

Objavljeno

A lahko poj en nardi zakljucek, ker mi se sedaj ni popolnoma jasno. Ce te policaj ustavi pa mu pokazes TUV a je poj v redu, al te bo zajebaval pa bos poj moral jit na tehnicnega.

Objavljeno
Tole brez nalepke pa res ne bode v oči! Ok, as you wish! Adijo!

Dej Horjo, še to ti napišem, pol ti bom tud js reku adijo, ker te mam že poln k. Glede na tvojo vsevedovsko izobrazbo bi lahko pogledal na velikooo tabelco kjer je npr Honda cbr 1100 in kjer je na mestu street legal prazen kvadratek. Kar pomeni,da za npr. slip on lonec ne dobiš vložka. Pol ti meni povej kako bom z +100 db neopazen. Pa tudi,če je lonec v obliki ponve in na redko zgoščene barve.

Objavljeno (popravljeno)
A lahko poj en nardi zakljucek, ker mi se sedaj ni popolnoma jasno. Ce te policaj ustavi pa mu pokazes TUV a je poj v redu, al te bo zajebaval pa bos poj moral jit na tehnicnega.

sam TUV (oz. drug EU certifikat) je le osnova za vpis naknadno vgrajenega dela v homologacijski kartonček oz. uradno "izjavo o ustreznosti in tehnični brezhibnosti vozila", na podlagi tega vpisa pa ti potem vpišejo zadevo še v prometno dovoljenje...vendar vpis spremembe v PD ni vedno potreben - pri avtomobilu ti v PD vpišejo le vlečno napravo, ostale spremembe - npr.športni izpuh in zatemnejna stekla pa ne, tako da je zadosti vpis v homologacijski kartonček (ki pa ga moraš imeti zato vedno s seboj)

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno
Dej Horjo, še to ti napišem, pol ti bom tud js reku adijo, ker te mam že poln k. Glede na tvojo vsevedovsko izobrazbo bi lahko pogledal na velikooo tabelco kjer je npr Honda cbr 1100 in kjer je na mestu street legal prazen kvadratek. Kar pomeni,da za npr. slip on lonec ne dobiš vložka. Pol ti meni povej kako bom z +100 db neopazen. Pa tudi,če je lonec v obliki ponve in na redko zgoščene barve.

Ja in ker k.... bi ti sedaj rad???

Če znaš brat, si imel že nekajkrat v tem topiku priliko prečitat, kako in kaj je potrebno če hočeš biti legalen. Praviš, da si tudi sam to na AMZSju probal.

In če nisi legalen, ti noben vseved ne more pomagat (če si se že na to obesil)!

Razpredanje pa je bilo, kako se da priti čez tehničnega in tu veljajo izkušnje še koga drugega, ki je tehničnega naredil brez street legal piskra, pa najsi bo vajenec ali pa vseved.

Kako in pod kakimi obrati pa ti voziš, je pa tvoj problem in ga boš s policaji sam reševal! Mogoče bi še pomislil, da je verjetno kakšen vzrok, da te omejitve obstajajo in da se jih je dobro vsaj v grobem malo držati.

Če se pa ne da, pa obstajajo dirkališča, kjer lahko po mili volji ožemaš kolikor ti duša da.

LP pa adijo, če že tako praviš!

Objavljeno

Se pa vseeno ne morem še poslovit, ker tolčeš v prazno. Mislim, da znam brat in kakšne neki izkušnje so bile tle podane, povej. Dal si nek bedast "nasvet" naj se človeka prepričuje, da je bela barva zelena. Si že kdaj očistil svoj motor?? Zgleda,da ga nisi, kajti na ponvi so vgravirane cifre, katere nekomu tudi nekaj pomenijo. Imel sem racing ponev, sedaj pa na X-i ne boš verjel -originalnega in to kar dva. In kakšni obrati, kakšno dirkališče, zberi se in preberi temo na vrhu!!

Objavljeno
Verjetno zelo odvisno pri kom (kje) boš delal tehnični. Meni je na AMZS zabrusil, da je že dolgo poznano, da mora biti vsak naknadno vrajen del (tudi izpuh) homologiran in da ne zadostuje le protihrupni vložek. Skratka ne narediš tehničnega brez homologacije, četudi ne presega tistih db kateri so napisani na okvirju motorja.

ja AMZS je katastrofa. Mam tam slabe izkušnje z motorjem in avtom. V obeh primerih se je izkazalo, da je bil stric "pameten" odveč...

Objavljeno

Na kratko.

Poleti sem kupil izpuh WINGS, zraven nisem dobil nikakršne homologacije !

Kaj sedaj lahko pričakujem na tehničnem pregledu glede auspuha?

:010 :010 :010 :010

Objavljeno

tisti ki imate probleme kr k nam v postojno....hodijo avti z registrskimi od zelo daleč...verjetno zato ker so tako prijazni :D

torej pri nas pravijo da narediš tehnični pregled prej kot kjer koli v sloveniji....zaenkrat..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!