krucymucy Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 10 minutes ago, Snecer said: ko tu berem solzne bmwjaše, se res vprašam: le kaj so prej vozili... Zame ves da vse sorte ...
Snečer Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 za tebe še niso naredili sesir in krucymucy 1 1
krucymucy Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 Just now, Snecer said: za tebe še niso naredili Bom zdej sam naredil ...
Snečer Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 Pravkar, krucymucy pravi: Bom zdej sam naredil ... ko bo na elektriko, bo zate
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 19, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 2 hours ago, Fadil said: No, no... pri drugih si pa pameten da slišiš muho kašljat. Ej, ma muhe kr dost popijejo, ne? Zajeban tole.....
krucymucy Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 4 minutes ago, Snecer said: ko bo na elektriko, bo zate Tezak bo. To me moti.
Snečer Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 Pravkar, krucymucy pravi: Tezak bo. To me moti. solarni bo...
krucymucy Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 ej @DAMI34 ! snecer smeti po temi. sesir in tomaz69 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 pred 25 minutami, krucymucy pravi: ej @DAMI34 ! snecer smeti po temi. pred 25 minutami, krucymucy pravi: ej @DAMI34 ! snecer smeti po temi. ga bom za ušesca, ampak mam druge probleme trenutno... bosa 1
motolover Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 55 minutes ago, vandrovec said: Glede na XTZ 660 ni velike razlike...mogoče edino širina cilindrov po ozkih stezah. Primerjam navadnega GS-a, ne GSA in XTZ 660, ne XT660Z GS in GSA nista kaj dosti različna. Ni potrebno napolniti polnega rezervoarja in potem je teža zelo podobna. V primerjavi z XT je GSa z bokser motorjem laže pobrati, ker se nasloni na cilindre. Ravno tisti prvi odstotki dviga so problematični. vandrovec 1
jskrablin Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 Z 260 kilami je tole endura... v bistvu dve enduri, če ga na pol prežagaš. V enem kosu je pa SUV. Sej gre dokler pač ne gre več. Pol maš pa objave v TET FB skupini kako je 5 dedov celo popoldne vleklo GS-a nazaj na cesto... po terenu preko katerega se z enduro odpelješ. Kaj ti tu pomaga 'ga je lahko pobrati ko se nasloni na joške', če hudič ne zvozi preko malo višjih ovir obenem pa zaradi teže v klanec ne spelje? GS je SUV. Gre tudi po terenu. Z zelo dobrim voznikom po precej zajebanem terenu. Sam takih je bolj malo. Je pa fino gledat YT filmčke in sanjarit... kako bi bilo če bi se pisal Birch. MiNa, imker, svobodnaptica01 in 5 others 5 3
vandrovec Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 pred 5 minutami, jskrablin pravi: Z 260 kilami je tole endura... v bistvu dve enduri, če ga na pol prežagaš. V enem kosu je pa SUV. Sej gre dokler pač ne gre več. Pol maš pa objave v TET FB skupini kako je 5 dedov celo popoldne vleklo GS-a nazaj na cesto... po terenu preko katerega se z enduro odpelješ. Kaj ti tu pomaga 'ga je lahko pobrati ko se nasloni na joške', če hudič ne zvozi preko malo višjih ovir obenem pa zaradi teže v klanec ne spelje? GS je SUV. Gre tudi po terenu. Z zelo dobrim voznikom po precej zajebanem terenu. Sam takih je bolj malo. Je pa fino gledat YT filmčke in sanjarit... kako bi bilo če bi se pisal Birch. Si ga že vozil dlje časa?
motolover Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 Večina TET tras je lahkih in za resen enduro motor dolgočasnih. Če se komu kaj ni izšlo, ni konec sveta, sploh če ima s seboj prijatelje, da skupaj poprimejo. To je del avanture. Veliko raje se z GS zapeljem čez pol Evrope in potem odpeljem še kak del TET, kot, da bi kak overkill tekmovalni stroj vlekel na prikolici ali v kombiju, zato, da potem odpeljem isto traso. V tem je čar GSa, vsestranskost. Zanimivo pri vsej debati je, da svoje teorije zagovarjajo tisti, ki takega motorja nimajo, ga nikoli ne bi imeli, ga sploh niso nikoli peljali in še kaj bi lahko naštel. Branje na forumih ne bo nikomur odprlo oči, nabavite, vozite, pridobite si izkušnje in potem debatirajte! Motor se vedno lahko proda, če ti ne odgovarja, ni to žena, ki ti vse pobere dejcpob 1
Snečer Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 ti si cel tet prevozil z gsko, aha Kmet2 in Kawl 1 1
krucymucy Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 40 minutes ago, motolover said: Večina TET tras je lahkih in za resen enduro motor dolgočasnih. Če se komu kaj ni izšlo, ni konec sveta, sploh če ima s seboj prijatelje, da skupaj poprimejo. Ali pa da imas dvig d.o.o. na speed dial. To tudi gre. bosa 1
motolover Objavljeno Oktober 19, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2018 Just now, Snecer said: ti si cel tet prevozil z gsko, aha Celega nihče ni, glede na dolžino trase in čas odkar TET obstaja.
Kmet2 Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 pred 12 urami, motolover pravi: GS in GSA nista kaj dosti različna. Ni potrebno napolniti polnega rezervoarja in potem je teža zelo podobna. V primerjavi z XT je GSa z bokser motorjem laže pobrati, ker se nasloni na cilindre. Ravno tisti prvi odstotki dviga so problematični. Govorim o zračno hlajenih GS , ker se mi zdi , da tudi pri novih ne more biti veliko odstopanja . GS cca 230 kg GSA cca 270kg Zelo podobna teža ni tudi če ne napolniš rezervoarja na polno ! Je velika razlika , sploh v terenu . jskrablin 1
vandrovec Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 (popravljeno) Kar sam nisem vozil ne morem komentirat. GS mi je sedaj igračka, na začetku morda vzbuja malo strahospoštovanja, dokler se ga ne privadiš. Na višji poziciji sedež sem z celimi stopali na tleh, to se mi zdi pomembni pri manevriranju ob počasnem premikanju. GSA je tudi 2 cm višji, se mi zdi...to že ne bi bilo več tako lahkotno zame poleg večje teže, ne vem. Na začetku mi je bilo malo žal, ker nisem nabavil GSA, potem sem spoznal, da je ta zame kot ulit, ravno pravšnje velikosti. To je potovalni enduro, ne vem zakaj je potrebno mešat vse endure v en koš in potem iskat razlike. Odlikuje ga udobje na daljših razdaljah, po normalnih poteh, ki vozijo širom Evrope. Z vsakim lažjim motorjem je občutiti več tresljajev, kar se na daljši poti pozna. Teža na mestu je primerljiva z kar nekaj lažjimi motorji, ker ima nižje težišče, ja, XTZ 660 je bilo težje pobrati s tal. Npr., Šeruga je prevozil s takim motorjem kar precej sveta, pa verjetno ne vse po asfaltu in čeprav se ne piše Birch. Je pa res, da ravno za vsakega ni tako enostavno lahkoten, ker smo si tudi ljudje po konstituciji zelo različni. Za tiste večje od mene je navaden GS verjetno premali. Sam bi edino na daljših vožnjah imel raje še malo bolj iztegnjene noge ampak gledano v celoti je ta najboljši kompromis zame. Popravljeno Oktober 20, 2018. Popravil vandrovec Quest, MiNa, krucymucy in 1 other 4
motolover Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 Navaden GS je lažji zaradi zaščite in opreme, ki je nima, in količine goriva. Če daš na GS opremo in odšteješ gorivo, ni kaj dosti razlike. Brez zaščitne opreme ni pametno izven asfalta, tako, da smo s težo tam, tam. Na terenu sem vozil oba in mi je vseeno katerega peljem, razlike praktično ni. Mogoče pri Adv prve minute moti le širina rezervoarja, ker takega imam in ne GS, sem tega navajen in mi je vseeno. Ko se navadiš pa tudi količina goriva ne vpliva na vozne lastnosti, le dvigniti ga je težje, če ga prevrneš. Quest 1
motolover Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 6 hours ago, vandrovec said: Sam bi edino na daljših vožnjah imel raje še malo bolj iztegnjene noge ampak gledano v celoti je ta najboljši kompromis zame. Lahko daš druge stopalke, ki imajo tri stopnje. Prva je ista kot originalna, druga 1cm nižja in tretja 2cm nižja. Jaz jih imam na sredini. vandrovec 1
farang Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 A sm sam jest čudn al SLO trgovci na spletnih straneh še nimajo te zadeve v konfiguratorju? Tud cene pr nas so khm, mal čudne. 1200-ka je 21700, v nemčiji pa ta nov pride cca 19600. Koji q**c?
motolover Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 (popravljeno) 14 minutes ago, farang said: A sm sam jest čudn al SLO trgovci na spletnih straneh še nimajo te zadeve v konfiguratorju? Tud cene pr nas so khm, mal čudne. 1200-ka je 21700, v nemčiji pa ta nov pride cca 19600. Koji q**c? Ne vem kam in kaj gledaš. V Nemčiji stane osnoven model cca 850€ več kot prejšnji, pri nas bo cca 1.000€ več. Ima pa nov model že serijsko TFT ekran, da se podražitev nekako pokrije s tem. Paketi opreme se po državah razlikujejo, najbrž zato konfigurator ne špila. Enostavcno ne moreš primerjati, ker imajo modeli že v osnovi različno opremo. Naši imajo ponavadi v paketih danega več kot Nemci. Pokliči kateregakoli BMW Motorrad trgovca za ponudbo s točnimi izračuni, naročila so v polnem teku in cene znane. Popravljeno Oktober 20, 2018. Popravil motolover
krucymucy Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 2 minutes ago, motolover said: Ima pa nov model že serijsko TFT ekran, da se podražitev nekako pokrije s tem. Jaz bi dodal samo to, da je verjetno ceneje naredit TFT display, kot pa "analogne" stevce. bosa in DAMI34 1 1
motolover Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 (popravljeno) 2 minutes ago, krucymucy said: Jaz bi dodal samo to, da je verjetno ceneje naredit TFT display, kot pa "analogne" stevce. Ne gre za navaden TFT, ima kar veliko dodanega, npr. navigacijo, povezavo s telefonom, interkomom,.. https://www.bmw-motorrad.co.uk/en/experience/engineering/navigation-communication/connectivity.html Popravljeno Oktober 20, 2018. Popravil motolover
krucymucy Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 Vseeno, najdrazja je licenca za navi. bosa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se