DAMI34 Objavljeno November 13, 2018 Opozori Objavljeno November 13, 2018 pred 1 minuto, skalaprava pravi: Brez videa, ne verjamemo Da ne bom off......novi GS je zakon Nikol ga ne bom imel, ker ni moj stil, mu pa priznam, od izvirnosti, do kultnosti, dobrih gadgetov, fantatične ciklistike, zanesljivega agregata in koneckoncev celo ne več previsoke cene, vsaj kar je novopečeni lastnik objavil. luxsa 1
luxsa Objavljeno November 13, 2018 Opozori Objavljeno November 13, 2018 3 hours ago, DAMI34 said: tudi če nima. Sicer pa je meni veliko lepši z alu feltnami. Ocistu bom ze,sej mam cajt,moram rect da tud original crne feltne ne zgledajo slabo pa se cenejs so ,mogoce bom pa zacel offroad vozt glede na to da so na ms sami motokrosisti in strokovnjaki za offroad. DAMI34, igc1, Quest in 3 others 6
MdAzz Objavljeno November 16, 2018 Opozori Objavljeno November 16, 2018 Ob 12.11.2018 ob 16:01, skalaprava pravi: To mi je jasno. Sam ta dva sta imela enake gume na motorjih.... Sicer ne vem, kje si dobil ta podatek, ampak možakarja sta zapisala: Citiraj The R1250GS Rallye has Bridgestone A41 tyres, the R1200GS has Michelin Anankee IIIs. Kar se pa tiče zavornega sistema - zadaj je ostal Brembo, spredaj pa sedaj montirajo, kot je že zapisano, Heyes, vendar pa je v primerjavi lepo zapisano, da je ta razlika lahko posledica veliko dejavnikov, kot so: - različne gume - odzivi voznika (kljub ABS-u) - različna utečenost zavor (praktično nov motor proti leto staremu) Kakorkoli, bi se kar strinjal, da: Citiraj The new R1250GS is winning friends in influential places, and it’s not doing by accident. With so much riding on the new engine, in terms of reputation as much as sales, it’s no surprise BMW have put considerable effort into making the 1250 better than the out-going motor. The only surprise is by how much. The R1250GS might be the most important new bike of 2019. bosa 1
hitrii Objavljeno November 17, 2018 Opozori Objavljeno November 17, 2018 Ob 13. 11. 2018 ob 7:49, luxsa pravi: Se strinjam,kar se jajc tice,vsak se vozi s tistim kar mu je vsec in kar lahko kupi in v to se ne vtikam,naceloma,kar se tice GS je v D za par sto eurof cenejsi in dobavni rok cca en mesec in ne stiri mesce kot pri nas. nimajo DMV-ja in dajatev na luksus kot pr nas luxsa 1
luxsa Objavljeno November 18, 2018 Opozori Objavljeno November 18, 2018 Ja ,tukaj je osnovni 16150,pri nas pa 16900. Pa recimo stranska kufra sta tukaj 750,pri nas pa 900eur.
Frenk 67 Objavljeno November 18, 2018 Opozori Objavljeno November 18, 2018 pred 1 minuto, luxsa pravi: Ja ,tukaj je osnovni 16150,pri nas pa 16900. Torej je neto cena pri nas nižja, a kaj ko te zjebe DMV in višji DDV.
luxsa Objavljeno November 18, 2018 Opozori Objavljeno November 18, 2018 Dejstvo je da je v D cenejsi in prej ga dobis,pa sej bo itak sneg zapadu,bom ze pocaku do marca.
hitrii Objavljeno November 18, 2018 Opozori Objavljeno November 18, 2018 pred 46 minutami, luxsa pravi: Dejstvo je da je v D cenejsi in prej ga dobis,pa sej bo itak sneg zapadu,bom ze pocaku do marca. pa sj klasičnega majo na zalogi pr avtovalu in selmarju lahk
motolover Objavljeno November 19, 2018 Opozori Objavljeno November 19, 2018 On 11/18/2018 at 9:22 AM, luxsa said: Dejstvo je da je v D cenejsi in prej ga dobis,pa sej bo itak sneg zapadu,bom ze pocaku do marca. Še vse BMWje sem pri nas dobil ceneje, kot so bili v Nemčiji. Nemec o popustih noče nič slišati, pri nas se hitro da kaj zmeniti. Pri opremi pa sploh, ker imajo nanje prodajalci boljše marže. bosa 1
bosa Objavljeno November 19, 2018 Opozori Objavljeno November 19, 2018 pred 4 minutami, motolover pravi: Še vse BMWje sem pri nas dobil ceneje, kot so bili v Nemčiji. Nemec o popustih noče nič slišati, pri nas se hitro da kaj zmeniti. Pri opremi pa sploh, ker imajo nanje prodajalci boljše marže. očitno imaš pogajalsko žilico
motolover Objavljeno November 19, 2018 Opozori Objavljeno November 19, 2018 4 minutes ago, xtzs said: očitno imaš pogajalsko žilico Mogoče so se zdaj časi spremenili, ko je Cosmos zaprl. Manj konkurence, manj možnosti pogajanja Quest 1
luxsa Objavljeno November 19, 2018 Opozori Objavljeno November 19, 2018 2 hours ago, motolover said: Še vse BMWje sem pri nas dobil ceneje, kot so bili v Nemčiji. Nemec o popustih noče nič slišati, pri nas se hitro da kaj zmeniti. Pri opremi pa sploh, ker imajo nanje prodajalci boljše marže. Za motor sem izpogajal malo vec kot jurja popusta in to je to, motor v D pri Martinu v Langriesu kjer so res zlatarji je par sto eur cenejsi kot pro nas,stransi kufri redna cena 750eur,pri nas 900+,na dnevu odprtih vrat ki bo marca cca 750eur,jebiga. Kmet2 1
motolover Objavljeno November 19, 2018 Opozori Objavljeno November 19, 2018 1 minute ago, luxsa said: Za motor sem izpogajal malo vec kot jurja popusta in to je to, motor v D pri Martinu v Langriesu kjer so res zlatarji je par sto eur cenejsi kot pro nas,stransi kufri redna cena 750eur,pri nas 900+,na dnevu odprtih vrat ki bo marca cca 750eur,jebiga. Registracija v De potegne za seboj tudi kakšno težavo. Zavarovanje, prečenje meja izven EU,.. Poleg tega te drugače obravnavajo pri reklamacijah in garanciji, če si kupil, kjer servisiraš. hitrii 1
luxsa Objavljeno November 19, 2018 Opozori Objavljeno November 19, 2018 Ravno zaradi teh zadev ne bom kupil in registriral gor.
Snečer Objavljeno November 25, 2018 Opozori Objavljeno November 25, 2018 https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/bmw/bmw-r1250gs-2019-world-first-dyno-and-speed-test?fbclid=IwAR3qIbJ0fPCkSDkf6SPtYMtgQjjTkM1ROT0AnfClZ-YziCcXVfo4h0XXjfs zgleda da ima novi 1250 slabe zavore, skoraj 10% slabši zavorni učinek in večjo porabo goriva sayo 1
Snečer Objavljeno November 25, 2018 Opozori Objavljeno November 25, 2018 pred 8 minutami, DinDiin pravi: Slabe? kupiš novega pa ima slabše zavore kot stari, torej slabe ker so gor od proizvajalca, ki dela bremze za gorska kolesa... Bostjan L 1
TakeALookAround Objavljeno November 25, 2018 Opozori Objavljeno November 25, 2018 Takih zavornih ucinkov sploh ne rabis na cesti.
raza Objavljeno November 25, 2018 Opozori Objavljeno November 25, 2018 pred 1 uro, Snecer pravi: https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/bmw/bmw-r1250gs-2019-world-first-dyno-and-speed-test?fbclid=IwAR3qIbJ0fPCkSDkf6SPtYMtgQjjTkM1ROT0AnfClZ-YziCcXVfo4h0XXjfs zgleda da ima novi 1250 slabe zavore, skoraj 10% slabši zavorni učinek in večjo porabo goriva Lačni konji ne delajo!
raza Objavljeno November 25, 2018 Opozori Objavljeno November 25, 2018 pred 5 minutami, DinDiin pravi: Takih zavornih ucinkov sploh ne rabis na cesti. Je pa definitivno korak nazaj, zniževanje stroškov in posledično večji zaslužek. Čisto tržno naravnano. MiNa in bosa 2
DAMI34 Objavljeno November 25, 2018 Opozori Objavljeno November 25, 2018 Ne delat drame, ker bistveno vlogo igra vedno tisti ki pritisne, pa podlaga, pnevmatike, delovanje ABSa, pa še marsikaj The R1250GS has a noticeably stiffer, shaper bite at the lever than the R1200GS, which has a more progressive action. It’s definitely different, but hard to say if the new calipers are the source – it could be pad compound or bedding-in differences. In iz mojih osebnih iskušenj, ja je fajn če takoj močno grize, ne predstavlja pa bistvene razlike kako zaviram. Mogoče močno takojšnje zaviranje samo pripomore, k odpravi napake če zamudiš pravi trenutek, ampak vsaj meni je to relativno nepomembno. Sicer pa pri bmw niso neumni in če bo samo to problem ga bodo zlahka popravili pri prvem "updejtu"
Snečer Objavljeno December 4, 2018 Opozori Objavljeno December 4, 2018 sam stoji in z eno roko ga pobereš nadmudrili fiziko
HyperJack Objavljeno December 4, 2018 Opozori Objavljeno December 4, 2018 pred 15 minutami, Snecer pravi: sam stoji in z eno roko ga pobereš nadmudrili fiziko Seveda pobereš če maš +2 m in +110 kg...če primerjaš njegovo razmerje z GS.om, je isto razmerje, kot če bi jaz tomos Automatica poberal iz tal z eno roko...no sej gre. Quest in vandrovec 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se