Quest Objavljeno Marec 20 Deli Objavljeno Marec 20 Nekak takole. En vžig 30 minut polnenja. Recimo 5x vžig je 2,5 ure polnjenja. Se voziš toliko? Imaš na dashboardu baterija voltaža. A je drugačna po tretjem vžigu. Kilometri motorja. Je na toplem al zunaj. Očisti kontakte na akumulatorju, vžignem releju,na masi od akumulatorja. Lahko je kaj narobe s štarterjem. A v tretje sploh kaj obrne mašino ali nič. Samo klik. DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
primozzs Objavljeno Marec 20 Deli Objavljeno Marec 20 5 hours ago, Quest said: Nekak takole. En vžig 30 minut polnenja. Recimo 5x vžig je 2,5 ure polnjenja. Se voziš toliko? Imaš na dashboardu baterija voltaža. A je drugačna po tretjem vžigu. Kilometri motorja. Je na toplem al zunaj. Očisti kontakte na akumulatorju, vžignem releju,na masi od akumulatorja. Lahko je kaj narobe s štarterjem. A v tretje sploh kaj obrne mašino ali nič. Samo klik. Doma je v garaži, v službi pa ko sem okoli pa zunaj. Ja mestne vožnje ni veliko, je pa skakanje po opravkih (3-5 vžigov). Zdaj imam nadomestno baterijo in kaže 12.3, kar je mal malo za novo baterijo a ne? Bom spremljal voltažo pred vžigi. V tretje proba zagnat, samo nima moči da bi obrnal, pol pa vrže štrom ven in vse ugasne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Marec 20 Deli Objavljeno Marec 20 pred 29 minutami, primozzs pravi: Doma je v garaži, v službi pa ko sem okoli pa zunaj. Ja mestne vožnje ni veliko, je pa skakanje po opravkih (3-5 vžigov). Zdaj imam nadomestno baterijo in kaže 12.3, kar je mal malo za novo baterijo a ne? Bom spremljal voltažo pred vžigi. V tretje proba zagnat, samo nima moči da bi obrnal, pol pa vrže štrom ven in vse ugasne. okoli 12.8+ je polna, zavisi od tipa akuja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kugelschreiber Objavljeno Marec 20 Avtor Deli Objavljeno Marec 20 6 hours ago, primozzs said: Intact BPG YTX 14 Cudno. Na moji taljanski ropotarnici se je odlicno obnesla. Oddelala je 4 sezone, torej 40 000km. Kolega jo ima drugo sezono, brez uporabe polnilca je motor uzgala po 5ih mesecih. In naslednja ti je crknila po polovici rezervarja?! Je s polnilnim sistemom ziher vse OK? mimgrede, nova intact gel je imela v skatli 13,6v. Nova aktivirana AGM pa samo 12,5v, in sem jo pred vgradnjo dopolnil na mizi. Pravijo, da je to dobrodejno. 🤷🏼♂️ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Marec 20 Deli Objavljeno Marec 20 Quest 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Quest Objavljeno Marec 20 Deli Objavljeno Marec 20 https://www.advrider.com/f/threads/r1250gs-starting-problem.1418465/page-17 Tega je kar nekaj. Start problemov. Preveri : -vse v vezi akuja. Napolnjenost zjutraj, po nekaj vžigih. Če motor nekaj časa stoji se lahko napetost tudi malo dvigne. -vse kontakte na akuju, start releju, štarterju očisti in preveri -Štartni rele slabi kontakti -Štarter problem, krtačke .... -preveri napetost med vožnjo koliko polni. Mora biti nad 14 volt -preveri koliko pade napetost pri vžigu. Če pade pod 12 volt zna biti problem aku, ali pa vse našteto zgoraj. -ne vklopi se dekompresor ob vžigu "sedanja mi je šla po parih mescih in manj kot 100 prevoženih km (torej ni bilo veliko zagovon), pa priklopljen je bil na BMW vzdrževalec. Zgodi se, da zjutraj vžge normalno, drugič tudi, tretjič pa ne več." "V tretje proba zagnat, samo nima moči da bi obrnal, pol pa vrže štrom ven in vse ugasne." Odebeljeno diagnoza. Akumulator je slab kljub temu, da je nov in na vzdrževalcu. 12,3 volt je akumulator prazen. 1250 dva cilindra potrebujeta ogromno zagonskega toka. Zgoraj napisano je testiranje na izločanje in je nekak po vrstnem redu od najbolj verjetnega do manj verjetnega. Imel na 1200 LC podobno. Starost Aku Yuasa 4 ali 5 let vedno na vzdrževalcu . Začel lepo vrti ne vžge. Drugič slabše vrti ne vžge, v tretje sam malo vak naredi in štrom vrže ven. Menjal aku za BS akumulator in je boljše vrtel kot kdajkoli Yuasa. Padec napetosti po enem mesecu nevožnje skoraj nič. Ne vem če je pomagalo to, da sem BS aku kupil v Delta teamu Yamaha😁 Rdeči 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
primozzs Objavljeno Marec 21 Deli Objavljeno Marec 21 11 hours ago, Quest said: https://www.advrider.com/f/threads/r1250gs-starting-problem.1418465/page-17 Tega je kar nekaj. Start problemov. Preveri : -vse v vezi akuja. Napolnjenost zjutraj, po nekaj vžigih. Če motor nekaj časa stoji se lahko napetost tudi malo dvigne. -vse kontakte na akuju, start releju, štarterju očisti in preveri -Štartni rele slabi kontakti -Štarter problem, krtačke .... -preveri napetost med vožnjo koliko polni. Mora biti nad 14 volt -preveri koliko pade napetost pri vžigu. Če pade pod 12 volt zna biti problem aku, ali pa vse našteto zgoraj. -ne vklopi se dekompresor ob vžigu "sedanja mi je šla po parih mescih in manj kot 100 prevoženih km (torej ni bilo veliko zagovon), pa priklopljen je bil na BMW vzdrževalec. Zgodi se, da zjutraj vžge normalno, drugič tudi, tretjič pa ne več." "V tretje proba zagnat, samo nima moči da bi obrnal, pol pa vrže štrom ven in vse ugasne." Odebeljeno diagnoza. Akumulator je slab kljub temu, da je nov in na vzdrževalcu. 12,3 volt je akumulator prazen. 1250 dva cilindra potrebujeta ogromno zagonskega toka. Zgoraj napisano je testiranje na izločanje in je nekak po vrstnem redu od najbolj verjetnega do manj verjetnega. Imel na 1200 LC podobno. Starost Aku Yuasa 4 ali 5 let vedno na vzdrževalcu . Začel lepo vrti ne vžge. Drugič slabše vrti ne vžge, v tretje sam malo vak naredi in štrom vrže ven. Menjal aku za BS akumulator in je boljše vrtel kot kdajkoli Yuasa. Padec napetosti po enem mesecu nevožnje skoraj nič. Ne vem če je pomagalo to, da sem BS aku kupil v Delta teamu Yamaha😁 Hvala za izhodišča. Med vožnjo polni nad 14. Ostalo preverim. Sicer tole s štart releji in krtačkam ne vem kako se lotiti, moram mal pogooglat. ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Joker Objavljeno Marec 21 Deli Objavljeno Marec 21 Morda neumno vprašanje, ali pa tudi ne: Ali si nov akumulator napolnil "na mizi", predno si ga vgradil? Če ne, je to zelo verjeten vzrok za probleme z novim akumulatorjem. Quest 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ftp Objavljeno Marec 21 Deli Objavljeno Marec 21 pred 2 urami, Joker pravi: Ali si nov akumulator napolnil "na mizi", predno si ga vgradil? Če ne, je to zelo verjeten vzrok za probleme z novim akumulatorjem. Jaz ga nisem nikoli. Takoj vgradit in vozit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Joker Objavljeno Marec 21 Deli Objavljeno Marec 21 Ja, VOZIT! Ne pa na skok do službe pa skok nazaj pa... MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ftp Objavljeno Marec 21 Deli Objavljeno Marec 21 Ob 20. 3. 2024 ob 14:17, Quest pravi: En vžig 30 minut polnenja pred 7 minutami, Joker pravi: Ja, VOZIT! Ne pa na skok do službe pa skok nazaj pa... Ni tako hudo. En vžig se povrne v par minutah. Če 2 sek. verglaš in pri tem vleče 100A, se povrne v 200s če polni z 1A, pa polne z večjim tokom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
primozzs Objavljeno Marec 22 Deli Objavljeno Marec 22 16 hours ago, Joker said: Morda neumno vprašanje, ali pa tudi ne: Ali si nov akumulator napolnil "na mizi", predno si ga vgradil? Če ne, je to zelo verjeten vzrok za probleme z novim akumulatorjem. Nisem, to pravzaprav nisem nikoli naredu na nobenem vozilu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
matjaz67 Objavljeno Marec 23 Deli Objavljeno Marec 23 1. pelji vozilo k dobremu električarju 2. kupi Yuaso pik1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Marec 24 Deli Objavljeno Marec 24 Moj GSA je malo starejši, prva baterija je zdržala 6 let, zamenjal več ali manj preventivno. Druga je zakašljala že po dveh letih, zdaj je na opazovanju, ampak bo verjetno bolje kar zamenjati, preden grrem na kakšno daljšo pot. Motor je vedno na vzdrževalcu, kadar ni v uporabi. Očitno je res pomembno katero baterijo kupiš. pik1 in Quest 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ftp Objavljeno Marec 24 Deli Objavljeno Marec 24 pred 14 minutami, motolover pravi: Moj GSA je malo starejši, prva baterija je zdržala 6 let, zamenjal več ali manj preventivno. Druga je zakašljala že po dveh letih, zdaj je na opazovanju, ampak bo verjetno bolje kar zamenjati, preden grrem na kakšno daljšo pot. Motor je vedno na vzdrževalcu, kadar ni v uporabi. Očitno je res pomembno katero baterijo kupiš. Meni zdrži povprečno 4 leta, razen baterij Varta, ki drugo leto komaj še vžiga. Po prvi, za katero sem mislil da sem imel pač smolo, je bilo z drugo enako. Zato, pri meni, Varta nikoli več. MiNa in pik1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomash Objavljeno Marec 24 Deli Objavljeno Marec 24 Imaš mogoče stalno priklopljeno navigacijo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Marec 24 Deli Objavljeno Marec 24 1 hour ago, tomash said: Imaš mogoče stalno priklopljeno navigacijo? Pri BMW navigacija ni pod napetostjo, ko je motor ugasnjen. Seveda, če imaš original napeljavo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
primozzs Objavljeno Marec 25 Deli Objavljeno Marec 25 23 hours ago, tomash said: Imaš mogoče stalno priklopljeno navigacijo? Nimam, sem Navigatorja VI odastranil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kasti Objavljeno Marec 25 Deli Objavljeno Marec 25 (popravljeno) Pri velikih kubikažah in malo cilindrih, so mase batov zelo velike, posledično se za zagon motorja potrebuje visok zagonski tok. Leta nazaj (mogoče še danes) so imele Yuase največji zagonski tok. Poišči baterijo, ki ima velik zagonski tok! Vidim da je Yuasa pri zagonskem toku še vedno močna: 240A: https://trgovina.akumulatorstvo-grajzar.si/trgovina/akumulatorji/motorna-kolesa/akumulator-moto-yuasa-12v-14ah-l-4/ 200A: https://www.akumulator.si/izdelek/A3 21 28/moto-akumulator-yuasa-ytx14-bs-12ah Popravljeno Marec 25. Popravil kasti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
primozzs Objavljeno Marec 26 Deli Objavljeno Marec 26 23 hours ago, kasti said: Pri velikih kubikažah in malo cilindrih, so mase batov zelo velike, posledično se za zagon motorja potrebuje visok zagonski tok. Leta nazaj (mogoče še danes) so imele Yuase največji zagonski tok. Poišči baterijo, ki ima velik zagonski tok! Vidim da je Yuasa pri zagonskem toku še vedno močna: 240A: https://trgovina.akumulatorstvo-grajzar.si/trgovina/akumulatorji/motorna-kolesa/akumulator-moto-yuasa-12v-14ah-l-4/ 200A: https://www.akumulator.si/izdelek/A3 21 28/moto-akumulator-yuasa-ytx14-bs-12ah Ja to razumem da mora biti visok zagonski tok, zato sem kupil 250A. Očitno pa firma baterije ni baš neki... Tale: https://www.moto-akumulator.si/akumulator-ytx14-bs-gel Kugelschreiber 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se