Skoči na vsebino

BMW R 1250 GS 2019


Kugelschreiber
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

242907037_4843773842318511_2194841928048114322_n.jpg.6bf821188d22aa0b6e3fc25c6fb53ad5.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
10 minutes ago, Snecer said:

ko tu berem solzne bmwjaše, se res vprašam: le kaj so prej vozili... 

Zame ves da vse sorte ...

Objavljeno
Just now, Snecer said:

za tebe še niso naredili

Bom zdej sam naredil ...

Objavljeno
2 hours ago, Fadil said:

No, no...

pri drugih si pa pameten da slišiš muho kašljat.

 

 

Ej, ma muhe kr dost popijejo, ne? Zajeban tole.....

Objavljeno
4 minutes ago, Snecer said:

ko bo na elektriko, bo zate

Tezak bo. To me moti.

Objavljeno
pred 25 minutami, krucymucy pravi:

ej @DAMI34 !

snecer smeti po temi.

44106490_274624583174634_8463353960097382400_n.jpg.8d6776ad073e27d98858f3b52e29369b.jpg

pred 25 minutami, krucymucy pravi:

ej @DAMI34 !

snecer smeti po temi.

ga bom za ušesca, ampak mam druge probleme trenutno...

Objavljeno
55 minutes ago, vandrovec said:

Glede na XTZ 660 ni velike razlike...mogoče edino širina cilindrov po ozkih stezah. Primerjam navadnega GS-a, ne GSA in XTZ 660, ne XT660Z

GS in GSA nista kaj dosti različna. Ni potrebno napolniti polnega rezervoarja in potem je teža zelo podobna.

V primerjavi z XT je GSa z bokser motorjem laže pobrati, ker se nasloni na cilindre. Ravno tisti prvi odstotki dviga so problematični. 

Objavljeno

Z 260 kilami je tole endura... v bistvu dve enduri, če ga na pol prežagaš. V enem kosu je pa SUV. Sej gre dokler pač ne gre več. Pol maš pa objave v TET FB skupini kako je 5 dedov celo popoldne vleklo GS-a nazaj na cesto... po terenu preko katerega se z enduro odpelješ. Kaj ti tu pomaga 'ga je lahko pobrati ko se nasloni na joške', če hudič ne zvozi preko malo višjih ovir obenem pa zaradi teže v klanec ne spelje?

GS je SUV. Gre tudi po terenu. Z zelo dobrim voznikom po precej zajebanem terenu. Sam takih je bolj malo. Je pa fino gledat YT filmčke in sanjarit... kako bi bilo če bi se pisal Birch. 

Objavljeno
pred 5 minutami, jskrablin pravi:

Z 260 kilami je tole endura... v bistvu dve enduri, če ga na pol prežagaš. V enem kosu je pa SUV. Sej gre dokler pač ne gre več. Pol maš pa objave v TET FB skupini kako je 5 dedov celo popoldne vleklo GS-a nazaj na cesto... po terenu preko katerega se z enduro odpelješ. Kaj ti tu pomaga 'ga je lahko pobrati ko se nasloni na joške', če hudič ne zvozi preko malo višjih ovir obenem pa zaradi teže v klanec ne spelje?

GS je SUV. Gre tudi po terenu. Z zelo dobrim voznikom po precej zajebanem terenu. Sam takih je bolj malo. Je pa fino gledat YT filmčke in sanjarit... kako bi bilo če bi se pisal Birch. 

Si ga že vozil dlje časa?

Objavljeno

Večina TET tras je lahkih in za resen enduro motor dolgočasnih. Če se komu kaj ni izšlo, ni konec sveta, sploh če ima s seboj prijatelje, da skupaj poprimejo. To je del avanture. Veliko raje se z GS zapeljem čez pol Evrope in potem odpeljem še kak del TET,  kot, da bi kak overkill tekmovalni stroj vlekel na prikolici ali v kombiju, zato, da potem odpeljem isto traso.  V tem je čar GSa, vsestranskost.

Zanimivo pri vsej debati je, da svoje teorije zagovarjajo tisti, ki takega motorja nimajo, ga nikoli ne bi imeli, ga sploh niso nikoli peljali in še kaj bi lahko naštel.  Branje na forumih ne bo nikomur odprlo oči, nabavite, vozite, pridobite si izkušnje in potem debatirajte! Motor se vedno lahko proda, če ti ne odgovarja, ni to žena, ki ti vse pobere :) 

Objavljeno
40 minutes ago, motolover said:

Večina TET tras je lahkih in za resen enduro motor dolgočasnih. Če se komu kaj ni izšlo, ni konec sveta, sploh če ima s seboj prijatelje, da skupaj poprimejo.

Ali pa da imas dvig d.o.o. na speed dial. 

To tudi gre. 

Objavljeno
Just now, Snecer said:

ti si cel tet prevozil z gsko, aha :)

Celega nihče ni, glede na dolžino trase in čas odkar TET obstaja. 

 

Objavljeno
pred 12 urami, motolover pravi:

GS in GSA nista kaj dosti različna. Ni potrebno napolniti polnega rezervoarja in potem je teža zelo podobna.

V primerjavi z XT je GSa z bokser motorjem laže pobrati, ker se nasloni na cilindre. Ravno tisti prvi odstotki dviga so problematični. 

Govorim o zračno hlajenih GS , ker se mi zdi , da tudi pri novih ne more biti veliko odstopanja . 

GS cca 230 kg 

GSA  cca 270kg  

Zelo podobna teža ni tudi če ne napolniš rezervoarja na polno ! 

Je velika razlika , sploh v terenu .

Objavljeno (popravljeno)

Kar sam nisem vozil ne morem komentirat. GS mi je sedaj igračka, na začetku morda vzbuja malo strahospoštovanja, dokler se ga ne privadiš. Na višji poziciji sedež sem z celimi stopali na tleh, to se mi zdi pomembni pri manevriranju ob počasnem premikanju. GSA je tudi 2 cm višji, se mi zdi...to že ne bi bilo več tako lahkotno zame poleg večje teže, ne vem. Na začetku mi je bilo malo žal, ker nisem nabavil GSA, potem sem spoznal, da je ta zame kot ulit, ravno pravšnje velikosti.

To je potovalni enduro, ne vem zakaj je potrebno mešat vse endure v en koš in potem iskat razlike. Odlikuje ga udobje na daljših razdaljah, po normalnih poteh, ki vozijo širom Evrope. Z vsakim lažjim motorjem je občutiti več tresljajev, kar se na daljši poti pozna. Teža na mestu je primerljiva z kar nekaj lažjimi motorji, ker ima nižje težišče, ja, XTZ 660 je bilo težje pobrati s tal. Npr., Šeruga je prevozil s takim motorjem kar precej sveta, pa verjetno ne vse po asfaltu in čeprav se ne piše Birch. Je pa res, da ravno za vsakega ni tako enostavno lahkoten, ker smo si tudi ljudje po konstituciji zelo različni. Za tiste večje od mene je navaden GS verjetno premali. Sam bi edino na daljših vožnjah imel raje še malo bolj iztegnjene noge ampak gledano v celoti je ta najboljši kompromis zame.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Navaden GS je lažji zaradi zaščite in opreme, ki je nima, in količine goriva. 

Če daš na GS opremo in odšteješ gorivo, ni kaj dosti razlike. Brez zaščitne opreme ni pametno izven asfalta, tako, da smo s težo tam, tam. 

Na terenu sem vozil oba in mi je vseeno katerega peljem, razlike praktično ni. Mogoče pri Adv prve minute moti le širina rezervoarja, ker takega imam in ne GS, sem tega navajen in mi je vseeno. Ko se navadiš pa tudi količina goriva ne vpliva na vozne lastnosti, le dvigniti ga je težje, če ga prevrneš. 

 

Objavljeno
6 hours ago, vandrovec said:

Sam bi edino na daljših vožnjah imel raje še malo bolj iztegnjene noge ampak gledano v celoti je ta najboljši kompromis zame.

Lahko daš druge stopalke, ki imajo tri stopnje. Prva je ista kot originalna, druga 1cm nižja in tretja 2cm nižja. Jaz jih imam na sredini.

Screen Shot 2018-10-20 at 14.42.45.png

Objavljeno

A sm sam jest čudn al SLO trgovci na spletnih straneh še nimajo te zadeve v konfiguratorju?

Tud cene pr nas so khm, mal čudne. 1200-ka je 21700, v nemčiji pa ta nov pride cca 19600. Koji q**c?

Objavljeno (popravljeno)
14 minutes ago, farang said:

A sm sam jest čudn al SLO trgovci na spletnih straneh še nimajo te zadeve v konfiguratorju?

Tud cene pr nas so khm, mal čudne. 1200-ka je 21700, v nemčiji pa ta nov pride cca 19600. Koji q**c?

Ne vem kam in kaj gledaš. V Nemčiji stane osnoven model cca 850€ več kot prejšnji, pri nas bo cca 1.000€ več. Ima pa nov model že serijsko TFT ekran, da se podražitev nekako pokrije s tem. 

Paketi opreme se po državah razlikujejo, najbrž zato konfigurator ne špila. Enostavcno ne moreš primerjati, ker imajo modeli že v osnovi različno opremo. Naši imajo ponavadi v paketih danega več kot Nemci. 

Pokliči kateregakoli BMW Motorrad trgovca za ponudbo s točnimi izračuni, naročila so v polnem teku in cene znane. 

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
2 minutes ago, motolover said:

 Ima pa nov model že serijsko TFT ekran, da se podražitev nekako pokrije s tem.

Jaz bi dodal samo to, da je verjetno ceneje naredit TFT display, kot pa "analogne" stevce.

Objavljeno

Vseeno, najdrazja je licenca za navi.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!