Skoči na vsebino

Yamaha XJ6 / N / S / F Diversion


Priporočene objave

Objavljeno

Vav, ti pa greš v nabavo :). Jaz sem dal gor crash-pade, pa nosilec in kovček od Yamahe. Mislim kupit še tank torbo, pa mogoč še kje zvohat kakšno reč za ob strani obesit, kaj več od tega pa že ne ...

Aja, pa seveda nalepkico za tank, te ne smem pozabit, ta je najbolj pomembna.

Objavljeno

Naša si je nabavila prvo šipco, pa nosilec in ploščo za zadnji kovček (ta pa je ostal še od prej - kappa 35 ali nekaj podobnega) in to bi bilo vse ...

post-1569-126704271541_thumb.jpg

Objavljeno

Evo danes sem opravil prvi servis na 1000 km. Menjal olje in filter, ter komplet kontrola. Moram priznati, da sem bil zadovoljen z mehanikom, ki je sicer nadomeščal kolega. AMPAK POSLUŠTE SEDAJ: ko je vlival olje, je gledal v svoja delovna navodila in se spraševal koliko olja mora vliti- pa mi je potarnal : glej tu piše 2,4 litre, tu pa 3,4 litre. Pa sem mu rekel, da kolikor se spomnim knjigice je nekaj čez 3 litre. Bom, je rekel in najprej nalil, 2,5 in kontroliral. Ja, ja bo treba kar 3,4 in ga je dolil, nato pa kontroliral in rekel, da je ok. Jaz nisem preverjal, saj sem si mislil, da je dobro videl. Nakar pridem domov (po cca 35km ne preveč lagane vožnje) in pogledam v svoj priročnik kjer piše 2,8 litra če menjaš filter. Opa to pa ni 3,4 kot mi je nalil. Odvijem šipko in olje že pri nji priteče ven. Vzamem pumpico in ga izčrpam 6 dcl. In šele sedaj je na max.

Nagradno vprašanje: Kaj naj naredim in koliko škode mislite, da mi je s tem povzročil. Sicer je motor suh, nič ni videti, da je kaj narobe.

Hvala vsem za odgovore.

Objavljeno

Evo danes sem opravil prvi servis na 1000 km. Menjal olje in filter, ter komplet kontrola. Moram priznati, da sem bil zadovoljen z mehanikom, ki je sicer nadomeščal kolega. AMPAK POSLUŠTE SEDAJ: ko je vlival olje, je gledal v svoja delovna navodila in se spraševal koliko olja mora vliti- pa mi je potarnal : glej tu piše 2,4 litre, tu pa 3,4 litre. Pa sem mu rekel, da kolikor se spomnim knjigice je nekaj čez 3 litre. Bom, je rekel in najprej nalil, 2,5 in kontroliral. Ja, ja bo treba kar 3,4 in ga je dolil, nato pa kontroliral in rekel, da je ok. Jaz nisem preverjal, saj sem si mislil, da je dobro videl. Nakar pridem domov (po cca 35km ne preveč lagane vožnje) in pogledam v svoj priročnik kjer piše 2,8 litra če menjaš filter. Opa to pa ni 3,4 kot mi je nalil. Odvijem šipko in olje že pri nji priteče ven. Vzamem pumpico in ga izčrpam 6 dcl. In šele sedaj je na max.

Nagradno vprašanje: Kaj naj naredim in koliko škode mislite, da mi je s tem povzročil. Sicer je motor suh, nič ni videti, da je kaj narobe.

Hvala vsem za odgovore.

Moje laično mnenje je, da z motorjem ni nič narobe ker si na srečo napako dosti kmalu opazil. Na tvojem mestu bi se vseeno zapeljal do kakšnega bolj "izkušenega" serviserja in ga povprašal o resnosti problema. Upam, da je z motorjem vse :OK:

Objavljeno

Nagradno vprašanje: Kaj naj naredim in koliko škode mislite, da mi je s tem povzročil.

Nič.

Objavljeno

Da nadaljujem razpravo okrog preveč nalitega olja:

Danes sem klical servis in pojasnil zadevo, pa pravijo fantje:"ma ni problema pol litra gor ali dol, ne bo nič narobe. " Potem sem zahteval šefa in mu pojasnil zadevo. Spet sem slišal isto, da ni problema če je malo več olja. Baje da je govoril s serviserjem in da ga je nalil sami cca 3dcl preveč. Ponovno mu povem, da v knjigi piše 2,8 litra in da je bilo 6 dcl preveč. Odgovor ponovno isti, da nič skrbet, da oni nalivajo 3 litre ijn da če sem ga ven potegnil, da je ok. Bom, nima smisla po telefonu, sem si misli in doma razdrl celo mašino. Zadeva je čista, suha, filter popolnoma čist in upam, da res ni nobene škode na motorju. Potem, pa zgolj iz previdnosti preverim stisnjenost vijaka za olje na motorju. Po navodilih naj bi bila moč 46Nm. In glej ga zlomka, vijak sem obrnil še za 3/4 obrata.

Sedaj pa razmišjam, kaj so ti kreteni imeli navodila za vzdrževanje stare diverson, kjer piše 3,4l olja(kar sem priča, ko sem bila zraven na servisu), ali pa navodila za fazerco.

V glavnem mašina teče gladko, nima nobenega čudnega zvoka, auspuh je čist. Upam, da bo vse ok.

Zakaj tole pišem: sem že relativno star stric, z veliko izkušnjami, kar se tiče vozil(v življenju sem menjal najmanj 20 vozil), tako avtov kot motorjev, in sem prepričan ,da se je navodil za vzdrčevanje potrebno držati, pa bo mašina laufala brez problema.( do sedaj še nisem ostal na cesti, pa sem vozil mašine, ki so imele preko 350.000km)

Me pa zanima naslednje: ali ima kdo od vas, kakega prijateja, strokovnjaka v zvezi z yamahami, da ga vprašam za nasvet in si pomirim vest.

Objavljeno

Me pa zanima naslednje: ali ima kdo od vas, kakega prijateja, strokovnjaka v zvezi z yamahami, da ga vprašam za nasvet in si pomirim vest.

Jaz bi na tvojem mestu poklical še kak drug servis, s tem, da bi začel temo nekako takole:

"Joj, a veste, da sem nalil v motor 3,5 litra olja, a mislite, da mu lahko to škodi?"

Seveda bodo potem vlekli vodo na svoj mlin, pa te vabili, da prideš pokazat zadevo - pač bodi malo tečen, pa sprašuj, kaj se lahko zgodi. Al pa mogoč piši direkt na yamaho ...

Drgač pa res mislim, da ni ne vem kolk škode, ker si hitr popravil zadevo. Seveda je razumljivo, da te tolk skrbi, motor je še nov, itd., ampak z mehaniki je tako kot z štacunami - hodiš tja, kjer maš dober občutek.

Objavljeno (popravljeno)

jst veliko stvari kupim v italiji direktno. evo en link: http://www.4moto.it/...iversion-1.html , pa tle imaš neki rizome: http://www.motup.com...ha-xj6-600.html , drugači pa ima tc motoshop rizomo. V glavnem ceneje in hitreje kot v slo sem sem kupil razne zadeve kar na ebayu(nosilce in stranske torbe, pa intercom). Dostava v enem tednu, plačilo preko paypola.

Popravljeno . Popravil Ice
Objavljeno

Fingi ugiba: "Mislim da je to nekako tako kot FZ6 tist z oznako S2 pa brez, ko ima en 98 km drugi pa 72kw. Mogoče je clo enaka mašina??"

98 KM je nekako enako kot 72 KW. Drugače pa je S2 nekoliko posodobljena verzija in se je prodajala v letih 2007, 2008 in 2009. In ko je 07 prišla S2, so predhodni model "zaprli" (mehansko z blokado plina) na 78KM. Agregata pa sta kar enaka, da.

Ampak to je tema o XJ 6: zanjo pa so agregat res vzeli kar od FZ 6 in ga kar konkretno predelali ( in dobili 78 KM) - odmične gredi, ventili, izpoh, vbrizg, verjetno tudi menjalnik ... vse v smislu boljšega navora pri nižjih obratih - in res se pelje kot elektromotor; nima nekih izrazitih sunkov v moči; lepo vleče že od 1500 obr/min.

LP

Objavljeno

jap, ti ni nekih blokad. osnova je od r6, to je pa tudi vse. Tudi ni tak kot fz6, saj so spremenjeni sesalni kanali in nekatere ostale zadeve. Nimaš kaj frizirati, ali pa odstranjevati. Če želiš bolj agresiven motor, pač kupi fazer ali pa še bolje yzf-r6.

Objavljeno

Me pa zanima naslednje: ali ima kdo od vas, kakega prijateja, strokovnjaka v zvezi z yamahami, da ga vprašam za nasvet in si pomirim vest.

Mater, si me zrajcal s tem oljem :). No v glavnem, danes sem malo špegal po mašini in ti pod tistim okroglim pokrovom, ko vlivaš olje not lepo piše 2500 cm3 (vtisnjeno v ohišje motorja). Skratka, mehaniki bi morali samo malo bolj po mašini pogledat, pa bi vidli, kolk ga morajo natočit.

Objavljeno

Mater, si me zrajcal s tem oljem smile.gif. No v glavnem, danes sem malo špegal po mašini in ti pod tistim okroglim pokrovom, ko vlivaš olje not lepo piše 2500 cm3 (vtisnjeno v ohišje motorja). Skratka, mehaniki bi morali samo malo bolj po mašini pogledat, pa bi vidli, kolk ga morajo natočit.

Zgleda, da ni nekega problema, oziroma je v karterju dovolj prostorninske rezerve. Ampak, veš da zaženeš paniko,ko olje kontroliraš, pa se pri šibki ven pocedi. drugače pa so navodila jasna. 2,4 brez menjave in 2,8 z menjavo filtra. Včeraj sem naredil 120km in je vse ok.

Objavljeno

Zgleda, da ni nekega problema, oziroma je v karterju dovolj prostorninske rezerve. Ampak, veš da zaženeš paniko,ko olje kontroliraš, pa se pri šibki ven pocedi. drugače pa so navodila jasna. 2,4 brez menjave in 2,8 z menjavo filtra. Včeraj sem naredil 120km in je vse ok.

Čist razumljivo, sploh pri novem motorju, pa če je tolk lep kot so naše Diversionke, sploh bolijo take zadeve B).

Drgač pa maš zgleda po mašini oddtisnjene te količine - kolikor sem videl, je še vsaj en takšen podatek gor. Aja, pa v mojih navodilih (in na odtisku) je 2,5 l brez filtra, tako, da še enkrat preveri.

Kero olje pa si dal not?

Objavljeno

Čist razumljivo, sploh pri novem motorju, pa če je tolk lep kot so naše Diversionke, sploh bolijo take zadeve cool.gif.

Drgač pa maš zgleda po mašini oddtisnjene te količine - kolikor sem videl, je še vsaj en takšen podatek gor. Aja, pa v mojih navodilih (in na odtisku) je 2,5 l brez filtra, tako, da še enkrat preveri.

Kero olje pa si dal not?

so dali na servisu, verjetno yamalube. O količini imaš prav. Koliko si plačal za crash pade?

Recommended engine oil:

See page 8-1.

Oil quantity:

Without oil filter cartridge replacement:

2.50 L (2.64 US qt, 2.20 Imp.qt)

With oil filter cartridge replacement:

2.80 L (2.96 US qt, 2.46 Imp.qt)

Objavljeno

Koliko si plačal za crash pade?

102,68 € piše na računu, pol pa na to še 25% popusta.

Objavljeno

102,68 € piše na računu, pol pa na to še 25% popusta.

Se pravi cca 80 € Kje pa? Prav zdaj se gledal tvojo mašino, kako zgleda s crashpadi, pa se ne morem in ne morem odločiti za nakup. A tebe kaj motijo?(tako vizuelno kot fizično). Pa še nekaj, baje misliš kupiti stranske torbe z nosilci. Pred nakupom preveri, da se ne kregajo z original nosilcem od zadnjega kovčka.

Objavljeno

Se pravi cca 80 € Kje pa? Prav zdaj se gledal tvojo mašino, kako zgleda s crashpadi, pa se ne morem in ne morem odločiti za nakup. A tebe kaj motijo?(tako vizuelno kot fizično). Pa še nekaj, baje misliš kupiti stranske torbe z nosilci. Pred nakupom preveri, da se ne kregajo z original nosilcem od zadnjega kovčka.

Ja, vse skupaj sem kupil v KMC-ju (na Dolenjski v Ljubljani) - sem kupil tam motor, pa sem dobil popuste za vse ostalo, tako da sem v enem šusu vse opravil - sploh pa sem kupoval še opremo za dva, tako da se mi je splačalo.

Drgač me pa nič ne motijo, ne vizualno, ne fizično - nič ne brcam not, al pa kaj takega. Je pa res, da ne dam kaj dost na to, sam da je mašina varna, če pride do česa. To pač jemljem kot nujen dodatek, kletka za motor pa na tolk oblečenem motorju ne zgleda najbolje.

Ja, razmišljal sem, da bi nabavil stranske torbe, ampak kolikor vidim, jih ima samo Givi, kar pomeni, da bi moral menjat tud nosilc od Yamahe ... Bom še malo preveril, kaj se da narediti s tem nosilcem, ki je zdaj gor (predvsem ga moram ob priliki preštrihat, ko sem malo sfalil barvo, hehe - takrat se mi je zdela kovinska barva super, bo motor bolj pisan hehe).

Aja, glede olja sem te spraševal bolj to, a so ti dali noter sintetiko, al mineralno. Jaz sem dal noter sintetiko (FS4 10W40).

Objavljeno

Ja, vse skupaj sem kupil v KMC-ju (na Dolenjski v Ljubljani) - sem kupil tam motor, pa sem dobil popuste za vse ostalo, tako da sem v enem šusu vse opravil - sploh pa sem kupoval še opremo za dva, tako da se mi je splačalo.

Drgač me pa nič ne motijo, ne vizualno, ne fizično - nič ne brcam not, al pa kaj takega. Je pa res, da ne dam kaj dost na to, sam da je mašina varna, če pride do česa. To pač jemljem kot nujen dodatek, kletka za motor pa na tolk oblečenem motorju ne zgleda najbolje.

Ja, razmišljal sem, da bi nabavil stranske torbe, ampak kolikor vidim, jih ima samo Givi, kar pomeni, da bi moral menjat tud nosilc od Yamahe ... Bom še malo preveril, kaj se da narediti s tem nosilcem, ki je zdaj gor (predvsem ga moram ob priliki preštrihat, ko sem malo sfalil barvo, hehe - takrat se mi je zdela kovinska barva super, bo motor bolj pisan hehe).

Aja, glede olja sem te spraševal bolj to, a so ti dali noter sintetiko, al mineralno. Jaz sem dal noter sintetiko (FS4 10W40).

Sem preveril račun S4 polsintetika, vendar so mi ga dali zato malo več 3,5litra. Hvala za odgovor. Jaz imam nosilce od givi in torbe 449. Če rabiš kupit ti jih lahko tudi slikam oz pomerim, da vidiš če se krega z zadnjim nosilcem.Po moje je verjetno problem tam, kjer se stranski nosilci pritrdijo pod sedež. Vendar pa ima nosilec original eno prednost: je bolj oddaljen od sedeža kot givijev in zato lahko stlačiš še kaj sopotniku za hrbet.

Objavljeno

Sem preveril račun S4 polsintetika, vendar so mi ga dali zato malo več 3,5litra. Hvala za odgovor. Jaz imam nosilce od givi in torbe 449. Če rabiš kupit ti jih lahko tudi slikam oz pomerim, da vidiš če se krega z zadnjim nosilcem.Po moje je verjetno problem tam, kjer se stranski nosilci pritrdijo pod sedež. Vendar pa ima nosilec original eno prednost: je bolj oddaljen od sedeža kot givijev in zato lahko stlačiš še kaj sopotniku za hrbet.

Ja, to bi bil pa res hvaležen, če lahko to nardiš ... Ja glede tistga placa je super, zato sem se tud zanimal za mrežo. Sicer pa se po večini vozim kar brez kovčka - razen če grem za malo več časa kam, ali pa npr. za na šiht, kjer nekako ne najbolje zgleda, da se z motoristično opremo okol podim, pa rabim potem še kakšno "spodobno" obleko zravn, hehe.

Objavljeno

Ja, to bi bil pa res hvaležen, če lahko to nardiš ... Ja glede tistga placa je super, zato sem se tud zanimal za mrežo. Sicer pa se po večini vozim kar brez kovčka - razen če grem za malo več časa kam, ali pa npr. za na šiht, kjer nekako ne najbolje zgleda, da se z motoristično opremo okol podim, pa rabim potem še kakšno "spodobno" obleko zravn, hehe.

[/quote

Ti pošljem privat sporočilo, ker me priponke zezajo. Koliko ti pa kaj rabi? Moj od 4,5-5l. Seveda ga najprej na mestu ogrejem, potem pa ne šparam preveč.]

Objavljeno

Ja, to bi bil pa res hvaležen, če lahko to nardiš ... Ja glede tistga placa je super, zato sem se tud zanimal za mrežo. Sicer pa se po večini vozim kar brez kovčka - razen če grem za malo več časa kam, ali pa npr. za na šiht, kjer nekako ne najbolje zgleda, da se z motoristično opremo okol podim, pa rabim potem še kakšno "spodobno" obleko zravn, hehe.

Zgleda, da bom moral vsako posebej prilepiti.post-18923-126746624392_thumb.jpgpost-18923-126746628467_thumb.jpg0.0.1.man_t275.pdfpost-18923-126746632406_thumb.jpgpost-18923-126746635953_thumb.jpgpost-18923-126746639243_thumb.jpg

Bistven je tale zavihek, ki gre spod sedeža okrog nosilca navzdol.

Objavljeno

Ti pošljem privat sporočilo, ker me priponke zezajo. Koliko ti pa kaj rabi? Moj od 4,5-5l. Seveda ga najprej na mestu ogrejem, potem pa ne šparam preveč.]

Tudi tam nekje pije. Sam ga nikol ne ogrevam na mestu, vžgem, dam gor čelado in rokavice, pa takoj spelem. Potem pač ne privijam, dokler se ne ogreje.

Objavljeno

Bistven je tale zavihek, ki gre spod sedeža okrog nosilca navzdol.

Mogoč bi pa celo šlo tole ... Vsaj po poslanem sodeč, bi pa seveda moral še v živo preverit.

Objavljeno

Lepo so "navili" cene za letos: (očitno novi davek ni kar tako - pa verjetno še uvoznik malo pristavi, pa je tu: cca 10% povečanje :eek: )

Cene (Delta team):

XJ6 '09: 5,950 EUR

XJ6 '10: 6,550 EUR

XJ6 ABS '10: 7,150 EUR

Objavljeno

Lepo so "navili" cene za letos: (očitno novi davek ni kar tako - pa verjetno še uvoznik malo pristavi, pa je tu: cca 10% povečanje eek.gif )

Cene (Delta team):

XJ6 '09: 5,950 EUR

XJ6 '10: 6,550 EUR

XJ6 ABS '10: 7,150 EUR

Jp sm vedu, zato pa sm pohitel z nakupom in prihranil za komplet dodatno opremo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!