Skoči na vsebino

Yamaha XJ6 / N / S / F Diversion


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni !

Danes sva z prjatlom obredla KMC in BS moto center in sicer z namenom dodobroma preučiti modele XJ :photo: . Takoj ko sem vidu modro Diversion F so mi šle kr kocine pokonc :kva2:, to je blo u KMCju. Tam imajo testno brez ABS-a in morem rečt da tolk lušnega motorja pri Yamahi že en cajt nism vidu. Tja sm pršu za namenom pogledat klasičen model Diversion (polovični oklep) ker majo kr fajn akcijo za lanski model. Sam k sem enkrat vidu tole lepoto sem biu prodan :surrender: .

2010-yamaha-xj6diversion.jpg

No prodajalca prašu če ve karkoli o čudnem pretikanju prestav, kar sem zasledil v tej temi, pa pravi da je tole celo boljši menjalnik kot ga je imela FZ6 Fazer, sam naj bi namreč vozil starejši in novejši model ''fejzrke'' in pravi da je pozitivno presenečen nad XJ6. Agregat naj bi biu po njegovih besedah grajen povsem na novo, nobene povezave z FZ6 ali predhodnico.

Uglavem osebje tako v KMC-ju kot v BS moto centru zelo prijazno in ustrežljivo, pohvale fantje, kar pa ne morem reči za TC (kjer sem biu zadnjič - z kolegom ki je poskušal pod garancijo popraviti čelado).

No h sreči in budnemu očesu cimra sva uspela najdit par malenkosti, ki pa so verjetno posledica premalo potisnjenih vijakov, in sicer:

- plastika pod katero je lučka za registersko tablico zelo gibčna (tudi pri drugih modelih Yamah, ki imajo enak patent)

- zadnja luč (če si jo mal požoku) je občutno preveč plesala (samo pri testnem, ostali vredu)

- ščitnik verige je iz zlo mehke plastike, na sredini pa ga drži samo plastičen zatič, vse skupaj se kr rado upogiba

- nosilec stopalke voznika in sopotnika (ki je iz enega kosa) precej niha levo-desno (zaradi vpetja in dolge ročice)

(skrbi me kako se reč obnaša ko na sedež zajaha 100-kilski sopotnik :lol: )

Ker sem seveda precej glasen zagovornik Yamah sem tele cuprnije takole opravičil:

- srečamo tudi pri ostalih modelih (po tej logiki - normalno)

- mehko vpetje zadnje luči zaradi nitke v žarnici, ki bi se lahko ob močnem sunku pretrgala

- pač cenejša plastika (šparali na materialu)

- stran tega sigurno ne boš utrgal ker tolk je že preračunano, nerodno rešen problem, premalo masivno, rešitev: sopotnica samo do 50 kil :boobies::lol1:

Je še kateri opazil kej takega al sva preveč pikolovska :rolleyes:

Tud sam resno razmišljam o nakupu F modela brez ABS-a, morem še par finančnih posvetov opravit pol bom pa vidu kaj bo iz tega.

LP vsem voznikom XJ6 in ostalim :)

Objavljeno

Agregat naj bi bil po njegovih besedah grajen povsem na novo, nobene povezave z FZ6 ali predhodnico.

To ne drži. Agregat je modificiran iz FZ 6 (spremenili so odmične gredi, ventile, vbrizg, izpuh .... , verjetno tudi menjalnik in sklopko).

Naša domača XJ6 je pravkar na servisu po enem letu uporabe: do sedaj vse OK, brez pripomb.

LP in dober nakup.

Objavljeno (popravljeno)

- plastika pod katero je lučka za registersko tablico zelo gibčna (tudi pri drugih modelih Yamah, ki imajo enak patent)

- zadnja luč (če si jo mal požoku) je občutno preveč plesala (samo pri testnem, ostali vredu)

- ščitnik verige je iz zlo mehke plastike, na sredini pa ga drži samo plastičen zatič, vse skupaj se kr rado upogiba

- nosilec stopalke voznika in sopotnika (ki je iz enega kosa) precej niha levo-desno (zaradi vpetja in dolge ročice)

(skrbi me kako se reč obnaša ko na sedež zajaha 100-kilski sopotnik laugh.gif )

Določene pripombe, ki jih imaš, dejansko sploh niso problem. Večina plastik na motorju je čimlažje in gibljivo vpetih zaradi vibracij in morebitnih manjših udarcev. Tudi opozorilo-ne stiskaj vijakov na mrtvo. Ščitnik verige je vpet z dvemi vijaki in plastičnim zatičem. Ravno tako je nosilec stopalke in zadnjih stopalk vpet gibljivo. Zato se tudi giblje.

Moja opažanja po cca 7000km. Mašine ne šparam in je ravno dovolj agilna-beri ima navor- da se da zelo lepo voziti. Pospešek 3,8 do 100km/h in zlahka se zavrti v rdeče polje. Je pa navor linearen, tako da ni nekih brutalnih prirastkov moči. Kaj potrebuješ več. Cesto drži krasno in je zaradi malce ožje gume tudi lepo gibljiv v gneči. Večinoma se vozim v paru in to tudi polno obremenjen,(kufr, stranske torbe, tank torba) pa gre krasno-seveda moraš prilagoditi tlak v gumah in trdoto zadnje vzmeti. Nasploh-sem zelo zadovoljen in ni mi žal nakupa. Menjalnik ni problem, je bil bolj problem moj način menjavanja, se pravi, da sem pri višanju brzine preveč spušal gas in pri nižanju brzine izpuščal blip. Zato tak zvok. Sedaj teh problemov ni več.

Torej želim ti uspešen nakup in srečno vožnjo.

Popravljeno . Popravil DAMI33
Objavljeno

Dami, a si se kej ubadal z nastavitvami amortizerja zadnjega?

Na keri stopnji ga imaš če sta dva ali če si sam?

sam sem probaval s tistim ključem iz kompleta amortizer bolj zategnit (zdaj je na 3 mislim da od 7) pa sem imel občutek da bom nekaj zlomil.

a je treba kakšen poseben "manever"?

Aja, začel sem tačke brusit, v ovinku se motor pelje neverjetno lepo ;)

Lp

Objavljeno

To ne drži. Agregat je modificiran iz FZ 6 (spremenili so odmične gredi, ventile, vbrizg, izpuh .... , verjetno tudi menjalnik in sklopko).

Naša domača XJ6 je pravkar na servisu po enem letu uporabe: do sedaj vse OK, brez pripomb.

LP in dober nakup.

Sej men se je tud zdelo da sem nekje to zasledu :) .

Aja to sem še pozabu :rolleyes: u KMC-ju mi je reku da se loh grem pelat 2x okol stavbe, ker mam komi A2 :headbang: . Kontaktiru Šterna in pravi da mi za ceno motocikla brezplačno vgradi 25 kW blokado :naughty: . Zdej mi pa sam še nek ni čist jasno, sem tud na ministerstvo naslovu e-mail:

Pozdravljeni !

Imam vprašanje glede kategorije A2 in sicer; Vzemimo primer da kupim 57kW motocikel. Pri pooblaščenem zastopniku vgradim blokado moči, ki moč omeji na 25kW in pridobim vso potrebno dokumentacijo. Ali lahko tak motocikel vozim z kategorijo A2 (35kW), kar se tiče moči ustreza pogoju, kar se tiče razmerja moč/masa tudi ustreza pogoju. Bega me samo tisti del ki pravi da moč ne sme izvirati iz vozila z 2x večjo močjo. Ali to pomeni da je največja dovoljena moč pri blokiranju na 25kW potemtakem 50kW in takega motocikla ne smem voziti ? Ali je mišljeno da 2x moč ne sme presegati omejitve (se pravi 35kW) in je po tej logiki 70kW ?

Povzemimo torej še enkrat bistvo - ali lahko z kategorijo A2 vozim 57kW motocikel, ki ima vgrajeno blokado, ki moč zmanjša na 25kW ?

Že vnaprej se vam zahvaljujem za odgovor.

LP Rudolf

Mogoče kdo od vas ve kako je z tole rečjo ?

Objavljeno

Dami, a si se kej ubadal z nastavitvami amortizerja zadnjega?

Na keri stopnji ga imaš če sta dva ali če si sam?

sam sem probaval s tistim ključem iz kompleta amortizer bolj zategnit (zdaj je na 3 mislim da od 7) pa sem imel občutek da bom nekaj zlomil.

a je treba kakšen poseben "manever"?

Aja, začel sem tačke brusit, v ovinku se motor pelje neverjetno lepo trance_44_wink5.gif

Lp

Bravo cheeby, sm prav razmišljal zakaj se tačke dvignejo. Zato, da te ne obrne, ko jih brusiš hohohoho..

Ti kar lepo s ključem počasi obračaj, gra namreč na trdo. Imam na 4, ker imam raje malce trši motor, v dveh pa na 5, polno naložen pa na6.

Objavljeno

Sej men se je tud zdelo da sem nekje to zasledu smile.gif .

Aja to sem še pozabu rolleyes.gif u KMC-ju mi je reku da se loh grem pelat 2x okol stavbe, ker mam komi A2 headbang.gif . Kontaktiru Šterna in pravi da mi za ceno motocikla brezplačno vgradi 25 kW blokado trance_25_naughty.gif . Zdej mi pa sam še nek ni čist jasno, sem tud na ministerstvo naslovu e-mail:

Mogoče kdo od vas ve kako je z tole rečjo ?

Sanja se mi ne, vendar pobrskaj malo po forumu, ker mislim, da te debate že obstajajo.

Objavljeno

Pozdravljeni !

Imam vprašanje glede kategorije A2 in sicer; Vzemimo primer da kupim 57kW motocikel. Pri pooblaščenem zastopniku vgradim blokado moči, ki moč omeji na 25kW in pridobim vso potrebno dokumentacijo. Ali lahko tak motocikel vozim z kategorijo A2 (35kW), kar se tiče moči ustreza pogoju, kar se tiče razmerja moč/masa tudi ustreza pogoju. Bega me samo tisti del ki pravi da moč ne sme izvirati iz vozila z 2x večjo močjo. Ali to pomeni da je največja dovoljena moč pri blokiranju na 25kW potemtakem 50kW in takega motocikla ne smem voziti ? Ali je mišljeno da 2x moč ne sme presegati omejitve (se pravi 35kW) in je po tej logiki 70kW ?

Povzemimo torej še enkrat bistvo - ali lahko z kategorijo A2 vozim 57kW motocikel, ki ima vgrajeno blokado, ki moč zmanjša na 25kW ?

Že vnaprej se vam zahvaljujem za odgovor.

LP Rudolf

Če boš 57kw motor blokiral na 35kw, ga lahko voziš. Če pa ga boš blokiral na 25kw pa ne, tak pač je zakon.

Torej, če za tvoj motor ne obstaja 35kw blokada si ga na j.... Preverjeno.

Scarabeo

Objavljeno

Če boš 57kw motor blokiral na 35kw, ga lahko voziš. Če pa ga boš blokiral na 25kw pa ne, tak pač je zakon.

Torej, če za tvoj motor ne obstaja 35kw blokada si ga na j.... Preverjeno.

Scarabeo

tu pa ni glih logike, da nebi smel vozit motor z manj konji :blink:

če je to preverjeno tak, pa smo res pravi balkanci :wacko:

Objavljeno (popravljeno)

Hjaaaa, Alphatechik dela samo 11, 13, 17, 25, 37, 57 in 72 kW blokade tak da tule ne bo nič, obstaja še kak drug proizvajalec ki ima zastopnika pri nas ? Me prau zanima kaj mi bodo odpisali, v ponedeljek grem pa še na občino vprašat da slišim njihov odgovor.

Popravljeno . Popravil Brudol
Objavljeno

Hjaaaa, Alphatechik dela samo 11, 13, 17, 25, 37, 57 in 72 kW blokade tak da tule ne bo nič, obstaja še kak drug proizvajalec ki ima zastopnika pri nas ? Me prau zanima kaj mi bodo odpisali, v ponedeljek grem pa še na občino vprašat da slišim njihov odgovor.

tule bi te popravil dela tud 35kw blokado tko da so dobavljive...sem jo ravnokar prejsni petek vgradil za fazerko...

Objavljeno

payback hvala za tole informacijo, bom še mal naprej povprašu :) navsezadne pa mogoče le do motorja pridem :D .

Objavljeno

Pozdravljeni !

Še eno vprašanje za lastnike XJ6 :), kolk se kej poraba giba pri teh motorjih, oziroma kolk kilometrov nardiš z enim tankom (mend je 17 litrov, se mi zdi).

Zdej ste mel končno en pošten vikend, verjetno je padlo nekaj 100 kilometrov :D .

Objavljeno

Nisem ravno lastnik, je pa pri hiši: poraba: od 4.0 do 4.5 l/100 pri kruzanju po hribih in dolinah ... ja, ta vikend se jih je nabralo kar okoli 650.

LP

Objavljeno

Od 4,5-5 litrov, v glavnem kar precej forsiranja, pa vožnja v dveh. Ta vikend cca 1000km. Po avtocesti 150km/h. Se pravi z eno bolj turistično vožnjo, pa ena oseba, mislim, da zlahka držiš porabo do 4,5 litra, kar pa je že dobro.

Objavljeno

Ja jst nardim z enim tankom recimo 300km pa se prižge lučka.

od takrat naprej pa še kakih 50km, več ne upam, bom pa enkrat probal pa sabo kantico bencina (5l) pa da vidmo kok se da z rezervo narest... :D

Objavljeno

Ja jst nardim z enim tankom recimo 300km pa se prižge lučka.

od takrat naprej pa še kakih 50km, več ne upam, bom pa enkrat probal pa sabo kantico bencina (5l) pa da vidmo kok se da z rezervo narest... biggrin.gif

Že to je dobro, da ga pa testiraš prav na suho, ti pa ne priporočam, ker ti lahko potegne kako smet iz rezervarja, pa potem mučiš baterijo, dokler pumpa ne potegne goriva in sicer zakaj bi sploh poiskusil, koliko je rezerve? Dejstvo je, da v hrib jo je več, v dolino pa manj, odvisno kam motor visi.

Objavljeno

Ko je že ravno govora o vožnji z min. količino goriva: sem pred časom nekje prebral (sicer v nasvetih o tem početju z avtom, pa saj je podoben hec), da naj ne bi bilo prav priporočljivo se vozit pogosto z min. nivojem goriva, saj naj bi pri tem trpela bencinska črpalka in sicer zaradi tega, ker dokler je le-ta v gorivu s stem tudi hladi, ko pa ga zmankuje, naj bi pa bila možnost da se pregreva in posledično pač odpove.

LP

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

zanima me če je kdo razmišljal da bi dau na xj6 zadnjo gumo 180/55...?

Objavljeno

Pozdravljeni,

zanima me če je kdo razmišljal da bi dau na xj6 zadnjo gumo 180/55...?

Ne vem če lahko sploh daš, ker proizvajalec predpisuje izključno dimenzijo 160. Torej v homologaciji ni vpisana. Samo zaradi izgleda, je pa po mojem brez veze. 160 gumo so nataknili zaradi večje okretnosti v mestu in gneči.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Že nekaj časa mi gre na živce original nosilec tablice. Čeprav je lep, je prenizek in motor vsaj od zadaj ne izgleda recimo temu"dovolj agresivno". Torej sem naročil od romatecha nov nosilec. Obdržal bom original smernike. (bele barve-zamenjane šipce)

Tule je slikca, ko prispe in montiram pa še poslikam.

Kaj menite?

post-18923-018097900 1283412087_thumb.jpg

Objavljeno

Že nekaj časa mi gre na živce original nosilec tablice. Čeprav je lep, je prenizek in motor vsaj od zadaj ne izgleda recimo temu"dovolj agresivno". Torej sem naročil od romatecha nov nosilec. Obdržal bom original smernike. (bele barve-zamenjane šipce)

Tule je slikca, ko prispe in montiram pa še poslikam.

Kaj menite?

post-18923-018097900 1283412087_thumb.jpg

Malo preveri, menda Italijani serjejo z nekim zakonom, ki predpisuje, kolk je lahko tablica nagnjena. Sicer je pa OK tale nosilc. Sem nekaj podobnega na fazerci videl in mi je všeč.

Objavljeno

Malo preveri, menda Italijani serjejo z nekim zakonom, ki predpisuje, kolk je lahko tablica nagnjena. Sicer je pa OK tale nosilc. Sem nekaj podobnega na fazerci videl in mi je všeč.

Briga me za lahe. Sicer je pa tuv certifikat. Baje legalno.

Objavljeno

Briga me za lahe. Sicer je pa tuv certifikat. Baje legalno.

Jebeš certifikat, če sprejmejo tak zakon, ga pač sprejmejo. Ko ti bo lah dal položnico za 78€, ga boš že začel cenit :naughty:.

Evo, tu je ta članek.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!