Skoči na vsebino

Aprilia Tuareg 660


Priporočene objave

Objavljeno

Danes sem šel pogledat zadevo v živo. Vreme žal ni za testne vožnje.

Motor v živo deluje lepše, kot na slikah ali posnetkih. Me je kar prepričal. Naslednji teden je teden odločitve....

Ima kdo izkušnje s servisom PIT STOP? Kolikor sem izvedel iz pogovora, so na novo (2 leti). Lokacijsko so mi najbližji... 

Objavljeno

me zanima kolko ti zaracunajo, da ti izbrisejo "opozorilno lucko" za servis dol iz ekrana, ce si sam zamenjas olje.

take stvari me pri proizvajalcih mocno razjezijo in nebi kupil motorja iz inata.

drugace se mi pa zdi zelo dober motor. malo boljsa verzija tenerejke z nizjim sedezem. edina hiba kar vidim tako na pogled je to, da je tezko privezat prtljago gor. na zadnjem delu vse luknje popolni plastika, namesto, da bi pustili kaj da lahko privezes gor. pa zadnja luc cudne oblike, ki ti jo prtljaga lahko polomi, ce ti zleze malo bolj nazaj.

Objavljeno

Veliko jih uporablja Blizzard, pa nisem nikjer zasledil, da bi kdo jamral glede pritrditve.

Osebno se mi dopade SW-MOTECH SysBag 15/15, ker nudi nekaj zaščite, ko ni torb na motorju, hkrati je pa precej minimalistično.

 

image.thumb.png.c605fcb1c6a09cac0841e686f53fc10b.png

Objavljeno
Ob 21. 1. 2023 ob 17:02, mato295 pravi:

Danes sem šel pogledat zadevo v živo. Vreme žal ni za testne vožnje.

Zapelji se do Kopra. PVG ima 2 testni...

Objavljeno
pred 4 urami, Kawl pravi:

A ni fora tega motorja da ostane dokaj "lahek" ? Ne da navesiš gor potem za 50kg železja....

lahek že (velja za vse motorje v tem rangu). A če zadaj ne navesiš nekih distančnikov mehkih torb ali podobnega sranja boš zlahka sploščil pri prvem padcu najmanj izpuh.

Pa še nekaj: težišče igra veliko vlogo. Nizke torbe nizka teža (in to je takoj ko je trip daljši od enega dne), torbe na sedežu in podobno, torbe zadaj in visoko moti gibanje itd, preverjeno.

 

Objavljeno
4 hours ago, DAMI34 said:

lahek že (velja za vse motorje v tem rangu). A če zadaj ne navesiš nekih distančnikov mehkih torb ali podobnega sranja boš zlahka sploščil pri prvem padcu najmanj izpuh.

Jaz uporabljam silikonsko zaščito izpuha na mestu, kjer bi se ga mehka torba lahko preveč dotikala in zaenkrat ni težav.

acerbis-silicone-protector-bike.thumb.jpg.1af49afe8611905bf862b2dd956991ac.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 27 minutami, GregorM pravi:

Jaz uporabljam silikonsko zaščito izpuha na mestu, kjer bi se ga mehka torba lahko preveč dotikala in zaenkrat ni težav.

acerbis-silicone-protector-bike.thumb.jpg.1af49afe8611905bf862b2dd956991ac.jpg

ena od rešitev, sicer elegantna pa ne sede na vsak motor ok. Jaz sem torbe moral prodat, ker nikakor niso dobro sedle na oba moja (namesto silikona je na izpuhu alu dodatna zaščita (enduristan). Preveč ohlapno kakorkol meni moteče. Naslednje pa je, da ko si brez torb in malo poležeš moped bo pri spodnji fotki zihr izpuh nastradal. Lahko bo sicer tudi z nosilci, a neka mala zaščita so. 

image.png.a5893b2e7dd00fe04961b9303c7bc03e.thumb.png.4c197b65cad304df87bf52f171de21c7.png

Točno take sem pa prodal

IMG_20220126_155307_480x480.jpg.892b9cd14cdb80451cea835548e19422.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Sem se šel malo vozit...:naughty:

20230125_141502.thumb.jpg.ea96afbb2a82b58d64034938249fc92b.jpg

 

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno

To je smešno, kako draga je določena original oprema. Bočna zaščita za motor je 500eur. Na srečo je vsaj Quikshifter zmerne cene. Bo očitno SW-MOTECH v igri. Škoda samo, ker niso naredili tudi sredinske pritrditve.

image.png.c00427da8e0721e699a07b1b92e741b0.png

image.png.24538320af3bc368ec7857391fe140a5.png

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
5 hours ago, mato295 said:

To je smešno, kako draga je določena original oprema. Bočna zaščita za motor je 500eur. Na srečo je vsaj Quikshifter zmerne cene. Bo očitno SW-MOTECH v igri. Škoda samo, ker niso naredili tudi sredinske pritrditve.

image.png.c00427da8e0721e699a07b1b92e741b0.png

image.png.24538320af3bc368ec7857391fe140a5.png

Kaj to pomeni? nisi uzel Nordena?

Objavljeno

Ne. Glede Nordena je bila na koncu odločitev zelo enostavna. Kolikor sem prebral in sem prebral ogromno, je to to. Norden je imel zelo malo plusov, vse ostalo je bilo na strani Tuarega. 

 

 

Objavljeno
Ob 2. 2. 2023 ob 16:52, mato295 pravi:

Norden je imel zelo malo plusov, vse ostalo je bilo na strani Tuarega. 

 

 

in kaksni so bili tile plusi in minusi?

Objavljeno
pred 21 minutami, Ragezor pravi:

in kaksni so bili tile plusi in minusi?

rumena barva :P je plus

 

Objavljeno (popravljeno)

mas tud crno rumenega zuarega:

r-rent_W21903_13-aprilia-tuareg-660-637860394906128195.thumb.jpg.281421d881d0af1495ad66bdf8cb709c.jpg

za moj okus ima Norden definitvo velik plus pri dizajnu, recimo okrogla luč, ne pa skropucalo ki so ga pri Aprilii kar z enega Piago skuterja očitno ukradli 🤣. Škoda, da niso sledili originalni liniji:

Aprilia-350-Tuareg-Wind-Front_26-06-2019_101d5.thumb.jpg.d749102c19f58d09267f10fd54c5f53a.jpg

🥰 Recimo Hondi je tako pri Afriki kot pri novem Transalpu uspelo ohranit in nadgradit hišno prepoznavnost.

*avtor se zaveda, da okusi so različni in da je to popolnoma njegovo osebno mnenje. Ampak vztraja da motor se kupuje z očmi, ne pa z možgani ali pa denarnico :kmet:

Popravljeno . Popravil nejc74
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ma napisi. sej si adventure rider in mas debelo kozo :)

pa se v aprilija temi si k je safe space

Objavljeno
Ob 7. 2. 2023 ob 15:11, mato295 pravi:

Evo ga, samo še temperatura nad +5, pa bo akcija.... 

Eno uro sta si delala družbo, pa je drugi že odšel :)

Rdeča je lepša! :ras:

Obilo srečnih avantur vama želim!

Objavljeno
Ob 8. 2. 2023 ob 13:47, nejc74 pravi:

mas tud crno rumenega zuarega:

r-rent_W21903_13-aprilia-tuareg-660-637860394906128195.thumb.jpg.281421d881d0af1495ad66bdf8cb709c.jpg

za moj okus ima Norden definitvo velik plus pri dizajnu, recimo okrogla luč, ne pa skropucalo ki so ga pri Aprilii kar z enega Piago skuterja očitno ukradli 🤣. Škoda, da niso sledili originalni liniji:

Aprilia-350-Tuareg-Wind-Front_26-06-2019_101d5.thumb.jpg.d749102c19f58d09267f10fd54c5f53a.jpg

🥰 Recimo Hondi je tako pri Afriki kot pri novem Transalpu uspelo ohranit in nadgradit hišno prepoznavnost.

*avtor se zaveda, da okusi so različni in da je to popolnoma njegovo osebno mnenje. Ampak vztraja da motor se kupuje z očmi, ne pa z možgani ali pa denarnico :kmet:

Prednja luč je pa res kr neki ...

Objavljeno
pred 1 uro, sayo pravi:

Prednja luč je pa res kr neki ...

po testih je najbulši :P

Vizualno mi ne potegne.

Po moči mi ne potegne.

Ker je Aprilia mi ne potegne. :P

 

Objavljeno (popravljeno)

Med praznikom sem uredil par stari na motorju.... Všeč mi je, ker so skoraj vsi vijaki enaki, in ni toliko zmede in za vse je dovolj eno orodje....

Rezervoar za gorivo je precej globoko v okvirju, posledično nizko težišče. Vseeno pa ni dveh bunk pri nogah in ni nevarnosti, da kam zapneš, ko malo pogledaš iz ceste.

image.png.a5133ffba10532093d6293df5cb7c9cd.png

Skoraj čisto do zadnje gume je....

image.png.41c264268d773675f9ec2b2ae50d2b7d.png

 

Pri montaži quick shifterja so pozabili na eno podližko. Začasno rešil z dvema drugima, original mi pošljejo po pošti. Slika pred popravilom, oring za zaščito očesnega ležaja brez podložke prosto visi...

image.png.d6acdf5ce8cc758a63d42ac39d2f7f0d.png

 

Nisem bil preveč zadovoljen, kako so bile speljane žice od gretja ročk, pa sem šel zadeve malo popravit...

Spredaj brez vsega... Ni bilo zahtevno za odstranitev. Čeprav se po spletu bere, da ni veliko prostora za konektorje in žice, se da vse lepo urediti...

image.thumb.png.211857040a732a9c0736cac502e29c39.png

Urejeno in dovolj prostora...

image.png.222dcb393cfee95a850ecfa2cf471e0a.png

Mehanik je uspel odlomiti tudi del enega nosileca. Na srečo ne nosilni del, ampak samo del, ki preprečuje zasuk matice ob vijačenju sprednjega pokrova...

image.png.e569794bc15fa4cf4e00753639f5498c.png

Malo dvokoponentnega lepila in dvakrat okrog z rovingom, pa je veliko močnejše, kot ostali trije nosilci. 

image.png.266d83e371abde80f62ad93088a36bda.png

Naročil sem tudi višjo prednjo šipo. Od originala je višja za 135mm. Veliki (190cm) imamo vedno probleme s turbolenco. Sem si rekel, da bom najprej testiral original, ampak, ko je bil paket doma, je bilo potrebno takoj namestiti.

Na sliki deluje grozno, v živo je bolj znosno. Ampak udobje pred estetiko....

image.png.1563c148c48579b1f7c010c6076305d9.png

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil mato295
Objavljeno

Hiter pregled zaslona.... Ni preveč in vse je precej enostavno. Kadar tempomat ni aktiven, se s tem gumbom spreminja stopnja TC med vožnjo. 

 

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!