pik1 Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 pred 1 uro, KNNMS pravi: Enako tudi meni. Z mojo zadaj se nikoli to ne zgodi, ob solo podvigih pa včasih ne šaltne (v nižjih prestavah se mi še ni zgodilo). ampak to ni kej pogosta zadeva. . ... tudi meni se marsikaj ne zgodi, kadar sem z mojo ... ... sem bolj priden ... DAMI34 1
Kmet2 Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 pred 9 urami, DAMI34 pravi: Ktm ni nič boljši Kawa je šwicarska ura v primerjavi z njim Si vozil oba moja , putrček , sklopka in ročica .
DAMI34 Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 pred 13 minutami, Kmet2 pravi: Si vozil oba moja , putrček , sklopka in ročica . ni debata o putrčku, ampak o padanju v ler, kjer ne bi smel oziroma ob slabem menjavanju. In da, oba tvoja sem vozil 1050 vsaj 300kmju. Drgač pa pri ktmju bolj klonkne ko daš v prvo, kar je verjetno tudi posledica daljše prve brzine. Ampak, probleme majo itak bmwji, za ktm je vse to normalno
Kmet2 Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 pred 4 minutami, DAMI34 pravi: ni debata o putrčku, ampak o padanju v ler, kjer ne bi smel oziroma ob slabem menjavanju. In da, oba tvoja sem vozil 1050 vsaj 300kmju. Drgač pa pri ktmju bolj klonkne ko daš v prvo, kar je verjetno tudi posledica daljše prve brzine. Ampak, probleme majo itak bmwji, za ktm je vse to normalno No , potem pa nimam problema z padanjem v ler pri nobenem , kljub temu da je že nežen dotik dovolj, da prestaviš .
DAMI34 Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 pred 2 minutami, Kmet2 pravi: No , potem pa nimam problema z padanjem v ler pri nobenem , kljub temu da je že nežen dotik dovolj, da prestaviš . ti ne, jaz pa kar nekajkrat
KyoKon Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 On 14. 3. 2017 at 9:30 PM, Wakasaki said: Slišal/bral....občasno se menjalnik zgubi med prestavi in kao tudi prikaza prestave takrat ni.Naj bi se zgodilo najraje če neodločno prestavljaš oz. ob ostrem zaviranju in pretikanju.Potem pa malo sklopke malo šaltnge in kao vse normalno naprej deluje Je komu poznano ali je to spet ena unih, ki je zrasla na zeljniku voznikov ne bmw boxer motorjev? Lp Kolega nič takega, to se men naredi 5x na leto, in to takrat kadar hočem bit ful nežen in lepo počasi prestaviti (res po penzionistično). Na Jadranki do takih felerjev ne pride nikoli. Vozi, pa ne študiraj preveč. DAMI34 in Wakasaki 2
dstrav3 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 Pozdravljeni, mene pa zanima če ima morda kdo za prodat zračne deflektorje za adventur-ja ? Namontiral jih bi na navadnega GS-a. Kontakt na ZS. Hvala in LP Cartman 1
Kmet2 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 1 uro, dstrav3 pravi: Pozdravljeni, mene pa zanima če ima morda kdo za prodat zračne deflektorje za adventur-ja ? Namontiral jih bi na navadnega GS-a. Kontakt na ZS. Hvala in LP Sposodi si jih od kakšnega prijatelja in po njih jih naredi iz karbona , tak sem jih naredil jaz oz. mi jih je HyperJack . DAMI34, HyperJack, Wakasaki in 1 other 4
Cartman Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 če bi pa pleksi, je dober naslov mislej ajdovščina
Wakasaki Objavljeno Marec 23, 2017 Opozori Objavljeno Marec 23, 2017 Oki za šaltnge mi je jasn-desi si-z drugim besedam ne boži ampak šalti . Pa da naprej prašam ........kok je dejanske razlike, če na tak motor natakneš slip on akrapovic ali podobno.....? Ste opazili kakšno razliko...spodaj zgoraj?obrati odziv....? Hvala
pik1 Objavljeno Marec 23, 2017 Opozori Objavljeno Marec 23, 2017 . ... jest mislm da je razlika res ogromna ... igc1, DAMI34, ALEŠ M in 1 other 4
ukica Objavljeno Marec 24, 2017 Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 8 hours ago, Wakasaki said: Ste opazili kakšno razliko...spodaj zgoraj?obrati odziv....? Hvala S sliponi je razlika samo v denarnici..lazja je. DAMI34 in pik1 2
Joker Objavljeno Marec 24, 2017 Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 pred 1 uro, ukica pravi: S sliponi je razlika samo v denarnici..lazja je. No, lažji je tudi sam dušilec. In ko sešteješ oba prihranka pri teži (denarnica in slip-on), je motor posledično hitrejši. Potem pa je tu še placebo... igc1 in MiNa 2
dstrav3 Objavljeno Marec 24, 2017 Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 Sam ima že par let Akrapoviča zmontiranega (na 2006 letniku), osebno nisem opazil neke razlike, najbolj omembe vredna razlika je, da je poraba padla za 2-3dcl/100km, in pa seveda zvok ki pa je tudi brez dušilca še vedno nekje v mejah normale. Nekje sem prebral, da naj bi še menjal filter zraka za K&N, z tem naj bi se malo poznalo na odzivnosti, vendar dvomim da bo razlika očitna, prej minimalna oz. praktično neopazna... Wakasaki in pik1 2
HyperJack Objavljeno Marec 24, 2017 Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 pred 11 urami, Wakasaki pravi: Oki za šaltnge mi je jasn-desi si-z drugim besedam ne boži ampak šalti . Pa da naprej prašam ........kok je dejanske razlike, če na tak motor natakneš slip on akrapovic ali podobno.....? Ste opazili kakšno razliko...spodaj zgoraj?obrati odziv....? Hvala Do zdaj še na vsakem motorju katerem sem menjal izpuh se je poznalo na odzivnosti. Sploh ob uporabi izpuha brez db-killerja, takrat je razlika najbolj prišla do izraza. Je pa ta razlika vsekakor manjša naprav razliki, ki se zgodi denarnici..kot so to nekateri že napisali ZdravkoK, Wakasaki, MiNa in 1 other 4
luxsa Objavljeno Marec 24, 2017 Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 Razlika je 2-3%,pa lazji je kilo ali dve, ce mislis da bi moral moped bolj letet,ga prodas in kupis mocnejsega. Frenk 67, igc1, bosa in 3 others 6
HyperJack Objavljeno Marec 24, 2017 Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 pred 1 uro, luxsa pravi: Razlika je 2-3%,pa lazji je kilo ali dve, ce mislis da bi moral moped bolj letet,ga prodas in kupis mocnejsega. Pri LC.ju je Akrapo še težji kot original
skalaprava Objavljeno Marec 24, 2017 Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 Jaz imam Akrapota Slip-on na boxserju in lahko rečem, da razlika je opazna, sploh brez dB killerja in sicer pri odzivnost iz nizkih obratov. Vseeno pa ni to tak prirastek moči, ki bi koga zelo impresioniral. Kot so že omenili, je cena veliko bolj impresivna....moj je sicer še iz časov, ko se je dalo dobiti 40% off Vsekakor pa naredi po mojem mnenju Slip-on veliko večjo razliko, kot pa K&N filter. Namreč tudi tega si lastim in trdim da je škoda denarja za njega. Jaz sem ga nehal uporabljati in imam spet oriđi filter noter. Trdim, da z njim motor lepše dela in manj porabi ob enakih performancah, kot pa z K&N filtrom! Pa še to: ob uporabi K&N je bil airbox od znotraj precej bolj zamazan......večji pretok zraka se mora nekje poznati! Wakasaki 1
Wakasaki Objavljeno Marec 24, 2017 Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 Iskreno hvala za vse odgovore. Pa pejmo se.....
u-r-o-s Objavljeno Marec 24, 2017 Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 Zvok brez dB killerja je z akrapotom ravno pravšnji zame, original ali z dB killerjem je dolgočaasen... Wakasaki 1
MariborBMW Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 Ob 23. 03. 2017 ob 21:57, Wakasaki pravi: Oki za šaltnge mi je jasn-desi si-z drugim besedam ne boži ampak šalti . Pa da naprej prašam ........kok je dejanske razlike, če na tak motor natakneš slip on akrapovic ali podobno.....? Ste opazili kakšno razliko...spodaj zgoraj?obrati odziv....? Hvala Jaz sem hkrati zamenjal filter in akrapovica, hkrati pa nastavil ventile... Razliko sem občutil predvsem pri navoru, kjer sem imel pred tem med 4500-5500 kar neko luknjo... In sem zadovoljen... Wakasaki 1
dstrav3 Objavljeno Marec 29, 2017 Opozori Objavljeno Marec 29, 2017 (popravljeno) Mene pa zanima ali je morda kdo izmed vas imel težavo pri tresenju motorja pri zaviranju z prednjimi zavorami? Zadeva je takšna da sem prejšnji teden zamenjal stare Metzzeler turance next z novimi, in od takrat mi motor pri zaviranju trese, tresenje se posebej občuti pri nižjih hitrostih recimo 50-70km/h pri vstopanju v ovinek, ko se motor že nagiba in zavira . Zadeva je precej moteča saj imam občutek da mi bo v ovinku ob rahlem zaviranju odneslo prednje kolo, prej tega definitivno ni bilo kljub temu da je bila guma že več kot zrela za menjavo... Zanimivo pa je da pri vožnji motor teče lepo, tudi recimo pri 180km/h, pri zaviranju iz takšne hitrosti pa je zadeva malo nemirna, in proti koncu se pojavijo tresljaji na balanci. Sem tudi vzel zavorne čeljusti dol in zavrtel kolo, diska tečeta lepo, morda eden malenkost "pleše", ampak res za odtenek... Diski tudi niso obrabljeni. Hvala za pomoč. Popravljeno Marec 29, 2017. Popravil dstrav3 Wakasaki 1
Wakasaki Objavljeno Marec 29, 2017 Opozori Objavljeno Marec 29, 2017 Ja kolikor je razbrati bi bil lahko vzrok nova guma..... Oziroma ups pri menjavi pnevmatke. Lahko da na enem delu ne sedi najbolje ali kaj podobnega in zadeva pride do izraza pri opisani hitrosti in zaviranju. Kolikor sem razumel med samo vožnjo ne trese, ampak le pri zaviranju. Če imaš možnost zamenjati prednjo gumo pa magari s tastaro,ti to predlagam in probaj. Diski so pa tudi plavajoči in zato morda malenkost odstopanja pred 25 minutami, dstrav3 pravi: Mene pa zanima ali je morda kdo izmed vas imel težavo pri tresenju motorja pri zaviranju z prednjimi zavorami? Zadeva je takšna da sem prejšnji teden zamenjal stare Metzzeler turance next z novimi, in od takrat mi motor pri zaviranju trese, tresenje se posebej občuti pri nižjih hitrostih recimo 50-70km/h pri vstopanju v ovinek, ko se motor že nagiba in zavira . Zadeva je precej moteča saj imam občutek da mi bo v ovinku ob rahlem zaviranju odneslo prednje kolo, prej tega definitivno ni bilo kljub temu da je bila guma že več kot zrela za menjavo... Zanimivo pa je da pri vožnji motor teče lepo, tudi recimo pri 180km/h, pri zaviranju iz takšne hitrosti pa je zadeva malo nemirna, in proti koncu se pojavijo tresljaji na balanci. Sem tudi vzel zavorne čeljusti dol in zavrtel kolo, diska tečeta lepo, morda eden malenkost "pleše", ampak res za odtenek... Diski tudi niso obrabljeni. Hvala za pomoč. Beri eno višje.....
dstrav3 Objavljeno Marec 29, 2017 Opozori Objavljeno Marec 29, 2017 Drži, trese samo pri zaviranju, še posebej pa pri nagibu v ovinkek in istočasnem zaviranju.
Wakasaki Objavljeno Marec 29, 2017 Opozori Objavljeno Marec 29, 2017 pred 1 minuto, dstrav3 pravi: Drži, trese samo pri zaviranju, še posebej pa pri nagibu v ovinkek in istočasnem zaviranju. Kot si napisal z menjavo se je vse začelo...pa smem prašat si sam menjal al?????
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se