Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, KNNMS pravi:

Enako tudi meni. Z mojo zadaj se nikoli to ne zgodi, ob solo podvigih pa včasih ne šaltne (v nižjih prestavah se mi še ni zgodilo). ampak to ni kej pogosta zadeva.

.

... tudi meni se marsikaj ne zgodi, kadar sem z mojo ... :eek:

... sem bolj priden ... :dry:

Objavljeno
pred 9 urami, DAMI34 pravi:

Ktm ni nič boljši :(

Kawa je šwicarska ura v primerjavi z njim

Si vozil oba moja , putrček , sklopka in ročica .

Objavljeno
pred 13 minutami, Kmet2 pravi:

Si vozil oba moja , putrček , sklopka in ročica .

ni debata o putrčku, ampak o padanju v ler, kjer ne bi smel oziroma ob slabem menjavanju. In da, oba tvoja sem vozil 1050 vsaj 300kmju. Drgač pa pri ktmju bolj klonkne ko daš v prvo, kar je verjetno tudi posledica daljše prve brzine. Ampak, probleme majo itak bmwji, za ktm je vse to normalno :D

 

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

ni debata o putrčku, ampak o padanju v ler, kjer ne bi smel oziroma ob slabem menjavanju. In da, oba tvoja sem vozil 1050 vsaj 300kmju. Drgač pa pri ktmju bolj klonkne ko daš v prvo, kar je verjetno tudi posledica daljše prve brzine. Ampak, probleme majo itak bmwji, za ktm je vse to normalno :D

 

No , potem pa nimam problema z padanjem v ler pri nobenem , kljub temu da je že nežen dotik dovolj, da prestaviš .

Objavljeno
pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

No , potem pa nimam problema z padanjem v ler pri nobenem , kljub temu da je že nežen dotik dovolj, da prestaviš .

ti ne, jaz pa kar nekajkrat

Objavljeno
On 14. 3. 2017 at 9:30 PM, Wakasaki said:

Slišal/bral....občasno se menjalnik zgubi med prestavi in kao tudi prikaza prestave takrat ni.Naj bi se zgodilo najraje če neodločno prestavljaš oz. ob ostrem zaviranju in pretikanju.Potem pa malo sklopke malo šaltnge in kao vse normalno naprej deluje

Je komu poznano ali je to spet ena unih, ki je zrasla na zeljniku voznikov ne bmw boxer motorjev?

Lp

Kolega nič takega, to se men naredi 5x na leto, in to takrat kadar hočem bit ful nežen in lepo počasi prestaviti (res po penzionistično). Na Jadranki do takih felerjev ne pride nikoli. :slap:

Vozi, pa ne študiraj preveč.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljeni, mene pa zanima če ima morda kdo za prodat zračne deflektorje za adventur-ja ? Namontiral jih bi na navadnega GS-a.

Kontakt na ZS. Hvala in LP

IMG_1127.jpg

Objavljeno
pred 1 uro, dstrav3 pravi:

Pozdravljeni, mene pa zanima če ima morda kdo za prodat zračne deflektorje za adventur-ja ? Namontiral jih bi na navadnega GS-a.

Kontakt na ZS. Hvala in LP

IMG_1127.jpg

Sposodi si jih od kakšnega prijatelja in po njih jih naredi iz karbona , tak sem jih naredil jaz  oz. mi jih je HyperJack .

Objavljeno

če bi pa pleksi, je dober naslov mislej ajdovščina

Objavljeno

Oki za šaltnge mi je jasn-desi si-z drugim besedam ne boži ampak šalti :smoke:.

Pa da naprej prašam ........kok je dejanske razlike, če na tak motor natakneš slip on akrapovic ali podobno.....?

Ste opazili kakšno razliko...spodaj zgoraj?obrati odziv....?

Hvala

Objavljeno

.

... jest mislm da je razlika res ogromna ... :D

 

Objavljeno
8 hours ago, Wakasaki said:

 

Ste opazili kakšno razliko...spodaj zgoraj?obrati odziv....?

Hvala

S sliponi je razlika samo v denarnici..lazja je. 

:D 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, ukica pravi:

S sliponi je razlika samo v denarnici..lazja je. 

:D 

No, lažji je tudi sam dušilec. In ko sešteješ oba prihranka pri teži (denarnica in slip-on), je motor posledično hitrejši. :smoke: Potem pa je tu še placebo...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sam ima že par let Akrapoviča zmontiranega (na 2006 letniku), osebno nisem opazil neke razlike, najbolj omembe vredna razlika je, da je poraba padla za 2-3dcl/100km, in pa seveda zvok :music4: ki pa je tudi brez dušilca še vedno nekje v mejah normale. Nekje sem prebral, da naj bi še menjal filter zraka za K&N, z tem naj bi se malo poznalo na odzivnosti, vendar dvomim da bo razlika očitna, prej minimalna oz. praktično neopazna... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 urami, Wakasaki pravi:

Oki za šaltnge mi je jasn-desi si-z drugim besedam ne boži ampak šalti :smoke:.

Pa da naprej prašam ........kok je dejanske razlike, če na tak motor natakneš slip on akrapovic ali podobno.....?

Ste opazili kakšno razliko...spodaj zgoraj?obrati odziv....?

Hvala

Do zdaj še na vsakem motorju katerem sem menjal izpuh se je poznalo na odzivnosti. Sploh ob uporabi izpuha brez db-killerja, takrat je razlika najbolj prišla do izraza. Je pa ta razlika vsekakor manjša naprav razliki, ki se zgodi denarnici..kot so to nekateri že napisali :D 

Objavljeno

Razlika je 2-3%,pa lazji je kilo ali dve, ce mislis da bi moral moped bolj letet,ga prodas in kupis mocnejsega.:OK:

Objavljeno
pred 1 uro, luxsa pravi:

Razlika je 2-3%,pa lazji je kilo ali dve, ce mislis da bi moral moped bolj letet,ga prodas in kupis mocnejsega.:OK:

Pri LC.ju je Akrapo še težji kot original :D

Objavljeno

Jaz imam Akrapota Slip-on na boxserju in lahko rečem, da razlika je opazna, sploh brez dB killerja in sicer pri odzivnost iz nizkih obratov. Vseeno pa ni to tak prirastek moči, ki bi koga zelo impresioniral. Kot so že omenili, je cena veliko bolj impresivna....moj je sicer še iz časov, ko se je dalo dobiti 40% off :ninja:

Vsekakor pa naredi po mojem mnenju Slip-on veliko večjo razliko, kot pa K&N filter. Namreč tudi tega si lastim in trdim da je škoda denarja za njega. Jaz sem ga nehal uporabljati in imam spet oriđi filter noter. Trdim, da z njim motor lepše dela in manj porabi ob enakih performancah, kot pa z K&N filtrom! Pa še to: ob uporabi K&N je bil airbox od znotraj precej bolj zamazan......večji pretok zraka se mora nekje poznati!

Objavljeno

Iskreno hvala za vse odgovore.

Pa pejmo se:bike:.....

Objavljeno

Zvok brez dB killerja je z akrapotom ravno pravšnji zame, original ali z dB killerjem je dolgočaasen...

Objavljeno
Ob ‎23‎. ‎03‎. ‎2017 ob 21:57, Wakasaki pravi:

Oki za šaltnge mi je jasn-desi si-z drugim besedam ne boži ampak šalti :smoke:.

Pa da naprej prašam ........kok je dejanske razlike, če na tak motor natakneš slip on akrapovic ali podobno.....?

Ste opazili kakšno razliko...spodaj zgoraj?obrati odziv....?

Hvala

Jaz sem hkrati zamenjal filter in akrapovica, hkrati pa nastavil ventile...

Razliko sem občutil predvsem pri navoru, kjer sem imel pred tem med 4500-5500 kar neko luknjo...

In sem zadovoljen...

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima ali je morda kdo izmed vas imel težavo pri tresenju motorja pri zaviranju z prednjimi zavorami? Zadeva je takšna da sem prejšnji teden zamenjal stare Metzzeler turance next z novimi, in od takrat mi motor pri zaviranju trese, tresenje se posebej občuti pri nižjih hitrostih recimo 50-70km/h pri vstopanju v ovinek, ko se motor že nagiba in zavira . Zadeva je precej moteča saj imam občutek da mi bo v ovinku ob rahlem zaviranju odneslo prednje kolo, prej tega definitivno ni bilo kljub temu da je bila guma že več kot zrela za menjavo... Zanimivo pa je da pri vožnji motor teče lepo, tudi recimo pri 180km/h,  pri zaviranju iz takšne hitrosti pa je zadeva malo nemirna, in proti koncu se pojavijo tresljaji na balanci. Sem tudi vzel zavorne čeljusti dol in zavrtel kolo, diska tečeta lepo, morda eden malenkost "pleše", ampak res za odtenek... Diski tudi niso obrabljeni. Hvala za pomoč. 

Popravljeno . Popravil dstrav3
Objavljeno

Ja kolikor je razbrati bi bil lahko vzrok nova guma.....

Oziroma ups pri menjavi pnevmatke.

Lahko da na enem delu ne sedi najbolje ali kaj podobnega in zadeva pride do izraza pri opisani hitrosti in zaviranju.

Kolikor sem razumel med samo vožnjo ne trese, ampak le pri zaviranju.

Če imaš možnost zamenjati prednjo gumo pa magari s tastaro,ti to predlagam in probaj.

Diski so pa tudi plavajoči in zato morda malenkost odstopanja

pred 25 minutami, dstrav3 pravi:

Mene pa zanima ali je morda kdo izmed vas imel težavo pri tresenju motorja pri zaviranju z prednjimi zavorami? Zadeva je takšna da sem prejšnji teden zamenjal stare Metzzeler turance next z novimi, in od takrat mi motor pri zaviranju trese, tresenje se posebej občuti pri nižjih hitrostih recimo 50-70km/h pri vstopanju v ovinek, ko se motor že nagiba in zavira . Zadeva je precej moteča saj imam občutek da mi bo v ovinku ob rahlem zaviranju odneslo prednje kolo, prej tega definitivno ni bilo kljub temu da je bila guma že več kot zrela za menjavo... Zanimivo pa je da pri vožnji motor teče lepo, tudi recimo pri 180km/h,  pri zaviranju iz takšne hitrosti pa je zadeva malo nemirna, in proti koncu se pojavijo tresljaji na balanci. Sem tudi vzel zavorne čeljusti dol in zavrtel kolo, diska tečeta lepo, morda eden malenkost "pleše", ampak res za odtenek... Diski tudi niso obrabljeni. Hvala za pomoč. 

Beri eno višje.....

Objavljeno

Drži, trese samo pri zaviranju, še posebej pa pri nagibu v ovinkek in istočasnem zaviranju. 

Objavljeno
pred 1 minuto, dstrav3 pravi:

Drži, trese samo pri zaviranju, še posebej pa pri nagibu v ovinkek in istočasnem zaviranju. 

Kot si napisal z menjavo se je vse začelo...pa smem prašat si sam menjal al?????

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!