HyperJack Objavljeno Maj 30, 2016 Opozori Objavljeno Maj 30, 2016 (popravljeno) pred 58 minutami, VS800 pravi: A to ma GS pr 2k blokado?? Mal višje...fant toti moped se vrti vrti. ni ne veš kdaj blokada rukne pred 18 minutami, skalaprava pravi: No saj pravim.......še malo pa bo ratal RT Zakaj že, hehe. Tole bo čista cestna "vlka" ndura pred 10 minutami, DAMI34 pravi: nepane, sam ful dobr zaščiten GS Šmeki peki moped , ko tvoj ko boš spoiler montiral...pa drug izpuh Popravljeno Maj 30, 2016. Popravil HyperJack Bmflar in DAMI34 2
motolover Objavljeno Maj 30, 2016 Opozori Objavljeno Maj 30, 2016 (popravljeno) On 5/23/2016 at 9:57 AM, HyperJack said: KOKPIT - digitalni prikazovalni del armaturne plošče je super tu dam en velik +, ekran nudi vse potrebne informacije. Res ničesar ne pogrešam. Obratomer je čist cool tak majhen in za tistih par tisoč obratov čisto dovolj pregleden =), minut gre tu le števcu za hitrost. Ker je hitrost zelo težko pregledna. Verjamem, da se navadiš in potem že po občutku ocenjuješ hitrost, ampak menim, da vsej tej tehnologiji pripada digitalni števec za hitrost. SPloh zato ker je v današnjem času zelo pomembno ali se voziš 50 ali 70 km. Ko boš imel navigacijo, boš hitrost gledal na njej, sploh več ne na števcu. Prikladno je, ker zraven kaže še koliko je omejitev in trenutna hitrost spreminja barvo glede na to, kako voziš. Bela, če si pod in na omejitvi in rdeča, če si hitrejši. Stvar je zelo uporabna, sploh, ker te hitro lahko preseneti, da si kakšno omejitev spregledal. Popravljeno Maj 30, 2016. Popravil motolover Bmflar, gretzky in siks 3
u-r-o-s Objavljeno Maj 30, 2016 Opozori Objavljeno Maj 30, 2016 pred 8 minutami, motolover pravi: Ko boš imel navigacijo, boš hitrost gledal na njej, sploh več ne na števcu. Prikladno je, ker zraven kaže še koliko je omejitev in trenutna hitrost spreminja barvo glede na to, kako voziš. Bela, če si pod in na omejitvi in rdeča, če si hitrejši. Stvar je zelo uporabna, sploh, ker te hitro lahko preseneti, da si kakšno omejitev spregledal. A kej veš, a je to že na navigatorju 4ki, ali smao na 5ki? Malo se spogledujem z LCji, pa vidim da imajo prvi letniki še navi 4ko... Bmflar 1
skalaprava Objavljeno Maj 30, 2016 Opozori Objavljeno Maj 30, 2016 pred 23 minutami, DAMI34 pravi: nepane, sam ful dobr zaščiten GS No saj full dobro žaščiten GS je RT (pomeni Resno Trden) pred 9 minutami, motolover pravi: Ko boš imel navigacijo, boš hitrost gledal na njej, sploh več ne na števcu. Prikladno je, ker zraven kaže še koliko je omejitev in trenutna hitrost spreminja barvo glede na to, kako voziš. Bela, če si pod in na omejitvi in rdeča, če si hitrejši. Stvar je zelo uporabna, sploh, ker te hitro lahko preseneti, da si kakšno omejitev spregledal. Zanimivo, da sem jaz dolgo časa gledal hitrost samo na Garminu (Zumo 550), vendar sem se kasneje odvadil, ker je prikaz hitrosti kar zamujal glede na števec. Recimo da si pospešil od 50 na 100 in potem spet nazaj na 50. Ko je bilo na števcu že sto je bil morda Garmin šele na kakih 70, ko sem pa že zaviral, pa je hitrost še vedno naraščala, medtem ko je na števcu seveda že padala. To je banalni primer in v takih skokih se itak ne vozi, ampak me je vseeno motilo in sedaj odčitavam hitrosti bolj kot ne na števecu in ne več Garminu. siks 1
motolover Objavljeno Maj 30, 2016 Opozori Objavljeno Maj 30, 2016 (popravljeno) 6 minutes ago, skalaprava said: No saj full dobro žaščiten GS je RT (pomeni Resno Trden) Zanimivo, da sem jaz dolgo časa gledal hitrost samo na Garminu (Zumo 550), vendar sem se kasneje odvadil, ker je prikaz hitrosti kar zamujal glede na števec. Recimo da si pospešil od 50 na 100 in potem spet nazaj na 50. Ko je bilo na števcu že sto je bil morda Garmin šele na kakih 70, ko sem pa že zaviral, pa je hitrost še vedno naraščala, medtem ko je na števcu seveda že padala. To je banalni primer in v takih skokih se itak ne vozi, ampak me je vseeno motilo in sedaj odčitavam hitrosti bolj kot ne na števecu in ne več Garminu. Na Navi V nič ne zamuja, kaže lepo kot števec, samo hitrost je malenkost nižja, ker je GPS bolj točen. Isto za Zumo 590LM. 15 minutes ago, u-r-o-s said: A kej veš, a je to že na navigatorju 4ki, ali smao na 5ki? Malo se spogledujem z LCji, pa vidim da imajo prvi letniki še navi 4ko... Ne vem, imam samo Zumo 590LM in Navi V, ki delata skoraj enako. Prej navigacije za motor nisem imel. Popravljeno Maj 30, 2016. Popravil motolover
skalaprava Objavljeno Maj 30, 2016 Opozori Objavljeno Maj 30, 2016 Saj se mi je zdelo, da so novi garmini najbrž hitrejši....z novim mopedom (ko bo), bo tudi garmin bolj sodoben, pa se morda nazaj navadim HyperJack 1
motolover Objavljeno Maj 31, 2016 Opozori Objavljeno Maj 31, 2016 HJ nekaj zate. Boš lahko dal gor dirkalne gume 17 col spredaj in zadaj. http://www.wunderlich.de/shop/de/wunderlich-kite-felgen-satz-17-zoll-radsatz.html HyperJack 1
poggy Objavljeno Junij 1, 2016 Opozori Objavljeno Junij 1, 2016 Hja, če kdo želi naj pove Kineo wheels
HyperJack Objavljeno Junij 1, 2016 Opozori Objavljeno Junij 1, 2016 pred eno uro, Ferrarist pravi: R1200XR kit? prej R1200SM ciciban 1
motolover Objavljeno Junij 2, 2016 Opozori Objavljeno Junij 2, 2016 Po malo čez 8.000km z gumami TKC 70 na GSA LC lahko napišem nekaj o obrabi. Zadnja guma: nova 9 do 10mm profila po 4.000km 6mm po 8.400km 3mm Ker me je včeraj in danes malo pralo in sem naredil po dežju skupaj čez 200km, lahko rečem, da se z obrabo niso nič spremenile. V dežju in suhem se še vedno obnašajo kot nove. Sprednja se obrablja stopničasto in v ovinkih malo bolj poje, drži isto dobro kot nova. Glede na obrabo bo zadnja, po moji oceni držala, nekje do 10 ali 11k km, odvisno od km potrebnih do 1 mm. tonystx, CeneR, Bmflar in 5 others 8
poggy Objavljeno Junij 3, 2016 Opozori Objavljeno Junij 3, 2016 pred 15 urami, motolover pravi: Po malo čez 8.000km z gumami TKC 70 na GSA LC lahko napišem nekaj o obrabi. Zadnja guma: nova 9 do 10mm profila po 4.000km 6mm po 8.400km 3mm Ker me je včeraj in danes malo pralo in sem naredil po dežju skupaj čez 200km, lahko rečem, da se z obrabo niso nič spremenile. V dežju in suhem se še vedno obnašajo kot nove. Sprednja se obrablja stopničasto in v ovinkih malo bolj poje, drži isto dobro kot nova. Glede na obrabo bo zadnja, po moji oceni držala, nekje do 10 ali 11k km, odvisno od km potrebnih do 1 mm. Si jih vozil tudi po makedamih? Kako se obnesejo?
motolover Objavljeno Junij 3, 2016 Opozori Objavljeno Junij 3, 2016 50 minutes ago, poggy said: Si jih vozil tudi po makedamih? Kako se obnesejo? Po terenu so dobre, dokler ni blata ali mokre trave. Za blato ali mokro travo pa niso primerne. Po makadamu odlične.
poggy Objavljeno Junij 3, 2016 Opozori Objavljeno Junij 3, 2016 pred 5 urami, motolover pravi: Po terenu so dobre, dokler ni blata ali mokre trave. Za blato ali mokro travo pa niso primerne. Po makadamu odlične. No saj na teh kravah tudi katere bolj terenske niso najbolj primerne za pravo blato in mokroto. Torej jih bo treba probat tudi na XT1200Z
KNNMS Objavljeno Junij 4, 2016 Opozori Objavljeno Junij 4, 2016 (popravljeno) pred 16 urami, poggy pravi: Ob 2. 6. 2016 at 23:56, motolover pravi: Po malo čez 8.000km z gumami TKC 70 na GSA LC lahko napišem nekaj o obrabi. Zadnja guma: nova 9 do 10mm profila po 4.000km 6mm po 8.400km 3mm Ker me je včeraj in danes malo pralo in sem naredil po dežju skupaj čez 200km, lahko rečem, da se z obrabo niso nič spremenile. V dežju in suhem se še vedno obnašajo kot nove. Sprednja se obrablja stopničasto in v ovinkih malo bolj poje, drži isto dobro kot nova. Glede na obrabo bo zadnja, po moji oceni držala, nekje do 10 ali 11k km, odvisno od km potrebnih do 1 mm. Kakšen stil vožnje pa imaš? Oz. še bolje... slikaj obrabo LP Popravljeno Junij 4, 2016. Popravil KNNMS
motolover Objavljeno Junij 5, 2016 Opozori Objavljeno Junij 5, 2016 On 6/4/2016 at 8:24 AM, KNNMS said: Kakšen stil vožnje pa imaš? Oz. še bolje... slikaj obrabo LP Stil naravnost pa okoli ovinkov.. Iz slike ni kaj dosti videti, največ manjka seveda po sredini, kjer se kot vsaka guma najprej iztroši (razen če zaideš na drikališče). Guma po sredini še ni ploščata. Slikal sem jo včeraj zvečer, zdaj ima 8.600km. Včeraj sem montiral vtičnico, da bom lahko napajal Airman kompresor za pumpanje gum. Kupljeno v Lidlu, pardon Louisu za 9,99€. Malo sem ga moral skrajšati, da je pasal desno spodaj na okvir pod sedežem. Kabel je zelo dolg, da lahko namontiraš na balanco, tam ga nočem imeti in še balanca je mnogo predebela za ta nosilec. https://www.louis.de/artikel/kfz-euro-bordsteckdose-12v-10a-170-cm-kabelbaum/10032955?searchButton=&main_category_id=490&filter_article_number=10032955 gradbenik in KNNMS 2
RSM Objavljeno Junij 5, 2016 Opozori Objavljeno Junij 5, 2016 Išče se mojster, kateri obvlada centriranje koles z naperami. Po možnosti notranjsko kraška regija, Ljubljana...
Kmet2 Objavljeno Junij 5, 2016 Opozori Objavljeno Junij 5, 2016 pred 16 minutami, RSa pravi: Išče se mojster, kateri obvlada centriranje koles z naperami. Po možnosti notranjsko kraška regija, Ljubljana... Kontaktiraj Miha Jamnik(KTM servis Škofljica) ima enega res dobrega iz Grosuplja, če me pa jutri spomneš ti lahko celo poštimam št. samo ne grem v Nedeljo morit ljudi,če me razumeš
HyperJack Objavljeno Junij 5, 2016 Opozori Objavljeno Junij 5, 2016 pred 53 minutami, RSa pravi: Išče se mojster, kateri obvlada centriranje koles z naperami. Po možnosti notranjsko kraška regija, Ljubljana... Samo centriranje brez dodatnega šponanja naper lahko tudi jaz opravim. Balansiram vsa svoja platišča res pa da so lita..
RSM Objavljeno Junij 5, 2016 Opozori Objavljeno Junij 5, 2016 pred 38 minutami, Kmet2 pravi: Kontaktiraj Miha Jamnik(KTM servis Škofljica) ima enega res dobrega iz Grosuplja, če me pa jutri spomneš ti lahko celo poštimam št. samo ne grem v Nedeljo morit ljudi,če me razumeš Se slišiva, tipkava.. pred 3 minutami, HyperJack pravi: Samo centriranje brez dodatnega šponanja naper lahko tudi jaz opravim. Balansiram vsa svoja platišča res pa da so lita.. Mogoče sem se res narobe izrazil, potrebujem bolj zategovanje naper kot centriranje. Pri vožnji imam občutek, da malce zaplava pod ritjo. Vendar samo pri vožji v dvoje.
sayo Objavljeno Junij 5, 2016 Opozori Objavljeno Junij 5, 2016 Z naperami boš bolj malo scentriral obroč motorja, ker je ta zelo trd, jaz sem že zamenjal vse napere pri stari super tenere in africi twin pa sem jih zmeraj po občutku enakomerno zategnil potem pa nesel k vulkanizerju ta je pa dodal še nekaj gramov uteži in ni bilo nobenega problema saj to ni bicikel ki ima tenek obroč in se takoj poda čim našponaš napero, ne si delat nepotrebnih stroškov
Sorty Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 je že kdo menjal gripe na ogrevanih ročkah na 2010 letniku ali novejšem? Na netu gledam pa vsi menjujejo na starejših letnikih ker na novejših kao ni mogoče. help!
RSM Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 pred 3 urami, Sorty pravi: je že kdo menjal gripe na ogrevanih ročkah na 2010 letniku ali novejšem? Na netu gledam pa vsi menjujejo na starejših letnikih ker na novejših kao ni mogoče. help! bmw ročke
Sorty Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 Ima kdo informacijo kako je z novejšimi modeli? imam precej obnucane ročke in bo treba nekaj ukrenit
KNNMS Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 pred 5 urami, Sorty pravi: je že kdo menjal gripe na ogrevanih ročkah na 2010 letniku ali novejšem? Na netu gledam pa vsi menjujejo na starejših letnikih ker na novejših kao ni mogoče. help! Tule je še nekaj napisanega o menjavi če te zanima. Ob 5. 6. 2016 at 21:11, Kmet2 pravi: ,,, najini posti so se uplinili... Kmet2 in Bmflar 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se