Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Kakšni so znaki za izrabo sklopke?

Grem na malo daljšo furo, pa se mi zdi, da včasih ob speljevanju malo zdrsne...

Prva lamela je noter, prevoženih pa 115 km

Letnik 2004

Objavljeno

Daš v  6 brzino pri najnižji možni hitrosti potem pa odpreš gas do konca če obrati rastejo in motor ne pospešuje kot bi mogel je sklopka v koncu 

Objavljeno
pred 1 uro, ludiluka pravi:

Daš v  6 brzino pri najnižji možni hitrosti potem pa odpreš gas do konca če obrati rastejo in motor ne pospešuje kot bi mogel je sklopka v koncu 

Ne rabi biti v 6 pa že zdrsava , odvisno koliko je načeta ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
7 hours ago, Kmet2 said:

Ne rabi biti v 6 pa že zdrsava , odvisno koliko je načeta ;)

Res je vendar v višji brzini kot imaš bolj je stvar opazna

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Postal sem pozoren na puščanje hladilne tekočine pri LC jih. Na mojemo zaenkrat še nisem opazil, da bi kaj iztekalo. Na parkirišču sem pa videl GSA z 6000 km, ki pa je imel malo modre barve okrog bloka.

Zamima me, koliko je kaj delovna temperatura? Opazil sem, da pri meni temperatura lahko niha. Med vožnjo 83 do 87, kar je normalno, lahko pa zjutraj iz garaže med vožnjo po AC do 92????? potem pa v trnutku spet na 82 83.......... Na motorju imam cca 2000 km.

Kako kaj ostali?????

Popravljeno . Popravil BLACKACES
Popravek
Objavljeno (popravljeno)

Večinoma je 82, če gre do 92 ni nič narobe. Vklopi se ventilator in ohlaja hladilno tekočino in temperatura spet pade. Isto, kot pri vseh vozilih z vodnim hlajenjem. 

Če imaš navigacijo, poglej povprečno temperaturo motorja v statistiki! Pri meni je 82. 

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
23 minutes ago, motolover said:

Večinoma je 82, če gre do 92 ni nič narobe. Vklopi se ventilator in ohlaja hladilno tekočino in temperatura spet pade. Isto, kot pri vseh vozilih z vodnim hlajenjem. 

Če imaš navigacijo, poglej povprečno temperaturo motorja v statistiki! Pri meni je 82. 

Ja je 82 od prejšnje vožne, ko temperatura ni skakala. Jutri grem na test z garminom :)

Objavljeno
3 minutes ago, BLACKACES said:

Ja je 82 od prejšnje vožne, ko temperatura ni skakala. Jutri grem na test z garminom :)

Raj se zapelji do servisa, naj ga dajo na računalnik in pogledajo kako in kaj!

Objavljeno
1 minute ago, motolover said:

Raj se zapelji do servisa, naj ga dajo na računalnik in pogledajo kako in kaj!

Jap, hvala 

Objavljeno
2 minutes ago, BLACKACES said:

Jap, hvala 

Nič nisi napisal letnika in koliko km imaš.

Objavljeno
9 minutes ago, motolover said:

Nič nisi napisal letnika in koliko km imaš.

2000 km, 2016 :-( 

Objavljeno
22 minutes ago, BLACKACES said:

2000 km, 2016 :-( 

Preboleti mora nekaj otroških bolezni, pa bo :) Ti kar serviserje sekiraj, zato so tam, da jih ozdravijo.

 

Objavljeno (popravljeno)
8 hours ago, BLACKACES said:

Postal sem pozoren na puščanje hladilne tekočine pri LC jih. Na mojemo zaenkrat še nisem opazil, da bi kaj iztekalo. Na parkirišču sem pa videl GSA z 6000 km, ki pa je imel malo modre barve okrog bloka.

Zamima me, koliko je kaj delovna temperatura? Opazil sem, da pri meni temperatura lahko niha. Med vožnjo 83 do 87, kar je normalno, lahko pa zjutraj iz garaže med vožnjo po AC do 92????? potem pa v trnutku spet na 82 83.......... Na motorju imam cca 2000 km.

Kako kaj ostali?????

Ko se termostat odpre temperatura pase.

Ce se to zgodi prepozno, pri preveliki temperaturi, bo garancija castila novega.

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
15 hours ago, motolover said:

Večinoma je 82, če gre do 92 ni nič narobe. Vklopi se ventilator in ohlaja hladilno tekočino in temperatura spet pade. Isto, kot pri vseh vozilih z vodnim hlajenjem. 

Če imaš navigacijo, poglej povprečno temperaturo motorja v statistiki! Pri meni je 82. 

pri 100 vžge ventilator in pade na 95.

Objavljeno (popravljeno)
33 minutes ago, ftp said:

pri 100 vžge ventilator in pade na 95.

Ravno zdaj sem se peljal po mestu, ker sem šel do pralnice in malo gledal temperature. Pri cca 92 je prižgalo ventilator in temperatura je zelo hitro padala proti 82, potem pa spet počasi gor in po vklopu ventilatorja nazaj dol. Skratka, čez 92 med vožnjo ni prišla. Kdaj se ventilator vklopi enostavno vidiš, ko začne temperatura naglo padati. 

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
1 hour ago, motolover said:

Ravno zdaj sem se peljal po mestu, ker sem šel do pralnice in malo gledal temperature. Pri cca 92 je prižgalo ventilator in temperatura je zelo hitro padala proti 82, potem pa spet počasi gor in po vklopu ventilatorja nazaj dol. Skratka, čez 92 med vožnjo ni prišla. Kdaj se ventilator vklopi enostavno vidiš, ko začne temperatura naglo padati. 

Pustil sem ga na mestu, ventilator pri 99 temperatura je takoj padla. Ne skrbi me temperatura med vožnjo ampak to nihanje.

Primer: Motor v garaži temperatura 37, vžig in po nekaj sekundah 21, med voznjo se kao segreje do 92, potem v dveh sekundah 83.  Ko je enkarat ogret je temp. OK.

Priklopil sem tudi Garmina, ki pa jasno samo sledi prikazovalniku. 

Računam na porodne težave, ha ha

Objavljeno

Meni kaže počasno rast od časa, ko se odpeljem do delovne temperature. Kako enostavno je bilo proizvajalcem, ko ni bilo vseh teh senzorjev :)

 

 

Objavljeno
2 hours ago, motolover said:

 Kako enostavno je bilo proizvajalcem, (ko ni bilo vseh teh senzorjev :))

 

 

Da malo popravim: dokler ni BMW začel delati televizije na kolesih :devil:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pa naj še kdo reče da ma GS nizko končno...

k-20160623191720.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Men so svetoval menjavo prvega verižnika, jz pa teb svetujem menjavo prvega verižnika ups GPSa, k je bolj tko tko :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

Men so svetoval menjavo prvega verižnika, jz pa teb svetujem menjavo prvega verižnika ups GPSa, k je bolj tko tko :P

Morm najprej najprej vodno pumpo zamenjat, pol pa GPS...ne morem vse na enkrat reklamirat, bi mogu vse vrnt nazaj :D

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 minutami, HyperJack pravi:

Morm najprej najprej vodno pumpo zamenjat, pol pa GPS...ne morem vse na enkrat reklamirat, bi mogu vse vrnt nazaj :D

ej, najenostavneje je:

da maš s sabo najlon vrečko :P

Objavljeno

KTM 1X, BMW 2X, Aprilia cca 3-4X, po forumski statistiki, KAWA in ostali Japanajzerji vrečke talajo drugim.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 18 urami, BLACKACES pravi:

Pustil sem ga na mestu, ventilator pri 99 temperatura je takoj padla. Ne skrbi me temperatura med vožnjo ampak to nihanje.

Primer: Motor v garaži temperatura 37, vžig in po nekaj sekundah 21, med voznjo se kao segreje do 92, potem v dveh sekundah 83.  Ko je enkarat ogret je temp. OK.

 

Ko prvič doseže 92C termostat odpre in iz hladilnika priteče v motor še ne segreta hladilna tekočina. Odtod nagel padec na 83. Povsem normalno za vodno hlajene motorje s termostatom.

 

Popravljeno . Popravil gsxf750
Objavljeno

Pozdravljeni, 

Sej vem, da imamo posebej temo o gumah, ampak s katerimi gumami ste najbolj zadovoljni za GS 1200 LC?

Govorim o navadnih gumah, ala Tourance ali Anaake, ne terenskih.

 

Hvala in LP, Matjaz

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!