Leteči Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Ventili se štelajo pri vsakem servisu :yes: A mogoče kdo ve čemu je to potrebno. A je to pač spet ena svoja fora uvoznika da poskusi pri vsakemu servisu čimveč denarja od stranke potegnit? Ali je to zaradi same konstrukcije motorja?? Ker pri recimo V twinu zadeve skoraj povohat ne rabiš. Sam jih imam na Vari 80.000 pa so mi na servisu rekli da ni nobene potrebe po kontroli oziroma nastavljanju ventilov. Sem se pa pred časom pogovarjal tudi z nekim Poljakom ki jih ima na grbi že skoraj 180.000 in je zadevo sicer kontroliral a nastavljanje ni bilo potrebno nikoli.
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Ventili se morajo vsaj pregledat na 40K kil.Vsi pa se tega otepajo kajti pri večini motorjev je to precej zahteven poseg in ponavadi potrebno tudi specijalno orodje in ploščice.Zato vas vsi mehaniki pregovorijo saj ni potrebe,ko bo pa izgorel ventil zato ker ni bilo nastavljeno,pa vam bodo očitali zakaj niste vztrajali na nastavitvi ventilov in nobo noben hotel biti kriv strošek pa bo precejšen. :headbang:
Leteči Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Še nekaj pol pa neham težit :whistle: ZAkaj se recimo pri avtu nikoli ne nastavlja oziroma kontrolira ventilov, pa naj bo to na novejših ali starejših jajcih. Sistem je več ali manj podoben, ali se morda motim?
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) Še nekaj pol pa neham težit :whistle: ZAkaj se recimo pri avtu nikoli ne nastavlja oziroma kontrolira ventilov, pa naj bo to na novejših ali starejših jajcih. Sistem je več ali manj podoben, ali se morda motim? Skoraj vsi avti danes imajo hidravlične ventile in jih ni potrebno več nastavljat nastavijo se samo pri prvi vgradnji dročnikov nato pa vse potrebno naredi oljni pritisk.Tisti starejši avti pa niso tako zahtevni,ker se mašine nevrtijo tako visoko in se nepregrevajo kot npr.zračno hlajene zato je tudi manjša možnosi,da nebi imel ventil zračnosti in bi izgorel saj pri avtih se ponavadi mora nastavljat ventile šele takrat,ko pride do izrabljenosti(dročnika,ventila ali klackalice)in postanejo ventili glasni takrat naj bi se najkasneje nastavili. :worship: Popravljeno December 30, 2007. Popravil Brumer
simonsi Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Ventili se štelajo pri vsakem servisu :yes: Za R modele.
AndiGS Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 Ima kdo, oz. je imel na GSu montirane gume Metzeler Roadtec Z6? Kakšne izkušnje z gumami, za po ovinkih najbrž super. Jaz jih imam.Naredil dobrih 5000 km,profila še veliko,držijo odlično.Tudi kolega na 1200 GSu jih ima in je zelo zadovoljen.
Pips Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 Seos,potrebo po nastavitvi ventilov in sinhronizaciji cilindrov in še kaj pokaže računalnik.Meni na 20k ni rabil nastavljat ventilov, so pa jih nastavljali na 1k in 10k.lp
PURPLE Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 AndiGS, koliko si odštel za komplet Z6, so kr dražje gume napram Tourance?
motoristek Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 (popravljeno) Za R modele. Predvsem sem mislil na Gs... :yea1: če smo v tej temi... :whistle: Seos,potrebo po nastavitvi ventilov in sinhronizaciji cilindrov in še kaj pokaže računalnik.Meni na 20k ni rabil nastavljat ventilov, so pa jih nastavljali na 1k in 10k.lp Meni tudi... :yes: Popravljeno December 31, 2007. Popravil motoristek
AndiGS Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 AndiGS, koliko si odštel za komplet Z6, so kr dražje gume napram Tourance? Zadnja 151 eur,sprednja 108 eur(cene s popustom in DDV) v Motorjet Maribor.Kupil sem jih poleti,vzeli smo jih trije,to je 6 gum in dobili 25% popust.
buki Objavljeno Januar 11, 2008 Opozori Objavljeno Januar 11, 2008 Zanima me v praksi višina sedeža.Sem majhen 172 cm in me zanima če je kdo take višine in kako doseže do tal.
suhi Objavljeno Januar 11, 2008 Opozori Objavljeno Januar 11, 2008 (popravljeno) Zanima me v praksi višina sedeža.Sem majhen 172 cm in me zanima če je kdo take višine in kako doseže do tal. malo si pa majhen ja za tole kobilo - jz mam ene 178cm (pa tud 1150gs tak da mal razlike najbrž je) pa mi tu pa tam tud trda prede, k ne gre zlahka do dol - se morm kr skoncentrirat pr vsakem ustavljanju, sploh če se mi lubica zadi kej preveč nagiba, premika mislim, mi ga hitr mal premakne (enkrat sm ga že nagnu na tla, sicer tak nežno, k nism več držu ko je šlo čez mejo težišča :unsure: ). Moj fotr ma pa 176 pa je še bl bogi - sej gre no, sam tu pa tam mal poskakuje iz ene strani na drugo pa je prov smešn videt :naughty: Poznam pa enga malce starejšga gospoda, ki ma tak kt ti ene 172cm pa 1150gs kobilo pa je natolku že z njo čez 100.000km brez problema, z ženo celo tunizijo, vzhod, sever evrope....prefuru brez problema - tko da gre, sam potrudet se je treba a ne?! :whistle: ajd Popravljeno Januar 11, 2008. Popravil suhi
PURPLE Objavljeno Januar 11, 2008 Opozori Objavljeno Januar 11, 2008 Tudi jas s svojimi 174cm na višini sedeža 84, učasih malo pomislim, ko se bližam koloni pred semaforjem, vožnji med avti pri semaforju... Po par furah dobiš občutek, kako, kdaj dati nogo dol s stopalke (preventiva). Vsak začetek je težek, dokler ga ne osvojiš. Hudič je če si motor zelo želiš, pa nastopi ovira bodisi višina sedeža, denar ...
AndiGS Objavljeno Januar 11, 2008 Opozori Objavljeno Januar 11, 2008 Hja,tudi sam imam174 cm,sedež 84 cm,pa sem se lepo navadil.Sedaj tudi z ženo in prtljago.Prvi teden pa sem se prav lepo zložil pred garažo.K sreči ni bilo nič hudega.Se navadiš,brez skrbi.
buki Objavljeno Januar 13, 2008 Opozori Objavljeno Januar 13, 2008 A obstaja kakšna možnost,da se motor še kaj zniža razen rezanja sedeža.
bmwslo Objavljeno Januar 13, 2008 Opozori Objavljeno Januar 13, 2008 A obstaja kakšna možnost,da se motor še kaj zniža razen rezanja sedeža. Ma ni nobene panike. Jaz sem točno tvoje višine in brez težav sežem dol na GS-u (1100/1150 1200 je pa res malenkost višji se mi zdi) . Res samo s prsti ampak to je popolnoma dovolj. Problem je le prvih nekaj km, ki jih je najbolje opraviti kje na samem in mal potrenirat. Sicer se pa pred semaforji in križišči zlahka navadiš, da zlezeš na eno stran. Jaz sem si recimo na mojem RT-ju, ki ima možnost nastavitve višine sedeža, dal sedež na srednjo višino, in ne dosegam tal s petami. Sam korajžno boš videl, da se to hitro navadiš. Škoda je posegat v motor in sedež, ker ti je lahko kasneje žal. S tvojo višino nebi smelo bit problema. Pa še to. Motor pri manevriranju obračaš najbolje tako, da hodiš ob njemu, ne pa da sediš na njemu.
AndiGS Objavljeno Januar 13, 2008 Opozori Objavljeno Januar 13, 2008 Višina sedeža na 1100/1150 GS je 84 ali 86 cm,na 1200 GS pa 82 ali 84 cm.
bmwslo Objavljeno Januar 13, 2008 Opozori Objavljeno Januar 13, 2008 Višina sedeža na 1100/1150 GS je 84 ali 86 cm,na 1200 GS pa 82 ali 84 cm. No potem pa sploh ni problema :OK:
polž Objavljeno Januar 13, 2008 Opozori Objavljeno Januar 13, 2008 ne sekiraj se z višino samo 0.1% vožnje rabiš noge do tal
cb1300 Objavljeno Januar 13, 2008 Opozori Objavljeno Januar 13, 2008 Zanima me v praksi višina sedeža.Sem majhen 172 cm in me zanima če je kdo take višine in kako doseže do tal. Sam imam 176 cm in 72kg, z gs1200 in varaderotom nisem imel pretiranih težav....je pa problem pri manevriranju na mestu, sploh če teren povrhu vsega še visi, če motor rineš nazaj (predno parkiraš že prej naštudiraš, kako se boš obrnil, da ga ne boš potlej rinil ko bedak)........zna pa bit problem za nekoga, ki ni nikdar vozil težjih motorjev...........vseeno daj zaščito cilindrov gor.......... :rolleyes:
Balistični Objavljeno Januar 13, 2008 Opozori Objavljeno Januar 13, 2008 Višina sedeža na 1100/1150 GS je 84 ali 86 cm,na 1200 GS pa 82 ali 84 cm. Ne bo čisto držalo. V osnovnem položaju je višina 840 v povišanem pa 860. Verzija z nižjim sedežem pa ima višino 820.
tomaž Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Zanima me v praksi višina sedeža.Sem majhen 172 cm in me zanima če je kdo take višine in kako doseže do tal. Žena ima 1200 GS. Znižan sedež od Touratecha. Imam tudi original sedež nižji , še dodatno znižan. Na PM me kontaktiraj, lahko ti ga prodam. Aja, žena ima 167 cm in vozi brez problema.
Kawl Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Glede višine. Sem sedel na advenđerju pa sem s svojimi 188cm stal na prstih.Je pa bil zic na najvišji možni točki. Bo pa to nedvomno moj naslednji motor drugo me več sploh ne zanima :) .... čez ene pet let bo v garaži :) LP
motoristek Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Glede višine. Sem sedel na advenđerju pa sem s svojimi 188cm stal na prstih.Je pa bil zic na najvišji možni točki.Bo pa to nedvomno moj naslednji motor drugo me več sploh ne zanima :) .... čez ene pet let bo v garaži :) LP In ko ga boš imel obremenjenga :rolleyes: boš stal z celim podplatom trdno na tleh... :worship:
AndiGS Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Čez pet let bodo sigurno nižji. :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se