Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
Ventili se štelajo pri vsakem servisu :yes:

A mogoče kdo ve čemu je to potrebno. A je to pač spet ena svoja fora uvoznika da poskusi pri vsakemu servisu čimveč denarja od stranke potegnit?

Ali je to zaradi same konstrukcije motorja??

Ker pri recimo V twinu zadeve skoraj povohat ne rabiš. Sam jih imam na Vari 80.000 pa so mi na servisu rekli da ni nobene potrebe po kontroli oziroma nastavljanju ventilov. Sem se pa pred časom pogovarjal tudi z nekim Poljakom ki jih ima na grbi že skoraj 180.000 in je zadevo sicer kontroliral a nastavljanje ni bilo potrebno nikoli.

Objavljeno

Ventili se morajo vsaj pregledat na 40K kil.Vsi pa se tega otepajo kajti pri večini motorjev je to precej zahteven poseg in ponavadi potrebno tudi specijalno orodje in ploščice.Zato vas vsi mehaniki pregovorijo saj ni potrebe,ko bo pa izgorel ventil zato ker ni bilo nastavljeno,pa vam bodo očitali zakaj niste vztrajali na nastavitvi ventilov in nobo noben hotel biti kriv strošek pa bo precejšen. :headbang:

Objavljeno

Še nekaj pol pa neham težit :whistle:

ZAkaj se recimo pri avtu nikoli ne nastavlja oziroma kontrolira ventilov, pa naj bo to na novejših ali starejših jajcih. Sistem je več ali manj podoben, ali se morda motim?

Objavljeno (popravljeno)
Še nekaj pol pa neham težit :whistle:

ZAkaj se recimo pri avtu nikoli ne nastavlja oziroma kontrolira ventilov, pa naj bo to na novejših ali starejših jajcih. Sistem je več ali manj podoben, ali se morda motim?

Skoraj vsi avti danes imajo hidravlične ventile in jih ni potrebno več nastavljat nastavijo se samo pri prvi vgradnji dročnikov nato pa vse potrebno naredi oljni pritisk.Tisti starejši avti pa niso tako zahtevni,ker se mašine nevrtijo tako visoko in se nepregrevajo kot npr.zračno hlajene zato je tudi manjša možnosi,da nebi imel ventil zračnosti in bi izgorel saj pri avtih se ponavadi mora nastavljat ventile šele takrat,ko pride do izrabljenosti(dročnika,ventila ali klackalice)in postanejo ventili glasni takrat naj bi se najkasneje nastavili. :worship:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Ventili se štelajo pri vsakem servisu :yes:

Za R modele.

Objavljeno
Ima kdo, oz. je imel na GSu montirane gume Metzeler Roadtec Z6? Kakšne izkušnje z gumami, za po ovinkih najbrž super.

Jaz jih imam.Naredil dobrih 5000 km,profila še veliko,držijo odlično.Tudi kolega na 1200 GSu jih ima in je zelo zadovoljen.

Objavljeno

Seos,potrebo po nastavitvi ventilov in sinhronizaciji cilindrov in še kaj pokaže računalnik.Meni na 20k ni rabil nastavljat ventilov, so pa jih nastavljali na 1k in 10k.lp

Objavljeno

AndiGS, koliko si odštel za komplet Z6, so kr dražje gume napram Tourance?

Objavljeno (popravljeno)
Za R modele.

Predvsem sem mislil na Gs... :yea1: če smo v tej temi... :whistle:

Seos,potrebo po nastavitvi ventilov in sinhronizaciji cilindrov in še kaj pokaže računalnik.Meni na 20k ni rabil nastavljat ventilov, so pa jih nastavljali na 1k in 10k.lp

Meni tudi... :yes:

Popravljeno . Popravil motoristek
Objavljeno
AndiGS, koliko si odštel za komplet Z6, so kr dražje gume napram Tourance?

Zadnja 151 eur,sprednja 108 eur(cene s popustom in DDV) v Motorjet Maribor.Kupil sem jih poleti,vzeli smo jih trije,to je 6 gum in dobili 25% popust.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me v praksi višina sedeža.Sem majhen 172 cm in me zanima če je kdo take višine in kako doseže do tal.

Objavljeno (popravljeno)
Zanima me v praksi višina sedeža.Sem majhen 172 cm in me zanima če je kdo take višine in kako doseže do tal.

malo si pa majhen ja za tole kobilo - jz mam ene 178cm (pa tud 1150gs tak da mal razlike najbrž je) pa mi tu pa tam tud trda prede, k ne gre zlahka do dol - se morm kr skoncentrirat pr vsakem ustavljanju, sploh če se mi lubica zadi kej preveč nagiba, premika mislim, mi ga hitr mal premakne (enkrat sm ga že nagnu na tla, sicer tak nežno, k nism več držu ko je šlo čez mejo težišča :unsure: ). Moj fotr ma pa 176 pa je še bl bogi - sej gre no, sam tu pa tam mal poskakuje iz ene strani na drugo pa je prov smešn videt :naughty:

Poznam pa enga malce starejšga gospoda, ki ma tak kt ti ene 172cm pa 1150gs kobilo pa je natolku že z njo čez 100.000km brez problema, z ženo celo tunizijo, vzhod, sever evrope....prefuru brez problema - tko da gre, sam potrudet se je treba a ne?! :whistle:

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

Tudi jas s svojimi 174cm na višini sedeža 84, učasih malo pomislim, ko se bližam koloni pred semaforjem, vožnji med avti pri semaforju... Po par furah dobiš občutek, kako, kdaj dati nogo dol s stopalke (preventiva). Vsak začetek je težek, dokler ga ne osvojiš. Hudič je če si motor zelo želiš, pa nastopi ovira bodisi višina sedeža, denar ...

Objavljeno

Hja,tudi sam imam174 cm,sedež 84 cm,pa sem se lepo navadil.Sedaj tudi z ženo in prtljago.Prvi teden pa sem se prav lepo zložil pred garažo.K sreči ni bilo nič hudega.Se navadiš,brez skrbi.

Objavljeno

A obstaja kakšna možnost,da se motor še kaj zniža razen rezanja sedeža.

Objavljeno
A obstaja kakšna možnost,da se motor še kaj zniža razen rezanja sedeža.

Ma ni nobene panike. Jaz sem točno tvoje višine in brez težav sežem dol na GS-u (1100/1150 1200 je pa res malenkost višji se mi zdi) . Res samo s prsti ampak to je popolnoma dovolj.

Problem je le prvih nekaj km, ki jih je najbolje opraviti kje na samem in mal potrenirat. Sicer se pa pred semaforji in križišči zlahka navadiš, da zlezeš na eno stran.

Jaz sem si recimo na mojem RT-ju, ki ima možnost nastavitve višine sedeža, dal sedež na srednjo višino, in ne dosegam tal s petami.

Sam korajžno boš videl, da se to hitro navadiš. Škoda je posegat v motor in sedež, ker ti je lahko kasneje žal.

S tvojo višino nebi smelo bit problema.

Pa še to. Motor pri manevriranju obračaš najbolje tako, da hodiš ob njemu, ne pa da sediš na njemu.

Objavljeno

Višina sedeža na 1100/1150 GS je 84 ali 86 cm,na 1200 GS pa 82 ali 84 cm.

Objavljeno
Višina sedeža na 1100/1150 GS je 84 ali 86 cm,na 1200 GS pa 82 ali 84 cm.

No potem pa sploh ni problema :OK:

Objavljeno

ne sekiraj se z višino

samo 0.1% vožnje rabiš noge do tal

Objavljeno
Zanima me v praksi višina sedeža.Sem majhen 172 cm in me zanima če je kdo take višine in kako doseže do tal.

Sam imam 176 cm in 72kg, z gs1200 in varaderotom nisem imel pretiranih težav....je pa problem pri manevriranju na mestu, sploh če teren povrhu vsega še visi, če motor rineš nazaj (predno parkiraš že prej naštudiraš, kako se boš obrnil, da ga ne boš potlej rinil ko bedak)........zna pa bit problem za nekoga, ki ni nikdar vozil težjih motorjev...........vseeno daj zaščito cilindrov gor.......... :rolleyes:

Objavljeno
Višina sedeža na 1100/1150 GS je 84 ali 86 cm,na 1200 GS pa 82 ali 84 cm.

Ne bo čisto držalo. V osnovnem položaju je višina 840 v povišanem pa 860.

Verzija z nižjim sedežem pa ima višino 820.

Objavljeno
Zanima me v praksi višina sedeža.Sem majhen 172 cm in me zanima če je kdo take višine in kako doseže do tal.

Žena ima 1200 GS. Znižan sedež od Touratecha.

Imam tudi original sedež nižji , še dodatno znižan.

Na PM me kontaktiraj, lahko ti ga prodam.

Aja, žena ima 167 cm in vozi brez problema.

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Glede višine. Sem sedel na advenđerju pa sem s svojimi 188cm stal na prstih.Je pa bil zic na najvišji možni točki.

Bo pa to nedvomno moj naslednji motor drugo me več sploh ne zanima :) .... čez ene pet let bo v garaži :)

LP

Objavljeno
Glede višine. Sem sedel na advenđerju pa sem s svojimi 188cm stal na prstih.Je pa bil zic na najvišji možni točki.

Bo pa to nedvomno moj naslednji motor drugo me več sploh ne zanima :) .... čez ene pet let bo v garaži :)

LP

In ko ga boš imel obremenjenga :rolleyes: boš stal z celim podplatom trdno na tleh... :worship:

Objavljeno

Čez pet let bodo sigurno nižji. :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!