Jump to content

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Recommended Posts

si že kdaj slišal za tristezni katalizator? ring a bell?....

ja in ta očisti delce pri zgorevanju olja tega ne vem :? sicer pa so to tako majhne količine proti tovornjakom, da se nam ne splača sekirat :grrr

Link to comment
Share on other sites

Vi pojma nimate, olje je treba dolivati zardi centralnega mazanja verige v kardanu, zato nič ne onesnažuje okolja :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Vi pojma nimate, olje je treba dolivati zardi centralnega mazanja verige v kardanu, zato nič ne onesnažuje okolja :whistle:

In tistim srečnim lastnikom, ki jim nič olja ne kuri , posledično sesuje kardan

:chase:

Edited by raza
Link to comment
Share on other sites

Kje v papirjih ki jih pridobi lastnik bmw-ja bi moralo pisati o garanciji???

Ali kje dobiti podatke kaj garancija pokriva???

Link to comment
Share on other sites

Garncija dve leti razen na potrošni materijal: filtri, gume, veriga, ki je GS nima :unsure: , al je pri BMW-ju kaj drugače?

LP

Link to comment
Share on other sites

Tu pa mislim da ti bo odigralo mnenje serviserja! Mislim pa da nebo garancije, razen v primeru puščanja semeringa motorne gredi ali pa menjalnika, oz. napake v materialu lamele ali drugih sklopov sklopke.

PS: samo moje mnenje.

LP

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Čao, mene pa zanima (sicer ste najverjetneje nekje dalno nazaj zagotovo že napisali pa vseeno) kdaj se je kvaliteta bistveno izboljšala te 1,2 literske endure, saj vem da so bili na začetku 2004/05 kar precejšnji križi in težave s to stvaritvijo, pa me zanima če je že model 06 izpopolnjen in trajnejši ali pač ne?

hvala in LP

Link to comment
Share on other sites

Nobenga ne provociram, res me zanima če ma kdo slučajno hiter odgovor na moje vprašanje in to je vse. Dolgoročni plani se delajo :) hehe

ajd

Link to comment
Share on other sites

Nobenga ne provociram, res me zanima če ma kdo slučajno hiter odgovor na moje vprašanje in to je vse. Dolgoročni plani se delajo :) hehe

ajd

Tiste spodaj o DM so za 5 :worship:

Sam sicer nimam GS-a a če se ti mudi, ti lahko povem, da so težave, ki so bile s kardani odpravljene. Tisti, ki so jih zamenjali (eni tudi preventivno), ne jamrajo več in tudi sama zasnova kardana je baje rešena drugače kot v prvih verzijah. Sedaj se menda olje tudi doliti, prej te možnosti ni bilo. Če delaš plan, se le odloči. Kljub zlobnim jezikom, je to tapravi motorček. Če nič drugega, dokazujejo to prodajne številke. Presegel je vse proizvodne rekorde pri BMW-ju, in če se voziš po tujini (dolomiti) je skoraj vsak drug motor GS . :worship: :worship:

post-5391-1227890360.gif

Link to comment
Share on other sites

Samo zanima me, če raje solde zbirati kakšen "teden" dlje in nabaviti 06 in se zanesljiveje voziti, ker 04 letniki so sumljivo poceni (Nemčija seveda, pri nas je bera bolj boga...)

Glede Dolomitov in podobnih področij pa dobro vem ja, pa tudi sam sem že mel 1150, ki je fini motor, a precej pretežak. Ko sem se pa vozil s 1200 me je pa resnično navdušil....sej bo kmalu spet nazaj, če se bom res zopet navduševal nad endurami, samo raje kupim zanesljivega kot pa nekega, ki me bo sred ne vem morda Mongolije pustil ne cedilu :unsure:

ajd

Link to comment
Share on other sites

Sedaj se menda olje tudi doliti, prej te možnosti ni bilo.

Olja se ni dalo doliti v kardan ?! :blink: Ali sem narobe razumel ?

Kako se je menjavalo olje ob intervalih, ko je bilo to predpisano ?

Link to comment
Share on other sites

Olja se ni dalo doliti v kardan ?! :blink: Ali sem narobe razumel ?

Kako se je menjavalo olje ob intervalih, ko je bilo to predpisano ?

Težko... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Olja se ni dalo doliti v kardan ?! :blink: Ali sem narobe razumel ?

Kako se je menjavalo olje ob intervalih, ko je bilo to predpisano ?

Kardan je bil predvideno "podmazan" FOR LIFE , se pravi brez vzdrževanja.

Link to comment
Share on other sites

Tiste spodaj o DM so za 5 :worship:

Sam sicer nimam GS-a a če se ti mudi, ti lahko povem, da so težave, ki so bile s kardani odpravljene. Tisti, ki so jih zamenjali (eni tudi preventivno), ne jamrajo več in tudi sama zasnova kardana je baje rešena drugače kot v prvih verzijah. Sedaj se menda olje tudi doliti, prej te možnosti ni bilo. Če delaš plan, se le odloči. Kljub zlobnim jezikom, je to tapravi motorček. Če nič drugega, dokazujejo to prodajne številke. Presegel je vse proizvodne rekorde pri BMW-ju, in če se voziš po tujini (dolomiti) je skoraj vsak drug motor GS . :worship: :worship:

post-5391-1227890360.gif

misliš reči vsak drugi je Nemec...mislim motorist :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Primerjava original zavornih ploščic z ostalimi:BRAKING,BREMBO,CARBONE LORRAINE,EBC,FERODO in LUCAS.

Vir:Motorrad-test,2008

Motocikel:BMW R 1200 GSA

Primerjala se je sila doziranja,popuščanje pri ekstremnih spustih,obraba ploščic,sledi na diskih,zaviranje v hladnem,mokrem,...

Kot ene najslabših in najdražjih so se izkazale original ploščice.Cena v Nemčiji za kpl.145 eur.

Najboljše in najbolj priporočljive za GS (in skoraj polovico cenejše) pa so bile:

1.LUCAS , tip MCB 748 SV (72 eur,kpl)

2.BREMBO,tip 07 BB 26 SA (80 eur,kpl)

Torej,ko bo treba zamenjati...

L.p.Andi

Link to comment
Share on other sites

Primerjava original zavornih ploščic z ostalimi:BRAKING,BREMBO,CARBONE LORRAINE,EBC,FERODO in LUCAS.

Vir:Motorrad-test,2008

Motocikel:BMW R 1200 GSA

Primerjala se je sila doziranja,popuščanje pri ekstremnih spustih,obraba ploščic,sledi na diskih,zaviranje v hladnem,mokrem,...

Kot ene najslabših in najdražjih so se izkazale original ploščice.Cena v Nemčiji za kpl.145 eur.

Najboljše in najbolj priporočljive za GS (in skoraj polovico cenejše) pa so bile:

1.LUCAS , tip MCB 748 SV (72 eur,kpl)

2.BREMBO,tip 07 BB 26 SA (80 eur,kpl)

Torej,ko bo treba zamenjati...

L.p.Andi

Bravo skrajno uporabna zadeva !!! :worship:

Link to comment
Share on other sites

LUCAS najceneje v EUROTON-u CE in LJ Ploščice za 1150 recimo 24.30 € za disk (predaj x 2) :worship:

To je cca 1/3 ceneje kot pri Lojzu :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Samo zanima me, če raje solde zbirati kakšen "teden" dlje in nabaviti 06 in se zanesljiveje voziti, ker 04 letniki so sumljivo poceni (Nemčija seveda, pri nas je bera bolj boga...)

Glede Dolomitov in podobnih področij pa dobro vem ja, pa tudi sam sem že mel 1150, ki je fini motor, a precej pretežak. Ko sem se pa vozil s 1200 me je pa resnično navdušil....sej bo kmalu spet nazaj, če se bom res zopet navduševal nad endurami, samo raje kupim zanesljivega kot pa nekega, ki me bo sred ne vem morda Mongolije pustil ne cedilu :unsure:

ajd

Brez oklevanja lahko kupiš 04 letnik, saj, če so že bile težave na motorjih, so v primeru rednega servisiranja tudi na servisih avtomatično odpravljene. Preverjeno na lastni koži!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Replika :worship: . OK priznam lepota ni nikoli na prvem mestu, kaj pa tole?

post-7865-1233080576_thumb.jpg

Edited by MiNa
Link to comment
Share on other sites

U jebemti, da se ti kr koža naježi :evilgrin:

Mina saj veš kako pravijo funkcionalne stvari ponavadi nikoli niso lepe in obratno.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!