royal Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 si že kdaj slišal za tristezni katalizator? ring a bell?.... ja in ta očisti delce pri zgorevanju olja tega ne vem :? sicer pa so to tako majhne količine proti tovornjakom, da se nam ne splača sekirat :grrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
sayo Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Vi pojma nimate, olje je treba dolivati zardi centralnega mazanja verige v kardanu, zato nič ne onesnažuje okolja :whistle: Link to comment Share on other sites More sharing options...
raza Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 (edited) Vi pojma nimate, olje je treba dolivati zardi centralnega mazanja verige v kardanu, zato nič ne onesnažuje okolja :whistle: In tistim srečnim lastnikom, ki jim nič olja ne kuri , posledično sesuje kardan :chase: Edited October 26, 2008 by raza Link to comment Share on other sites More sharing options...
mack Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Kje v papirjih ki jih pridobi lastnik bmw-ja bi moralo pisati o garanciji??? Ali kje dobiti podatke kaj garancija pokriva??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temty Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 Garncija dve leti razen na potrošni materijal: filtri, gume, veriga, ki je GS nima :unsure: , al je pri BMW-ju kaj drugače? LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
mack Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 Sklopka???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temty Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 Tu pa mislim da ti bo odigralo mnenje serviserja! Mislim pa da nebo garancije, razen v primeru puščanja semeringa motorne gredi ali pa menjalnika, oz. napake v materialu lamele ali drugih sklopov sklopke. PS: samo moje mnenje. LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
suhi Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Čao, mene pa zanima (sicer ste najverjetneje nekje dalno nazaj zagotovo že napisali pa vseeno) kdaj se je kvaliteta bistveno izboljšala te 1,2 literske endure, saj vem da so bili na začetku 2004/05 kar precejšnji križi in težave s to stvaritvijo, pa me zanima če je že model 06 izpopolnjen in trajnejši ali pač ne? hvala in LP maco47 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pmali Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 BMW-jaši, pomojem vas malo provocira! :headbang: maco47 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
suhi Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Nobenga ne provociram, res me zanima če ma kdo slučajno hiter odgovor na moje vprašanje in to je vse. Dolgoročni plani se delajo :) hehe ajd maco47 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwslo Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Nobenga ne provociram, res me zanima če ma kdo slučajno hiter odgovor na moje vprašanje in to je vse. Dolgoročni plani se delajo :) hehe ajd Tiste spodaj o DM so za 5 :worship: Sam sicer nimam GS-a a če se ti mudi, ti lahko povem, da so težave, ki so bile s kardani odpravljene. Tisti, ki so jih zamenjali (eni tudi preventivno), ne jamrajo več in tudi sama zasnova kardana je baje rešena drugače kot v prvih verzijah. Sedaj se menda olje tudi doliti, prej te možnosti ni bilo. Če delaš plan, se le odloči. Kljub zlobnim jezikom, je to tapravi motorček. Če nič drugega, dokazujejo to prodajne številke. Presegel je vse proizvodne rekorde pri BMW-ju, in če se voziš po tujini (dolomiti) je skoraj vsak drug motor GS . :worship: :worship: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pmali Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Če maš dost sovdkov kar kup, nbš f lu :yea2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
suhi Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Samo zanima me, če raje solde zbirati kakšen "teden" dlje in nabaviti 06 in se zanesljiveje voziti, ker 04 letniki so sumljivo poceni (Nemčija seveda, pri nas je bera bolj boga...) Glede Dolomitov in podobnih področij pa dobro vem ja, pa tudi sam sem že mel 1150, ki je fini motor, a precej pretežak. Ko sem se pa vozil s 1200 me je pa resnično navdušil....sej bo kmalu spet nazaj, če se bom res zopet navduševal nad endurami, samo raje kupim zanesljivega kot pa nekega, ki me bo sred ne vem morda Mongolije pustil ne cedilu :unsure: ajd maco47 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hirabbit Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Sedaj se menda olje tudi doliti, prej te možnosti ni bilo. Olja se ni dalo doliti v kardan ?! :blink: Ali sem narobe razumel ? Kako se je menjavalo olje ob intervalih, ko je bilo to predpisano ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motoristek Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Olja se ni dalo doliti v kardan ?! :blink: Ali sem narobe razumel ? Kako se je menjavalo olje ob intervalih, ko je bilo to predpisano ? Težko... :rolleyes: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwslo Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Olja se ni dalo doliti v kardan ?! :blink: Ali sem narobe razumel ? Kako se je menjavalo olje ob intervalih, ko je bilo to predpisano ? Kardan je bil predvideno "podmazan" FOR LIFE , se pravi brez vzdrževanja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motoristek Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Dalo se je z injekcijo ven in nato noter... :naughty: Link to comment Share on other sites More sharing options...
royal Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Tiste spodaj o DM so za 5 :worship: Sam sicer nimam GS-a a če se ti mudi, ti lahko povem, da so težave, ki so bile s kardani odpravljene. Tisti, ki so jih zamenjali (eni tudi preventivno), ne jamrajo več in tudi sama zasnova kardana je baje rešena drugače kot v prvih verzijah. Sedaj se menda olje tudi doliti, prej te možnosti ni bilo. Če delaš plan, se le odloči. Kljub zlobnim jezikom, je to tapravi motorček. Če nič drugega, dokazujejo to prodajne številke. Presegel je vse proizvodne rekorde pri BMW-ju, in če se voziš po tujini (dolomiti) je skoraj vsak drug motor GS . :worship: :worship: misliš reči vsak drugi je Nemec...mislim motorist :naughty: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndiGS Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 Primerjava original zavornih ploščic z ostalimi:BRAKING,BREMBO,CARBONE LORRAINE,EBC,FERODO in LUCAS. Vir:Motorrad-test,2008 Motocikel:BMW R 1200 GSA Primerjala se je sila doziranja,popuščanje pri ekstremnih spustih,obraba ploščic,sledi na diskih,zaviranje v hladnem,mokrem,... Kot ene najslabših in najdražjih so se izkazale original ploščice.Cena v Nemčiji za kpl.145 eur. Najboljše in najbolj priporočljive za GS (in skoraj polovico cenejše) pa so bile: 1.LUCAS , tip MCB 748 SV (72 eur,kpl) 2.BREMBO,tip 07 BB 26 SA (80 eur,kpl) Torej,ko bo treba zamenjati... L.p.Andi Link to comment Share on other sites More sharing options...
mack Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 Primerjava original zavornih ploščic z ostalimi:BRAKING,BREMBO,CARBONE LORRAINE,EBC,FERODO in LUCAS.Vir:Motorrad-test,2008 Motocikel:BMW R 1200 GSA Primerjala se je sila doziranja,popuščanje pri ekstremnih spustih,obraba ploščic,sledi na diskih,zaviranje v hladnem,mokrem,... Kot ene najslabših in najdražjih so se izkazale original ploščice.Cena v Nemčiji za kpl.145 eur. Najboljše in najbolj priporočljive za GS (in skoraj polovico cenejše) pa so bile: 1.LUCAS , tip MCB 748 SV (72 eur,kpl) 2.BREMBO,tip 07 BB 26 SA (80 eur,kpl) Torej,ko bo treba zamenjati... L.p.Andi Bravo skrajno uporabna zadeva !!! :worship: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwslo Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 LUCAS najceneje v EUROTON-u CE in LJ Ploščice za 1150 recimo 24.30 € za disk (predaj x 2) :worship: To je cca 1/3 ceneje kot pri Lojzu :whistle: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bladzo Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 Samo zanima me, če raje solde zbirati kakšen "teden" dlje in nabaviti 06 in se zanesljiveje voziti, ker 04 letniki so sumljivo poceni (Nemčija seveda, pri nas je bera bolj boga...) Glede Dolomitov in podobnih področij pa dobro vem ja, pa tudi sam sem že mel 1150, ki je fini motor, a precej pretežak. Ko sem se pa vozil s 1200 me je pa resnično navdušil....sej bo kmalu spet nazaj, če se bom res zopet navduševal nad endurami, samo raje kupim zanesljivega kot pa nekega, ki me bo sred ne vem morda Mongolije pustil ne cedilu :unsure: ajd Brez oklevanja lahko kupiš 04 letnik, saj, če so že bile težave na motorjih, so v primeru rednega servisiranja tudi na servisih avtomatično odpravljene. Preverjeno na lastni koži! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RVT Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 BMW R 1200 GS Long Way Down Replika Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNa Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Replika :worship: . OK priznam lepota ni nikoli na prvem mestu, kaj pa tole? Edited January 27, 2009 by MiNa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PURPLE Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 U jebemti, da se ti kr koža naježi :evilgrin: Mina saj veš kako pravijo funkcionalne stvari ponavadi nikoli niso lepe in obratno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now