Strominator Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 huh, ta pa je res strupen, tako črn, tako bikast,... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PURPLE Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Na sejmu Imot sedel na parih 1200GSih, zanima me imajo vsi nekako višje in ožje krmilo napram 1100, predvidevam da tudi 1150? Imel sem nek špasen občutek, ko sem držal krmilo, al je bilo gor pa kakšno drugo krmilo. AndiGS ti boš najbolje vedel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bambi61 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Replika :worship: . OK priznam lepota ni nikoli na prvem mestu, kaj pa tole? ta je pa res lep!- sploh ko ga kakih 20X vržeš po tleh :naughty: :naughty: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImenitnaPriložnost Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Vroča predelava by Jesse James. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Pozdravljeni. Zanima me, če ima kdo kakšen aftermarket izpuh na svojem R 1200 GS....seveda homologiran. Glede na to, da kupujem novega, bi prej raje kakšnega videl in slišal.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkatraz Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Pozdravljeni. Zanima me, če ima kdo kakšen aftermarket izpuh na svojem R 1200 GS....seveda homologiran. Glede na to, da kupujem novega, bi prej raje kakšnega videl in slišal.... Ima enga na lagru :naughty: 031 600 875 Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
nejcgs Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Pozdravljeni. Zanima me, če ima kdo kakšen aftermarket izpuh na svojem R 1200 GS....seveda homologiran. Glede na to, da kupujem novega, bi prej raje kakšnega videl in slišal.... imam škorpijona - seveda homologiran :naughty: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 imam škorpijona - seveda homologiran :naughty: to mi deliiiiii....kdaj se lahko vidiva? Ti pošljem PM..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bica Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 (edited) to mi deliiiiii....kdaj se lahko vidiva? Ti pošljem PM..... Glej ti lahko das gor kakrsenkoli auspuh, pa ne bo nic kej bol glasen. Probem je v katalizatorju, kateri zadusi ves zvok. Jaz imam na svojmu sicer 1150 sam sej je podobno odstranjen katalizator (samo cevi pol pa akrapota), pa se tolko dere da se zamano skor ne mores vozit... Edited August 26, 2009 by bica Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Glej ti lahko das gor kakrsenkoli auspuh, pa ne bo nic kej bol glasen. Probem je v katalizatorju, kateri zadusi ves zvok. Jaz imam na svojmu sicer 1150 sam sej je podobno odstranjen katalizator (samo cevi pol pa akrapota), pa se tolko dere da se zamano skor ne mores vozit... saj je ravno v tem keč, ker mi je vseeno,koliko bo glasen.....samo da bo elipsast (beri ozek), da ga lahko stisnem k gumi in obesim dva ENAKA kufra gor....serijski je žal skoraj okrogel in štrli nevzven, zato je levi kufer dosti manjši...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bica Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 saj je ravno v tem keč, ker mi je vseeno,koliko bo glasen.....samo da bo elipsast (beri ozek), da ga lahko stisnem k gumi in obesim dva ENAKA kufra gor....serijski je žal skoraj okrogel in štrli nevzven, zato je levi kufer dosti manjši...... Glede na to, da si napisal da bi ga rad slisal, sem pomislil na zvok... Glede same sirine, pa akrapo ni nic kej bl ozek, razen ce nabavis unga dvojnega... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndY1 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Ta teden sem bil na testni vožnji R1200GS-ke in me zanimata dve stvari: 1. Žmigovci - ne morem se navaditi nanje. Na vseh motorjih, ki sem jih peljal do sedaj, so bili lepo na levem palcu. Ko sem vozil testnega, sem moral pri vsaki uporabi odmikati pogled s ceste na žmigovce. Ste se lahko navadili? 2. Zakaj (po kakšni fizikalni lastnosti), če imaš motor v štandgasu, ko na hitro dodaš gas, rit skoči v levo? To se zgodi tako na mestu, kot med vožnjo v leru. Hvala za odgovore. Sem pa v pričakovanju R1200GS 2010 ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
suhi Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Ta teden sem bil na testni vožnji R1200GS-ke in me zanimata dve stvari: 1. Žmigovci - ne morem se navaditi nanje. Na vseh motorjih, ki sem jih peljal do sedaj, so bili lepo na levem palcu. Ko sem vozil testnega, sem moral pri vsaki uporabi odmikati pogled s ceste na žmigovce. Ste se lahko navadili? 2. Zakaj (po kakšni fizikalni lastnosti), če imaš motor v štandgasu, ko na hitro dodaš gas, rit skoči v levo? To se zgodi tako na mestu, kot med vožnjo v leru. Hvala za odgovore. Sem pa v pričakovanju R1200GS 2010 ;-) 1. Navajanje traja, a se da. Je pa to ena največjih bedarij, ki so si jih s svojo voljo po ekskluzivnosti zamislili Bavarci. Nerodna reč, sploh če tu pa tam sedeš nazaj na "normalen" motor. A nimajo v planu od sedaj naprej na vse nove modele nameščati normalne komande na balanci? 2. Si morda slišal že kdaj za box motor? Tako malce nagnjen je, ne vem če si opazil, da na vsako stran malo naprej od tvojih stopal, nekaj velkega ven šrtli. No to sva 2 cilindra, notri pa v vsakem 6dl batka, ki slej ko prej pričneta potovat po cilindru gor in dol in ker gre v tem primeru en levo en pa desno, se začuti malčkeni udar, pravijo da je ravno to "čar", mene pretirano ni motilo, za hvalit pa tudi ni, bi bil čist zadovolj brez tega, hehe ajd avtomoto, maco47 and Pips 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndY1 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 (edited) 1. To bi bilo super. Te žmigovci so popoln mimosun. 2. Seveda poznam boxer motorje. Prosim, ne me imeti za debilčka. Ja udar je, samo zakaj v desno. Po moje to nima nobene povezave z bati, ker se pomikata hkrati eden proti drugemu in se njuni sili izničujeta. Pomoje to to stvar osi, ki jo ženeta. Namreč, sprememba vrtenja osi povzroči silnice, ki so pravokotne na os vrtenja. Je to to? Ali je to posledica, da si cilindra nista popolnoma simetrična glede na sredinsko os; torej da je eden malo bolj naprej pomaknjen od drugega? Pa prosim za resne in strokovne odgovore. Ta sunek me sploh ne moti, samo razložil bi si ga rad. Med tem, ko žmigovci so mi deal-breaker in to sem tudi povedal vodji prodaje motorjev v A-Cosmosu. Če obstaja kakšna veriga customer feedbacka do BMW-ja in nas je takih zadosti, bodo sigurno razmislili tudi o čem takem. Imajo tudi drugi BMW motorji take nestandardne postavitve stikal za žmigovce? Edited October 17, 2009 by AndY1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
suhi Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 (edited) Pa prosim za resne in strokovne odgovore. Resni in strokovni odgovori se dajejo na primerno zastavljena vprašanja. Sedaj ti ga podajam, s scanom iz ene strokovne knjigice (sem se fejst potrudu), da ne bo premalo strokovno, če le-to povzamem sam. BMW BOX.bmp drugače pa kar se postavitev komand tiče, je pa kot sem rekel - fantje na BMW že vejo in bojo na vseh mopedih montirali normalne - čudi me, da ti tega na A-Cosmusu niso povedali. Sicer pa so sedaj meli vsi že kar nekaj časa. drgač sm se pa prej malo pošalil kar tako, ne na račun tebe, da ne bo zamere ajd Edited October 17, 2009 by suhi avtomoto and Pips 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndY1 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Hvala! To je potem podobno, kot pri nekaterih starejših ameriških avtomobilih z veliko kubaturo, ko se da gas in na eni strani počepne. Hvala za odgovor. To sem iskal. Ni nobene zamere :-) Ja, na A-Cosmosu mi tega niso povedali, verjetno zaradi tega, ker so mi hoteli 'poriniti' še 2009 model. Tudi za 2010 model je rekel, da ne bo ne vem kakšnih sprememb, kar ni res. Sem že marsikaj prebral, tudi na advrider forumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwslo Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Tole okoli žmigavcev ti lahko povem, da se meni, ki večino časa vozim BMW zdi bolj naravno , kot imet oba na enem stikalu. Se pa hitro navadiš in potem ugotoviš, da boljše sploh ne more bit Link to comment Share on other sites More sharing options...
raza Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Se pa hitro navadiš in potem ugotoviš, da boljše sploh ne more bit Ja to bo........ ne vem zakaj grejo potem po toliko letih nazaj??? Verjetn zaradi zahtev trga, stvar se pač po toliko letih vsiljevanja drugačnosti ni pijela, drugi niso kopirali in stvar je jasna....Vsako vsiljevanje drugačnosti ni v prid varnosti na motorju! Ob menjavi motorja se boš moral pač sprijazniti z svetovno standard klasiko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwslo Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Ja to bo........ ne vem zakaj grejo potem po toliko letih nazaj??? Verjetn zaradi zahtev trga, stvar se pač po toliko letih vsiljevanja drugačnosti ni pijela, drugi niso kopirali in stvar je jasna....Vsako vsiljevanje drugačnosti ni v prid varnosti na motorju! Ob menjavi motorja se boš moral pač sprijazniti z svetovno standard klasiko. Kot večina stvari na tem lepem svetu, kakor za koga. Meni tako odgovarja in se mi tudi zdi bolj naravno, da pritisneš stikalo na tisti strani, kjer bi rad prižgal smerokaz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PURPLE Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 2. Zakaj (po kakšni fizikalni lastnosti), če imaš motor v štandgasu, ko na hitro dodaš gas, rit skoči v levo? To se zgodi tako na mestu, kot med vožnjo v leru. Mojga (1100) potegne v desno, ko dam gas na mestu. Mislim da je to zaradi tega ker se sklopka in vztrajnik vrtita vrtita v isto smer - zato ga pri hitrem odpiranju plina na mestu cukne v desno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndY1 Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 (edited) Mojga (1100) potegne v desno, ko dam gas na mestu. Mislim da je to zaradi tega ker se sklopka in vztrajnik vrtita vrtita v isto smer - zato ga pri hitrem odpiranju plina na mestu cukne v desno. Se opravičujem. Sem mislil napisati, da rit skoči v desno. Edited October 18, 2009 by AndY1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
THOMPSON Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Zdravo! Začasno sem malo iz BMW scene, pa me čisto informativno zanima, koliko trenutno E plačujete za redno servisiranje na 10kkm na pooblaščenih servisih. Iz prve roke sem dobil ceno , pa me zanioma kako je po ostalih servisih. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balistični Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 (edited) Zdravo! Začasno sem malo iz BMW scene, pa me čisto informativno zanima, koliko trenutno E plačujete za redno servisiranje na 10kkm na pooblaščenih servisih. Iz prve roke sem dobil ceno , pa me zanioma kako je po ostalih servisih. Na 10 tisoč je bil servis 140€. Moraš pa vedet, da se cene kar razlikujejo med serviserji. Glede žmigavcev pa ne vem kaj tako jokate, saj se jih pa res hitro navadiš. Edited October 19, 2009 by Balistični Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrho1679 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Še moja dva kawasaki ZZR 600 (6 sezon) in kawasaki Ninja ZX-12 R (5 sezon), vsega skupaj 11 sezon japoncev....sedaj BMW R 1200 RT In ... ? Dela kot urca sm slišu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gianni Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 jebem mu ESA ampak...zdej spet prede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now