Jump to content

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Na sejmu Imot sedel na parih 1200GSih, zanima me imajo vsi nekako višje in ožje krmilo napram 1100, predvidevam da tudi 1150? Imel sem nek špasen občutek, ko sem držal krmilo, al je bilo gor pa kakšno drugo krmilo. AndiGS ti boš najbolje vedel.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Pozdravljeni.

Zanima me, če ima kdo kakšen aftermarket izpuh na svojem R 1200 GS....seveda homologiran. Glede na to, da kupujem novega, bi prej raje kakšnega videl in slišal....

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni.

Zanima me, če ima kdo kakšen aftermarket izpuh na svojem R 1200 GS....seveda homologiran. Glede na to, da kupujem novega, bi prej raje kakšnega videl in slišal....

Ima enga na lagru :naughty: 031 600 875 Jan

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdravljeni.

Zanima me, če ima kdo kakšen aftermarket izpuh na svojem R 1200 GS....seveda homologiran. Glede na to, da kupujem novega, bi prej raje kakšnega videl in slišal....

imam škorpijona - seveda homologiran :naughty:

Link to comment
Share on other sites

imam škorpijona - seveda homologiran :naughty:

to mi deliiiiii....kdaj se lahko vidiva? Ti pošljem PM.....

Link to comment
Share on other sites

to mi deliiiiii....kdaj se lahko vidiva? Ti pošljem PM.....

Glej ti lahko das gor kakrsenkoli auspuh, pa ne bo nic kej bol glasen.

Probem je v katalizatorju, kateri zadusi ves zvok.

Jaz imam na svojmu sicer 1150 sam sej je podobno odstranjen katalizator (samo cevi pol pa akrapota), pa se tolko dere da se zamano skor ne mores vozit...:)

post-9567-125125846657_thumb.jpg post-9567-125125852444_thumb.jpg

Edited by bica
Link to comment
Share on other sites

Glej ti lahko das gor kakrsenkoli auspuh, pa ne bo nic kej bol glasen.

Probem je v katalizatorju, kateri zadusi ves zvok.

Jaz imam na svojmu sicer 1150 sam sej je podobno odstranjen katalizator (samo cevi pol pa akrapota), pa se tolko dere da se zamano skor ne mores vozit...:)

post-9567-125125846657_thumb.jpg post-9567-125125852444_thumb.jpg

saj je ravno v tem keč, ker mi je vseeno,koliko bo glasen.....samo da bo elipsast (beri ozek), da ga lahko stisnem k gumi in obesim dva ENAKA kufra gor....serijski je žal skoraj okrogel in štrli nevzven, zato je levi kufer dosti manjši......

Link to comment
Share on other sites

saj je ravno v tem keč, ker mi je vseeno,koliko bo glasen.....samo da bo elipsast (beri ozek), da ga lahko stisnem k gumi in obesim dva ENAKA kufra gor....serijski je žal skoraj okrogel in štrli nevzven, zato je levi kufer dosti manjši......

Glede na to, da si napisal da bi ga rad slisal, sem pomislil na zvok...

Glede same sirine, pa akrapo ni nic kej bl ozek, razen ce nabavis unga dvojnega...

post-9567-125132168018_thumb.jpg post-9567-125132169819_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ta teden sem bil na testni vožnji R1200GS-ke in me zanimata dve stvari:

1. Žmigovci - ne morem se navaditi nanje. Na vseh motorjih, ki sem jih peljal do sedaj, so bili lepo na levem palcu. Ko sem vozil testnega, sem moral pri vsaki uporabi odmikati pogled s ceste na žmigovce. Ste se lahko navadili?

2. Zakaj (po kakšni fizikalni lastnosti), če imaš motor v štandgasu, ko na hitro dodaš gas, rit skoči v levo? To se zgodi tako na mestu, kot med vožnjo v leru.

Hvala za odgovore. Sem pa v pričakovanju R1200GS 2010 ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ta teden sem bil na testni vožnji R1200GS-ke in me zanimata dve stvari:

1. Žmigovci - ne morem se navaditi nanje. Na vseh motorjih, ki sem jih peljal do sedaj, so bili lepo na levem palcu. Ko sem vozil testnega, sem moral pri vsaki uporabi odmikati pogled s ceste na žmigovce. Ste se lahko navadili?

2. Zakaj (po kakšni fizikalni lastnosti), če imaš motor v štandgasu, ko na hitro dodaš gas, rit skoči v levo? To se zgodi tako na mestu, kot med vožnjo v leru.

Hvala za odgovore. Sem pa v pričakovanju R1200GS 2010 ;-)

1. Navajanje traja, a se da. Je pa to ena največjih bedarij, ki so si jih s svojo voljo po ekskluzivnosti zamislili Bavarci. Nerodna reč, sploh če tu pa tam sedeš nazaj na "normalen" motor. A nimajo v planu od sedaj naprej na vse nove modele nameščati normalne komande na balanci?

2. Si morda slišal že kdaj za box motor? Tako malce nagnjen je, ne vem če si opazil, da na vsako stran malo naprej od tvojih stopal, nekaj velkega ven šrtli. No to sva 2 cilindra, notri pa v vsakem 6dl batka, ki slej ko prej pričneta potovat po cilindru gor in dol in ker gre v tem primeru en levo en pa desno, se začuti malčkeni udar, pravijo da je ravno to "čar", mene pretirano ni motilo, za hvalit pa tudi ni, bi bil čist zadovolj brez tega, hehe :)

ajd

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

1. To bi bilo super. Te žmigovci so popoln mimosun.

2. Seveda poznam boxer motorje. Prosim, ne me imeti za debilčka. Ja udar je, samo zakaj v desno. Po moje to nima nobene povezave z bati, ker se pomikata hkrati eden proti drugemu in se njuni sili izničujeta. Pomoje to to stvar osi, ki jo ženeta. Namreč, sprememba vrtenja osi povzroči silnice, ki so pravokotne na os vrtenja. Je to to? Ali je to posledica, da si cilindra nista popolnoma simetrična glede na sredinsko os; torej da je eden malo bolj naprej pomaknjen od drugega?

Pa prosim za resne in strokovne odgovore. Ta sunek me sploh ne moti, samo razložil bi si ga rad. Med tem, ko žmigovci so mi deal-breaker in to sem tudi povedal vodji prodaje motorjev v A-Cosmosu. Če obstaja kakšna veriga customer feedbacka do BMW-ja in nas je takih zadosti, bodo sigurno razmislili tudi o čem takem.

Imajo tudi drugi BMW motorji take nestandardne postavitve stikal za žmigovce?

Edited by AndY1
Link to comment
Share on other sites

Pa prosim za resne in strokovne odgovore.

Resni in strokovni odgovori se dajejo na primerno zastavljena vprašanja. Sedaj ti ga podajam, s scanom iz ene strokovne knjigice (sem se fejst potrudu), da ne bo premalo strokovno, če le-to povzamem sam.

BMW BOX.bmp

drugače pa kar se postavitev komand tiče, je pa kot sem rekel - fantje na BMW že vejo in bojo na vseh mopedih montirali normalne - čudi me, da ti tega na A-Cosmusu niso povedali. Sicer pa so sedaj meli vsi že kar nekaj časa.

drgač sm se pa prej malo pošalil kar tako, ne na račun tebe, da ne bo zamere :)

ajd

Edited by suhi
Link to comment
Share on other sites

Hvala! To je potem podobno, kot pri nekaterih starejših ameriških avtomobilih z veliko kubaturo, ko se da gas in na eni strani počepne. Hvala za odgovor. To sem iskal.

Ni nobene zamere :-)

Ja, na A-Cosmosu mi tega niso povedali, verjetno zaradi tega, ker so mi hoteli 'poriniti' še 2009 model. Tudi za 2010 model je rekel, da ne bo ne vem kakšnih sprememb, kar ni res. Sem že marsikaj prebral, tudi na advrider forumu.

Link to comment
Share on other sites

Tole okoli žmigavcev ti lahko povem, da se meni, ki večino časa vozim BMW zdi bolj naravno , kot imet oba na enem stikalu. Se pa hitro navadiš in potem ugotoviš, da boljše sploh ne more bit

Link to comment
Share on other sites

Se pa hitro navadiš in potem ugotoviš, da boljše sploh ne more bit

Ja to bo........

ne vem zakaj grejo potem po toliko letih nazaj???

Verjetn zaradi zahtev trga, stvar se pač po toliko letih vsiljevanja drugačnosti ni pijela, drugi niso kopirali in stvar je jasna....Vsako vsiljevanje drugačnosti ni v prid varnosti na motorju!

Ob menjavi motorja se boš moral pač sprijazniti z svetovno standard klasiko.

Link to comment
Share on other sites

Ja to bo........

ne vem zakaj grejo potem po toliko letih nazaj???

Verjetn zaradi zahtev trga, stvar se pač po toliko letih vsiljevanja drugačnosti ni pijela, drugi niso kopirali in stvar je jasna....Vsako vsiljevanje drugačnosti ni v prid varnosti na motorju!

Ob menjavi motorja se boš moral pač sprijazniti z svetovno standard klasiko.

Kot večina stvari na tem lepem svetu, kakor za koga. Meni tako odgovarja in se mi tudi zdi bolj naravno, da pritisneš stikalo na tisti strani, kjer bi rad prižgal smerokaz.

Link to comment
Share on other sites

2. Zakaj (po kakšni fizikalni lastnosti), če imaš motor v štandgasu, ko na hitro dodaš gas, rit skoči v levo? To se zgodi tako na mestu, kot med vožnjo v leru.

Mojga (1100) potegne v desno, ko dam gas na mestu. Mislim da je to zaradi tega ker se sklopka in vztrajnik vrtita vrtita v isto smer - zato ga pri hitrem odpiranju plina na mestu cukne v desno.

Link to comment
Share on other sites

Mojga (1100) potegne v desno, ko dam gas na mestu. Mislim da je to zaradi tega ker se sklopka in vztrajnik vrtita vrtita v isto smer - zato ga pri hitrem odpiranju plina na mestu cukne v desno.

Se opravičujem. Sem mislil napisati, da rit skoči v desno.

Edited by AndY1
Link to comment
Share on other sites

Zdravo!

Začasno sem malo iz BMW scene, pa me čisto informativno zanima, koliko trenutno E plačujete za redno servisiranje na 10kkm na pooblaščenih servisih.

Iz prve roke sem dobil ceno wallbash.gifwallbash.gifwallbash.gif , pa me zanioma kako je po ostalih servisih.

Link to comment
Share on other sites

Zdravo!

Začasno sem malo iz BMW scene, pa me čisto informativno zanima, koliko trenutno E plačujete za redno servisiranje na 10kkm na pooblaščenih servisih.

Iz prve roke sem dobil ceno wallbash.gifwallbash.gifwallbash.gif , pa me zanioma kako je po ostalih servisih.

Na 10 tisoč je bil servis 140€. Moraš pa vedet, da se cene kar razlikujejo med serviserji.

Glede žmigavcev pa ne vem kaj tako jokate, saj se jih pa res hitro navadiš.

Edited by Balistični
Link to comment
Share on other sites

Še moja dva kawasaki ZZR 600 (6 sezon) in kawasaki Ninja ZX-12 R (5 sezon), vsega skupaj 11 sezon japoncev....sedaj BMW R 1200 RT

In ... ? Dela kot urca sm slišu... :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!