dstrav3 Objavljeno Marec 29, 2017 Objavljeno Marec 29, 2017 Nisem, vulkanizerstvo Mulej je dobavilo in zmontiralo gumo, in še to gospod ki je specijaliziran za moto program, tudi prednje kolo centrira na ročno centrirko... Že kar nekaj časa menjujem tam, in je vedno bilo OK.
Wakasaki Objavljeno Marec 29, 2017 Objavljeno Marec 29, 2017 (popravljeno) pred 4 minutami, dstrav3 pravi: Nisem, vulkanizerstvo Mulej je dobavilo in zmontiralo gumo, in še to gospod ki je specijaliziran za moto program, tudi prednje kolo centrira na ročno centrirko... Že kar nekaj časa menjujem tam, in je vedno bilo OK. Potem nam ostane le še guma,predlagam menjavo. Predvidevam,da te bodo razumeli in ti opravili menjavo čim prej. Javi kako si rešil.... Popravljeno Marec 29, 2017. Popravil Wakasaki 1
Sorty Objavljeno Marec 31, 2017 Objavljeno Marec 31, 2017 Sem imel podobno težavo z pnevmatikami Conti. Sem poklical uvoznika, povedal za težavo in so mi jo zamenjali
dstrav3 Objavljeno Marec 31, 2017 Objavljeno Marec 31, 2017 Sem bil včeraj pri vulkanizerju, in so mi gumo še enkrat scentrirali, dol so pobrali okoli 20g uteži, situacija je sedaj za 90% bolšja, bom naredil še kakšnih 500km, in če ne bo vredu bom zahteval da zadevo uredijo, centrirajo ali zamenjajo. 1
poggy Objavljeno Marec 31, 2017 Objavljeno Marec 31, 2017 Tudi meni je tresla Trail attack 2, potem so jo zamenjali in je bilo OK
alfie Objavljeno Marec 31, 2017 Objavljeno Marec 31, 2017 A je mogoce kdo sel gledat ta dva motorja..... http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11491071&display=BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS R1200GS http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11882830&display=BMW R 1200 GS R1200GS Bilo kaksen namig...hvala. 1
builder Objavljeno Marec 31, 2017 Objavljeno Marec 31, 2017 pred 3 urami, alfie pravi: A je mogoce kdo sel gledat ta dva motorja..... ttp://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11882830&display=BMW R 1200 GS R1200GS Bilo kaksen namig...hvala. tale nima ABS-a
SEBA33 Objavljeno April 3, 2017 Objavljeno April 3, 2017 Tale se prodaja že od lanskega avgusta,pa ceno je imel tud že pod 9 jurčkov.
builder Objavljeno April 3, 2017 Objavljeno April 3, 2017 pred eno uro, SEBA33 pravi: Tale se prodaja že od lanskega avgusta,pa ceno je imel tud že pod 9 jurčkov. dobu je kufre
solorider Objavljeno April 3, 2017 Objavljeno April 3, 2017 Ob 31. 3. 2017 ob 15:50, builder pravi: tale nima ABS-a še sploh delajo benfle brez abs?
ukica Objavljeno April 3, 2017 Objavljeno April 3, 2017 Ja nevem kdo sploh se kup motor za 9k brez abs-a..
Kmet2 Objavljeno April 4, 2017 Objavljeno April 4, 2017 pred 6 urami, ukica pravi: Ja nevem kdo sploh se kup motor za 9k brez abs-a.. Zame noben oljnohlajen GS ni vreden več kot 9k€ pa naj bo 2012 letnik ...........modeli prodajajo stare GS za denar ko kupiš novo Afriko Twin ............... 9
HyperJack Objavljeno April 4, 2017 Objavljeno April 4, 2017 pred 3 urami, Kmet2 pravi: Zame noben oljnohlajen GS ni vreden več kot 9k€ pa naj bo 2012 letnik ...........modeli prodajajo stare GS za denar ko kupiš novo Afriko Twin ............... BMW... sej tudi če gledaš 800..nekateri imajo povsem nerealne cene. Gledaš pa Japonca.. recimo Z750 se letnik 2008 prodaja tudi za slabe 5 jurje. Jaz sem za novega plačal 6400 € leta 2008. 3
dstrav3 Objavljeno April 4, 2017 Objavljeno April 4, 2017 (popravljeno) Imam vprašanje, kako se vam zdi da mi morala potekati reklamacije gume, ki trese (Metzeler turance next). Vulkanizer pravi da je garancijski rok 45dni!? Mislim če se bom z to gumo vozil 45dni, bodo rekli da je guma skoraj na polovici življenske dobe, če jo imajo namen zadržat moram tako ali tako novo kupit... Vulkanizer je predlagal da naj kupim novo, staro pa reklamiram, in če se bo izkazalo da trese dobim denar nazaj... Sedaj pa ne vem ali sem jaz malo omejen, ali kdo drug.. Teoretično, kaj pa če bo ta spet tresela, naj kupim spet novo.... Po mojem razmišljanju bi meni moral vulkanizer dobavit novo gumo, z staro pa naj on ureja reklamacijo, in ko se bo ugotovila napaka dobi denar on nazaj, jaz pa se vozim ta čas z gumo ki ne trese... Hvala LP Popravljeno April 4, 2017. Popravil dstrav3
builder Objavljeno April 4, 2017 Objavljeno April 4, 2017 pred eno uro, dstrav3 pravi: Imam vprašanje, kako se vam zdi da mi morala potekati reklamacije gume, ki trese (Metzeler turance next). Vulkanizer pravi da je garancijski rok 45dni!? Mislim če se bom z to gumo vozil 45dni, bodo rekli da je guma skoraj na polovici življenske dobe, če jo imajo namen zadržat moram tako ali tako novo kupit... Vulkanizer je predlagal da naj kupim novo, staro pa reklamiram, in če se bo izkazalo da trese dobim denar nazaj... Sedaj pa ne vem ali sem jaz malo omejen, ali kdo drug.. Teoretično, kaj pa če bo ta spet tresela, naj kupim spet novo.... Po mojem razmišljanju bi meni moral vulkanizer dobavit novo gumo, z staro pa naj on ureja reklamacijo, in ko se bo ugotovila napaka dobi denar on nazaj, jaz pa se vozim ta čas z gumo ki ne trese... Hvala LP to je to, ko kupujete gume in servisirate motorje pod kozolcem, šola za vbodoče on je tisti, ki ti mora blago, ki ga prodaja, zagotovit v stanju, ki je brezhibno, resni vulkanizerji se ne grejo tega, da neb zamenjal oporečne gume, motor servisiram sam ali pri majstru, ki ima motor, enako tudi pri vulkanizerju, ki je motorist 2
S1000R Objavljeno April 9, 2017 Objavljeno April 9, 2017 pozna kdo koga z testerjem GS 911 za reset servisa na BMW?
vandrovec Objavljeno April 12, 2017 Objavljeno April 12, 2017 Je že kdo poskušal skrajšat hod ročice za plin? ...lastno delo iz enega forumaali nek nov adapter ker original ročica za plin ima zelo dolg hod. Sem posodil motor enemu, ki drugače vozi japonca in je začel prehitevat avto pa nisem vedel, ali ga bo prehitel ali se bo peljal zraven avtomobila. Na koncu mi reče, saj ne gre nikamor...ja, ker moraš ročico za gas dvakrat okol obrnit, da prideš do konca 5
Kawl Objavljeno April 13, 2017 Objavljeno April 13, 2017 Ob 4. 4. 2017 ob 12:43, builder pravi: to je to, ko kupujete gume in servisirate motorje pod kozolcem, šola za vbodoče on je tisti, ki ti mora blago, ki ga prodaja, zagotovit v stanju, ki je brezhibno, resni vulkanizerji se ne grejo tega, da neb zamenjal oporečne gume, motor servisiram sam ali pri majstru, ki ima motor, enako tudi pri vulkanizerju, ki je motorist Se pravi ti tudi šraufaš pod kozolcem, glede nato da šraufaš sam. In mulej je daleč od vulkanizerja pod kozolcem! Če ne poznaš raje ne komentiraj.
builder Objavljeno April 13, 2017 Objavljeno April 13, 2017 pred 29 minutami, Kawl pravi: Se pravi ti tudi šraufaš pod kozolcem, glede nato da šraufaš sam. In mulej je daleč od vulkanizerja pod kozolcem! Če ne poznaš raje ne komentiraj. če se tako obnaša, je kozovčkar
kasti Objavljeno April 13, 2017 Objavljeno April 13, 2017 pred 20 urami, vandrovec pravi: Je že kdo poskušal skrajšat hod ročice za plin? ...lastno delo iz enega forumaali nek nov adapter ker original ročica za plin ima zelo dolg hod. Sem posodil motor enemu, ki drugače vozi japonca in je začel prehitevat avto pa nisem vedel, ali ga bo prehitel ali se bo peljal zraven avtomobila. Na koncu mi reče, saj ne gre nikamor...ja, ker moraš ročico za gas dvakrat okol obrnit, da prideš do konca Jaz sem imel na mojemu namontirano to varianto od Boxer Designa.... dobro se je obneslo. 2
sazu Objavljeno April 15, 2017 Objavljeno April 15, 2017 GS 2011, problem s spredno lučjo. Nikakor ne morem nastaviti višine žarometa. Ali ima kdo kakšne izkušnje?
vandrovec Objavljeno April 15, 2017 Objavljeno April 15, 2017 (popravljeno) Je to zasenčena ali dolga luč, obe? Če ne gre s tistima dvema vijakoma zadaj za žarometom, katera lahko z roko vrtiš, potem odvij dva stranska vijaka in komplet žaromet (plastično ohišje), premakneš tako, da sede v pozicijo spodaj na sredini. Pri tem moraš dvignit vizir, da lahko ta dva vijaka odviješ. Najprej pa žarnico poglej, če sedi prav v ohišju žarometa. Popravljeno April 15, 2017. Popravil vandrovec 3
sazu Objavljeno April 15, 2017 Objavljeno April 15, 2017 Zasenčena, s stranskim vijakom lahko nastavljam levo in desno. Žaromet sedi na sredini. Žarnica OK. Vprašanj je če se ni kaj polomilo ali snelo v nastavitvenem vijaku premik žarometa gor in dol. li kdo kaj pozna težavo?
KyoKon Objavljeno April 15, 2017 Objavljeno April 15, 2017 4 hours ago, sazu said: Zasenčena, s stranskim vijakom lahko nastavljam levo in desno. Žaromet sedi na sredini. Žarnica OK. Vprašanj je če se ni kaj polomilo ali snelo v nastavitvenem vijaku premik žarometa gor in dol. li kdo kaj pozna težavo? Saj vidiš če gre luč gor ali dol ko ga vrtiš, drgač maš ba uničen navoj al pa kaj druzga v okvari tam na mehanizmu. Preveri saj je vsetako simpl. 1
MiNa Objavljeno April 15, 2017 Objavljeno April 15, 2017 pred 5 urami, vandrovec pravi: Je to zasenčena ali dolga luč, obe? Če ne gre s tistima dvema vijakoma zadaj za žarometom, katera lahko z roko vrtiš, potem odvij dva stranska vijaka in komplet žaromet (plastično ohišje), premakneš tako, da sede v pozicijo spodaj na sredini. Pri tem moraš dvignit vizir, da lahko ta dva vijaka odviješ. Najprej pa žarnico poglej, če sedi prav v ohišju žarometa. Kateri vijak vtriš? Tale šest kotni na desni?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se