Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
Citiraj

It's a ball and socket joint, with the ball attached to the knob end, and the socket attached to the headlight reflector. The socket needs to be positioned on top of the ball, which I accomplished by:

1) removing the headlight unit and instrument cluster from the bike (it's only a couple bolts on either side and a locating pin on the bottom). remove the instrument cluster from the headlight housing (just a few clips hold it in place)

2) remove both high and low beam bulbs, leaving the caps off. Also, get the internal wiring pushed off to the side and out of the way.

3) turn the adjustment knob so the ball is moved all the way towards the back of the headlight housing.

4) thread a 2' piece of nylon twine through the high beam bulb access hole, then under the socket portion of the adjustment joint, then back out the high beam bulb access hole.

5) make sure the piece of twine isn't wrapped around anything else, and with steady pressure, carefully pull both ends of the twine straight up. This will flex the socket portion of the adjustment arm up and over the top of the ball. You'll feel and hear it click back into place.

Be careful not to pull too hard on the twine as it might result in snapping the socket end of the joint, in which case you'll be left with no option beyond forking out the $600 for a new headlight assembly

 

Objavljeno
pred 12 urami, MiNa pravi:

Kateri vijak vtriš? Tale šest kotni na desni?

Spodnji na sredini, enak temu, je za višanje in nižanje žarometa. Ta je verjetno za levo in desno.

3nity je omenila možnost, da izskoči bunkica na koncu vijaka iz ležišča in potem ne premika več notranjega dela žarometa.

Objavljeno
pred 18 urami, sazu pravi:

Zasenčena, s stranskim vijakom lahko nastavljam levo in desno. Žaromet sedi na sredini. Žarnica OK. Vprašanj je če se ni kaj polomilo ali snelo v nastavitvenem vijaku premik žarometa gor in dol. li kdo kaj pozna težavo?

Spodnji vijak na sredini žarometa, enak temu, je za višanje in nižanje..morda si le napačen vijak vrtel?

Objavljeno

dramaaaaa:mad::bounce:

Pred dnevi opazim, da se je med vožnjo prižgal rdeč krogec z oklepaji in klicajem na sredi.....

abs.jpg.76cd57bec344a13e4014ad3a00189f84.jpgala abs off

Ker se mi je mudilo v službo nisem dramatiziral ampak samo gasa.

Poskusil sem zavirati in abs ni deloval.

Ko sem šel iz službe domov je bilo vse bp in tudi abs deluje in lučke ni.

Vem , da je tester odgovor na moj ? pa vseeno.

Sam sem v avtobranži in recimo, če se stranka oglasi pri nas z lučko, preverimo vnos v pomnilniku brezplačno,

to pomeni samo odčitati, kaj je zabeleženo.

Imate kaj izkušenj kako je s tem na bmw servisih, se je potrebno naročiti, ti za to računajo 1h dela...?

Za avtomobile je testerjev malo morje, obstaja kaj cenovno normalnega tudi za bmw, toliko da pogledaš napake, ...

Hvala za odgovore

Objavljeno
pred 1 minuto, Wakasaki pravi:

dramaaaaa:mad::bounce:

Pred dnevi opazim, da se je med vožnjo prižgal rdeč krogec z oklepaji in klicajem na sredi.....

abs.jpg.76cd57bec344a13e4014ad3a00189f84.jpgala abs off

Ker se mi je mudilo v službo nisem dramatiziral ampak samo gasa.

Poskusil sem zavirati in abs ni deloval.

Ko sem šel iz službe domov je bilo vse bp in tudi abs deluje in lučke ni.

Vem , da je tester odgovor na moj ? pa vseeno.

Sam sem v avtobranži in recimo, če se stranka oglasi pri nas z lučko, preverimo vnos v pomnilniku brezplačno,

to pomeni samo odčitati, kaj je zabeleženo.

Imate kaj izkušenj kako je s tem na bmw servisih, se je potrebno naročiti, ti za to računajo 1h dela...?

Za avtomobile je testerjev malo morje, obstaja kaj cenovno normalnega tudi za bmw, toliko da pogledaš napake, ...

Hvala za odgovore

.

... krtačke na elektromotorčku od absa so švoh ... :dry:

... to sem imel jest lansko leto ... pa je enkrat delal pa drugič spet ne ... :eek:

... pol so mi na servisu porihtal te krtačke in zdej je ok ... :D

... sicer bi lahko bila pa kar jeba ... 

... ker je ABS modul baje jurčkapapol ... :eek:

... lahko se pa zamenja tud z rabljenim .. ki pa pride ene 400 ojrotov 

... BAJÉ ... :dry:

Objavljeno
pred 19 minutami, pik1 pravi:

.

... krtačke na elektromotorčku od absa so švoh ... :dry:

... to sem imel jest lansko leto ... pa je enkrat delal pa drugič spet ne ... :eek:

... pol so mi na servisu porihtal te krtačke in zdej je ok ... :D

... sicer bi lahko bila pa kar jeba ... 

... ker je ABS modul baje jurčkapapol ... :eek:

... lahko se pa zamenja tud z rabljenim .. ki pa pride ene 400 ojrotov 

... BAJÉ ... :dry:

Hvala za odgovor in če ni skrivnost, koliko je bil strošek ...

Objavljeno
pred 50 minutami, pik1 pravi:

.

... krtačke na elektromotorčku od absa so švoh ... :dry:

... to sem imel jest lansko leto ... pa je enkrat delal pa drugič spet ne ... :eek:

... pol so mi na servisu porihtal te krtačke in zdej je ok ... :D

... sicer bi lahko bila pa kar jeba ... 

... ker je ABS modul baje jurčkapapol ... :eek:

... lahko se pa zamenja tud z rabljenim .. ki pa pride ene 400 ojrotov 

... BAJÉ ... :dry:

Odvisno kakšen letnik je motor.

Objavljeno
pred 11 minutami, bmwr1200gs pravi:

Odvisno kakšen letnik je motor.

2007

Objavljeno
pred 15 urami, MiNa pravi:

Kateri vijak vtriš? Tale šest kotni na desni?

63128527540_2_B.jpg.ca59272c0bed632f7811a5d9e6752b0b.jpg

 

Spodnji vijak je za nastavitev luči po višini. Očitno je nekaj narobe, ker se ne premika luč, vijak se vrti. Kakšne izkušnje?

 

Objavljeno
pred 10 minutami, sazu pravi:

Spodnji vijak je za nastavitev luči po višini. Očitno je nekaj narobe, ker se ne premika luč, vijak se vrti. Kakšne izkušnje?

 

Pri mojem se je snela bunkica vzvoda iz parabole. Snela se je zato, ker je počilo ležišče. Tudi če sem jo nataknil nazaj, ni bilo za dolgo, čeprav je bilo za to potrebno kar nekaj sile...

Objavljeno
pred 1 uro, pik1 pravi:

.

... krtačke na elektromotorčku od absa so švoh ... :dry:

... to sem imel jest lansko leto ... pa je enkrat delal pa drugič spet ne ... :eek:

... pol so mi na servisu porihtal te krtačke in zdej je ok ... :D

... sicer bi lahko bila pa kar jeba ... 

... ker je ABS modul baje jurčkapapol ... :eek:

... lahko se pa zamenja tud z rabljenim .. ki pa pride ene 400 ojrotov 

... BAJÉ ... :dry:

Tudi meni se je ravno pred dvema tednoma začelo enako dogajat. Ko je motor hladen je OK, po nekaj časa vožnje se lučka prižge.

Na testerju izpiše: INTEGRAL ABS 2 - CAN

24048 Pump motor defective

24049 Power Suupply to pump motor faulty   

Sem iskal po tujih forumih in našel enako rešitev - slabe ščetke.

Sedaj sem na testerju, ko je bilo OK, napako resetiral, ko je bila napaka prisotna ni bilo moč reseta. Nisem pa še opravil daljše vožnje, da bi ugotovil, če je napaka tudi dejansko odpravljena. Verjetno bo potrebno ščetke zamenjat, je pa pri tem potrebno razdreti ABS modul. Nekateri se tega lotijo sami, na enem forumu sem našel cel postopek. Če ni prevelik strošek, bi verjetneje dal raje na servis, ker je videt kar zakomplicirano.

Sem malo sumil, da nisem slučajno kaj s premočnim zaviranjem zmedel ABS, ker mi je ob delovanju ABS kolo podrsalo...en avto mi je pot zaprl, za las je šlo mimo, na mrtvo sem pritisnil zavore, čeprav nimam take navade. Kmalu po tem se mi je začela ta napaka pojavljat. Bomo videli....

Objavljeno

Samo čakam, da bo kdo napisal, ...sama jeba s temi BMW-ji  :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 minutami, vandrovec pravi:

Samo čakam, da bo kdo napisal, ...sama jeba s temi BMW-ji  :P

nope, je pa jeba s temile oranžno rdečimi trikotniki :P

kolega na k1200R ista zgodba, kot je Pik opisal.

Objavljeno (popravljeno)

hvala vsem za odgovore.

Ker vem, da se nobena lučka ne pržge kar tako in samo enkrat, bom naslednjič zapeljal do servisa na tester.

Ja vem, da glede na moj zegen je točno ta težava- črpalka.

Sicer vidim, da je na youtubu veliko posnetkov, nekaj jih je prav nazornih, kako rešiti težavo, ampak čeprav sem sam mehanik, 

bom verjetno zadevo predal majstrom na servisu, če seveda ne bo neka bolana cena.

Upam, da PIK1 odgovori, da imam malo občutka kje smo.

Pa še enkrat ima kdo v uporabi kakšen  tester, ki lih 300eur oz. če jih imate kakšne imate?

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Objavljeno
pred 1 uro, Wakasaki pravi:

bom verjetno zadevo predal majstrom na servisu, če seveda ne bo neka bolana cena.

Upam, da PIK1 odgovori, da imam malo občutka kje smo.

Pa še enkrat ima kdo v uporabi kakšen  tester, ki lih 300eur oz. če jih imate kakšne imate?

Tudi mene zanima cena tega popravila,

drugače imam tester osnovni, skeniran račun:

58f380370fceb_ra.thumb.jpg.d11be9b29e7b9e3ea1e32c7a170c52be.jpg

Objavljeno
pred 3 urami, Wakasaki pravi:

 

Ker vem, da se nobena lučka ne pržge kar tako in samo enkrat, 

bom verjetno zadevo predal majstrom na servisu, če seveda ne bo neka bolana cena.

Upam, da PIK1 odgovori, da imam malo občutka kje smo.

 

.

... pri meni ni imelo nobene veze ali je bil motor mrzel ali vroč ... to je počel glih kadar se mu je dvignilo ... :eek:

... ja, lahko ga voziš tudi po tem ... samo da pač abs ne dela ... in meni takrat prav tako ni delala porazdelitev zaviranja na obe kolesi ... tko da ... ker skoz bremzam samo s sprednjo ročko sprednje bremze ... mi je bilo to kar bad tistih par voženj preden sem ga dal zrihtat ... :?

... to so mi potem zrihtali ob rednem sevisu ... strošek pa ni bil prav visok ... 

... se mi zdi da je ob znesku za redni servis dodal gor še ene 100 -150 evrčkov ... 

... in še ... koliko pritisneš na zavoro nima veze ... 

... v kritičnem momentu boš pač pritisnil na obe zavori na polno ... pa zato še vedno ne sme it prav nič v maline ... :dry:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 7 urami, bmwr1200gs pravi:

Odvisno kakšen letnik je motor.

Zakaj?

Objavljeno

A vmesnik (OBD) in "programje" imaš?

Objavljeno

ja ostalo imam, samo tale adapter mi manjka.

Sej veš težko je čakat, bi kr zvezal pa testiral:grupni:

Objavljeno (popravljeno)

Boš poročal ko bo? Sem se že nekaj mučil, pa OBD ni komuniciral z motorjem (dvema 800 in 1200) z avtom mi pa dela normalno.

Kaj pa imaš od "programja"?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 6 minutami, MiNa pravi:

Boš poročal ko bo? Sem se že nekaj mučil, pa OBD ni komuniciral z motorjem (dvema 800 in 1200) z avtom mi pa dela normalno.

Kaj pa imaš od "programja"?

evo tole po izjavah znanca , ki uporablja deluje bp, na lastne oči sicer še nisem videl, zato me čakanje ubija

Itak pa reportiram .........

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!