dulinr Objavljeno September 4, 2017 Opozori Objavljeno September 4, 2017 Prodano , v naslednjih dneh odrežem. Ni laser, je žična erozija imamo na firmi, lahko pa tudi laser ali vodni razrez, poznam možakarja. Pošlji mi na mail DXF pa odrežemo. Lp Andrej
Wakasaki Objavljeno September 9, 2017 Opozori Objavljeno September 9, 2017 Ob 12. 4. 2017 ob 14:42, vandrovec pravi: Je že kdo poskušal skrajšat hod ročice za plin? ...lastno delo iz enega forumaali nek nov adapter ker original ročica za plin ima zelo dolg hod. Sem posodil motor enemu, ki drugače vozi japonca in je začel prehitevat avto pa nisem vedel, ali ga bo prehitel ali se bo peljal zraven avtomobila. Na koncu mi reče, saj ne gre nikamor...ja, ker moraš ročico za gas dvakrat okol obrnit, da prideš do konca kako si zaključil, si naročil ali???
Kawl Objavljeno September 11, 2017 Opozori Objavljeno September 11, 2017 Kupim stranske ščite za R1200GS - crashbar...
Wakasaki Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 Ma kdo kaj podobnega v uporabi, v soboto sem vozil po močno zaliti cesti in mi je z zadnje gume leela voda direkt v levo škorenj, še celo stegno mi je opralo. Sej premočilo ni ampak , ....pa še vsako lužco k povozim mi ofrajha celo karjolo https://www.louis.eu/artikel/puig-rear-hugger-black-or-carbon-fuer-bmw-r-1200-gs-adventure/10008066?filter_bike_id=1709&list=360658120
Quest Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 HyperJack ima na svojem. Tukaj nekje al na do ali pa preko 2013 GS je omenil. Malo preglej. Wakasaki 1
luxsa Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 Ga imam na RS,zgresena nalozba,glih tko je usran. Wakasaki 1
alfa155 Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 Imam na LC-ju. Zame odlično. Za ženine škornje malo slabše. Wakasaki 1
Nearrain Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 (popravljeno) 58 minutes ago, luxsa said: Ga imam na RS,zgresena nalozba,glih tko je usran. Edina zadeva katera preverjeno res deluje v praksi je Mudsling od MachineArt-a. Ni pa lih pocen kot je skorpucalo od Puiga. https://machineartmoto.com/products/mudsling/mudsling_gslc-2013-r1200gs-2014-r1200gsa/ Popravljeno September 12, 2017. Popravil Nearrain Wakasaki 1
luxsa Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 Mam tudi to,vrgel dol ker zgleda grdo k svina,privezan je z vezicam. Od Puiga je 170eur,mudsling cca100. Wakasaki 1
Nearrain Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 14 minutes ago, luxsa said: Mam tudi to,vrgel dol ker zgleda grdo k svina,privezan je z vezicam. Od Puiga je 170eur,mudsling cca100. Ampak deluje. Vezice so komajda vidne...samo na noter jih obrnes. Wakasaki 1
RSTDRIVER Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 če ne paše sm naj moderator prestavi.... copy-paste od Z.Šeruge: DESETLETJA HVALIM BMW – HJA, ZAKAJ ŽE?! Kajti nisem več povsem navdušen – pred odhodom proti Centralni Aziji sem imel na števcu 50.000 km (hudo frišen motor je še to!), a sem kljub temu in glede na prejšnje izkušnje vložil 2700 (!!) evrov v preventivna popravila: nova sklopka, kardanski ležaji, obnovljeni amortizerji, seveda gume in vraga pa pol še zraven. Ha, sponzorstvo s strani beemveja? Ha ha! In vendar mi je po dveh tednih na poti zacedila črpaka za gorivo; Romana je prinesla novo: 350 evrov. Nekje sredi Pamirja mi je olje spustil prvi blažilnik - nočem vedeti, koliko stane, ker bom nekako prišel domov tudi s takim; gre, le na luknjah se bolj trapasto obnaša. In potem je začelo ponovno in na debelo kapljati na drugi strani; Katja je prinesla novo prirodnico črpalke, kot se menda strokovno reče. Ker mi ni bilo zabavno sedeti na kanti, iz katere na vseh koncih curlja; hudo visoko leta človek, ki mu trideset litrov bencina pod ritjo raznese. In niti dva meseca poti nista za mano, šele na dobri polovici veselice sem. Spotoma pa na najbolj čudnih stranpoteh srečujem mladce in mladinke, pred katerimi mi je nerodno – res sem stara, razvajena, bogata gara! Dva Čeha že pol leta na dveh 125-kubičnih Japončkih. Natalia iz Čila dve leti na stari 250-kubični hondi. Nemško-danski par na poti proti Japonski, vsak na svojem 250-kubičnem koleslju. In – pazi to! – italijanski par, že tri leta na poti okoli sveta na 125-kubični vespi. Da, oba na eni!! Švasajo, šraufajo in spotoma gotovo tudi preklinjajo – a potujejo. In se verjetno ne počutijo kreteni kot občasno jaz. Vsaj dvajset tistih vesp bi dobil za mojega GS 1200 Adventure. Ali povsem uporabnega japonca za pot okoli sveta le za ceno mojih popravil … in kdo je zdaj tukaj frajer? Proti domu zavijam in držite pesti. Jaz pa se vse bolj pobožno oziram po mopedih in biciklih. Čeprav bom baje dobil tisto kapco s šildkom od beemveja, se nekaj govori.
Cartman Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 Fedre mu je pa carman obnavljal. Jeba tole.
Nearrain Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 (popravljeno) 41 minutes ago, RSTDRIVER said: če ne paše sm naj moderator prestavi.... copy-paste od Z.Šeruge: DESETLETJA HVALIM BMW – HJA, ZAKAJ ŽE?! Kajti nisem več povsem navdušen – pred odhodom proti Centralni Aziji sem imel na števcu 50.000 km (hudo frišen motor je še to!), a sem kljub temu in glede na prejšnje izkušnje vložil 2700 (!!) evrov v preventivna popravila: nova sklopka, kardanski ležaji, obnovljeni amortizerji, seveda gume in vraga pa pol še zraven. Ha, sponzorstvo s strani beemveja? Ha ha! In vendar mi je po dveh tednih na poti zacedila črpaka za gorivo; Romana je prinesla novo: 350 evrov. Nekje sredi Pamirja mi je olje spustil prvi blažilnik - nočem vedeti, koliko stane, ker bom nekako prišel domov tudi s takim; gre, le na luknjah se bolj trapasto obnaša. In potem je začelo ponovno in na debelo kapljati na drugi strani; Katja je prinesla novo prirodnico črpalke, kot se menda strokovno reče. Ker mi ni bilo zabavno sedeti na kanti, iz katere na vseh koncih curlja; hudo visoko leta človek, ki mu trideset litrov bencina pod ritjo raznese. In niti dva meseca poti nista za mano, šele na dobri polovici veselice sem. Spotoma pa na najbolj čudnih stranpoteh srečujem mladce in mladinke, pred katerimi mi je nerodno – res sem stara, razvajena, bogata gara! Dva Čeha že pol leta na dveh 125-kubičnih Japončkih. Natalia iz Čila dve leti na stari 250-kubični hondi. Nemško-danski par na poti proti Japonski, vsak na svojem 250-kubičnem koleslju. In – pazi to! – italijanski par, že tri leta na poti okoli sveta na 125-kubični vespi. Da, oba na eni!! Švasajo, šraufajo in spotoma gotovo tudi preklinjajo – a potujejo. In se verjetno ne počutijo kreteni kot občasno jaz. Vsaj dvajset tistih vesp bi dobil za mojega GS 1200 Adventure. Ali povsem uporabnega japonca za pot okoli sveta le za ceno mojih popravil … in kdo je zdaj tukaj frajer? Proti domu zavijam in držite pesti. Jaz pa se vse bolj pobožno oziram po mopedih in biciklih. Čeprav bom baje dobil tisto kapco s šildkom od beemveja, se nekaj govori. Dokler so ga sponzorirali je bil tiho in ce je ze usta odprl, so jih bila polna Hvale. Ko se jih ze preventivnih opravil lotil pred potovanjem. V 50K kilometrih bi lahko vsaj 2x preventivno servisiral blazilnike, glede na to kje se vozi. PS: "ko maze, taj vozi" . . . pa tud redno je treba pucat protiprasno zascito amortizerja Popravljeno September 12, 2017. Popravil Nearrain MiNa, nemo, Quest in 6 others 5 2 2
DAMI34 Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 pred 47 minutami, RSTDRIVER pravi: če ne paše sm naj moderator prestavi.... copy-paste od Z.Šeruge: DESETLETJA HVALIM BMW – HJA, ZAKAJ ŽE?! Kajti nisem več povsem navdušen – pred odhodom proti Centralni Aziji sem imel na števcu 50.000 km (hudo frišen motor je še to!), a sem kljub temu in glede na prejšnje izkušnje vložil 2700 (!!) evrov v preventivna popravila: nova sklopka, kardanski ležaji, obnovljeni amortizerji, seveda gume in vraga pa pol še zraven. Ha, sponzorstvo s strani beemveja? Ha ha! In vendar mi je po dveh tednih na poti zacedila črpaka za gorivo; Romana je prinesla novo: 350 evrov. Nekje sredi Pamirja mi je olje spustil prvi blažilnik - nočem vedeti, koliko stane, ker bom nekako prišel domov tudi s takim; gre, le na luknjah se bolj trapasto obnaša. In potem je začelo ponovno in na debelo kapljati na drugi strani; Katja je prinesla novo prirodnico črpalke, kot se menda strokovno reče. Ker mi ni bilo zabavno sedeti na kanti, iz katere na vseh koncih curlja; hudo visoko leta človek, ki mu trideset litrov bencina pod ritjo raznese. In niti dva meseca poti nista za mano, šele na dobri polovici veselice sem. Spotoma pa na najbolj čudnih stranpoteh srečujem mladce in mladinke, pred katerimi mi je nerodno – res sem stara, razvajena, bogata gara! Dva Čeha že pol leta na dveh 125-kubičnih Japončkih. Natalia iz Čila dve leti na stari 250-kubični hondi. Nemško-danski par na poti proti Japonski, vsak na svojem 250-kubičnem koleslju. In – pazi to! – italijanski par, že tri leta na poti okoli sveta na 125-kubični vespi. Da, oba na eni!! Švasajo, šraufajo in spotoma gotovo tudi preklinjajo – a potujejo. In se verjetno ne počutijo kreteni kot občasno jaz. Vsaj dvajset tistih vesp bi dobil za mojega GS 1200 Adventure. Ali povsem uporabnega japonca za pot okoli sveta le za ceno mojih popravil … in kdo je zdaj tukaj frajer? Proti domu zavijam in držite pesti. Jaz pa se vse bolj pobožno oziram po mopedih in biciklih. Čeprav bom baje dobil tisto kapco s šildkom od beemveja, se nekaj govori. ¸manj je več, manj kot ma moped "pritiklin" manj se lahko zgodi. Čisto razumem in pametna odločitev @meniha, ki je južno Ameriko prevozil s CRF. Poznam pa kar nekaj ljudi, ki so Azijo prevozili z BMW brez vseh problemov, eden od teh je @gtgs.
nemo Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 7 minutes ago, Nearrain said: Dokler so ga sponzorirali je bil tiho in ce je ze usta odprl, so jih bila polna Hvale. PS: "ko maze, taj vozi" . . . pa tud redno je treba pucat protiprasno zascito amortizerja Zvone zna s foto kamero, brez dvoma. Tudi voziti zna. Motorje je pa, baje, vračal v obupnem stanju... ukica, 3nity, Nearrain in 2 others 3 2
Quest Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 pred eno uro, Nearrain pravi: Edina zadeva katera preverjeno res deluje v praksi je Mudsling od MachineArt-a. Ni pa lih pocen kot je skorpucalo od Puiga Imam tole, ampak še nisem sprobal v dežju samo sem zmontiral.(bolniška pa to) Meni se gre predvsem da amortizer zaščitim pred svinjarijo. Vezice in ostalo pa sem namensko spregledal v dobro amortizerja. Pa še to nisem kupil niti Mudsling, ali pa Maier, ki je enaka zadeva samo cenejša. Kupil sem China varianto iz Aliaexpresa za dobrih 25€. Če ni bi bilo dobro sem vrgel stran samo 25€. Tole. https://www.aliexpress.com/item/For-BMW-R1200GS-Rear-Tire-Hugger-Mudguard-Fender-for-BMW-R-1200-GS-LC-Adv-2013/32797992292.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.Tb0f6d Prileganje je dobro in sem zadovoljen. Pa še več kot 100€ mi je ostalo za bencin. Amortizer bo zadovoljen. MiNa, ALEŠ M, Wakasaki in 1 other 2 2
Nearrain Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 7 minutes ago, DAMI34 said: ¸manj je več, manj kot ma moped "pritiklin" manj se lahko zgodi. Čisto razumem in pametna odločitev @meniha, ki je južno Ameriko prevozil s CRF. Poznam pa kar nekaj ljudi, ki so Azijo prevozili z BMW brez vseh problemov, eden od teh je @gtgs. s Hondo XR 650 R, ne CRF DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 Pravkar, Nearrain pravi: s Hondo XR 650 R, ne CRF možno, ne bom se šel stavit
menih Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 Dami gres z mano stavit Cartman, 3nity in MitcH' 3
DAMI34 Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 pred 3 minutami, menih pravi: Dami gres z mano stavit ne grem, zatipkal sem se, je @Nearraintočno napisal
Snečer Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 pred 52 minutami, Nearrain pravi: Dokler so ga sponzorirali je bil tiho in ce je ze usta odprl, so jih bila polna Hvale. Ko se jih ze preventivnih opravil lotil pred potovanjem. V 50K kilometrih bi lahko vsaj 2x preventivno servisiral blazilnike, glede na to kje se vozi. PS: "ko maze, taj vozi" . . . pa tud redno je treba pucat protiprasno zascito amortizerja In tako je tudi s portali, revijami. Bogatega sponzorja pač ne obiraš... Ponavadi se tudi lastniki težko odločijo, da defekt objavijo, ker jim je nerodno. Nearrain in MiNa 2
Nearrain Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 (popravljeno) 15 minutes ago, Snecer said: In tako je tudi s portali, revijami. Bogatega sponzorja pač ne obiraš... Ponavadi se tudi lastniki težko odločijo, da defekt objavijo, ker jim je nerodno. Zato si lahko svoje testke in grafke nekam zataknejo. Edino merilo, a je ali ni, je voznja doticnega objekta pozeljenja. Nazalost revije, portali zivijo od novopecenih nadebudnezev in osebkov, kateri onanirajo ob gledanju grafov in vzamejo zdravo za gotovo vse kar preberejo. Revije, portali ipd, pa lepo na njihov racun zivijo od svojih slavospevov od enih in drugih (prodajalcev in kupcev). Tisti mediji, kateri kupijo motorje za testirat in jih zlorabljajo na kaksnem "Long term" testu so morda se najblizje objektivnosti , s predpogojem, da jih testirajo ljudje (bivsi dirkaci ipd), kateri vedo nekaj o motorjih in motoroznanstvu, ne pa tako kot pri nas, ko to pocnejo samooklicani moto novinarji, k so se par let nazaj z rolkami na faks podrkaval in ostali jebivetri, kateri tud dobr iz interneta prevest in prepisat ne znajo. IMHO Popravljeno September 12, 2017. Popravil Nearrain Rdeči, Wakasaki, GoBobi in 5 others 5 2 1
3nity Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 pred 3 urami, Wakasaki pravi: Ma kdo kaj podobnega v uporabi, v soboto sem vozil po močno zaliti cesti in mi je z zadnje gume leela voda direkt v levo škorenj, še celo stegno mi je opralo. Sej premočilo ni ampak , ....pa še vsako lužco k povozim mi ofrajha celo karjolo https://www.louis.eu/artikel/puig-rear-hugger-black-or-carbon-fuer-bmw-r-1200-gs-adventure/10008066?filter_bike_id=1709&list=360658120 pred 45 minutami, Quest pravi: Imam tole, ampak še nisem sprobal v dežju samo sem zmontiral.(bolniška pa to) Meni se gre predvsem da amortizer zaščitim pred svinjarijo. Vezice in ostalo pa sem namensko spregledal v dobro amortizerja. Pa še to nisem kupil niti Mudsling, ali pa Maier, ki je enaka zadeva samo cenejša. Kupil sem China varianto iz Aliaexpresa za dobrih 25€. Če ni bi bilo dobro sem vrgel stran samo 25€. Tole. https://www.aliexpress.com/item/For-BMW-R1200GS-Rear-Tire-Hugger-Mudguard-Fender-for-BMW-R-1200-GS-LC-Adv-2013/32797992292.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.Tb0f6d Prileganje je dobro in sem zadovoljen. Pa še več kot 100€ mi je ostalo za bencin. Amortizer bo zadovoljen. 1. fotka aliexpress, 2. Kry-o, the same but different Kry-o je zelo lepo narejen, enostavna montaža, nič ne vibrira, lepo izgleda, predvsem pa preprečuje svinjariji da packa po amortizerju. Btw, Pohajač ima kalup za tega. Wakasaki in Quest 2
DAMI34 Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 ah no...realen test, bo podal normalen uporabnik, ki prevozi 50 ali več kkm, ne vidim zakaj bi realen test podal neki dirkač, ki motor prej zlorablja kot ne. Niti ne vidim zakaj bi v 50kkm 2x servisiral vilice. 1x je dovolj, pa še to bolj preventivno kot ne. Če pogledaš service manual, je lepo napisano, kdaj se očistijo in podmažejo protiprašne zaščite in kdaj menja olje ter semeringi. ALEŠ M in Cartman 2
Nearrain Objavljeno September 12, 2017 Opozori Objavljeno September 12, 2017 2 minutes ago, DAMI34 said: ah no...realen test, bo podal normalen uporabnik, ki prevozi 50 ali več kkm, ne vidim zakaj bi realen test podal neki dirkač, ki motor prej zlorablja kot ne. Niti ne vidim zakaj bi v 50kkm 2x servisiral vilice. 1x je dovolj, pa še to bolj preventivno kot ne. Če pogledaš service manual, je lepo napisano, kdaj se očistijo in podmažejo protiprašne zaščite in kdaj menja olje ter semeringi. normalen uporabnik sploh ne ve in ne zna testirat motorja, ker v osnovi nima dovolj znanja. Normalen uporabnik, kateri se zaveda svojega neznanja gre v solo varne voznje in ne v alpe testirat zmogljivosti novega modela motorja. Vzami v obzir kje oz. na kaksni podlagi in vremenu ti naredis 50Kkm in kje jih je Seruga. Z razliko od tebe, on dela z mopedi kot svinja z mehom. Quest 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se