bambi Objavljeno Januar 13, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Mat: Se strinjam s teboj, naj svoje izkušnje poda nekdo, ki je motor vozil(tako enega,kot drugega). Nikakor pa tema ni namenjena prepiru, ali je boljši GS ali Varadero. Prilagam še nekaj sličic novega GSa, ki mislim, da še niso bile videne. Počasi tako ne bodo več aktualne, ker bo motor čez dva meseca prišel na cesto.. tukaj s popolno opremo:
bambi Objavljeno Januar 13, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Zadek, ki zgleda bolj filigranski je lažji, a vseeno močnejši kot pri predhodniku:
bambi Objavljeno Januar 13, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Tudi zadnja nihajka(paralever) je kompletno prenovljen, oziroma spremenjen. Dobro vidna zadnja votla os.
bambi Objavljeno Januar 13, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Pogled v armaturno ploščo(sicer tukaj že videno , a le na prototipu)
bambi Objavljeno Januar 13, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Prav imaš, slike so enake, samo da sem jih jaz našel tu; http://www.bmwmcverona.it/images/scoop/gs03/
mat Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 (popravljeno) Ok, po spominu. Primerjava 1150 GSa in moje vare in nove vare. 1200 GSa seveda nisem vozil. :( Primerjava je osebna in kot tako jo tudi vzemite. Komotnost in položaj nog mi na GSu ni všeč, noge imam preveč pokrčene(tudi pri zvišanem sedežu), vetrna zaščita je skoraj na nuli, Pri Vari se počutiš kot na Goldi, nova Vara imam proti stari izboljšano šipo, nastavljivo, katero bi ba tudi zamenjal za MRA. Pri Vari imaš noge nižje, z tem manj pokrčene noge, komotnost, ki pa gre na račun stalnega drsanja tačk čez ovinke. Sam sem to malenkostno rešil, da sem dal gor športne stopalke. Ovinki, čez kratek ali dolg enojni ovinek sta nekje tukaj, S ovinek je pa za GSa lahkota, pri Vari rabiš nekaj več moči. Nova Vara se obnaša podobno kot stara. Luknjasti ovinki, glede na mehkobo Vare, mi je bolj všeč, saj se mirno zapeljem čez luknjo, vzmetenje jo mirno in mehko absorbira. GS je tukaj bolj trd in športen. Nova Vara je tukaj že zelo podobna GSu. Ravna cesta, tukaj je premočno boljša Vara zaradi vetrne zaščite. Italjansko avtocesto do Francije prevozil v enem kosu, brzine 160-180km, stopil z motorja brez bučanja v glavi, trdega bolečega vratu, niti mi ni padla glava naprej ko sem se ustavil. .) Kolega je bil z GSom, pa ni bil ravno enakega mnenja. Ampak tukaj pridemo do porabe. Mojih deset litrov(bila sva dva in trije kovčki) in njegovih sedem in nekaj(bil je sam in trije kovčki). Nova Vara je tukaj precej izboljšana in bi bila poraba precej nižja. Ko smo se vozili po Grčiji, hitrosti manjše, je bila razlika ca. liter. Bremze dokler Vara ni omogočala ABSa je bil GS boljši(vsaj zame). Motor, zanimivo da, ko sem vozil GSa, sem imel občutek da ima vsaj toliko konjev, če ne več kot Vara v srednjih in nizkih obratih. Nova se po mojih občutkih ne razlikuje kaj dosti. Me pa prav zanima kako se pelje sedaj 1200tka z več konji. :P Armatura, z doplačilom je sigurno GSova boljša od stare in nove Vare. Prenos, ozirom kardan proti ketni, osebno bi raje imel kardan. Dodatna oprema, kovčki od GSa so 10 svetlobnih let pred Hondinimi. Pa še cena Hondinih je nemogoče visoka. Zvok, hmmmm ali lako pri GSu sploh rečete zvok, tukaj je pa Vara daleč boljša, govorim pri odprtih izpuhih. Vzdrževanje, glede na kardan GS, glede na porabo olja Vara. Cena servisov je pa odvisna kje servisiraš. Luči, tista svečka pri GSu ni ravno luč, pri Vari imaš občutek kot da se voziš z avtom. Če sem kakšno primerjavo pozabil me spomnite. Ta opažanja sem opazil po vožnji GSa in uporabi Vare in z skupno vožnjo z kolegom ki ima GSa, in narediva skupaj vsako leto ca 5000-7000km. P.s.s. Tole sem pozabil, ali bi zamenjal staro Varo za novo ali za GSa, NE. Ne edne ne drugi me nista toliko prepričala da bi moral dodati še milion in nekaj za novi motor. Če bi moral izbirati, se bi na moj stil vožnje in komotnost odločil spret za Varo. Popravljeno Januar 13, 2004. Popravil mat
bobokrajnc Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 (popravljeno) Se strinjam z Matom, navsezadnje pa je odločitev na vsakem posamezniku. Ne mislim kritizirati BMW, ampak nekateri se izražajo tako kot da so bavarci izumili "toplo vodo" z tem motorjem! Moram pa priznati da so me presenetile zmogljivosti novega GS-a. Tako proizvajalec navaja 72KW(98KM) pri 7000 obr/min!!!!!!!!! in navor 115Nm pri 5500 obr/min!!!!! Ne vem pa ali lažejo ali ne, v glavnem tovarniška suha teža znaša 199kg!!!!! :hmm: :hmm: V glavnem bi naj ta paket bil sposoben pognati GS-a-tovarniški podatek 208km/h. Torej lahko rečemo "welcome to club" BMW. (op.ND: fotke sem izbrisal zaradi kraje bandwidtha strani motonline.com) Popravljeno Januar 13, 2004. Popravil Noise Data
Noise Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Na prvi strani je novica... z galerijo... kakšnih 40 fotk... No, besedilo novice vseeno tudi tukaj... Nekaj novosti je naravnost fascinantnih: 199kg suhe teže in 225kg "pripravljen za vožnjo", 100 KM (74kW) moči pri 7.000 obratih in 115Nm navora pri 5.500 obratih v minuti. Poganja ga prenovljeni kardan, prestavna razmerja ureja nov šeststopenjski menjalnik. 29 kilogramska dieta (glede na predhodnika R1150GS) je rezultat nove šasije, lažjega agregata in menjalnika ter lažjega prednjega in zadnjega vzmetenja (ki pa imata začuda le 190/200mm hoda???). Vse skupaj bo nedvomno vplivalo na boljšo vodljivost motocikla na neasfaltiranih površinah. Način električnih povezav "Single-Wire-System" je privzet iz avtomobilske industrije, temelji pa na tem, da vsa elektronika potuje po enem kablu. Vgrajeno ima blokado motorja, prenovljen je kokpit, kakor seveda tudi celoten zunanji videz. Proizvajali ga bodo v treh osnovnih barvnih kombinacijah, pri katerih je možno kombiniranje barve sedeža in stranic; nekaj možnih kombinacij je razvidnih iz spodnjih fotografij. Kupec se tudi odloči med lažjimi lahkometalnimi platišči in klasičnimi (težjimi, a bolj robustnimi) platišči s špicami, na katerih so 19" oz. 17" pnevmatike. Do septembra 2004 bodo proizvajali le ABS-različico. Več o motociklu, ko ga dobimo na testno vožnjo! Še razveseljiva novička: v Sloveniji bo Avto Aktiv d.o.o. prehitel svetovno premiero za javnost, ki je sicer napovedana za 13. marec, saj bo motocikel na ogled že 11. marca, ko se začne celjski sejem Moto Boom.
Noise Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 In cena? Sitnica! :) Urbi Novi model BREZ ABS (ki se ga do drugega leta ne da dobiti) bo stal toliko kot sedaj R1150GS ADVENTURE verzija... 2.914.200 SIT ...
kasti Objavljeno Januar 15, 2004 Opozori Objavljeno Januar 15, 2004 A mogoče kdo ve, zakaj za boga (pri predhodniku ista pesem), s strani ne pokrijejo zadka s kakšnim kosom plastike, optično bi verjetno dosti boljše izgledalo? A je s kakšnim posebnim namenom tko kot je? (recimo boljši grip za izvlačenje motorja iz kakšnega blata, ko se kam vkoplješ; je pa tko al pa tko GS '04 še bolj cestno orientiran)
Špilferderber Objavljeno Januar 15, 2004 Opozori Objavljeno Januar 15, 2004 mojstri, kaj predstavlja tista svečki podobna zadeva na izpušni cevi? lamdba sonda ali kaj drugega?
Noise Objavljeno Januar 15, 2004 Opozori Objavljeno Januar 15, 2004 je pa tko al pa tko GS '04 še bolj cestno orientiran) Kar se tiče plastike ob strani ne bi vedel, zakaj tako, kar se pa cestne orientacije tiče, bomo morali pa počakati na test. Mislim, da se bo zaradi nižje težje bolje obnašal izven cest kot predhodnik, je pa res, da zaradi svojih 19"/17" koles, zaradi alu platišč (obvezno zamenjat) in zaradi 190/200mm "kratkega" hoda vzmetenja zadeva prvenstveno seveda ni namenjena neasfaltiranim podlagam.
Ice Objavljeno Januar 15, 2004 Opozori Objavljeno Januar 15, 2004 mojstri, kaj predstavlja tista svečki podobna zadeva na izpušni cevi? lamdba sonda ali kaj drugega? izgleda tako, da. samo mesto se mi zdi malce nenavadno. to pomeni dve sondi.
bobokrajnc Objavljeno Januar 15, 2004 Opozori Objavljeno Januar 15, 2004 Novi model BREZ ABS (ki se ga do drugega leta ne da dobiti) bo stal toliko kot sedaj R1150GS ADVENTURE verzija... 2.914.200 SIT ... Ja koliko pa z ABS?? LP Bobo B)
Špilferderber Objavljeno Januar 15, 2004 Opozori Objavljeno Januar 15, 2004 (popravljeno) izgleda tako, da. samo mesto se mi zdi malce nenavadno. to pomeni dve sondi. se pravi, da ta zadeva opravlja svoje poslanstvo pred katalizatorjem :? In da, dve sondi sta (glej 2. bambijevo slikco) Popravljeno Januar 15, 2004. Popravil spilferderber
Ice Objavljeno Januar 15, 2004 Opozori Objavljeno Januar 15, 2004 se pravi, da ta zadeva opravlja svoje poslanstvo pred katalizatorjem :? In da, dve sondi sta (glej 2. bambijevo slikco) vedno pred katalizatorjem. elektronika uravnava razmerje zrak : bencin - 14,7 : 1,0.
bladzo Objavljeno Januar 15, 2004 Opozori Objavljeno Januar 15, 2004 Cena modela, ki ga letos lahko kupiš (zaradi opreme, ki je letos nekako obvezna) je 3.2 mio. :wacko: :cry: :blink: :blink: :blink:
Ice Objavljeno Februar 9, 2004 Opozori Objavljeno Februar 9, 2004 test in podatki tukaj vir: autotouring magazin / OAMTC
ceco Objavljeno Februar 23, 2004 Opozori Objavljeno Februar 23, 2004 Pri Avto Aktivu so dobili 28 motorjev. Prodani vsi razen enega.
bladzo Objavljeno Februar 23, 2004 Opozori Objavljeno Februar 23, 2004 Pri Avto Aktivu so dobili 28 motorjev. Prodani vsi razen enega. So dobili ali bodo dobili?? Od kje ti tej podatki!
ceco Objavljeno Februar 23, 2004 Opozori Objavljeno Februar 23, 2004 So dobili ali bodo dobili?? Od kje ti tej podatki! Podatki so od prejšnje srede, ko sem bil gost Avto aktiva. Motorji so bili dotični dan na carini.
Lucky Objavljeno Februar 23, 2004 Opozori Objavljeno Februar 23, 2004 Bladzo, let po svojga!!! :yea2:
Špilferderber Objavljeno Marec 1, 2004 Opozori Objavljeno Marec 1, 2004 v soboto sem ga videl pri Selmarju.. mnenje? razočaran. po voznih sposobnostih in pri (prepotrebnem) zmanjšanju teži so verjetno naredili konkreten korak naprej, vendar so pri vizulni komponenti naredili enak korak kot pri avtomobilski seriji 7 in 5 :wacko: nazaj! ni to to.. malce preveč plastičen, malce preveč neskladen, malce preveč multistrada.. naj živi stari GS!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se