raza Objavljeno Avgust 18, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2021 Če ti je prej po 1000 km pričelo drset ne pričakuj, da bo nehalo drset prej. Kot je zgoraj @Snečernapisal, da se lamele namakajo, da se prepojijo in to ravno zato, ker olje drugače zelo počasi pride v notranjost sklopke. Zaradi tega je tudi izpiranje dolgotrajen proces. Veliko hitreje gre, če se mašina odpre, razstavi sklopko in opere lamele-razmasti in ponovno namoči v novo olje, ter sestavi nazaj. Če bodo lamele pretirano drsele v visokih obratih boš zažgal vmesne plošče, ki bodo fuč, ker jih bo deformiralo-zvilo. Čimprej podri, do tedaj pa vozi v območju, ko ne drsi sklopka. Scarabeo 500 1
Darko3g Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 Kako pogosto menjate hladilno tekočino?
STAR Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 pred 2 urami, Darko3g pravi: Kako pogosto menjate hladilno tekočino? Če je zaprt sistem, ne menjam. V 14 let stari Vari je še originalna.
Darko3g Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 Zadnje čase opažam, da se pogosteje vklaplja ventilator pa sem mislil, da morda hladilna izgublja učinkovitost, čeprav se toplotna prevodnost verjetno ne spreminja s časom.
DAMI34 Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 pred 30 minutami, Darko3g pravi: Zadnje čase opažam, da se pogosteje vklaplja ventilator pa sem mislil, da morda hladilna izgublja učinkovitost, čeprav se toplotna prevodnost verjetno ne spreminja s časom. vročina je kar huda. PŠočasna vožnja mogoče, al pa zapacan hladilnik z mušicami. Ampak hladilna načeloma ne izgublja učinkovitosti hlajenja, prej učinkovitost proti zamrzovanju, pa agresivna postane z leti thumper in MiNa 2
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 Menjam pri konrtoli ventilov - to je povprečno na 40 jurjev.
thumper Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 pred 21 urami, Scarabeo 500 pravi: 350, pa se je zadeva zadnjih 100 km poslabšala, zagotovo ni bolje. Ne vem ali bi še poskušal? Ne vem ali lahko kaj zaj...m? Pri vožnji v nizkih obratih se nič ne čuti, po okoli 4500, ko pospešiš na polno se pa motor vrti, gre pa za 10 - 20 % manj. pred 20 urami, raza pravi: . Zaradi tega je tudi izpiranje dolgotrajen proces. Veliko hitreje gre, če se mašina odpre, razstavi sklopko in opere lamele-razmasti in ponovno namoči v novo olje, ter sestavi nazaj. Če bodo lamele pretirano drsele v visokih obratih boš zažgal vmesne plošče, ki bodo fuč, ker jih bo deformiralo-zvilo. Čimprej podri, do tedaj pa vozi v območju, ko ne drsi sklopka. obvezno za 24 ur .. rajš malo več če jih opereš.. pred 10 urami, Darko3g pravi: Kako pogosto menjate hladilno tekočino? dosedaj nikoli na nobenem od domačih motorjev.. pred 7 urami, Darko3g pravi: Zadnje čase opažam, da se pogosteje vklaplja ventilator pa sem mislil, da morda hladilna izgublja učinkovitost, čeprav se toplotna prevodnost verjetno ne spreminja s časom. hladilna tekočina zgublja na minus temperaturi, če se pozimi ne voziš in se boš letos še vozil po vročini nalij vodo ..pred zimo jo pa spusti in nalij novo originalno tekočino.. samo pred zimo ne pozabit..
Snečer Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 pred 11 urami, Darko3g pravi: Kako pogosto menjate hladilno tekočino? menjam po knjigi, na 2 leti
Joker Objavljeno Avgust 21, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2021 Ob 18. 8. 2021 ob 21:34, Scarabeo 500 pravi: Ni vredu. Do okoli 4000 vrtljajev sklopka še drži, nato pa drsi. Več informacij bo, ko mi ga bo pogledal mehanik. Čisto za vsak slučaj: Kakšna je pletenica sklopke? Če je kje natrgana in ne teče gladko lahko tudi to povzroči drsenje sklopke... DAMI34 1
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 21, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2021 pred 5 minutami, Joker pravi: Čisto za vsak slučaj: Kakšna je pletenica sklopke? Če je kje natrgana in ne teče gladko lahko tudi to povzroči drsenje sklopke... Pletenica je vredu in lepo odmika lamele. Me pa zanima. Moč se prenaša preko sklopke oziroma lamel. Za stik in trenje skrbi tudi pritisk vzmeti, torej lahko drsi tudi zaradi utrujenih vzmeti. Ali pravilno razmišljam?
Joker Objavljeno Avgust 21, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2021 Se utrudijo z leti a redko do te mere, da bi bil to edini vzrok za drsenje. Sploh pa ne pri tako mladem motorju, kot je tvoj... Scarabeo 500 in Spasku 2
Snečer Objavljeno Avgust 21, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2021 pred 10 urami, Scarabeo 500 pravi: Pletenica je vredu in lepo odmika lamele. Me pa zanima. Moč se prenaša preko sklopke oziroma lamel. Za stik in trenje skrbi tudi pritisk vzmeti, torej lahko drsi tudi zaradi utrujenih vzmeti. Ali pravilno razmišljam? kawasaki je imel to težavo na začetku pri er6, je bilo treba menjati fedre, tam okoli 30k so o tem poročali tako da pravilno razmišljaš Scarabeo 500 1
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 21, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2021 Zanimivo mi je sedaj, koliko pravzaprav zdrži sklopka? Vem, da odvisno od stila vožnje, kje voziš ... No, če lahko kdo poroča, kdaj ste jo menjali. Meni je prva zdržala do prodaje motorja 112 tisoč, pa mi kupec ni poročal, da jo je menjal.
DAMI34 Objavljeno Avgust 22, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2021 jaz mislim, da v kolikor nisi tik pred menjavo olja imel problemov s sklopko, potem zihr ni iztrošena.
Mali bik Objavljeno September 5, 2021 Opozori Objavljeno September 5, 2021 (popravljeno) Imam čisto enake simptome pri 30.000 km na GS-u in z Motul 7100. Naročil nov komplet lamel in nove vzmeti in bom zamenjal v kratkem. dvomim, da je olje, saj pri drugih dela bp in ima Jaso MA 2 standard. Sem pa bral po forumih, da ni tako redek primer pri teh km. Res pa ne vem, kako je motor uporabljal prejšnji lastnik. Jebi ga, lamele sklopke so pač potrošni material enako kot zavorne obloge. Življenjska doba je odvisna predvsem od uporabe. Popravljeno September 5, 2021. Popravil Mali bik
Zok Objavljeno September 14, 2021 Opozori Objavljeno September 14, 2021 Ena izkusnja iz preteklosti glede olj in sklopke... https://motosvet.com/tabla/topic/1748-aprilia-1000-sl-falco/?do=findComment&comment=2426473 Na kratko: menjal znamko in model olja, sklopka drsi ko pri norcih. 16, 17 km kasneje ponovno menjam olje, tokrat spet Motul 5100, ki ga je motor bil delezen od nekdaj, sklopka se v trenutku zbrihta, zdrsi samo se tam okrog 9k rpm, poln navor. 300 km kasneje se enkrat menjam olje, spet Motul 5100, od takrat nobene sledi o drsenju vec. Razlicna olja imajo razlicno kompozicijo aditivov, in le ti lahko v nakljucnih kombinacijah privedejo do nepredvidenega rezultata. Se en razlog vec, zakaj je dobro tankati vedno eno in isto olje - to, da se ga motor "navadi" pomeni bolj to, da niso prisotni aditivi drugih olj, ki bi lahko porusili predvidene (zeljene) karakteristike olja. hribuc, DAMI34, Rdeči in 6 others 7 2
Popularna objava Scarabeo 500 Objavljeno September 15, 2021 Popularna objava Opozori Objavljeno September 15, 2021 Ob 14. 8. 2021 ob 16:31, Scarabeo 500 pravi: Motor ima 73 000 km. Do sedaj sem v motor vlival olje motul polsintetika. Zadnja menjava olja mi je bila malo čudna. Olje in menjalnik sta se čudno obnašala. Pred 4000 km sem dal v ta motor prvič Motorex - polsintetiko. Že pri prejšnjem motorju - enakem - star tip sem opazil, da mu motorex zelo paše. Pred okoli 1000 km - tremi dnevi, sem opazil, da se nekaj zasuče za trenutek in da se sliši kot zdrs jermena. Danes pa se mi zdi, da motor celo ni tako odziven in da se lamele sučejo med vožnjo. Zdi se mi tudi, da motor ni tako odziven, da med pospeševanjem ne rukne takoj, enako velja, ko spustiš gas - nekako ni čutiti kompresije. Kot bi mu odvzel 150 kubikov. Mislim, da motorju ne paše olje. Moram reči, da je pri motorexu menjalnik kot puter - maslo proti motulu. V planu imam menjati olje nazaj na motul. Zaključek. Začelo se je z zvokom, ki je spominjal na zdrs jermena. Kmalu zatem je motor slabo vlekel in pri okoli 5500 obratih se je zdelo, da drsijo lamele. Ker sem ravno menjal olje za povsem novega, sem ga zamenjal s preizkušenim – nič ni pomagalo. Prevozil par tisoč km s cviljenjem v področju 4300 vrtljajev in slabimi lamelami. Reševanje težav. Zamenjal sem lamele in vzmeti. Stanje je bilo malo boljše, ni se čutil zdrs lamel, a motor je šel praktično enako kot prej, vlek za okoli 15 % manjši. Še zmeraj nisem odpravil cvileči glas, ki je spominjal na zdrs jermena. Ponovno sem šel do mehanika in opisal težave – diagnoza je bila filter bencina in pregled pumpe. Doma me je firbec in sem odkril, od kje ta cvileči glas. Zadovoljstvo je bilo popolno. Vijak, ki spaja bočne zaščite je bil rahlo odvit. Naslednji dan peljem motor zopet k mehaniku. Bencinski filter grozljivo zamašen, rezervoar pa popolnoma čist. Eeee in motor gre kot prej in še nove lamele ima. thumper, Luka66, skalar36 in 7 others 10
Mali bik Objavljeno September 17, 2021 Opozori Objavljeno September 17, 2021 Pri meni so bile krivec samo izrabljene lamele, danes sem dobil motor nazaj od mehanika in je suuper. Mali nasvet - v kolikor boste menjali, zamenjajte še ležaj sklopke in vzmeti. Moj ležaj je bil malo glasen… skupaj strošek 500 eur vključno z materialom za servis (deli za sklopko, filter in olje advantec - vse bmw). Seveda material in menjave nisem naredil na uradnem servisu….
thumper Objavljeno September 18, 2021 Opozori Objavljeno September 18, 2021 pred 13 urami, Mali bik pravi: Pri meni so bile krivec samo izrabljene lamele, danes sem dobil motor nazaj od mehanika in je suuper. Mali nasvet - v kolikor boste menjali, zamenjajte še ležaj sklopke in vzmeti. Moj ležaj je bil malo glasen… skupaj strošek 500 eur vključno z materialom za servis (deli za sklopko, filter in olje advantec - vse bmw). Seveda material in menjave nisem naredil na uradnem servisu…. deli 200e .. strošek mehanika 300e je pa majhen glede na to , da mora razstaviti cel motocikel v prafaktorje samo zaradi menjave sklopke.. sem videl slike take menjave - vsa čast da potem to spravijo nazaj v vozno stanje..
Mali bik Objavljeno September 18, 2021 Opozori Objavljeno September 18, 2021 Gre za 3 leta star LC model, kjer je lažji priti do sklopke (od spredaj), moraš pa orng stisniti sprednje vzmetenje, da prideš do zgornjih dveh vijakov. Sama menjava vzame zato manj časa, je pa sklopka (lamele in ostalo), dražja kot na starih boxerjih Joker in thumper 1 1
Rdeči Objavljeno November 14, 2021 Opozori Objavljeno November 14, 2021 A mogoče kdo previja statorje od motorjev ali, da pozna.
raza Objavljeno November 14, 2021 Opozori Objavljeno November 14, 2021 pred 48 minutami, Rdeči pravi: A mogoče kdo previja statorje od motorjev ali, da pozna. Probaj na ta naslov: Maek d.o.o. Breg 22a, 4274 Žirovnica, 041464843 Miloš www.meak.si Možakar previje in obnovi marsikaj
Rdeči Objavljeno November 14, 2021 Opozori Objavljeno November 14, 2021 Hvala pred 5 urami, raza pravi: Probaj na ta naslov: Maek d.o.o. Breg 22a, 4274 Žirovnica, 041464843 Miloš www.meak.si Možakar previje in obnovi marsikaj
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Februar 6, 2022 Opozori Objavljeno Februar 6, 2022 Zanimivo branje za vse kateri na Avtonetu v oglasih opisujejo “pred vožnjo vedno ogret”??? Enako velja za mojega soseda, kateri zalaufa motor in se gre nato oblačit, prav tako sedaj pozimi segreva vsak teden agregat “do vklopa ventilatorja”? https://zurnal24.si/avto/iz-druge-roke/to-lahko-zjutraj-storite-da-ne-unicite-motorja-380878 Joker in Zivnorc 1 1
MiNa Objavljeno Februar 6, 2022 Opozori Objavljeno Februar 6, 2022 (popravljeno) ...In potem že prvi komentator vse skupaj negira v komentarjih spodaj. Strokovnjaki in "strokovnjaki"... Popravljeno Februar 6, 2022. Popravil MiNa Zivnorc 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se