Spider™ Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Motiš se sklopka vedno začne drseti, ko je navor največji in motor v najvišji prestavi zato se vedno sklopka proba v najvišji prestavi pri ca 1/2 obremenitve nakrtko(nahitro) brez odvzemanja plina jo malo stisneš in takoj spustiš, takoj ugotoviš, če še prime mora kar malo cuknit in kolikor bolj gre sklopka proti koncu dlje šlišiš mašino kako se vrti v prazno in sklopka drsi.Ravno tako se proba tudi pri avtu in dober mehanik s tako probo ti točno pove koliko km. ti bo še sklpoka zdržala.Pri tebi je pač sklopka nakoncu neglede kakšno olje si nalil notri z vsakim oljem bi bil simptom enak.Pri večina motorjih je nekje normalno,da je z sklopko konec pri ca 30-40K kil.vse kar je več je šenkano marsikateri maher jo uniči tudi veliko prej. No sj motor ma mal pod 40k km, če ni števec navit , tak da bo treba kr zamenat kuplngo. Hvala za pomoč
Ice Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 ce lahko v tretji prestavi speljes je sklopka blizu konca. ce motor "crkne" je se ok. s kilometrinami osebno ne bi opredeljeval stanje sklopke. kot je ze nekdo napisal, sklopko lahko "skuris" v par kilometih ali pa drzi 100k+ km bp. se na nobenem motorju mi sklopka ni spustila duse (31k+ km, 92k+ km, 72k+ km in trenutno 89k+ km).
dive Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Kakšni problemi bi se lahko pojavljal pri prehodu iz polsintetike na sintetiko? Bi sklopki to res škodovalo? :unsure:
danci1973 Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Kakšni problemi bi se lahko pojavljal pri prehodu iz polsintetike na sintetiko? Bi sklopki to res škodovalo? :unsure: Jaz sem pri prvem mopedu imel težave samo, ko sem 'v sili' uporabil olje za avtomobile, ki je imelo vse možne 'energy conserving' aditive... D.
Jure Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Zanč nabavil nov stroj :naughty: Pa je treba mal servisa nardit
TBoxer Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 @Jure Ti si komplet falil poklicno usmeritev!!! lp
Skiny Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 @jure Hehe... prava mašina. Glede na pojavnost zadnje čase ima potencial, da postana rariteta med youngtimerji Kak E90 (če se še kje kakšen najde v originalnem stanju) pa je tako ali tako že... LP, skiny
Guest Brumer Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Kakšni problemi bi se lahko pojavljal pri prehodu iz polsintetike na sintetiko? Bi sklopki to res škodovalo? :unsure: Samo finančni v tvoji denarnici, sicer pa motor bi ti zaploskal,če bi to zmogel !!!!! special749 in maco47 1 1
Barracuda Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 lp mene pa zanima kako je z menjavo pokrova motorja na levi strani na FZ6 (pokrov magneta mislim da)???
lmperator Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Kako zamenjaš akumulator pri yamahi r6 letnik 2003? Obdan je z gumijastim trakom, ki ga ne znam odstranit. Rezal ga ravno ne bi
Demon Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Kako zamenjaš akumulator pri yamahi r6 letnik 2003? Obdan je z gumijastim trakom, ki ga ne znam odstranit. Rezal ga ravno ne bi Velika večina akumulatorjev je pritrjenih z gumijastim trakom. Na eni strani, verjetno tisti ki je malo bolj dostopna ga moreš "odhaklat", nič ne rabiš rezat. Malo bolje poglej pri dnu akumulatorja, pa ti bo vse jasno.
carmagedon Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 še jaz bi se malo vrinil v tole temo.. nekje vem da se je govorilo okrog tega, ko je imel en podoben problem a ne najdem.. in sicer na motorju sem opazil, da pri določeni hitrosti (cca 160 km/h ), motor začne nekako vibrirat. ne trest, tako da bi blo občutno, ampak čutim majhne vibracije na škornjih (bzzz), in to le pri določeni hitrosti, nisem še pa uspel preizkusit ali je to samo v najvišji prestavi in določenih obratih, ali v vseh prestavah pri tej hitrosti. tisti ki so imeli podoben problem bi bil vesel da se javijo, pa tudi če ima kdo drug kakšno idejo, kaj bi bilo to ponavadi krivo. hvala, LP
suzuki Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Mojster carmagedon, verjetno gre le za čist neškodljive (verjamem pa da lahko moteče) vibracije motorja, ki se pri določenih obratih mal "pojačajo" ko pridejo v resonanco... dokaj splošen pojav, razlike v glavnem le v intenziteti vibracij in pri katerih obratih se pojavijo, kar boš opazil tud sam če boš sprobal več različnih motorčkov če imaš priliko se na isti cesti pelji še z drugim, enakim motorčkom, in primerjaj občutke; če se ti bo zdelo pri tvojem bistveno drugače, se pogovori z (dobrim) serviserjem
Piksna Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Kako zamenjaš akumulator pri yamahi r6 letnik 2003? Obdan je z gumijastim trakom, ki ga ne znam odstranit. Rezal ga ravno ne bi Pri strani maš kvadratast obroček, ki je zapet na ohišje. Res je mal naredno odpet a si lahko pomagaš s špic-kleščami... še jaz bi se malo vrinil v tole temo.. nekje vem da se je govorilo okrog tega, ko je imel en podoben problem a ne najdem.. in sicer na motorju sem opazil, da pri določeni hitrosti (cca 160 km/h ), motor začne nekako vibrirat. ne trest, tako da bi blo občutno, ampak čutim majhne vibracije na škornjih (bzzz), in to le pri določeni hitrosti, nisem še pa uspel preizkusit ali je to samo v najvišji prestavi in določenih obratih, ali v vseh prestavah pri tej hitrosti. tisti ki so imeli podoben problem bi bil vesel da se javijo, pa tudi če ima kdo drug kakšno idejo, kaj bi bilo to ponavadi krivo. hvala, LP Glede, da voziš Yamaho, sem enkrat prebral v Dolenjskem listu, da je imel en bralec podoben problem. Pa se je še mal vozu, pa mu je pri 170km/h mašino raznesl... Nauk: - vozi se po omejitvah (beri ne iskat dlak v jajcu - tankaj pa vozi !).
Barracuda Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Ja.... kaj te zanima? Ja zanima me kako ma tesnjen tist kabel ki pride od zgoraj ven? Pa če je potrebno kupit novo tenilo pokrova?
motorist Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 To lahko kamot vse z loctitom zatesniš in bo držalo. Tud original verjetno nima tesnila.
Barracuda Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 To lahko kamot vse z loctitom zatesniš in bo držalo. Tud original verjetno nima tesnila. No to me lih zanima kako je s tem? Ker gori ko gre kabel ven je tak ko da bi blo še dodatno zatesnjeno. Kaki locktite misliš to?
Spider™ Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 No to me lih zanima kako je s tem? Ker gori ko gre kabel ven je tak ko da bi blo še dodatno zatesnjeno. Kaki locktite misliš to? Okrog kabla je najbrž guma da tesni, pa čez potegneš ta locktite (pač nek silikon) da zatesni.
850gs Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Zdravo! Rabim en nasvet, kako se znebiti rje v rezervoarju bencina.
motorist Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 No to me lih zanima kako je s tem? Ker gori ko gre kabel ven je tak ko da bi blo še dodatno zatesnjeno. Ti sam dobro očistiš površino in naneseš to tesnilno maso pa je. Kaki locktite misliš to? To greš v prvo trgovino z avto deli in rečeš da ti dajo neko tesnilno maso za mašine-vsi vejo za kaj se gre
Piksna Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 O rji v tanku: -sta dve varianti. Rjo odstranit ali mehansko ali kemično. Mehansko je možno le če tank nima ostrih kotov in ima "kakovostno" steno, kemično pa je dražje,... -in nato protikorozivno notranjost zaščitit z ustrezno zaščitno maso (nikakor barvat!!!). In potem imaš mir. Za zmeraj. Za morebitno pomoč-odstranjevat rjo ti ne grem, ker je zamudna, zahtevna in nihče ti jo potem niti približno noče plačat. Zaščito pa ti lahko zrihtam. Več pa na PM, če se že odločiš.
Ice Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 O rji v tanku: -sta dve varianti. Rjo odstranit ali mehansko ali kemično. Mehansko je možno le če tank nima ostrih kotov in ima "kakovostno" steno, kemično pa je dražje,... -in nato protikorozivno notranjost zaščitit z ustrezno zaščitno maso (nikakor barvat!!!). In potem imaš mir. Za zmeraj. Za morebitno pomoč-odstranjevat rjo ti ne grem, ker je zamudna, zahtevna in nihče ti jo potem niti približno noče plačat. Zaščito pa ti lahko zrihtam. Več pa na PM, če se že odločiš. .....ali kombiniras obe varianti (medeninasta groboclenasta veriga in nato blaga kislina). pa veliko komolceve masti.
Piksna Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 (popravljeno) .....ali kombiniras obe varianti (medeninasta groboclenasta veriga in nato blaga kislina). pa veliko komolceve masti. Ne, verige ne uporabljam, ker mam občutek, da bom tank prej bolj poškodoval kot pa zrihtal oz. imam boljšo rešitev. Za kemično pa obstaja sredstvo, ki ga kupiš. Mislim, pa da je na bazični osnovi (glede na vonj/izgled/... ). Komolčne masti pa je kar nekaj, ja. Popravljeno April 24, 2009. Popravil Piksna
trojan69 Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 Ne, verige ne uporabljam, ker mam občutek, da bom tank prej bolj poškodoval kot pa zrihtal oz. imam boljšo rešitev. Za kemično pa obstaja sredstvo, ki ga kupiš. Mislim, pa da je na bazični osnovi (glede na vonj/izgled/... ). Komolčne masti pa je kar nekaj, ja. Ja tisto sredstvo je Ferosan-če tega misliš? V taki rjavi plastični flaši?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se