ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Je razlika, a je pooblaščeni serviser in dobiš na koncu račun, ali pa če nekdo doma popravlja na fuš. Pa tud če bi mi reku, lej vse skupi pride tolk, ok. Ampak reku mi je 10E je ura. Moja logika je potem toliko ur rabiš* 10E ura= znesek. Če bi mel pa več gnara pa reč, ura je 15E. Ne pa na začetku eno, na koncu bo pa drugo, zato ker pač nimam pojma, kaj in kako se kaj dejansko dela, mi pa tudi slučajno ni všeč. Samo to. Še en Q, kaj točno paše pod generalko? A boš pol še garancijo od tega mehanika hotla, pa original račun, pa račune za dele, pa stare dele posebi v košarci? :lol:
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 200 € za tako delo se mi zdi čisto realno.. Na servisu bi bilo verjetno še precej več. Jaz tudi ne bi šel delat za manj, ker ni tako malo dela kot se na prvi pogled zdi. Poleg tega pa skoraj vedno pride še do kakšnega nepredvidenega zapleta, lahko tudi pri najbolj simpel stvari in ure se hitro naberejo. Sicer 20 se mi zdi malo veliko, moj "rekord" je v cca 12 urah ob pomoči kolega razkopat hyosunga 650, snet mašino dol, jo dat na prakfaktorje, da smo dobimi menjalnik ven, zamenjat zobnik v menjalniku, sestavit skupaj, dat mašino gor in sestavit motor nazaj. Je pa tako, da sem to delal že kar nekajkrat in mislim, da nisem bil bistveno počasnejši od mehanika. Je sicer res, da je to delo bolj obsežno od tvojega, je pa po drugi strani tudi res. da je comet bolj simpel za razstavit kar se tiče črev, da prideš do motorja in ga snameš, poleg tega pa nima nobenih oklepov za razstavljat/sestavljat.. No skratka, 20 ur se mi zdi veliko, 200€ pa ne. Edina napaka, ki bi jo jaz očital temu majstru (če bo narejeno) tako kot se spodobi, da naslednjič že lepo vnaprej pove, da ura ni 10€, kar je pač premalo kar se mene tiče za tako delo. Ok, se pravi 200 bi bla ena realna cifa, če bova prišla na 300, se bova pa že začela pogovarjat kaj in zakaj toliko več. Tnx za odgovor. Res je, drugje bi mi vzeli verjetno več, ampak naživce mi gre, da me proba (ker pač nimam pojma) na tak način nategovat. Če bi reku, lej posluši, tole je bl zahtevno, ura je zarad tega 50% gor, bi rekla ok, ni problema. Tko je pa pač bl enostavno rečt ura je 10E (kr povej še naprej, k je res ugodno :naughty: ) za tole popravt sm pa rabu x ur, ker je precej majhna šansa, da bi vedla, kolk časa dejansko rabi al pa da bi se šla pozanimat. V principu sem za to, da če me že glih morjo nategnt, naj to nardijo tko, da ne bom tega pogruntala .
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 A boš pol še garancijo od tega mehanika hotla, pa original račun, pa račune za dele, pa stare dele posebi v košarci? :lol: Mislim, da je nakak logično da tu zraven ni nič od tega.
Jure Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Ok, se pravi 200 bi bla ena realna cifa, če bova prišla na 300, se bova pa že začela pogovarjat kaj in zakaj toliko več. Tnx za odgovor. Poglej, jaz sem to rekel na pamet, ker me ni bilo tam in ne vem kaj je delal in koliko časa porabil. Praviš, da si dobila nov spodnji del mašine. A to pomeni, da je uborabil komplet tisto drugo mašino, pa dal gor samo tvojo glavo, ali je uporabil samo blok, pa dajal kose iz tvoje gor, gred, sklopko, magnet, menjalnik, itd? Potem ne vem kaj je delal z glavo. Ali je samo prešraufal iz ene mašine na drugo, ali je ko je bilo razdrto, menjal še kakšne teflone, ventile šlajfal, nastavljal vse skupaj, itd. To veš ti, oziroma ve on. Ko se bosta menila za račun, mu lepo vljudno reči, naj ti samo na en list napiše kaj je bilo narejeno, pa boš videla ali je bila samo menjava testnila in glave in hoče za to 20ur plačanih, ali pa je naredil še kup ostalih reči, na katere mogoče nisi pomislila, da jih je potrebno naredit. Skratka jaz ti zelo težko rečem ali je 200€ veliko ali ne, če je moral delat še zgoraj omenjene stvari, potem je tudi 300€ realno. Skratka lepo razčistita kaj je moral naredit in koliko časa je delal. Če ima čisto vest ti bo brez težav povedal, če bo tvoj pristop normalen. Če ga boš pa napadla, češ kaj si misli s tem računom, potem se mu bo pa verjetno v primeru, da je res naredil še par stvari zraven, fržmagalo in res ne bo nič utemeljeval in razlagal, vsaj jaz ne bi..
motorist Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Kawasaki NIMA levega navoja Sej tukaj ni bilo govora, da imajo levi navoj, ampak da ga nimajo Res pa je, da vidim, da sem na unem postu napisal narobe. Torej popravek: če se zadeva vrti v levo in je DESNI navoj se bo zategovala... se opravičujem; zgleda da me je zmedlo že vse to branje o levih in desnih navojih
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 (popravljeno) Poglej, jaz sem to rekel na pamet, ker me ni bilo tam in ne vem kaj je delal in koliko časa porabil. Praviš, da si dobila nov spodnji del mašine. A to pomeni, da je uborabil komplet tisto drugo mašino, pa dal gor samo tvojo glavo, ali je uporabil samo blok, pa dajal kose iz tvoje gor, gred, sklopko, magnet, menjalnik, itd? Potem ne vem kaj je delal z glavo. Ali je samo prešraufal iz ene mašine na drugo, ali je ko je bilo razdrto, menjal še kakšne teflone, ventile šlajfal, nastavljal vse skupaj, itd. To veš ti, oziroma ve on. Ko se bosta menila za račun, mu lepo vljudno reči, naj ti samo na en list napiše kaj je bilo narejeno, pa boš videla ali je bila samo menjava testnila in glave in hoče za to 20ur plačanih, ali pa je naredil še kup ostalih reči, na katere mogoče nisi pomislila, da jih je potrebno naredit. Skratka jaz ti zelo težko rečem ali je 200€ veliko ali ne, če je moral delat še zgoraj omenjene stvari, potem je tudi 300€ realno. Skratka lepo razčistita kaj je moral naredit in koliko časa je delal. Če ima čisto vest ti bo brez težav povedal, če bo tvoj pristop normalen. Če ga boš pa napadla, češ kaj si misli s tem računom, potem se mu bo pa verjetno v primeru, da je res naredil še par stvari zraven, fržmagalo in res ne bo nič utemeljeval in razlagal, vsaj jaz ne bi.. Dobil je cel spodnji del motorja, glavo smo sami obnovili doma vse komplet, sčistil,rajbal ventile, menjal tefolnčke, podstavljal tiste listke, da dobiš tolerance za gredi, tuto kompleto. On je demontiral motor, snel glavo in nazaj smo mu prinesli drug spodnji del motorja in obnovljeno glavo. Se pravi bi moral samo zmontirat glavo in novo tesnilo na spodnji agregat in nastavit za optimalno delovanje (Ker tega žel pri nas nihče (še) ne zna), pa nazaj pol plastike in ostalo dat. Če bi obnavljal še glavo, bi pričakovala, da bi bila cena precej višja (jap, edina stvar, ki se mi vsaj približno sanja, kolk dela je s tem) Napast ga tudi slučajno ne mislim, ni moj pristop. Ga bom pa, če bo račun višji od pričakovanega čisto lepo prosila, če mi lahko razloži koliko dela je imel s čim in zakaj (če) več, kot bi bilo za pričakovat. Popravljeno Maj 14, 2009. Popravil svobodnaptica01
Jure Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 (popravljeno) No, se popolnoma strinjam. Če je fer, bo znal vse utemeljit. Pa razčistita glede urne postavke, ker če je res delal samo to kar si povedala, je 20 servisnih ur res veliko. Je pa 10€ urna postavka zelo nizka, mogoče je pa bol polžje sorte, pa si je zato dal tako poceni uro Popravljeno Maj 14, 2009. Popravil Jure
no_name Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 nastavit za optimalno delovanje (Ker tega žel pri nas nihče (še) ne zna česa to?
no_name Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Se pravi bi moral samo zmontirat glavo in novo tesnilo na spodnji agregat Če ste bli tolk maherji, da ste glavo šli delat bi tud pršraufal lahko sami.
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Če ste bli tolk maherji, da ste glavo šli delat bi tud pršraufal lahko sami. to Andrej in Jure znata, dihtenge pa ni nikol noben menjal pa motorja v fazo štimal. Zdej če bi blo to pozim, pa da se maš cajt dva mesca zajebavat pa brat, pa folk spraševat okol pol ni panike, tko bi pa radi mel to čim prej fertik, k je bil že tko problem mašino dobit in sm že dva mesca brez motorja.
suhi Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Ko smo že v tej debati - a kdo lahko napiše prosim koliko časa ti gre samo za štelanje ventilov? Hvala
no_name Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Hm, mata znanje za "rajbanje" kukr pravš ventilov, štelanje ventilov, za menjat dihtunge pa faze ujet pa ne? cccccc K sem mojga obnavljal sem delal vse 1., pa je šlo BP. Glede na to za kakšne strokovnjake se omenjena fanta imata bi mogla bit to mala malca. Pa še nasvet: nej ti mehanik porihta(mislm da vem kje maš) pa plačej mu pa je.
Jure Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 to Andrej in Jure znata, dihtenge pa ni nikol noben menjal pa motorja v fazo štimal. Da razjasnimo, to gre očitno za enega drugega Jureta, ker tale iz MS zna dihtungo menjat pa motor v fazo dat
motorist Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Ko smo že v tej debati - a kdo lahko napiše prosim koliko časa ti gre samo za štelanje ventilov? Hvala Odvisno od motorja. Od 1 ure pa vse do kakšni 5, 6...
Jure Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 (popravljeno) Ko smo že v tej debati - a kdo lahko napiše prosim koliko časa ti gre samo za štelanje ventilov? Hvala Ker vem da imaš SVja ti bom povedal konretno za ta motor Čist odvisno.. Pod štelanje ventilov verjetno misliš kontrolo ventilov. Ker ventile ni treba vedno štelat, sploh pri prvi predvideni kontroli (recimo 24k km) je velikokrat še vse v tolerancah. Pa tudi kasneje ni nujno, da je potrebno štelat. Zdej konkretno pri svju je potrebno za prvo glavo spredaj odšraufat kiler in ga malo odmaknit, (gre tudi brez spuščanja antifriza), zadnja glava je pa lepo dostopna, tako da samo sedež umakneš, pa mogoče kakšen nosilec akumulatorja, se ne spomnim točno, ker je že več kot eno leto odkar sm SVja zadnjič delal. No potem odšraufaš pokrove glave in lepo zmeriš z lističi. Zdej če je pa potrebno nastavljanje, moraš pa odšraufat še odmične gredi, nadomestit tiste podložke z novimi pravilne debeline, tako da dobiš pravo zračnost, nastavit nazaj v pozo, po označbah in to je to. Največja zajebancija je pomoje s šponarji, ker ni ravno veliko placa tam okoli. Pri svju ne vem točno kako je, ampak pri cometu (ki je pa po obliki motorja skoraj isti) je kar gužva in se mi zdi da je potrebno odšraufat še par stvari, da lahko normalno namestiš šponar. Jaz sem enrkat malo poklical naokoli po servisih, koliko vzamejo za kontrolo oz nastavljanje ventilov za SVja in Cometa, da sem imel malo občutek koliko računat. To so mi povedali okvirno, lahko tudi kaj več, če je potrebno kakšno konkretno nastavljanje. Panigaz 2,5 servisne ure, Vomberger 3 servisne ure, Moto Mario pa tudi tri servisne ure. Vsi imajo ure okoli 35€, eden celo 37, tako da pride okoli 100€ na servisu za ta motor po mojih informacijah. Za naked.. Če se je treba pa z oklepi ubadat je pa verjetno hitro še pol ure več.. Jaz sem za kontrolo ventilov na Svju porabil okoli slabi 2 urci, če se prav spomnim. Brez nastavljanja, ker je vse štimalo. Zna pa vse skupaj vzet tudi precej več časa, čisto odvisno koliko je treba razkopat vsega, da lahko prideš do tja Popravljeno Maj 14, 2009. Popravil Jure
simonsi Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Celoten projekt gre nakako takole. Nekako imam občutek, da ste sami pametni okrog motorja z mehanikom vred. Bodi vesela, če bo motor lepo laufal, glede na to da je sestavljen iz vseh vetrov. Pa vprašaj, če te kaj konkretno še zanima.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Ko smo že v tej debati - a kdo lahko napiše prosim koliko časa ti gre samo za štelanje ventilov? Hvala Navadn motor al Ducati? special749 1
motorist Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Navadn motor al Ducati? Sej majo tut drugi ploščice, ne sam ducati
Guest Brumer Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Vse matice z levim navojem so iz zunanje strani zasekane pravokotno na vogale. Ker slika pove več kot 1000 besed naj tisti, ki me ni razumel pogleda spodnjo sliko. Sicer je slaba ampak recimo, da pove vsaj za 100 besed Če še kdo ne verjame naj gre gledat v kuhinjo matico na plinski bombi... Dejga no nehaj srat z nekim plinskimi maticami to je narisano za babe,ko menjajo plin sicer nebi nobena znala jeklenke zamenjat!!!!! Ps.govorimo o mehaniki ne o pliskih instalacijah. special749 in maco47 1 1
sesir Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 A boš pol še garancijo od tega mehanika hotla, pa original račun, pa račune za dele, pa stare dele posebi v košarci? :lol: Mislim, da je nakak logično da tu zraven ni nič od tega. Ne glede na to a jz komu ali kdo meni kaj dela je to najmanj kar pričakujem.Drugače je vprašanje,če bi sploh plačal!Garancija do nekle mora bit,da glih ne crkne neki kar je on popravljal za prvim vogalom!Original računa seveda,da NE.Če je kupoval nove dele pa jih seveda tudi želim videt pred montažo!
sesir Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Dejga no nehaj srat z nekim plinskimi maticami to je narisano za babe,ko menjajo plin sicer nebi nobena znala jeklenke zamenjat!!!!! Ps.govorimo o mehaniki ne o pliskih instalacijah. Na kolk(največ 10) "kontra" navojev sem v življenju naletel nikoli nisem zasledil kakšne oznake!Mogoče je kje,sam jaz je nisem videl!
Skiny Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Dejga no nehaj srat z nekim plinskimi maticami to je narisano za babe,ko menjajo plin sicer nebi nobena znala jeklenke zamenjat!!!!! Ps.govorimo o mehaniki ne o pliskih instalacijah. Na kolk(največ 10) "kontra" navojev sem v življenju naletel nikoli nisem zasledil kakšne oznake!Mogoče je kje,sam jaz je nisem videl! Točno tako. Pri tehničnih plinih je celo z zakonodajo predpisano, da morajo jeklenke z vnetljivimi plini imeti priključke z levim, jeklenke z ostalimi plini pa priključke z desnim navojem. Namen je seveda, da se celo največjemu telebanu onemogoči priključitev napačnega plina in s tem ogrožanja sebe in drugih. Matice na teh priključkih z levim navojem pa seveda imajo omenjeno zarezo. Po svoje logično, saj zaradi konstrukcije spoja v primeru ko je ta privit, smeri vijačnice ni mogoče videti. Pri maticah v funkciji konstrukcijskega elementa (o čemer je tu govora) pa se nikar zanašat na kakšne oznake... LP, Skiny
KUK679 Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Pri zavorni čeljusti je začelo olje teč,se nisem fural kake 3 tedne,in je bila mlaka olja spodaj,zavorne obloge sem menjaval že na več mopedih tesnil pa ne ,kak nasvet mogoče ,in kolko stanejo tesnila (jih imajo pri lojzu?oz kje jih nabaviti na območju maribora?)hvala za odgovore !!! lp Kuk
MARJA Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Na kolk(največ 10) "kontra" navojev sem v življenju naletel nikoli nisem zasledil kakšne oznake!Mogoče je kje,sam jaz je nisem videl! Bom jaz poiskal matice pa vam bom pokazal. Imam vsaj eno k je iz motorja s sprenjega verižnika.
KUK679 Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Komu v okolici Maribora naj dam delat zavorne cevi?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se