Erik Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 that's it :grim pa če bo yozo ruknu gor 15/46 pole lahko tudi jest brez skrbi :) trenutno ima pa 16/43 ← če bom jaz skočil v vodo boš ti tud al kaj :P žal imam jaz že zdaj 16/46 (ko sem ga kupil je že imela to razmerje). Jaz bom zmanjšal le sprednjega za en zob, tko da bo 15/46 :D
gizmOkak Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 če bom jaz skočil v vodo boš ti tud al kaj :P žal imam jaz že zdaj 16/46 (ko sem ga kupil je že imela to razmerje). Jaz bom zmanjšal le sprednjega za en zob, tko da bo 15/46 :D ← 1. ja :grim pa te bom rešu k kdor ni primorc težko d zna plavat :P 2. Sej ni važno kaj maš zdej, moji prenosi tudi niso original, in zgleda d jih je prejšnji lastnik menju. Motor je pa lih tak moj ku tvoj ane :hmm: torej če boš ti skaku, bom tudi jst :kva2:
JMatic Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 v temi o 125kah smo govoril o ketnah z o-ringi ..... Pa tudi nekaj več moči pobere je to res ?
simonsi Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 To sem jaz izjavil, glede na to da sem imel "običajno" in sedaj O-ring, je slednja trša za zvijat za razliko od navadne, ki je čisto mehka.
JMatic Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 vem da si bil ti, sam prasam za drugo mnenje :> upam da ne zameris :)
Ice Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 menim, da tisti 0,1 KM kolikor je vec potrebno za obracanje verige ne pride ravno do izraza kot odlocujoc faktor. tudi pri 125 ccm ne. take razlike v efektivnosti lahko dobis ze z narobe napumpanimi gumami, slabsim bencinom, drugo jakno, vremenskimi pogoji itd. itn. ze notranje izgube v masini so vecje.
Erik Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 2. Sej ni važno kaj maš zdej, moji prenosi tudi niso original, in zgleda d jih je prejšnji lastnik menju. Motor je pa lih tak moj ku tvoj ane :hmm: torej če boš ti skaku, bom tudi jst :kva2: ← a si že pomislil, da bo ketna mal prekratka, če boš dal zadaj 3 zobe več, spredaj pa enga manj :) Al pa se bo mogoče celo izšlo :hmm:
gizmOkak Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 a si že pomislil, da bo ketna mal prekratka, če boš dal zadaj 3 zobe več, spredaj pa enga manj :) Al pa se bo mogoče celo izšlo :hmm: ← sej itak kadar mam za menjat se menja vse, tudi ketna, tako da če kupim komplet od DID ne falim neč :OK:
fp4492 Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 @gizmokak: Kje kupujes DID komplet? Tud js mam namen zamenjat :)
gizmOkak Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 @gizmokak: Kje kupujes DID komplet? Tud js mam namen zamenjat :) ← zaenkrat še ne kupujem, dobi pa se jih (DID) v IT po nevem še kašni ceni točno, ker sm pozabu, ma se mi zdi da so 190EUR komlet zobniki in ketna, ker nism še gledu prou natančno so te cene le spomini :blush: sicer pa tudi regina niso slabe... majo jih pa v MOTOR JET po dokaj ugodnih cenah :yes:
Erik Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 Sam ne boš mogel izbirat število zob, ker lahko dobiš verjetno le original razmerje. Če je tako, pa še zraven naročaj sprednji zobnik, da boš imel potem 15/45 pa bo vredu :D
kađiva Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 (popravljeno) ...glede cen,..jz sem dal letos pred sezono v Louisu za komplet,ketna+zobnika 164 EUR seveda od DID,...ne vem za Regino sem slišal,da ni tolk kvalitetna :hmm: ...možno da se motim/jo.... lp cagiva B) Popravljeno Julij 28, 2005. Popravil cagiva
Robert Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 (popravljeno) @gizmokak: Kje kupujes DID komplet? Tud js mam namen zamenjat :) ← Pri Simčiču v Novi Gorici (verjetno že spada pod Solkan). Definitivno najcenejši. Mi je pa prijatelj rekel, da je še ceneje pri Fašistu v Lučiniku (Italija), vendar nisem preveril. Je pa pri Simčiču ceneje kot v Louisu z montažo vred .) Tako je vsaj bilo, tako, da tisti, ki to znamko kupite preverite še pri njemu. Npr. D.I.D komplet je za ZZR 600 pri Louisu 169.95 EUR. Pri Simčiču je bil cca 157 EUR z montažo. Pa mi je rekel, da bi se dalo še kakšen mali popust dobit. Sem se takrat pozanimal, ker sem mislim, da bom kupil ZZR-ja. To je bilo kašne štiri mesece nazaj. Pozdrav od Roberta Popravljeno Julij 28, 2005. Popravil Robert
Stric Burek Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 Verjetno je boljše če je spredi večji zobnik kot manjši, ane? Kaj bi se dalo dobit za NSR za zadej 42 zobnik, namesto da dam spredi 12(original 14)? Zdej je 36 original V Louisu nimajo
Stric Burek Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 Krneki, tiste so 45 zobov kar je preveč Bo tud 12ka dobra :closedeyes:
Gallus Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 (popravljeno) ... res ne vem, zakaj bi nekdo spreminjal razmerja zobnikov, razen v dirkalne namene, kjer odločajo desetinke po krogu (lahko tudi manj, samo takih je v naši deželi zelo malo, da bi bila manj kot desetinka pomembno .) ) .... ... marsikaj sem že slišal v raznih "debatah", pa me resno zanima, čemu zamenjava zobikov (veliki, večji, največji) ... ... res je, da z zamenjavo zobnikov lahko pridobiš bodisi nekaj pospeškov ali pa na drugi strani nekaj več končne hitrosti ... ampak za cestno uporabo :? ... Popravljeno Julij 28, 2005. Popravil Gallus
Stric Burek Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 Zato ker je brezveze da ti gre NSRka 160km/h če lohk to dosežeš recimo 1× na mesec, in še to po 2km ravnice ali pa klanca navzdol če pa ti gre 140km/h (več za cestno uporabo res ne rabiš) maš pa boljše pospeške...
misty Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 ... res ne vem, zakaj bi nekdo spreminjal razmerja zobnikov, razen v dirkalne namene, kjer odločajo desetinke po krogu (lahko tudi manj, samo takih je v naši deželi zelo malo, da bi bila manj kot desetinka pomembno .) ) .... ... marsikaj sem že slišal v raznih "debatah", pa me resno zanima, čemu zamenjava zobikov (veliki, večji, največji) ... ... res je, da z zamenjavo zobnikov lahko pridobiš bodisi nekaj pospeškov ali pa na drugi strani nekaj več končne hitrosti ... ampak za cestno uporabo :? ... ← sam sem to naredil zaradi piste. 15/46, s tem da smo pustili daljšo ketno da bi šlo 15/48 -> zaradi mobikroga potem se je žal zgodila nesreča in z mobikrogom ni nič. se mi pa na grobniku zvrti 6. do konca oz tam nek na ciljni ravnini. morda imam še ene 200, 300 obratov do blokade. Na ta račun pridobim nekaj na pospeških. koliko? ne vem, definitivno se pozna. desetinka ali manj? pač, ko se boriš tisti meter po metru napram močnejšim r6, zx6rr (bognedaj 636) itd se VSE pozna sem pa na ta račun hendikepiran na navadni cesti pri končni hitrosti. kolikor sem pri izračunani končni 250 km/h (takrat na števcu 267) sploh lahko :P :D
Stric Burek Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 Hehe, a 250 ti ni dost na navadni cesti?
maXXXimum Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 Hehe, a 250 ti ni dost na navadni cesti? ← Čez glavo zadosti.. sam vseeno včasih paše malo več :whistle:
Stric Burek Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 Čez glavo zadosti.. sam vseeno včasih paše malo več :whistle: ← :grrr
Gallus Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 ... misty... ... če si to naredil zaradi piste, se strinjam, še posebaj ko vidim sliko v tvojem profilu :OK: ... s predpostavko, da si na njej ti ... ... mobikrog poznam dokaj dobro, čeprav nisem tiste vrste voznik motorja, ki bi šel na pisto in ga ožemal do konca, pa tudi moja "mašina" ni najbolj primerna za kaj takega ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se