Skoči na vsebino

Uvoz motorja


Priporočene objave

Objavljeno

hej petrc, ful ti hvala za vse informacije, super si tole napravu...

mam pa eno vprasanje. a je ze v prometnem, ki ga ima lastnik (pravis mu povzetek) kje vidna 97/24, ali je to samo v fahrzeugbriefu, originalu ki ga dobis v upravni enoti pri odjavi motorja? fino bi bilo namrec ze pred nakupom/odjavo vedeti ali se motor sploh da uvozit.

pa srecno voznjo...

Objavljeno

Dobro vprašanje... Na to niti nisem bil pozoren, tako da ne morem rečt. V bistvu tut mene zanima, ker so cene za l. 99 še bolj ugodne - tam pa že moraš bit previden s temi direktivami.

Objavljeno

A kdo ve kako je z nakupom motorja direkt od lastnika (ne preko trgovine)? Kje je pol tisti davek tuki?

Zanima me, ker je na ebayu kar nekaj motorjev po smešno nizkih cenah. Pa če ma kdo kakršnekoli izkušnje z ebayem, ker v oglas se da napisati marsikaj, dejansko stanje pa je kakršno je...

Objavljeno

Zanima me če ima kdo ogledan motor v nemčiji, se mogoče odpravlja po njega ???

Vse imam zrihtano kombi...motor je ogledan cca 50Km od munchna...

Mogoče je kdo za stvar da greva skupi in si razdeliva stroške???

Objavljeno

mene pa zdaj zanima, kako je z homologacijo če motor uvoziš iz Avstrije. Vem da moraš motor peljati v Koper, zanima me pa če ve kdo koliko to stane, in koliko časa oni to homogacijo delajo, da vem če jim morem motor pustiti tam ali kako??

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

prebral sem temo, a me je le še bolj zmedla! :unsure:

zgleda da vsi uvažate iz A in D, a iz IT še noben ni nič pripeljal?

zanima me pa če je drugačna procedura za motorje do 50ccm, ki morejo imeti hitrost do 50km/h?? :hmm:

Objavljeno
Gobec' date='14 Jun 2004 @ 09:48'] mene pa zdaj zanima, kako je z homologacijo če motor uvoziš iz Avstrije. Vem da moraš motor peljati v Koper, zanima me pa če ve kdo koliko to stane, in koliko časa oni to homogacijo delajo, da vem če jim morem motor pustiti tam ali kako??

AFAIK je postopek isti kot če pripelješ iz Nemčije. Še nekaj: to ni več uvoz, ne rabiš delat homologacije.

U Kopru dobiš "Potrdilo o skladnosti", stane 26.400 SIT, trajalo naj bi uro, največ dve. Tko mi je zatrdila njihova uslužbenka.

Objavljeno
AFAIK je postopek isti kot če pripelješ iz Nemčije. Še nekaj: to ni več uvoz, ne rabiš delat homologacije.

U Kopru dobiš "Potrdilo o skladnosti", stane 26.400 SIT, trajalo naj bi uro, največ dve. Tko mi je zatrdila njihova uslužbenka.

Točno tako. Sem že opravil ta pregled ter dobil potrdilo o skladnosti, je pa nastal sledeča težava,ker ni motor uvožen preko pooblašćenega zastopnika (ne ustreza neki čudni direktivi, ker je posamezni uvoz), moram vsako leto na tehnični pregled, čeprav je motor nov <_< Pač dodaten zasužek državi....

LP

Objavljeno

Cez dva dni grem po motor v Nemcijo in sicer s kombijem.

A ma kdo kake izkusnje, kako motor najbolj elegantno nalozit v kombi, da se ne premetava. Ce obstaja kak trik, bi bil zelo hvalezen, ce se napise na forum...

Pa se to vprasanje. Kolk casa rabijo na davkariji da ti dajo potrebna potrdila, a se je treba kej prej narocit?

Hvala...

Objavljeno
Cez dva dni grem po motor v Nemcijo in sicer s kombijem.

A ma kdo kake izkusnje, kako motor najbolj elegantno nalozit v kombi, da se ne premetava. Ce obstaja kak trik, bi bil zelo hvalezen, ce se napise na forum...

Pa se to vprasanje. Kolk casa rabijo na davkariji da ti dajo potrebna potrdila, a se je treba kej prej narocit?

Hvala...

Gurtne in zašponaš

Objavljeno
Pa se to vprasanje. Kolk casa rabijo na davkariji da ti dajo potrebna potrdila, a se je treba kej prej narocit?

na davčnem uradu si gotov v 2 urah ali pa še prej če ni gneče, pa če dela sposobna delavka za okenecem pa ne kaka z dvema levima rokama. če je motor nov plačaš 3 davke: davek na motorno vozila, ekološka taksa, ter davek na dodano vrednost. za rabljen motor pa nisem prepričan da vse plašač..

LP

Objavljeno
Cez dva dni grem po motor v Nemcijo in sicer s kombijem.

A ma kdo kake izkusnje, kako motor najbolj elegantno nalozit v kombi, da se ne premetava. Ce obstaja kak trik, bi bil zelo hvalezen, ce se napise na forum...

Hvala...

da. nalozi ga naravnost na gume in ne na stojalo/a, se vsedi nanj in naj potem nekdo kolikor je mogoce zategne pasove, da vzmetenje maksimalno posede. prej po moznosti se sprednjo gumo fiksiraj, da se ne more stransko ali naprej odmakniti.

Objavljeno

kot je napisal ledeni, samo jaz ga vedno postavim na stransko stojalo, vsaj eno oporo ima tako :yea2: :notworthy:

Objavljeno

Tudi sam sem mojega Capota (240 kg težak, tko da ni "lahka kategorija") pripeljal naslonjenega na stojalo in na 4 gurnte zategnjenega, pa ni bilo krize.

Če je že prevažal, a lahko zdej natančno pove, koliko pa, kaj so na meji kake štale delal. Sej res, a je treba račun prevesti ali je dost original?

lp

Rudi

Objavljeno
Cez dva dni grem po motor v Nemcijo in sicer s kombijem.

A ma kdo kake izkusnje, kako motor najbolj elegantno nalozit v kombi, da se ne premetava. Ce obstaja kak trik, bi bil zelo hvalezen, ce se napise na forum...

Pa se to vprasanje. Kolk casa rabijo na davkariji da ti dajo potrebna potrdila, a se je treba kej prej narocit?

Hvala...

Glede na to, da se sedaj že verjetno voziš z motorjem, ki si ga 'uvozil', bi lahko tudi kaj več napisal o tem, kakšen je sedaj postopek...

Npr. ali si kupil motor pri posredniku (firma) ali direktno od fizične osebe?

Katere papirje potrebuješ?

Kaj te je čakalo na meji, ko si se vračal?

Kaj vse si moral urediti v Sloveniji, ko si motor že pripeljal?

lp, D.

Objavljeno

Mal spremljam to temo, mal ne, ampak odkrit povem;

nič mi ni jasn.

A mi lohk pove en, ki je to že delu:

Motor pri posredniku v D stane 13.000 € Pika

Kolk me bo stal, ko ga pripeljem dol in kaj rabim

(poleg 13.000 €, seveda) Vprašaj

Na kratko in kar se da hitro, prosim.

Objavljeno (popravljeno)
Mal spremljam to temo, mal ne, ampak odkrit povem;

nič mi ni jasn.

A mi lohk pove en, ki je to že delu:

Motor pri posredniku v D stane 13.000 € Pika

Kolk me bo stal, ko ga pripeljem dol in kaj rabim

(poleg 13.000 €, seveda) Vprašaj

Na kratko in kar se da hitro, prosim.

Tam od 50-70kSIT stroškov s papirologijo (davki,odjava.........)+ potni stroški

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

ne dragi danci1973, ne vozim se se z "novim" motorjem. Tale vpis sem hranil za po prvi voznji, ampak ce ze sprasujes...

V tej temi je bilo ze mnogo napisanega in se bom posvetil tistim stvarem, ki so mene malo begale pred in med nakupom. Torej:

1. imel sem problem, ker je bil motor, ki me je zanimal ravno na meji dovoljenega za uvoz in do zadnjega nisem vedel ali ga bom lahko sploh uvozil ali ne. Na Avtoplus v Kopru so blazno zasedeni in vcasih niti sami ne vedo, kaj potrebujejo, ampak ok. Klical sem v glavnem privatne prodajalce v Nemciji in nikjer ni bilo v fahrzeugbriefu napisano 97/24 kot bi moralo biti. Tako mi je preostala edinole opcija, da dobim slovensko homologacijo s to oznako pri generalnem zastopniku pri nas. V mojem primeru je to AS Domzale in sprintana tabela iz excela stane 30000 sit. Je pa zalegla in danes sem koncno dobil homologacijo in potrdilo o skladnosti.

2. Na meji ni nobenih problemov (ni carine) in policaj na meji je bil na vprasanje, kaj vozim v kombiju povsem zadovoljen z iskrenim odgovorom in je le pokimal.

3. V Nemciji (ali kjerkoli ze) je predvsem potrebno prepricati prodajalca, da se odpravita k notarju in overita pogodbo. Le to sem dobil na web strani ADAC, ko je bila se zastonj. Imam .pdf in ce jo kdo rabi, jo lahko posljem, je pa enaka, kot je skenirana ze objavljena nekaj strani nazaj. Pazite na to, da kupujete takrat, ko imajo notarji uradne ure. Nekateri morda zahtevajo celo predhodno najavo.

4. Ko imas enkrat podpisano pogodbo in fahrzeugbrief (prometna) spokas in gres.

5. Moja dodatna tezava je bila pri placilu davkov in ravno to je razlog, da se zdaj ne vozim. Klical sem na svojo davcno upravo (lj-siska), kjer so mi na vec nivojih njihove prehranjevalne verige glasno zatrdili, da placilo davka (kakrsnegakoli) za motorna kolesa NI potrebno. No danes na registraciji sem zvedel, da rabim se stampelj od davcne na pogodbi, ki pomeni, da so moje obveznosti poravnane (pa tudi ce so 0 sit). Me pa res bega glede placila DMV, ker v zakonu pise, da za motorje, se posebno za nove placila ni. No, o tem vec v ponedeljek...

6. Pa da ne pozabim se najbolj zamudnega dela. V Avtoplusu si zelijo predhodne najave za homologacijo. V mojem primeru je bila cakalna doba cca. 1 teden (motor pa v garazi :cry: ). Postopek sicer traja 10 min. Gospod preveri serijske stevilke in sprinta papir. To se da se dodatno pospesiti, ce imas s sabo poleg originalov se kopije pogodbe in prometne, ki jih oni obdrzijo. Moj nasvet bi tu bil se ta, da se najavis se preden gres v nakupe in se izognes cakanju...

Pa se ocena stroskov za konec:

- prevoz z najemom kombija, dizlom in cestninami: cca. 45000 sit

- homologacija pri slovenskem zastopniku: 30000 sit (ce je motor novejsi to odpade)

- potrdilo o skladnosti (Avtoplus Koper): 26400 sit + tehnicni pregled: 3800 sit

- se voznja v Koper in nazaj: cca. 14000 sit

in verjetno se davek DMV 1%

in registracija...

kar glava zaboli od vseh teh stevilk. :wacko:

Objavljeno

uvoz motorja (proimer za BMW)

uvoz iz nemčije.

-se odpelješ gor

-ga plačaš

-ga pripelješ domov

-se odpelješ v koper (da narediš homologacijo-25.000 sit) - spet ena neumnost (ker nemška hom. ni dobra mora biti seveda SLO. , ker mi smo cari pri tem-tisti gor zgleda da ne znajo naredit homologacije)

-greš na najbljižjo upravno enoto , da plačaš 1.5% davek na kupljeno ceno

-potem greš z vsemi papirji na tehničnega in ga registriraš.

cca - za 1.000.000 sit boš dal še 40.000 sit zraven.

LP

Objavljeno

pa še nekaj dodatek zgornjem odgovoru

BMW R1150R - letnik 2002 (kar pomeni , da moraš homologacijo tudi narediti)

- ampak fora je v tem. Če ima motor manj kot 5000 km (saj zdi se mi da je to prava številka ) potem se vzame , da je motor novi in ne rabljen. (in je spet druga muzika)

- slišal sem pa tudi da motor , ki je star čez 12 let sploh ne moreš uvozit oz. registrirat (samo nisem 100%)

Objavljeno

Kaj vse pa potrebujem ce je motor cisto nov z nic prevozeni km iz trgovine in koliko me vse skupaj stane.

lp.

Objavljeno

Morda bi lahko odprli novo podpoglavje pri uvozu motorja... davke!

Danes sem registriral motor, brez kakrsnegakoli placevanja davkov. Na mojem lokalnem davcnem uradu so mi se enkrat zatrdili, da placilo za motorna kolesa ni potrebno. Baje so preverili pri davcni upravi, bla bla bla. Na LPP, kjer sem opravljal registracijo, so bili se vedno prepricani, da potrebujem potrdilo o placanem davku. Sledil je kratek klic na davcni urad in urejeno. Se mi zdi da sem prisparal okoli 10 jurjev.

Kaksne imate ostali izkusnje s tem. Bi se veljalo pozanimati in lahko bi kdo dobil nazaj placani davek. :D

Sicer pa za v bodoce, za tiste it lj, na LPP (in verjetno se kje drugje) imajo zdaj navodila, da pri uvozenih motorjih ne rabijo placanega davka.

Je pa ta tema polna koristnih informacij in moja zahvala gre vsem, ki v njej sodelujejo z vprasanji in odgovori :notworthy: . Samo na kake dezinformacije je potrebno malo paziti...

Pozdrav in srecno voznjo :OK:

Lorenzo

Objavljeno

Sedaj bi pa se jaz nekaj vprasal, ali ima kdo mogoce kaksno pametno stra z rabljenimi motorji npr. v A, D, I, ali ste se kar na pamet odpravili v tujino po motor.

Hvala za odgovor.

Lp, simi!

Objavljeno
Sedaj bi pa se jaz nekaj vprasal, ali ima kdo mogoce kaksno pametno stra z rabljenimi motorji npr. v A, D, I, ali ste se kar na pamet odpravili v tujino po motor.

Hvala za odgovor.

Lp, simi!

Pobrskaj malo po temi nazaj, je bilo to že ene parkrat napisano

Objavljeno

www.mobile.de

www.autoscaut24.de

www.alles.de

...prijetno iskanje :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!