Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

Kje se pa da to videt, a je kje na forumu???

lp A

Na mojemu CBF 1000 (da mu malo reklame naredim) (od Letečmana!) & rezervarček za celih 11.000 kilometrov

Je pa fajn!

Za lenuhe, kot sem sam... :O :yes:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Na mojemu CBF 1000 (da mu malo reklame naredim) (od Letečmana!) & rezervarček za celih 11.000 kilometrov

Je pa fajn!

Za lenuhe, kot sem sam... :O :yes:

Se strinjam. Če bi lahko na Vari rezervarček postavil bol pokončno (pod sedežem je skoraj v leže), bi eno polnjenje zadostovalo za celo sezono!

Tako pa moram paziti, da ne nalijem preveč, kajti v vožnji v klanec se zgodi, da prične istekati na oddušek.

Objavljeno

Na mojemu CBF 1000 (da mu malo reklame naredim) (od Letečmana!) & rezervarček za celih 11.000 kilometrov

Je pa fajn!

Za lenuhe, kot sem sam... :O :yes:

Nisi edini " lenuh ". Jaz mam gor Scottoiler in to že zelo dolgo. Leteči jih takrat še ni delal.

Objavljeno

Jst mam scotta kupljenega za 60 eur v akciji v lojzu. Ena vakumska cevka, zadost solidni narjena stvar za svoj denar. Kolk tocno drzi rezervarcek nimam pojma, vem pa da preceeeeej dolgo. Ketna mi je hvalezna :yes: :lol:

Objavljeno

Se strinjam. Če bi lahko na Vari rezervarček postavil bol pokončno (pod sedežem je skoraj v leže), bi eno polnjenje zadostovalo za celo sezono!

Tako pa moram paziti, da ne nalijem preveč, kajti v vožnji v klanec se zgodi, da prične istekati na oddušek.

Ni nujno!

Na koncu imaš cevko za oddušek (iberlauf). Postavi jo pokonci (na višjo točko - lahko nekam pod Top-Case) in ti ne bo iztekal.

Ajnfoh, ne!

Objavljeno (popravljeno)

Ni nujno!

Na koncu imaš cevko za oddušek (iberlauf). Postavi jo pokonci (na višjo točko - lahko nekam pod Top-Case) in ti ne bo iztekal.

Ajnfoh, ne!

Višje kot jo imam( ja,pod ploščo za kufer med satovje sem jo zmontiral!) ne gre, pa je v klanec konkretno iztekalo. Zdaj sem si zmontiral dodatno lovilno posodo kamor se nateče "rezerva" za v primeru, da bi na poti slučajno zmanjkalo.

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Jest sem to zadevo rešil tako da sem dal rezervar od zavorne tekočine R- cliota.

Objavljeno

Jest sem to zadevo rešil tako da sem dal rezervar od zavorne tekočine R- cliota.

img1048.jpg

img1049.jpg

img1050.jpg

img1051.jpg

Objavljeno

Tule imaš še eno bistveno enostavnejšo in predvsem cenejšo varianto (glede na to da je govora o stari XTjk)... pa še zmagovalec testa je:

http://www.tutorochainoiler.com/

Lani smo jih na mojem dvorišču zmontiral ene 7...

Meni deluje odlično, več imaš pa opisano tule:

http://www.motosvet.com/tabla/topic/234-verige-prenosi-spreji-za-verige/page__st__2160

Objavljeno

Tule imaš še eno bistveno enostavnejšo in predvsem cenejšo varianto (glede na to da je govora o stari XTjk)... pa še zmagovalec testa je:

http://www.tutorochainoiler.com/

Lani smo jih na mojem dvorišču zmontiral ene 7...

Meni deluje odlično, več imaš pa opisano tule:

http://www.motosvet..../page__st__2160

Tale tvoja zadeva je res poceni, vendar ko sem bral tvoj prispevek, je bilo potrebno še precej dodatnega dela in materiala! Sam sem bolj ziheraš in želim imeti zadevo preprosto in kvalitetno! Pa še enega majstra, da mi bo to zmontiral! :rolleyes:

Objavljeno

Tale tvoja zadeva je res poceni, vendar ko sem bral tvoj prispevek, je bilo potrebno še precej dodatnega dela in materiala! Sam sem bolj ziheraš in želim imeti zadevo preprosto in kvalitetno! Pa še enega majstra, da mi bo to zmontiral! :rolleyes:

Samo glede na to, kakšne stare sklepe voziš :), se boš počasi moral kaj tudi sam naučit in to je idealno priložnost. Nimaš kaj zajebat. Boš pač tako dolgo popravljal, da bo OK. Marsikdo se uči na ta način,seveda pa pred delom kaj prebere. Mislim, da lahko na prste prešteješ, koliko motomarsovcev je po stroki mehanikov.

lp A

Objavljeno

Imaš prav! Knjigo sem že kupil, gledal mehanika ( forumski kolega ) kaj in kako dela! Dejansko ne vidim nobenega velikega problema! Samo še orodje kupim, pa malo poguma, pa bo! Drugače pa tile moji stari sklepi, odkar so v moji lasti, so vrhunsko vzdrževani in negovani! Vseeno, je pa res da je star... :D

Objavljeno

Imaš prav! Knjigo sem že kupil, gledal mehanika ( forumski kolega ) kaj in kako dela! Dejansko ne vidim nobenega velikega problema! Samo še orodje kupim, pa malo poguma, pa bo! Drugače pa tile moji stari sklepi, odkar so v moji lasti, so vrhunsko vzdrževani in negovani! Vseeno, je pa res da je star... :D

Sej s temi starimi sklepi nisemmislil nič slabega,moj je še starejši. :)

lp A

Objavljeno

Ja, stari mački pravijo, da so ti motorji bolj ziher kot marsikateri novejši! Pa še velika večina mehanikov ga zna popraviti... Novejše modele zaradi tehnike malo težje!

Objavljeno

Kar se pa "MOJEGA OJLERJA" tiče, ne rabiš sicer nič modificirat... Sam sem pač dolgoprogaš, in "praktik" ki se rad malo "poigra" - kar se že iz motorja vidi... pri ostalih ki smo jih zmontiral nismo nič kompliciral... pač si mora vsak zapomnit za koliko odpre ventil, da se maže optimalno... in tist deci je za 1000 km čisto dovolj...

Je pa učinek (če si prebral test) ravno tako dober kot veliko dražja konkurenca... Pač moraš vzet v zakup, da boš ene parkrat pozabil zapret in naredil lužico... pol se pa navadiš... tako kot si na svoji Yamahi verjetno navajen luči prižgat ali ugasnit (verjetno še nima avtomatike)... jaz se pri tem ojlerju spomnem bolj na odpiranje in zapiranje bencina pri štirki...

Objavljeno

lahko bi pa vezal 2/2 elektro ventil vmes in ga vezal na kontakt...? :)

Objavljeno
My 36k mile TBS blows a fair bit of oil mist into the air filter box so I've trimmed the air filter drain down and routed the end over the chain. The occasional drip out of the end seems to do the trick.

Sadly, if your T3 hasn't been abused as much as mine you'd be better off buying an oiler. :razz:

vir: http://www.triumphrat.net/t3-sport-touring-forum/14200-home-made-chain-oiler-brilliant.html

:slap:

Objavljeno (popravljeno)

Ampak najboljši način mazanja ketne imam pa jaz na TOMOS.u A3M!

Kako? Severing na gredu je zanič in lepo podmazuje menjalnik in ketno v enem :D

p.s.

filipe.e odlična ideja!

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Mimogrede, Tutoro bo kmalu začel ponujati še avtomatski oiler, ki bo kapljal olje samo med vožnjo. Deluje na principu premikanja, priklop na elektriko ali motor (vakum - Scottoiler) ni potreben, stal bo pa cca. 50 EUR. V ponudbo naj bi prišel konec januarja.

Objavljeno

Mimogrede, Tutoro bo kmalu začel ponujati še avtomatski oiler, ki bo kapljal olje samo med vožnjo. Deluje na principu premikanja, priklop na elektriko ali motor (vakum - Scottoiler) ni potreben, stal bo pa cca. 50 EUR. V ponudbo naj bi prišel konec januarja.

Torej v ponudbo pride že naslednji teden! Bom spremljal njihovo spletno stran, pa da vidimo kaj bodo ponudili!

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Tule imaš še eno bistveno enostavnejšo in predvsem cenejšo varianto (glede na to da je govora o stari XTjk)... pa še zmagovalec testa je:

http://www.tutorochainoiler.com/

Lani smo jih na mojem dvorišču zmontiral ene 7...

Meni deluje odlično, več imaš pa opisano tule:

http://www.motosvet..../page__st__2160

Samo eno vprašanje glede tega Tutoro ojlerja, kolko km zdrži tisti mali 8ml rezervoar?

Objavljeno

Samo eno vprašanje glede tega Tutoro ojlerja, kolko km zdrži tisti mali 8ml rezervoar?

Ne vem. jaz - ker sem "dolgoprogaš" sem si pod sedež zmnontiral dodatni 3 deci (kantico od nakega olja), in ga povezal z obstoječim toturovim... zdaj zdrži ene 6000.

Objavljeno

Meni je mazalec proizvedel "Leteči". Rezervarček pa drži 11.000 kilometorv.

Objavljeno

Samo eno vprašanje glede tega Tutoro ojlerja, kolko km zdrži tisti mali 8ml rezervoar?

Bistvo avtomatskega mazanja verige ni ali rezervoarček drži 2000km ali 12000km, bolj pomembno je, da so veriga in oba verižnika ves čas enakomerno naoljeni. S sprejem to težko (nemogoče) dosežeš.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!