Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ne vem koliko to drži, ampak glede na debato s par serviserji so varovalke primerne bolj za počasnejše motorje ter cross in enduro, ipd, medtem ko naj bi se pri motociklih, ki dosegajo večje hitrosti (predvsem cestni in naked), za spenjanje verige obvezno uporabilo člene, ki se jih koviči. Člen z varovalko naj bi bil pa bolj za prekrenit situacijo, če je potrebno. Obstajala naj bi namreč nevarnost, da se varovalka pri visokih hitrostih sname.

Koliko je to res ne vem, povem samo kar sem slišal od ljudi iz foha.

Objavljeno

Ne vem koliko to drži, ampak glede na debato s par serviserji so varovalke primerne bolj za počasnejše motorje ter cross in enduro, ipd, medtem ko naj bi se pri motociklih, ki dosegajo večje hitrosti (predvsem cestni in naked), za spenjanje verige obvezno uporabilo člene, ki se jih koviči. Člen z varovalko naj bi bil pa bolj za prekrenit situacijo, če je potrebno. Obstajala naj bi namreč nevarnost, da se varovalka pri visokih hitrostih sname.

Koliko je to res ne vem, povem samo kar sem slišal od ljudi iz foha.

.....tudi jst mislim tako......

Objavljeno

Varovalka se sname ker jo ljudje narobe nataknejo. Drugače je ta sistem glede zanesljivosti povsem OK.

Objavljeno

Varovalka se sname ker jo ljudje narobe nataknejo. Drugače je ta sistem glede zanesljivosti povsem OK.

Ja, natakne se jo vedno nasprotno od gibanja verige

Objavljeno

Ok, pol ni noben problem.

Preko Ebaya sm kupil HD gold-plated X-ring 525 verigo (tudi iz firbca, kolko bo zdržala :) ), ki ima razstavljiv vezni člen. Ampak jo bom raje sestavil z did ali regina veznim členom za zakovičiti.

Hvala.

L.P.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanimiv test...

...ena cenena zadeva je prav zelo učinkovita...TEST OJLERJEV... Ker ravno menjam verigo in so mi razni "scotojlerji itd" predragi... sem naročil tegale zmagovalca testa... 28 € s poštnino vred :blink:... pa da vidimo če drži tisto "za malo gnarjev, malo muzike..."... bom pa že zaradi smešno nizke cene nekaj časa še fural s sabo sprej... poročem kako se bo obnesel...:rolleyes:

Objavljeno

kje si ga pa naročil?

Kar na njihovi spletni strani... plačilo preko pay pala... Naročil v petek in naj bi bilo že odposlano...:rolleyes:

Objavljeno

Zanimiv test...

...ena cenena zadeva je prav zelo učinkovita...TEST OJLERJEV... Ker ravno menjam verigo in so mi razni "scotojlerji itd" predragi... sem naročil tegale zmagovalca testa... 28 € s poštnino vred :blink:... pa da vidimo če drži tisto "za malo gnarjev, malo muzike..."... bom pa že zaradi smešno nizke cene nekaj časa še fural s sabo sprej... poročem kako se bo obnesel...:rolleyes:

In zakaj takšen enostaven sistem nebi deloval? Genijalne rešitve so vedno preproste. Rezervoar, pipica in injektor ter kakšen meter plastične cevke ter prosti pad. To mora delovati, problem je le če pri daljšem parkiranju čez noč ali pa v garaži pozabiš zapret pipico. Boš videl obneslo se bo BP.

Objavljeno

Kar na njihovi spletni strani... plačilo preko pay pala... Naročil v petek in naj bi bilo že odposlano...:rolleyes:

hvala, jaz sem si tudi naročil en kompletek, bomo videli kako pa kaj :)

Objavljeno

Pol pa morata obvezno poročat. Mene tudi mika, da bi si ga nabavo :D

Objavljeno

Jaz sem ga kar naročil, ker zadnjih 15000km mažem verigo z drylubom in nisem najbolj zadovoljen. Res je da ni nič umazano, je pa veriga glasnejša pa še proti koroziji ni najbolj zaščitena.

Kakšno olje se pa naliva v takle mazalec?

Objavljeno

jaz bom dal uno olje, ki je za verige motornih žag

Objavljeno (popravljeno)

jaz bom dal uno olje, ki je za verige motornih žag

Samo ne olja, ki ga trži OMV! Petrolov Verigol je veliko boljši, ker se bolj oprime in je lažje nastavit pretok. OMVjev teče ko voda! V par dest kilometrih je bil rezervoar prazen, pri istih nastavitvah igle kot za Verigol! Še boljši je original Husqarna olje za žage, vendar tudi nekoliko dražji.

Uporabljam RS oiler.

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

@Raza kolko pa kaj olje potem "šprica" dol s ketne? Da nebi imel potem motorja celega mastnega :D

Objavljeno

Neki Fam testerol 5 litrov sem zadnjič nabavil v SAMu za žago... pa bo menda za motoketno tudi dobro...

...glede tega oilerja pa... sem malo prečekiral kako zadeva izgleda in se že DOMISLIL nekaterih homemade izboljšav: Še en večji (0,25 l) rezervar (našel doma u nulo fajn plastenko od neke tekočine za gumice mazat), bom namontiral pod zic - oziroma pod plastiko med zicom in zadnjo lučjo, pa spelal cevko v manjši rezervar od ojlerja (jaz rabim mal večjo zalogo, da na dolgih turah ne dolivam na vsakem drugem postanku)... Najbrž bom pod original pipico namontiral še eno - zgolj zato, da si na originalni nastaviš optimalni pretok, z drugo pa zgolj odpiraš zapiraš... in glede "luže" če pozabiš... razmišljam o preprostem homemade kontaktu na pipici - ko jo odpreš sklene + direktno iz aku. in sveti dioda na armaturki...:evilgrin:

Objavljeno (popravljeno)

Se strinjam z razo.Če vam ni bilo težko metat keš za razne spreje, tudi par eu za liter olja nebo tak hudič, še zmeraj je ceneje kot sprej.Kupite najboljšega in po možnosti ne na pumpi, raje v kaki kmetijski trgovini ali tam kjer se spoznajo na motorke.

Sam imam esystem od scota in je super zadeva...

lp

Popravljeno . Popravil rookie007
Objavljeno

Če nastaviš optimalno potem poraba ni strašansko velika! V sezoni dolgi dobrih 12kkm sem porabil 3dl olja! kar je en rezervoar in pol! Ob taki nastavitvi ni razmetavanja po feltni, tisto malo pa enostavno obrišeš s krpo ali papirno brisačo. Veliko bolj enostavno, kot čiščenje spreja. Edino kar se včash zgodi je kakšna kaplja na tleh, če je zadeva pod kontaktom in stoji na mestu. RS ojler ima namreč el. magnetni ventil, ki zapre pretok, ko motor ugasneš.

Objavljeno

Samo nega srat z nekim oljem za žage :headbang: uporablja se posebno olje, ki ni agresivno na gumi obročke v zglobih verige !!! :hmm:

Objavljeno

Samo nega srat z nekim oljem za žage :headbang: uporablja se posebno olje, ki ni agresivno na gumi obročke v zglobih verige !!! :hmm:

in to je ekstra deviško olje.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Samo nega srat z nekim oljem za žage :headbang: uporablja se posebno olje, ki ni agresivno na gumi obročke v zglobih verige !!! :hmm:

A lahko potem dobimo nasvet, katero olje naj nalivamo v mazalce?

Namreč, specialno olje, vsaj za scotoilerje je dostopno najbližje v Luisu.

Ali tudi kje bližje?

Je katero drugo, pri nas dobavljivo, kompatibilno s temi olji?

lp

Objavljeno

A lahko potem dobimo nasvet, katero olje naj nalivamo v mazalce?

Namreč, specialno olje, vsaj za scotoilerje je dostopno najbližje v Luisu.

Ali tudi kje bližje?

Je katero drugo, pri nas dobavljivo, kompatibilno s temi olji?

lp

Na to ti nebi znal odgovorit sam uporabljam za Kawasakija sprey za svojega pa Dif.olje.Edino olje ki ni agresivno na gumo je ATF olje za avtomatske menjalnike nevem pa kako bi se obneslo pri verigi, vsekakor pa bolje kot olje za žage, saj to je prečiščeno staro olje najslabše kvalitete!

Ps; najbolje bo kot sam razmišljaš "Luis" :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

in to je ekstra deviško olje.

Tega boš sam potreboval,ko te bo prvi :pos: v rit!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

če bo še kdo naročeval, ki ima paypal, bi se priporočala.

Objavljeno

Jaz bom pa malo počakal, da bota dečka povedala malo kaj iz izkušenj :D Me pa tudi konkretno mika ta zadevca. Scottoilerji in podobne zadeve so čisto predrage zame.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!