Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

YO! Veriga je veriga

:grrr wanna bet ?! :naughty:

a si že videl kako se maže pri motorni žagi :slap: .

:grim

Drugače pa mazanje verige, ki sem ga omenil ni namenjeno mazanju za vožnje do prve picerije in nazaj :) .

ma ne ! :blink: a res ?!

kaj ne poves. a veriga se maze za daljse voznje in ne samo do pizzerije in nazaj ?!

vis vis, sem se spet nekaj novega naucil.

:lol1: :grrr

Objavljeno

UPS! se nisva razumela? pri dolgih potovanjih je veriga faktor, ker se razen gume, sploh pri težkih pogojih hitro izrabi. Zato je potrebna posebna nega, sploh pri močnih mrcinah.

Stara dobra XT 500 "še pomnite tovariši" 2x Dakar :yea1: ni bilo takega problena. Kolega napravu 48000km inšele razmišljal o zamenjavi.

XTZ 660 pa menjava na vsakih 25000 km, čeprav sem pazil na redno vzdrževanje. Kar so v MOTORRADU pri testu posebej šinfal (Šparovci).

:hmm: kardan ni slaba stvar.

Objavljeno

Kdor MAŽE ta vozi,

kdor govori ta ni mutast,

kdor piše ta je pismen. :D

samo, da nam placa ne zmanka!

Objavljeno

Letno prevozim ca 15 000 Km .Nikoli mazal ali čistil verige!!!!!!!! 1x letno menjam olje ca 2 dl. :OK:

Objavljeno

Ja, če imaš [attachmentid=68161] ali [attachmentid=68162] pa še kakšna [attachmentid=68163]

bi se našla, potem šmirajnje ni problem.

Objavljeno

Haloooooo! Kam ste se poskrili nič komentarjev :?

Ne boste vsevedi če ne boste komentiral.

Evo še slika, da podkrepim noje trditve. Preveč :beer2: je včasih problem, da sive celice ne delujejo ravno hitro.

post-7865-1145604668_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam probleme z ScootOilerjem. Lani sem imel probleme, ker mi je kapljalo olje tudi ko je motor miroval. Letos pa mi kljub popolnoma odprtemu dozatorju noče priteči niti kapljica olja. Uporabljam rdeče olje za toplejše vreme. Olja v posodi je dovolj, očistil sem cevko pa nič. Je imel kdo podobne težave, kakšen nasvet bi mi prišel prav.

Objavljeno

Imam probleme z ScootOilerjem. Lani sem imel probleme, ker mi je kapljalo olje tudi ko je motor miroval. Letos pa mi kljub popolnoma odprtemu dozatorju noče priteči niti kapljica olja. Uporabljam rdeče olje za toplejše vreme. Olja v posodi je dovolj, očistil sem cevko pa nič. Je imel kdo podobne težave, kakšen nasvet bi mi prišel prav.

Hja jaz uporabljam kar navadno olje pa imam pri tehle temperaturah odprtega na 7-8 stopnji od devetih. Verjetno je fora v olju, daj notri navadnega in mora delat BP.

Če pa imaš zadevo že dolgo v uporabi morda ne bi bilo napačno jo malce prečistit, tudi dozator.

ČE ne boš našel rešitve sam ti še vedno preostane pomoč s strani proizvajalca.

Meni zaenkrat dela OK (6000km) in mislim da je bila dobra naložba.

Drugače obstaja prav tema za Škota tako da ne bi bilo napak če bi kdo od moderatorjev tole prestavil tja.

Objavljeno

Tudi jaz moram imeti scotta precej odprtega, da dobim kapljico do dve na minuto. Ne vidim sicer na kateri številki je, ker je zadeva zelo na tesno montirana ob bok geštela. Imam občutek, da je količina kapljic odvisna tudi od pritiska, ki ga samo olje ustvarja v rezervoarju pri padanju. Moj rezervoar je zelo malo nagnjen iz horizontalnega položaja in najbž je zato tudi pritisk manjši.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

spet sem tu... imam problem.

motor ima malo manj kot 1000 kilometrov. in že od vsega začetka mi moja veriga deluje preveč namazana. sej vem... nikoli ni preveč... samo to v tem primeru verjetno ne drži. zdaj ko se peljem, mi to mast, že prav "meče" po plastiki vse do kesla. :angry:

zdaj pa me zanima, s čim vi to razmastite - da gre vse ali pa vsaj večina dol, pa bi jst potem to sama vzdrežvala in bi jo malo manj namazala.

včeraj sem namreč bila v trgovini in mi je rekel, da tisto kar on prodaja ne bo pomagalo, ker očisti verigo samo površinsko :?

kaj priporočate?

hvala

Objavljeno

Naspricas z wd40 pol pa s strajfiksom speres, pa bo ketna suha kot poper :grim

Objavljeno

nikar z WD40 - razjeda gumi obročke. Kupi svetilni petrolej in se sprehajaj z čopičem po ketni gor in dol... in to je to!

Objavljeno

Najbolje(najenostavnejše) je petrolej naliti v pumpico za špricanje stekel, našpricaš ketno in malo počakaš, potem pa samo obrišeš s cunjo.

Objavljeno (popravljeno)

Kupi Chain cleaner. Caa 2500 Sit v spreju. Nasprejaš, malo počakaš in zbrišeš. Spet nasprejaš vzameš krtačo za zobe poščetkaš če je treba (za zobe si privošči novo krtačko, ker je obstoječa itak na koncu). Še mal posprejaš (briši s cunjo ki ne pušča vlaken). Sam sem potem spral od daleč s kirherjem. Se malo zapelješ, da odleti voda ven.

Potem namažeš z motul prozornim sprejem. Sem ugotovil, da se pri tem na splača šparat.

Popravljeno . Popravil bigi
Objavljeno

jojo joj komplicirate :grim

Objavljeno

Ker imate še vedno probleme z mazanjem in čiščenjem verige, sem se potrudil in poiskal navodila za vzdrževanje mojega mopeda. Proizvajalci že menda vedo kaj pišejo, saj so motor naredili.

Na sedmih straneh so se razpisali o vsem kar bi mi uporabniki morali vedeti o vzdrževanju verige. Če imate orginalna navodila preberite - ne berite slovenskih prevodov kjer vas enostavno v enem stavku pošljejo na posvet k strokovnjaku. Če je veriga vzdrževana kot je potrebno veliko lažje preživi pričakovano življensko dobo na motorju. Potem pa je le treba na servis, da jo zamenja nova , mlada , močna......

Ali pa kot je že nekdo svetoval kupite motor z kardanom!

Objavljeno

Pa še to.

Važno je, de je ketna pravilno našponana ne preveč, ne premalo.

Objavljeno

Kupi Chain cleaner. Caa 2500 Sit v spreju. Nasprejaš, malo počakaš in zbrišeš. Spet nasprejaš vzameš krtačo za zobe poščetkaš če je treba (za zobe si privošči novo krtačko, ker je obstoječa itak na koncu). Še mal posprejaš (briši s cunjo ki ne pušča vlaken). Sam sem potem spral od daleč s kirherjem. Se malo zapelješ, da odleti voda ven.

Potem namažeš z motul prozornim sprejem. Sem ugotovil, da se pri tem na splača šparat.

Pod to se podpisem in do zdaj ni bilo nobenih problemov. :OK: :OK:

Objavljeno

Par besed o vzdrževanju verige (ketne).Pazite vedno,da je veriga pravilno nastavljena naj bi imela 2-4 cm zračnosti. To izmerite tako ,da jo s prstom pritsnete navzgor nato v nasprotno smer in ta zračnost naj bi znašala 2-4 cm.to velja za vse motorje ,razen za endure in krosovce je ta zračnost veliko večja zaradi večjega nihanja zadnjih vilic. Ko to zračnost preverjate je potrebno večkrat kolo obrnit(vsakič za 90 stopinj) in ponovno izmerit vsaj na 4 mestih to pa zaradi izrabljenosti zobnikov.Če se vam dogodi,da je v nekem položaju bolj zategnjena jo morate malo popustiti (v takem slučaju bo treba zamenjati zobnike in ketno).

Čiščenje je najbolj učinkovito z Chain cleaner,če tega nimate lahko uporabite tudi petrolej,nafto ali kurilno olje. Najprej ketno našpricajte počakaj par minut nato speri z vodo po možnosti s kirherjem z toplo vodo ne prevročo,nato ketno osuši,spihaj z zrakom ali osuši s papirjem,ko je suha namaži z sprejem tako da jo pošpricaš z obeh strani (zgoraj in spodaj).Ko ketno našpricaš moraš počakati vsaj 10 min. da se sprej vsaj malo strdi.Po možnosti naj bi ketno vedno nasprejali toplo, zaradi boljše oprijemljivosti.Ketna naj bi se posprejala pri vsakem tankanju ,če dežuje pa na vsakih 100 Km.Pa fajn MAŽTE-vozim vedno kardan. :OK:

Objavljeno

V navodilih "User`s Manual" o vzdrževanju verige nikjer nič o pranju verige z vodo!

Mi je pa na servisu na 6K km verigo najprej očistil z čistilom v spreju, obrisal s suho krpo, nato pa uporabil sprej za cestne motocikle (MOTUL).

Tam kjer se drgneta dve kovini je potrebno mazanje da zmanjšujemo obrabo.

Pranje z visokim pritiskom je ponavadi :devil: tudi za ležaje.

Objavljeno

Ne kompliciraj ,kajti vsak bo imel spet kakšen komantar zaradi vode, popolnoma nič ne škoduje se vsaj čistilo lepo izpere kajti z nobeno krpo ga tako ne odstraniš kot z vodo. Pa tudi naprimer ,ko dežuje je ketna praktično v vodi pa ji nič neškoduje. :OK: :OK:

Ps.namreč tudi ležaji se perejp z vodo, nesmejo se prati npr. z benzinom,namreč če pereš ležaj kroglični v benzinu ga moraš nato očistiti na ultra šal,potem namazati in vgraditi. :OK:

Objavljeno

Ketno mažem na cca vsakih 1000 km, če ni vmes dežja. Še nikoli je nisem očistil. Mažem jo le z notranje strani (na obe strani "glidov"). Vedno uporabljam D.I.D.

Veriga je še vedno prva (Kawasaki) in ima 65 kkm.

Objavljeno

To. Mažite, čim manj (nič) čistite, voda uniči verigo. :grim

Objavljeno

Ketno mažem na cca vsakih 1000 km, če ni vmes dežja. Še nikoli je nisem očistil. Mažem jo le z notranje strani (na obe strani "glidov"). Vedno uporabljam D.I.D.

Veriga je še vedno prva (Kawasaki) in ima 65 kkm.

To skoraj ne verjamem!!

Še na moji APN6 sem jih menjal ene tri, pa je bila vedno dovolj (preveč) podmazana in "dokaj" čista (prah).

lp

Objavljeno

Naspricas z wd40 pol pa s strajfiksom speres, pa bo ketna suha kot poper :grim

nikar z WD40 - razjeda gumi obročke. Kupi svetilni petrolej in se sprehajaj z čopičem po ketni...

Res je!!!

Jaz sem pred davnimi leti z Yamaho XS1100, ko sem šel na otok Man, imel veliko dežja. Začeli so mi prebijati kabli za svečke. Edina stvar, ki je zadevo posušila (le začasno) je bil WD 40! Zato sem jih večkrat našprical. A veste kaj se je zgodilo?...

Do doma sem prilezel, gumice so se pa razvlekle, kakor babji štumf!

Nauk: WD 40 je strup za vse gumijaste zadeve (kot je rekel Hektor), vključno za gumice v verigi!!! PREVERJENO!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!