Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

ok...

vrli serviser mi ni priporočal sprejev ali česa podobnega, ampak samo nafto in ničesar drugega .)

Objavljeno

Najprej ketno našpricajte počakaj par minut nato speri z vodo po možnosti s kirherjem z toplo vodo ne prevročo,nato ketno osuši,spihaj z zrakom ali osuši s papirjem,ko je suha namaži z sprejem tako da jo pošpricaš z obeh strani (zgoraj in spodaj).Ko ketno našpricaš moraš počakati vsaj 10 min. da se sprej vsaj malo strdi.Po možnosti naj bi ketno vedno nasprejali toplo, zaradi boljše oprijemljivosti.Ketna naj bi se posprejala pri vsakem tankanju ,če dežuje pa na vsakih 100 Km.Pa fajn MAŽTE-vozim vedno kardan. :OK:

ok, po vsem tistem pranju in pihanju - a to narediš takoj po furi in ti še vedno po vsem tem postopku ostane topla? Svašta. .. komplikaicje...

pa to je vendar veriga, ne pa zobna ščetka ali medicinska injekcijska igla,da bi morala biti vedno ful čista ...

zmerno namazat, ko pripeljete s furce, ali celo med furco ... in vsake kvatre ob temeljitem čiščenju in preverjanju brezhibnosti motorja spucat še to in je ... in takrat ne preveč komplicirat, ker bo ob naslednji furi itak vse spet mal umazano

Objavljeno

Jebesh čiščenje, glavno da je fajn namazano :grim

Objavljeno

Ja, ampak če je preveč usrana&mastna bo tisti sprej težko prišel do zglobov, pa tudi ketna bo precej manj gibka.

Objavljeno (popravljeno)

Ha, jaz potegnem mojega Pegasota do 250km/uro pa vsa umazanija odleti z verige ...

:grim :devil: :grrr

Popravljeno . Popravil Brrrm
Objavljeno

Pred parfumiranjem :wub: je vedno dobrodošlo umivanje.

Objavljeno

Kot je STAR napisal. Če "malo" potegneš oz. po daljši turi, ko je veriga na delovni temperaturi, se mast zmehča in jo enostavno odnese z verige, skupaj z vso umazanijo. Zato se tudi maže le z notranje strani glidov, da se mast potem sama zrine vanje.

Objavljeno

Ha, jaz potegnem mojega Pegasota do 250km/uro pa vsa umazanija odleti z verige ...

:grim :devil: :grrr

:OK: kupi teflonskega pa nau nc letel :devil:

Objavljeno

Zato pa ga ne kupim. :devil:

Objavljeno

Nekje na Avtonetu sem zasledil, da prodaja nekdo Fazer, ki ima DID verigo, ki se ne maže!!?? :? Ali ima kdo izkušnje s tako verigo ?

Lp DGM

Objavljeno

Nekje na Avtonetu sem zasledil, da prodaja nekdo Fazer, ki ima DID verigo, ki se ne maže!!?? :? Ali ima kdo izkušnje s tako verigo ?

Lp DGM

To DID ketno dobiš pri Luisu za vse motorje, komplet z zobniki.Te DID ketne imajo dvojne obročke (vsak zgob ima 4 o-rinke )navadna ketna z o-rinki ima na vsak zglob po 2 o-rinka,ketna DID je predvsem močnejša ,dlje zdrži in se mora mazati samo manj tako trdi proizvajalec.Je pa to Japonski proizvajalez glavni uvoznik za Evropo je v Nemčiji. :OK:

Objavljeno

enake verige imajo tsubaki, regina, RK itd.

kje je bistvena prednost te "nemazjive" verige pred ostalimi konkurenti ?

Objavljeno

No sem kar vedel, da se maže, jebiga brez mazanja ne gre, pa vseeno hvala za odgovore !

Lp :yea1:

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

A tale scott je sam za touring motorje al tut za SS??Pa se ga da dobiti v sloveniji?

Švabsko ne znam tko da ne limat linkov. :grrr :headbang:

Objavljeno

Nekdo je sicer omenil da uporablja na škotu običajno olje. Pa je to v redu? Pri vsem razponu ki ga pri oljih poznamo je verjetno treba biti na kaj pozoren?

Objavljeno

Scott oiler ni nemška pogruntavščina, temveč angleška.

Zato se ti upam prilepiti povezavo.

:)

Objavljeno

Brrrm ... kot že ime pove ... je škotska pogruntavščina ;)

Objavljeno

Brrrm ... kot že ime pove ... je škotska pogruntavščina ;)

Scottoiler (Scotland) Ltd., 2 Riverside, Milngavie, Glasgow, Scotland, G62 6PL :kva2:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lufta ni... Mislis, da jo premalo mazem :( kaj pa vem, vsake 500km jo naspricam in vsake 1000-1500 operem z nafto in na novo namazem...uporabljam pa sprej za verige... res pa je, da ne vem kako globoko prodre tista mast, ki ostane na vrhu verige.... je kaj se bolj enostavnega??

1.) Verigo maži na 150 Km ali vsaj pri vsakem tankanju(in takoj po dežju)negledeb na prevožene kilometre.

2.) Verigo peri čim manj,dovolj je enkrat letno in še takrat je najbolje,da jo samo cbrišeš s krpo namočeno v petrolej ali jo pošpricaj (krpo) z čistilom za čiščenje verig.

3.)Najbolj enostavno pa je DIFERENCIJAL-samo enkrat letno zamenjaš ole. :OK:

Objavljeno

1.) Verigo maži na 150 Km ali vsaj pri vsakem tankanju(in takoj po dežju)negledeb na prevožene kilometre.

2.) Verigo peri čim manj,dovolj je enkrat letno in še takrat je najbolje,da jo samo cbrišeš s krpo namočeno v petrolej ali jo pošpricaj (krpo) z čistilom za čiščenje verig.

3.)Najbolj enostavno pa je DIFERENCIJAL-samo enkrat letno zamenjaš ole. :OK:

4.)Še bolj enostavno je pa jermen-ni vzdrževanja sploh.

Objavljeno

4.)Še bolj enostavno je pa jermen-ni vzdrževanja sploh.

Samo na 40K moraš novga kupit,če ti že prej kaj notri neprileti:kamen,pesek itd.

Objavljeno (popravljeno)

1.) Verigo maži na 150 Km ali vsaj pri vsakem tankanju(in takoj po dežju)negledeb na prevožene kilometre.

Če bi mazal na 150km, bi me to letno stalo cca. 500€! :eek: Potem pa je ceneje SPLOH ne mazat, pa menjat verigo vsakih 10000km.

3.)Najbolj enostavno pa je DIFERENCIJAL-samo enkrat letno zamenjaš ole. :OK:

Kje za :devil: pa imaš ti na BMWju (s 165 konji, da ne bomo pozabili) diferencijal?!?

D.

PS: Saj vem, da misliš na kardan, a vseeno - strokovnjak tvojega kova bi pa že moral ločit med diferencijalom in kardanom... :rolleyes:

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Samo na 40K moraš novga kupit,če ti že prej kaj notri neprileti:kamen,pesek itd.

Pri katerem motorju moraš kupit novega pri 40K?

Objavljeno

Pri katerem motorju moraš kupit novega pri 40K?

Pri vseh zobatih in konusnih,če hoćeš ziher iti na daljšo pot al pa reskiraš,kot ponavadi Slovenčki pol pa Bog pomagaj in vsi mehaniki so: zlatarji,zanič,barabe itd. itd. :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!