a79 Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 (popravljeno) Jest sm pa menjal ploscice. Sedaj imam namontirane Nissinove - baje isto kot original, vendar se mi zdi, da treba rocko precej bolj stisnit, da primejo kot prejsnje.. Tisto utekanje, ki je blo omenjeno tle sem napravu.. Je mogoce serviser kaj kje ˇnastelalˇ, sem jih zjebal, al bo kmal kej boljs (nimam najvecjega zaupanja vanje po testni voznji dans)?? Popravljeno Oktober 7, 2008. Popravil a79
simonsi Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 nissin mam tut na banditu pa so res bolj lesene, je treba kar fajn stisnit.
Spider™ Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 Sj se da na ročki nastavt kdaj prime, en šrauf se vrti? Vsaj tak je na moji.
a79 Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 Sj se da na ročki nastavt kdaj prime, en šrauf se vrti? Vsaj tak je na moji. Je pametno, da to sam pocnem in ugotovim, kdaj bo tako kot prej? :unsure:
simonsi Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 Sj se da na ročki nastavt kdaj prime, en šrauf se vrti? Vsaj tak je na moji. to ne odpravi problema. S tem samo nastavljaš odmik zavorne ročice od belance, če imaš kratke prste recimo.
MrPetek Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 (popravljeno) Zanima me, če so diski na Suzuki GSXR 750 SRAD enaki kot na Suzuki GSXR 600 SRAD? Ker sem našel le par km rabljene diske na netu za 200€ komplet, pa me zanima če paše križom? :naughty: Hvala Popravljeno Oktober 21, 2008. Popravil MrPetek
MrPetek Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 (popravljeno) Nišče ne ve? :unsure: V prešnjem postu sem pozabil napisati, da se zanimam za prednje diske. Popravljeno Oktober 25, 2008. Popravil MrPetek
simonsi Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 Nišče ne ve? :unsure: V prešnjem postu sem pozabil napisati, da se zanimam za prednje diske. Tukaj poglej če so iste številke, ali pa na ebay pogledaš, zraven ponavadi napišejo na keri motor še paše.
MrPetek Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Hvala. Sem preveril včeraj v Louis-u, pa so potrdili da pašejo :worship: LP
schani_ Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 Ali kdo ve če je možno dobit kakšno neorginalno zavorno čeljust za yamaha virago 750, recimo v luisu ali podobnih trgovinah? Morda ve kdo za kakšno rabljeno ? Bi bil zlo vesel vsakega predloga...namreč ta sedanja več ne tesni dobro in zato po malem teče ven olje...cena nove je pa 250€ :unsure: ... Sicer sem našel eno na ebayu ...za obe hoče met 80€+ poštnina...ampak raje preverim prej še tukaj doma, če se komu kaj valja v garaži ! :rolleyes:
Dolenc™ Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 Tesnila se da zamenjat, jst sem dal takrat za mojo bivšo cagivo mito takratnih 5k, da so mi zrihtal.
danci1973 Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 (popravljeno) Ali kdo ve če je možno dobit kakšno neorginalno zavorno čeljust za yamaha virago 750, recimo v luisu ali podobnih trgovinah? Morda ve kdo za kakšno rabljeno ? Bi bil zlo vesel vsakega predloga...namreč ta sedanja več ne tesni dobro in zato po malem teče ven olje...cena nove je pa 250€ :unsure: ... Sicer sem našel eno na ebayu ...za obe hoče met 80€+ poštnina...ampak raje preverim prej še tukaj doma, če se komu kaj valja v garaži ! :rolleyes: Komplet tesnil je bistveno cenejši, verjetno tudi batki sami niso blazno dragi. Poleg tega je možno, da boš tudi pri rabljenih z E-Baya moral (kmalu) menjati tesnila... D. Popravljeno December 1, 2008. Popravil danci1973
schani_ Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 Em ne gre za tesnila...sem popzabil napisat...gre za to, da mi je odletel del aluminija v katerem je vijak za izpust zraka..smo sicer probali zavarit samo ne tesni..
sesir Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 Z unim A in B?Tekočo kovino(aluminij)Al21 kemiskit si poizkusil?Men je na trialu dihtalo!Sam prvi premaz daš tanjši,čez 24ur mal pobrusiš in naneseš še eno plast in dihta!
schani_ Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 Še nisem probal...bom se pa pozanimal o tej zadevi..Problem je ker je tam kjer je bilo varjeno vse ok, mislim da tam ne pušča...pać pa pušča ker navoj ni dobro sedel skupaj in mislim da teče ven pri vijaku...
Demon Objavljeno December 3, 2008 Opozori Objavljeno December 3, 2008 Še nisem probal...bom se pa pozanimal o tej zadevi..Problem je ker je tam kjer je bilo varjeno vse ok, mislim da tam ne pušča...pać pa pušča ker navoj ni dobro sedel skupaj in mislim da teče ven pri vijaku... Ha, poskusi uporabiti prejo ali pa teflonski trak, tako kot pri vodovodu! Morda se ti posreči! :whistle:
sesir Objavljeno December 3, 2008 Opozori Objavljeno December 3, 2008 Še nisem probal...bom se pa pozanimal o tej zadevi..Problem je ker je tam kjer je bilo varjeno vse ok, mislim da tam ne pušča...pać pa pušča ker navoj ni dobro sedel skupaj in mislim da teče ven pri vijaku... Po moje boš s tem rešu!Ker to zmešaš A in B in je ko pasta iz aluminija potem pa se strdi(8eu)!Tako,da jz bi vzel narazen in not po navoju namazal počakal dober dan in not nežno vrezal nov navoj oz. samo popravil star navoj!Glede na to,da je zadnja bremza...Na sprednji bi ti reku raje kupi drugo!Na zadnji pa boš s tem rešu!Vsaj jz ne vidim vzroka,da ne bi!Prvo moraš tam malo popilit oz. pobrusit s šmirklom,pa na toplem delaj to!Tud tam ko si varil lahko naneseš tanko plast tega 0,4mm pa že zadihta!Sam sem nanesel dvakrat,čisto malo pa je držalo
Guest Brumer Objavljeno December 3, 2008 Opozori Objavljeno December 3, 2008 Še nisem probal...bom se pa pozanimal o tej zadevi..Problem je ker je tam kjer je bilo varjeno vse ok, mislim da tam ne pušča...pać pa pušča ker navoj ni dobro sedel skupaj in mislim da teče ven pri vijaku... Nekompliciraj,če si že zajebal ta vijak,ki bi ga moral v aluminiju (vedno predno ga odviješ) malo zategnit in nato odviti. Če si zdaj že zavaril in je navoj vredu samo olje pušča,daj namesto tega original vijaka s konusom na koncu kuglico(vstavi v notranjost navoja) in uporabi navaden vijak malo krajši.Prezrači in vijak privij(če je dober navoj)bo tesnilo 100%.Nikakor pa NEPOSKUŠAJ s kakšnimi trdilci,tekočimi metali itd. ker boš samo vse skupaj še bolj zajebal.Če ti slučajno še vedno nebi tesnilo daj te klešča nekemu orodjarju naj ponovno zavari in nanovo zvrta in vreže nov navoj. Klešča pa pozabi,da boš kje druga našel razen če kupiš nova kar pa verjetno ni poceni. :hmm:
schani_ Objavljeno December 3, 2008 Opozori Objavljeno December 3, 2008 Nekompliciraj,če si že zajebal ta vijak,ki bi ga moral v aluminiju (vedno predno ga odviješ) malo zategnit in nato odviti. Če si zdaj že zavaril in je navoj vredu samo olje pušča,daj namesto tega original vijaka s konusom na koncu kuglico(vstavi v notranjost navoja) in uporabi navaden vijak malo krajši.Prezrači in vijak privij(če je dober navoj)bo tesnilo 100%.Nikakor pa NEPOSKUŠAJ s kakšnimi trdilci,tekočimi metali itd. ker boš samo vse skupaj še bolj zajebal.Če ti slučajno še vedno nebi tesnilo daj te klešča nekemu orodjarju naj ponovno zavari in nanovo zvrta in vreže nov navoj.Klešča pa pozabi,da boš kje druga našel razen če kupiš nova kar pa verjetno ni poceni. :hmm: In kje bi takšno kugljico dobil? sliši se obetavno... kakšna prediva in podobne stvari tukaj ne pridejo v poštev ? Predidevam da olje morda ne bi puščalo je pa problem zrak ki pride zraven ... Sem našel rabljene na ebayu..samo bom raje poskusal prej zimprovizirat...in ne ni poceni nova čeljust pride 250€ :whistle:
simonsi Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 A to ti pušča na vijaku za odzračevat? Če je navoj še za silo, naredi tako kot ti je brumer rekel. V luknjo daš kuglico od bolj majhnega ležaja in skrajšaš vijak, da ima dovolj navojev in previdno zategneš. Ampak če je to sprednja bremza, se jaz nebi s tem igral. Večkrat poglej na ebay, sigurno se kaj ugodno najde. Pa pozanimaj se od kerga drugega motorja še paše, maš več izbire.
Guest Brumer Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 Logično,da je prednja čeljust,saj ima Virago 750 zadaj dromelj,če konus tam kjer bo pritisnila kuglica ni počen bo sigurno držalo.Za premer kuglice izmeri luknjo v čeljusti s klunastim merilom,kuglico pa kot ti je bilo že napisano dobiš iz starega ležaja,če mi javiš premer kuglice in naslov ti pošljem v pismu par kom.Namreč,če bi s kuglico ševedno puščalo potem povij še vijak s teflonom ali namaži z Loktitom in bo sigurno držalo.Kajti če je čeljust počena tam kjer je konus ti zdaj zato pušča,ker ima originalni vijak za prezračevanje v sredini prevrtano,če pa boš dal navaden vijak,ki ni prevrtan in ga povil z teflonom ali namazal z Loktitom bo sigurno držalo. :whistle:
Lowrenc Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Če daš kroglico noter in čez antlift-vijak boš lahko še vseeno normalno antliftal, če daš pa noter navaden vijak+teflon+loctite boš pa kot prvo naslednjič vse skupaj malo težje odvil(oz. boš požrl glavo vijaka) in odzacevanje bo malo dlje trajalo. Krogljica je mučos boljša rešitev.
Guest Brumer Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Ne ga mešat-glej,če je čeljust počena odznotraj tam kjer bo kroglica nasedla navoj pa je vredu,za prezračit vijak samo malo losaš toliko,da gre zrak ven in ga ponovno zategni,če pa bi nato še vedno pri navoju puščalo se navoj samo malo s teflonom povije ponovno(brez prezračevanja)hitro spet privije in stvar bo 100% vredu. :hmm:
Salieri Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Danes malo čekiral ponudbo zavornih ploščic. Na koncu sem dobil Lucasove sinter zavorne ploščice najceneje pri olef-sp (internetna stran za avtodele). Ploščice, ki drugače stanejo pri Louisu 35 eur (en disk) sem dobil za 25 eur, zadnje 21 eur (louis enako 35)... Priporočam... :whistle: Lp Boštjan
jhribar1 Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 mene pa zanima, če obstaja kakšno kvalitetno čistilo,sprej ipd, ki spuca zažgan disk? poleg tega me zanima, če je kej narobe, če se disk pošprica z wd 40? pa ne sprašujem glede bremzanja, ker to vem, da potem bremza nič ne prime ampak zanima me, če je lahko wd-40 škodljiv za disk oz. disk ploščice? danes sem opazil da je prednji disk dobil praske, disk sem kakšn mesec nazaj pošprical z wd40, par dni nazaj sem se šel letos prvič peljat in po še eni vožnji sem opazil, da disk ni tako gladek kot poleti in tudi malo ožgan zgleda? je možno, da zato, ker je wd40 ostal na disku in je prišel kakšen pesek na ploščice, ker je cesta še posuta? ploščice sem očistil in zgledajo vredu, samo ne vem a naj dam sedaj pobrusit disk a bodo ploščice naredile svoje ker disk ni gladek ampak na sredi teče praska? disk je pa braking 320 mm original od Vor motorja in sploh ne vem, če se še dobi tak disk eto slika diska http://img.photobucket.com/albums/v735/jhr...pg?t=1235925413 http://img.photobucket.com/albums/v735/jhr...pg?t=1235925475 hvala za pomoč lp jure
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se