Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


Priporočene objave

Objavljeno
pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

A si lahko mal bol natancen?

Takole poteka "prezračevanje" zavor na vseh dvocilinderskih F modelih BMW.

https://www.youtube.com/watch?v=ihYlBzRrcH4&pbjreload=10

Ja bolj ko so vozila "napredna" težje je servisiranje, praktično nemogoče, brez specialnih orodij (računalnika).

Sicer lahko prezračiš po znanem "starem" postopku vendar v modulu ABS ostane stara zavorna tekočina.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

TEGA RAJE NE POČNITE DOMA!!!

Najprej prezračiš zavore, nato na dovolj velikem parkirišču ali kakšnem drugem primernem mestu zaviraš do točke, ko se aktivira ABS (ponoviš večkrat) in nato ponovno prezračiš.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 36 minutami, MiNa pravi:

TEGA RAJE NE POČNITE DOMA!!!

Najprej prezračiš zavore, nato na dovolj velikem parkirišču ali kakšnem drugem primernem mestu zaviraš do točke, ko se aktivira ABS (ponoviš večkrat) in nato ponovno prezračiš.

Kaj pa, če se da motor na stojalo, 1. brzina...elektronika bi morala zaznati "premik motorja" in nevrteceče  prednje kolo ter vklopit ABS spredaj?

Objavljeno
1 hour ago, MiNa said:

Sicer lahko prezračiš po znanem "starem" postopku vendar v modulu ABS ostane stara zavorna tekočina

prav tam bi jo rad menjal. jeba. 

 

Objavljeno

@Rey ne ne gre. Abs mora najprej zaznat normalno delovanje (pri mojem je tako) oba kolesa se morata zavrtet (pri speljevanju) z enako hitrostjo, drugače ostane izklopljen in te o napaki obvešča na armaturi.

 Zato tubi Traction Control ne moreš preizkusit na podoben način...

Objavljeno
pred 16 minutami, MiNa pravi:

@Rey ne ne gre. Abs mora najprej zaznat normalno delovanje (pri mojem je tako) oba kolesa se morata zavrtet (pri speljevanju) z enako hitrostjo, drugače ostane izklopljen in te o napaki obvešča na armaturi.

Pojma nimam o prezracevanju ABS...Edini moped z ABS vozu BMW F800R in cetudi z mesta dvignil na zadnjo ni kaksna lucka svetila...

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ali je že kdo montiral kitajske diske?

... lahko da že piše na kaki strani nazaj...ampak tema in posti so stari nekaj let...medtem pa so kitajci že močno napredovali v tehnologiji in materialih.

Prosil bi za informacijo o novejših materialih, če je kdo kupil in montiral pred kratkim....in pa ne zanimajo me diski oblike marjetic...lokvanjev, lotusovih cvetov, itd...ampak o klasičnem disku identične oblike, kot original. To se pravi okrogel disk s čistilnimi izvrtinami.

Primer:

https://www.ebay.com/itm/Floating-Front-Brake-Disc-Rotors-Motorcycle-For-SUZUKI-GSXR1000-K9-2009-2015/113711661119?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D0b10d0b0174f44cfbc72bc6f26ca8bec%26pid%3D100675%26rk%3D2%26rkt%3D15%26sd%3D192885314921%26itm%3D113711661119%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2481888&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A8cc3db9e-deba-11e9-bc97-74dbd1800145|parentrq%3A62ee36b116d0a4b7b716834dff80a4ba|iid%3A1

 

Hvala!

 

Objavljeno
pred 21 minutami, Zivnorc pravi:

Ali je že kdo montiral kitajske diske?

... lahko da že piše na kaki strani nazaj...ampak tema in posti so stari nekaj let...medtem pa so kitajci že močno napredovali v tehnologiji in materialih.

Prosil bi za informacijo o novejših materialih, če je kdo kupil in montiral pred kratkim....in pa ne zanimajo me diski oblike marjetic...lokvanjev, lotusovih cvetov, itd...ampak o klasičnem disku identične oblike, kot original. To se pravi okrogel disk s čistilnimi izvrtinami.

Primer:

https://www.ebay.com/itm/Floating-Front-Brake-Disc-Rotors-Motorcycle-For-SUZUKI-GSXR1000-K9-2009-2015/113711661119?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D0b10d0b0174f44cfbc72bc6f26ca8bec%26pid%3D100675%26rk%3D2%26rkt%3D15%26sd%3D192885314921%26itm%3D113711661119%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2481888&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A8cc3db9e-deba-11e9-bc97-74dbd1800145|parentrq%3A62ee36b116d0a4b7b716834dff80a4ba|iid%3A1

 

Hvala!

 

ti ne bremzaš, si loh tut brez.

Objavljeno
pred 33 minutami, Zivnorc pravi:

Ali je že kdo montiral kitajske diske?

... lahko da že piše na kaki strani nazaj...ampak tema in posti so stari nekaj let...medtem pa so kitajci že močno napredovali v tehnologiji in materialih.

Prosil bi za informacijo o novejših materialih, če je kdo kupil in montiral pred kratkim....in pa ne zanimajo me diski oblike marjetic...lokvanjev, lotusovih cvetov, itd...ampak o klasičnem disku identične oblike, kot original. To se pravi okrogel disk s čistilnimi izvrtinami.

Primer:

https://www.ebay.com/itm/Floating-Front-Brake-Disc-Rotors-Motorcycle-For-SUZUKI-GSXR1000-K9-2009-2015/113711661119?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D0b10d0b0174f44cfbc72bc6f26ca8bec%26pid%3D100675%26rk%3D2%26rkt%3D15%26sd%3D192885314921%26itm%3D113711661119%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2481888&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A8cc3db9e-deba-11e9-bc97-74dbd1800145|parentrq%3A62ee36b116d0a4b7b716834dff80a4ba|iid%3A1

 

Hvala!

 

informativno me zanima, pri koliko kilometrih boš menjal diske?

Objavljeno (popravljeno)

malo čez 50.000

Sicer zgledajo še o.k., vendar mi gre na živce, ko malo potresejo med zaviranjem.

Moram še izmeriti debelino.

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 28 minutami, Zivnorc pravi:

malo čez 50.000

Sicer zgledajo še o.k., vendar mi gre na živce, ko malo potresejo med zaviranjem.

Moram še izmeriti debelino.

50.000 :eek:

malo prezgodaj. Očitno so bile zavorne ploščice malo pretrde, kar je običajno pri neorginalih ;)

Ravno zadnjič smo se o tem pogovarjali in mi je človek, ki se ukvarja s popravilom motorjev povedal, da se izogiba montirati kitajskih oziroma neorginalnih (no name znamk) zavornih diskov, ker v 90 % niso čisto ravni in pri zaviranju tresejo ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

... Sej zato tudi sprašujem. 

Objavljeno
pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

... Sej zato tudi sprašujem. 

zato sem ti pa tudi povedal... drugače verjetno tega ne bi napisal :huh: 

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Morda mi lahko tukaj pomagate glede zavor

Imam en problem z zavorami ki mi ni čisto jasen.

Torej na belanci imam na levi strani zavorni cilinder-zadnje in na destni strani zavorni cilinder-sprednje zavore .

Sprednje zavore so začele prijemati slabše,in ročka za zavoro na belanci je bila kar precej trda ob pritisku.

Danes sem zamenjal zavorno olje komplet.

Sprednje zavore nikakor ne gre spraviti v delujoče stanje,namreč se kar pogreza ročka,nobenega pritiska, upor je samo od fedre,se pravi zavore ne primejo popolnoma nič. 
Torej sem mislil da je morda zavorni cilinder odpovedal ker sem se res zajebaval in od zračeval zavore 3h neuspešno.

In sem za finto premenjal cevi iz levega cilindra na desnega,ampak je stanje popolnoma isto :evil: In tako se je izkazalo da je zavorni cilinder na obeh straneh OK.

Je morda komu jasno v čem je problem?
 

Gre pa se za atv,vendar je rubrika na tem forumo neaktivna.

 

Hvala

Objavljeno

Zrak v zavori. Še enkrat zamenjaj olje, počasi brez mehurčkov. Če je vmes ABS delaj še bolj počasi. Oglej si video na Youtube. ;)

Objavljeno

Sem zamenjal 2x počasi. Nikakršnega abasa. Samo cev od zgornjega cilindra do zavornih klešč.  
 

Zadnje sem odzračil brez problema. Sprednje nikakor. 

Objavljeno
26 minutes ago, draxo said:

Sem zamenjal 2x počasi. Nikakršnega abasa. Samo cev od zgornjega cilindra do zavornih klešč.  
 

Zadnje sem odzračil brez problema. Sprednje nikakor. 

Morda je zrak na vrhu? Pri pumpi, in moras popustit vijak od cevi? Si batke porinil do konca v celjust? 

Objavljeno

Sem tudi to poskusil ampak je isto. Batkov pa nisem tikal.  Samo spustil staro olje ven in sproti dolival novega. Tako da je bil vijak za odzračevanje spodaj na čeljusti odvit da je skoz telko olje.  
 

Če res na brzino pritiskam zavoro postane malo trda in zavore nalenkost primejo,ampak po par sekundah ko pustim ročko  je spet popolnoma mehka in zavore sploh ne primejo.  
 

čudno

Objavljeno

To diši po tesnilu ki ne drži... Kaj je kaj mastno na čeljusti? Morda ne dihta pri ročki. Ker tako dela pri avtu če pušča glavni cilinder, stisneš samo ne dobiš močne zavorne sile. 

Objavljeno

Nič mastno.

Ampak če prestavim zavorno cev na drug cilinder je popolnoma enako.  Se pravi zgoraj celindra sta pomoje ok.  Če na obeh cilindrih zadnja zavora deluje vredu.

Objavljeno
11 hours ago, draxo said:

Sem tudi to poskusil ampak je isto. Batkov pa nisem tikal.  Samo spustil staro olje ven in sproti dolival novega.

Ce batkov nisi porinil v celjust, si bol malo naredil, saj tam ostaja staro olje. Jaz bi startal na novo. Odvil celjust, batke not, kajlo vmes, cevko na nipl, in jovo na novo. Pumpaj, drzi,  odpri, zapri, ponovi. Sem imel tak zaplet na motorju. Skor obupal. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Če ne najdeš vzroka, tudi popravil ne boš. Res, popravilo zavor ni raketna znanost, ampak je potrebno nekaj osnovnega znanja (hidraulika) in seveda dobro je imet servisno navodilo za tvoj model vozila.

Popravilo takole preko foruma in youtuba...??? vodi v maline.

@smasher ti je dal iztočnico.

pred 13 urami, draxo pravi:

Sprednje zavore so začele prijemati slabše,in ročka za zavoro na belanci je bila kar precej trda ob pritisku.

iz tega zapisa bi se mogoče dalo sklepat, da bo potrebna popolna obnova ne pa samo menjava olja.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Včasih pomaga polnjenje sistema od spodaj navzgor, da tekočina izpodriva zrak.

Ampak, če bremze niso delovale pravilno že pred menjavo tekočine, bo potrebno najti vzrok. Najbolje zamenjati vse gumice, tako v čeljusti, kot na črpalki (zavorni ročici). Gumice niso nek strošek, je pa treba imeti nekaj znanja in prakse. Predvsem je potrebno gumice pravilno obrniti in namazati s tekočino pred vstavljanjem.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 13 urami, draxo pravi:

Morda mi lahko tukaj pomagate glede zavor

Imam en problem z zavorami ki mi ni čisto jasen.

Torej na belanci imam na levi strani zavorni cilinder-zadnje in na destni strani zavorni cilinder-sprednje zavore .

Sprednje zavore so začele prijemati slabše,in ročka za zavoro na belanci je bila kar precej trda ob pritisku.

Danes sem zamenjal zavorno olje komplet.

Sprednje zavore nikakor ne gre spraviti v delujoče stanje,namreč se kar pogreza ročka,nobenega pritiska, upor je samo od fedre,se pravi zavore ne primejo popolnoma nič. 
Torej sem mislil da je morda zavorni cilinder odpovedal ker sem se res zajebaval in od zračeval zavore 3h neuspešno.

In sem za finto premenjal cevi iz levega cilindra na desnega,ampak je stanje popolnoma isto :evil: In tako se je izkazalo da je zavorni cilinder na obeh straneh OK.

Je morda komu jasno v čem je problem?
 

Gre pa se za atv,vendar je rubrika na tem forumo neaktivna.

 

Hvala

bo kar tule prava tema za vprašanje, lahko pa tudi v temi sam svoj mehanik

vprašaš

 

Objavljeno

Zadeva rešena.

 

Res je bil zrak problem. 
 

in to spodaj v čeljustih...ko sem stisnil batke notri do konca in zmontiral nazaj,sem odprl vijaka za izpust zraka.  V čeljustih je bilo še veliko zraka.  Ročka je postala takoj trda. 
Nikakor si nebi mislil da je lahko zrak še spodaj v čeljusti če je vijak za odzračit na vrhu,pravtako zgoraj rezervar za dolivanj olja na belanci. 
 

Sem se nekaj novega naučil,hvala vam!

 

Zavore pa sicer primejo,ampak se mi zdi da bi lahko prijele bolj močno. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!