MiNa Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 pred 10 urami, Kugelschreiber pravi: A si lahko mal bol natancen? Takole poteka "prezračevanje" zavor na vseh dvocilinderskih F modelih BMW. https://www.youtube.com/watch?v=ihYlBzRrcH4&pbjreload=10 Ja bolj ko so vozila "napredna" težje je servisiranje, praktično nemogoče, brez specialnih orodij (računalnika). Sicer lahko prezračiš po znanem "starem" postopku vendar v modulu ABS ostane stara zavorna tekočina. Kugelschreiber 1
MiNa Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 (popravljeno) TEGA RAJE NE POČNITE DOMA!!! Najprej prezračiš zavore, nato na dovolj velikem parkirišču ali kakšnem drugem primernem mestu zaviraš do točke, ko se aktivira ABS (ponoviš večkrat) in nato ponovno prezračiš. Popravljeno Oktober 29, 2018. Popravil MiNa maus 1
Rey Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 pred 36 minutami, MiNa pravi: TEGA RAJE NE POČNITE DOMA!!! Najprej prezračiš zavore, nato na dovolj velikem parkirišču ali kakšnem drugem primernem mestu zaviraš do točke, ko se aktivira ABS (ponoviš večkrat) in nato ponovno prezračiš. Kaj pa, če se da motor na stojalo, 1. brzina...elektronika bi morala zaznati "premik motorja" in nevrteceče prednje kolo ter vklopit ABS spredaj?
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 1 hour ago, MiNa said: Sicer lahko prezračiš po znanem "starem" postopku vendar v modulu ABS ostane stara zavorna tekočina prav tam bi jo rad menjal. jeba.
MiNa Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 @Rey ne ne gre. Abs mora najprej zaznat normalno delovanje (pri mojem je tako) oba kolesa se morata zavrtet (pri speljevanju) z enako hitrostjo, drugače ostane izklopljen in te o napaki obvešča na armaturi. Zato tubi Traction Control ne moreš preizkusit na podoben način...
sesir Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 pred 16 minutami, MiNa pravi: @Rey ne ne gre. Abs mora najprej zaznat normalno delovanje (pri mojem je tako) oba kolesa se morata zavrtet (pri speljevanju) z enako hitrostjo, drugače ostane izklopljen in te o napaki obvešča na armaturi. Pojma nimam o prezracevanju ABS...Edini moped z ABS vozu BMW F800R in cetudi z mesta dvignil na zadnjo ni kaksna lucka svetila...
Zivnorc Objavljeno September 24, 2019 Opozori Objavljeno September 24, 2019 Ali je že kdo montiral kitajske diske? ... lahko da že piše na kaki strani nazaj...ampak tema in posti so stari nekaj let...medtem pa so kitajci že močno napredovali v tehnologiji in materialih. Prosil bi za informacijo o novejših materialih, če je kdo kupil in montiral pred kratkim....in pa ne zanimajo me diski oblike marjetic...lokvanjev, lotusovih cvetov, itd...ampak o klasičnem disku identične oblike, kot original. To se pravi okrogel disk s čistilnimi izvrtinami. Primer: https://www.ebay.com/itm/Floating-Front-Brake-Disc-Rotors-Motorcycle-For-SUZUKI-GSXR1000-K9-2009-2015/113711661119?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D0b10d0b0174f44cfbc72bc6f26ca8bec%26pid%3D100675%26rk%3D2%26rkt%3D15%26sd%3D192885314921%26itm%3D113711661119%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2481888&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A8cc3db9e-deba-11e9-bc97-74dbd1800145|parentrq%3A62ee36b116d0a4b7b716834dff80a4ba|iid%3A1 Hvala! Xebec 1
Xebec Objavljeno September 24, 2019 Opozori Objavljeno September 24, 2019 pred 21 minutami, Zivnorc pravi: Ali je že kdo montiral kitajske diske? ... lahko da že piše na kaki strani nazaj...ampak tema in posti so stari nekaj let...medtem pa so kitajci že močno napredovali v tehnologiji in materialih. Prosil bi za informacijo o novejših materialih, če je kdo kupil in montiral pred kratkim....in pa ne zanimajo me diski oblike marjetic...lokvanjev, lotusovih cvetov, itd...ampak o klasičnem disku identične oblike, kot original. To se pravi okrogel disk s čistilnimi izvrtinami. Primer: https://www.ebay.com/itm/Floating-Front-Brake-Disc-Rotors-Motorcycle-For-SUZUKI-GSXR1000-K9-2009-2015/113711661119?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D0b10d0b0174f44cfbc72bc6f26ca8bec%26pid%3D100675%26rk%3D2%26rkt%3D15%26sd%3D192885314921%26itm%3D113711661119%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2481888&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A8cc3db9e-deba-11e9-bc97-74dbd1800145|parentrq%3A62ee36b116d0a4b7b716834dff80a4ba|iid%3A1 Hvala! ti ne bremzaš, si loh tut brez. Zivnorc 1
Snečer Objavljeno September 24, 2019 Opozori Objavljeno September 24, 2019 pred 33 minutami, Zivnorc pravi: Ali je že kdo montiral kitajske diske? ... lahko da že piše na kaki strani nazaj...ampak tema in posti so stari nekaj let...medtem pa so kitajci že močno napredovali v tehnologiji in materialih. Prosil bi za informacijo o novejših materialih, če je kdo kupil in montiral pred kratkim....in pa ne zanimajo me diski oblike marjetic...lokvanjev, lotusovih cvetov, itd...ampak o klasičnem disku identične oblike, kot original. To se pravi okrogel disk s čistilnimi izvrtinami. Primer: https://www.ebay.com/itm/Floating-Front-Brake-Disc-Rotors-Motorcycle-For-SUZUKI-GSXR1000-K9-2009-2015/113711661119?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D0b10d0b0174f44cfbc72bc6f26ca8bec%26pid%3D100675%26rk%3D2%26rkt%3D15%26sd%3D192885314921%26itm%3D113711661119%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2481888&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A8cc3db9e-deba-11e9-bc97-74dbd1800145|parentrq%3A62ee36b116d0a4b7b716834dff80a4ba|iid%3A1 Hvala! informativno me zanima, pri koliko kilometrih boš menjal diske?
Zivnorc Objavljeno September 24, 2019 Opozori Objavljeno September 24, 2019 (popravljeno) malo čez 50.000 Sicer zgledajo še o.k., vendar mi gre na živce, ko malo potresejo med zaviranjem. Moram še izmeriti debelino. Popravljeno September 24, 2019. Popravil Zivnorc
maus Objavljeno September 24, 2019 Opozori Objavljeno September 24, 2019 pred 28 minutami, Zivnorc pravi: malo čez 50.000 Sicer zgledajo še o.k., vendar mi gre na živce, ko malo potresejo med zaviranjem. Moram še izmeriti debelino. 50.000 malo prezgodaj. Očitno so bile zavorne ploščice malo pretrde, kar je običajno pri neorginalih Ravno zadnjič smo se o tem pogovarjali in mi je človek, ki se ukvarja s popravilom motorjev povedal, da se izogiba montirati kitajskih oziroma neorginalnih (no name znamk) zavornih diskov, ker v 90 % niso čisto ravni in pri zaviranju tresejo ... bajkr88 in Zivnorc 2
Zivnorc Objavljeno September 24, 2019 Opozori Objavljeno September 24, 2019 ... Sej zato tudi sprašujem. maus 1
maus Objavljeno September 24, 2019 Opozori Objavljeno September 24, 2019 pred 2 minutami, Zivnorc pravi: ... Sej zato tudi sprašujem. zato sem ti pa tudi povedal... drugače verjetno tega ne bi napisal
draxo Objavljeno Marec 14, 2020 Opozori Objavljeno Marec 14, 2020 Morda mi lahko tukaj pomagate glede zavor Imam en problem z zavorami ki mi ni čisto jasen. Torej na belanci imam na levi strani zavorni cilinder-zadnje in na destni strani zavorni cilinder-sprednje zavore . Sprednje zavore so začele prijemati slabše,in ročka za zavoro na belanci je bila kar precej trda ob pritisku. Danes sem zamenjal zavorno olje komplet. Sprednje zavore nikakor ne gre spraviti v delujoče stanje,namreč se kar pogreza ročka,nobenega pritiska, upor je samo od fedre,se pravi zavore ne primejo popolnoma nič. Torej sem mislil da je morda zavorni cilinder odpovedal ker sem se res zajebaval in od zračeval zavore 3h neuspešno. In sem za finto premenjal cevi iz levega cilindra na desnega,ampak je stanje popolnoma isto In tako se je izkazalo da je zavorni cilinder na obeh straneh OK. Je morda komu jasno v čem je problem? Gre pa se za atv,vendar je rubrika na tem forumo neaktivna. Hvala
Bostjan L Objavljeno Marec 14, 2020 Opozori Objavljeno Marec 14, 2020 Zrak v zavori. Še enkrat zamenjaj olje, počasi brez mehurčkov. Če je vmes ABS delaj še bolj počasi. Oglej si video na Youtube.
draxo Objavljeno Marec 14, 2020 Opozori Objavljeno Marec 14, 2020 Sem zamenjal 2x počasi. Nikakršnega abasa. Samo cev od zgornjega cilindra do zavornih klešč. Zadnje sem odzračil brez problema. Sprednje nikakor.
Kugelschreiber Objavljeno Marec 14, 2020 Opozori Objavljeno Marec 14, 2020 26 minutes ago, draxo said: Sem zamenjal 2x počasi. Nikakršnega abasa. Samo cev od zgornjega cilindra do zavornih klešč. Zadnje sem odzračil brez problema. Sprednje nikakor. Morda je zrak na vrhu? Pri pumpi, in moras popustit vijak od cevi? Si batke porinil do konca v celjust? Bostjan L 1
draxo Objavljeno Marec 14, 2020 Opozori Objavljeno Marec 14, 2020 Sem tudi to poskusil ampak je isto. Batkov pa nisem tikal. Samo spustil staro olje ven in sproti dolival novega. Tako da je bil vijak za odzračevanje spodaj na čeljusti odvit da je skoz telko olje. Če res na brzino pritiskam zavoro postane malo trda in zavore nalenkost primejo,ampak po par sekundah ko pustim ročko je spet popolnoma mehka in zavore sploh ne primejo. čudno
smasher Objavljeno Marec 14, 2020 Opozori Objavljeno Marec 14, 2020 To diši po tesnilu ki ne drži... Kaj je kaj mastno na čeljusti? Morda ne dihta pri ročki. Ker tako dela pri avtu če pušča glavni cilinder, stisneš samo ne dobiš močne zavorne sile. Bostjan L 1
draxo Objavljeno Marec 15, 2020 Opozori Objavljeno Marec 15, 2020 Nič mastno. Ampak če prestavim zavorno cev na drug cilinder je popolnoma enako. Se pravi zgoraj celindra sta pomoje ok. Če na obeh cilindrih zadnja zavora deluje vredu.
Kugelschreiber Objavljeno Marec 15, 2020 Opozori Objavljeno Marec 15, 2020 11 hours ago, draxo said: Sem tudi to poskusil ampak je isto. Batkov pa nisem tikal. Samo spustil staro olje ven in sproti dolival novega. Ce batkov nisi porinil v celjust, si bol malo naredil, saj tam ostaja staro olje. Jaz bi startal na novo. Odvil celjust, batke not, kajlo vmes, cevko na nipl, in jovo na novo. Pumpaj, drzi, odpri, zapri, ponovi. Sem imel tak zaplet na motorju. Skor obupal. MiNa in raza 2
MiNa Objavljeno Marec 15, 2020 Opozori Objavljeno Marec 15, 2020 (popravljeno) Če ne najdeš vzroka, tudi popravil ne boš. Res, popravilo zavor ni raketna znanost, ampak je potrebno nekaj osnovnega znanja (hidraulika) in seveda dobro je imet servisno navodilo za tvoj model vozila. Popravilo takole preko foruma in youtuba...??? vodi v maline. @smasher ti je dal iztočnico. pred 13 urami, draxo pravi: Sprednje zavore so začele prijemati slabše,in ročka za zavoro na belanci je bila kar precej trda ob pritisku. iz tega zapisa bi se mogoče dalo sklepat, da bo potrebna popolna obnova ne pa samo menjava olja. Popravljeno Marec 15, 2020. Popravil MiNa raza, DAMI34 in Kugelschreiber 3
raza Objavljeno Marec 15, 2020 Opozori Objavljeno Marec 15, 2020 Včasih pomaga polnjenje sistema od spodaj navzgor, da tekočina izpodriva zrak. Ampak, če bremze niso delovale pravilno že pred menjavo tekočine, bo potrebno najti vzrok. Najbolje zamenjati vse gumice, tako v čeljusti, kot na črpalki (zavorni ročici). Gumice niso nek strošek, je pa treba imeti nekaj znanja in prakse. Predvsem je potrebno gumice pravilno obrniti in namazati s tekočino pred vstavljanjem. Joker, Kugelschreiber in MiNa 3
DAMI34 Objavljeno Marec 15, 2020 Opozori Objavljeno Marec 15, 2020 pred 13 urami, draxo pravi: Morda mi lahko tukaj pomagate glede zavor Imam en problem z zavorami ki mi ni čisto jasen. Torej na belanci imam na levi strani zavorni cilinder-zadnje in na destni strani zavorni cilinder-sprednje zavore . Sprednje zavore so začele prijemati slabše,in ročka za zavoro na belanci je bila kar precej trda ob pritisku. Danes sem zamenjal zavorno olje komplet. Sprednje zavore nikakor ne gre spraviti v delujoče stanje,namreč se kar pogreza ročka,nobenega pritiska, upor je samo od fedre,se pravi zavore ne primejo popolnoma nič. Torej sem mislil da je morda zavorni cilinder odpovedal ker sem se res zajebaval in od zračeval zavore 3h neuspešno. In sem za finto premenjal cevi iz levega cilindra na desnega,ampak je stanje popolnoma isto In tako se je izkazalo da je zavorni cilinder na obeh straneh OK. Je morda komu jasno v čem je problem? Gre pa se za atv,vendar je rubrika na tem forumo neaktivna. Hvala bo kar tule prava tema za vprašanje, lahko pa tudi v temi sam svoj mehanik vprašaš
draxo Objavljeno Marec 15, 2020 Opozori Objavljeno Marec 15, 2020 Zadeva rešena. Res je bil zrak problem. in to spodaj v čeljustih...ko sem stisnil batke notri do konca in zmontiral nazaj,sem odprl vijaka za izpust zraka. V čeljustih je bilo še veliko zraka. Ročka je postala takoj trda. Nikakor si nebi mislil da je lahko zrak še spodaj v čeljusti če je vijak za odzračit na vrhu,pravtako zgoraj rezervar za dolivanj olja na belanci. Sem se nekaj novega naučil,hvala vam! Zavore pa sicer primejo,ampak se mi zdi da bi lahko prijele bolj močno. MiNa, Bostjan L, DAMI34 in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se