stuhec Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 :topic: Ta je pa malo bosa. Zakaj že ne bi smel biti zraven? A ti to kak zakon prepoveduje? Še vedno sem bil zraven avtomobila (motorja še nimam), ko so ga šravfali, ker kadar nisem bil so ratali bolj "šlampasti" Sem doživel in videl na lastni koži, tako da ti kar zahtevaj, da si zraven. Enkrat mi je en mehanik rekel, da če mu ne verjamem, da moram zraven svetit, pa sem mu rekel, da sem lahko lučkar, da bo bolje videl :devil: in da bi rad videl, da drugič ne bom njega rabil :lol1: . rekel ja da ne smem bit poleg da lahko komisija pride :rolleyes:
SF Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 (popravljeno) A je slučajno kdo probal omehčat gas? Sprašujem po menjavi vzmeti ki vračajo zračne lopute v zaprti položaj? Sem probal popustit za en obrat, pa je originalna potem preč ohlapna in bi tisto debelejšo nadomestil s šibkejšo...? Kakšne izkušnje od čega bi pasala? Ugotovil sem namreč, da mravljinčasta desna roka, bolečine v njej in nenatančnost pri vodenju izvirata iz trdote ročice za plin Popravljeno Avgust 1, 2007. Popravil SF
Tonko1 Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 Zdravo, imam eno vpršanje. Pri FZ6 N sem opazil zadnje čase, da se mi motor pri večjih hitrostih (nad 150 km/h) na dolgih hitrih ovinkih motor nekako "pozibava". Občutek je tak, ko da bi mi po malo zdrsovala in nato prijemala zadnja guma in se to odraža v nekekšnem pozibavanju. Kot sem že napisal, se mi to dogaja pri višjih hitrostih in v dolgih ovinkih, ko je motor nagnjen. Mogoče kdo ve, kaj bi bil lahko vzrok: - sprednje vilice so za cca 0,8 cm spuščene - vgrajen imam nosilec za kovček in ploščo za kovček (brez kovčka) - obrabljena guma (Dunlop Sportmax GP). Aja pa še to. kupujem tudi nove gume. Ali mi priporočate kaj, do bo guma še vedno dobra in da mi bo malo dlje zdržala. Moja vožnja ni dirkaška. Gledal sem Dunlop in Bridgestone BT020. Če ima kdo kakšne konkretne izkušnje, bom zelo vesel. Za odgovore se vam zahvaljujem že v naprej.
gizmOkak Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 (popravljeno) A je slučajno kdo probal omehčat gas? Sprašujem po menjavi vzmeti ki vračajo zračne lopute v zaprti položaj? Sem probal popustit za en obrat, pa je originalna potem preč ohlapna in bi tisto debelejšo nadomestil s šibkejšo...? Kakšne izkušnje od čega bi pasala? Ugotovil sem namreč, da mravljinčasta desna roka, bolečine v njej in nenatančnost pri vodenju izvirata iz trdote ročice za plin pa misliš, da bi rešu problem mrtvičaste roke s tem, da bi menjal feder loput :rolleyes: močno dvomim... Raj si nastavi balanco na pravo višino in kot, pa ene pametne gumijaste ročke si kupi, pa bo 3x bolše, kot pa da se lotiš nekih posegov brezveze, ker ne bo razlik v tvojih rokah. Če imaš pa švoh dlani, si kupi obroček za jačanje dlanskih mišic in ne išči problema v motorju, ker dvomim da je tam :topic: P.S. Dostikrat pomaga tudi kak WD in malo čiščenja, da "gas ročka" lepše teče, če imaš vse zapacano. Popravljeno Avgust 1, 2007. Popravil gizmOkak
SF Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 pa misliš, da bi rešu problem mrtvičaste roke s tem, da bi menjal feder loput :rolleyes: močno dvomim... Raj si nastavi balanco na pravo višino in kot, pa ene pametne gumijaste ročke si kupi, pa bo 3x bolše, kot pa da se lotiš nekih posegov brezveze, ker ne bo razlik v tvojih rokah. Če imaš pa švoh dlani, si kupi obroček za jačanje dlanskih mišic in ne išči problema v motorju, ker dvomim da je tam :topic: P.S. Dostikrat pomaga tudi kak WD in malo čiščenja, da "gas ročka" lepše teče, če imaš vse zapacano. Krmilo sem že probal zamenjat vsaj s tremi, ročica za gas se ne zatika. Večina Yamah ima bistveno trše ročice plina kot konkurenca. Sem že spraševal, če ga je kdo menjal in za katerega ga je menjal, pa ni bilo nobenega odgovora... Do sedaj sem poizkusil krmila: MZ 250, K ER5, Y XJR 1.3 in Y TDM 900. Žal sem dobil "rogovile" od XJR in TDM v za kake dva centimetra zakrivljenem stanju in zdaj ne vem, če sem krivil pravo stran. Nepravilna odprtost krmila namreč pomeni napačno držanje... Ima kdo od vas kej takega namontiranega? No danes bo znižal tudi sedež za manjši kot med stegnenico in trupom, kar bo pomenilo boljšo oporo z nogami in posledično manjše opiranje z rokami. Očitno je motor narejen za 175cm+.
Frips Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 Zdravo, imam eno vpršanje. Pri FZ6 N sem opazil zadnje čase, da se mi motor pri večjih hitrostih (nad 150 km/h) na dolgih hitrih ovinkih motor nekako "pozibava". Če so gume hin jih zamenjaj, če ne bo bolje zategni zadnji amortizer za 1 stopnjo. Glede gum, probaj Metzeler Z6, jo zelo hvalijo. Sam sem sicer imel Pilotko s katero sem bil zelo zadovoljen !
Frips Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 (popravljeno) Očitno je motor narejen za 175cm+. Sam imam cca 175 in nobenih problemov. Mravljinčenje roke je lahko tudi vzrok, ker nisi dovolj sproščen, narobe držiš belanco (ne jo krčevito objemat in stiskat), premalo kondicije (žogco v roke pa zapestje trenirat :D) P.S.: aha to z žogco je že Gizmo rekel, spregledal. Popravljeno Avgust 2, 2007. Popravil Frips
SF Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 (popravljeno) Sam imam cca 175 in nobenih problemov. Mravljinčenje roke je lahko tudi vzrok, ker nisi dovolj sproščen, narobe držiš belanco (ne jo krčevito objemat in stiskat), premalo kondicije (žogco v roke pa zapestje trenirat :D) P.S.: aha to z žogco je že Gizmo rekel, spregledal. Imam 170 cm, sproščenost ni problem... Povej mi raje, če poznaš koga z drugim krmilom... Popravljeno Avgust 2, 2007. Popravil SF
Frips Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 Aha, sorry nisem vedel. Pola pa trenirat. Moja ima FZ6 in je tudi jamrala, mal treninga ji je pomagal. Pa original belanco je obrnila malo bolj proti sebi.
SF Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 Tudi moči je dovolj... Gre bolj za problem strarih športnih poškodb, katere bi rad na ta način obšel...
Frips Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 Aha..... :hmm: Žal nimam več idej, upam da ti bo ratal.
VmasIna Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 Če so gume hin jih zamenjaj, če ne bo bolje zategni zadnji amortizer za 1 stopnjo. Glede gum, probaj Metzeler Z6, jo zelo hvalijo. Sam sem sicer imel Pilotko s katero sem bil zelo zadovoljen ! Tudi Dunlop Quailifer je zelo dobra guma, pa še najcenjša je o tem. Dobrih 2000 km jo že testiram in res me vedno znova preseneča. Vozim jo pa od roba do roba.
VmasIna Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 A je slučajno kdo probal omehčat gas? Sprašujem po menjavi vzmeti ki vračajo zračne lopute v zaprti položaj? Sem probal popustit za en obrat, pa je originalna potem preč ohlapna in bi tisto debelejšo nadomestil s šibkejšo...? Kakšne izkušnje od čega bi pasala? Ugotovil sem namreč, da mravljinčasta desna roka, bolečine v njej in nenatančnost pri vodenju izvirata iz trdote ročice za plin Jaz sem si naril samo to, da sem ga zategnil, da imam manj mrtvega hoda, ker me je motilo v ovinkih, ker sem navajen voziti v začetku ovinka z manj obrati.
SF Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 (popravljeno) Sedež spuščen za približno 2 centimetra. Kontrola smeri pri moji višini (cca 171 cm) prcej boljša. sdej moram samo še krmilo zamenjat s cca 3 cm širšim na vsaki strani s primerno ukrivljenostjo, da ne bojo trpele roke, potem pa poročam spet... Primerne vzmeti še vedno iščem. Ima kdo kako idejo? Popravljeno Avgust 8, 2007. Popravil SF
Aless Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 da napisem samo za zanimivost....vceraj mi je ata povedal, da v eni trgoviniv nemciji zraven firme kjer veckrat nalaga pride povsem nova fazerka 5300€....
VmasIna Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 da napisem samo za zanimivost....vceraj mi je ata povedal, da v eni trgoviniv nemciji zraven firme kjer veckrat nalaga pride povsem nova fazerka 5300€.... Katera FZ-6 S ali FZ-6 S2 ?
šokac Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 (popravljeno) Cukanje. :angry: grrrrrr... Dvakrat so mi na servisu opravili sinhronizacijo sesalnih cevi, zamenjali TPS senzor, motor pa pri nižjih obratih (2. 500 do 3. 000) in dodajanju plina še vedno moteče cuka. Preden mi poteče garancija bi zadevo rad odpravil. Kateri servis mi priporočate, da se bodo težave resno lotili. Mravljinčenje desne roke lahko povzroča tudi okvara hrbtenice, vratnih vretenc in položaj telesa, ki je na Fazerki. Tako je vsaj pri meni. Zelo zadovoljen sem s pnevmatiko Metzeler Z6. Popravljeno Avgust 8, 2007. Popravil šokac
Aless Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 Katera FZ-6 S ali FZ-6 S2 ? to pa ne bi vedel...samo po mojem prva ja....foter se glih ne zastopi v to,...ve ker motor je pa cena :P
VmasIna Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 Cukanje. :angry: grrrrrr...Dvakrat so mi na servisu opravili sinhronizacijo sesalnih cevi, zamenjali TPS senzor, motor pa pri nižjih obratih (2. 500 do 3. 000) in dodajanju plina še vedno moteče cuka. Preden mi poteče garancija bi zadevo rad odpravil. Kateri servis mi priporočate, da se bodo težave resno lotili. Mravljinčenje desne roke lahko povzroča tudi okvara hrbtenice, vratnih vretenc in položaj telesa, ki je na Fazerki. Tako je vsaj pri meni. Zelo zadovoljen sem s pnevmatiko Metzeler Z6. Cukanje boš odpravil le tako, da boš spremenil stil obračanja gasa ;) Lahko si pa pomagaš malo z nastavitvijo gas zajle, da imaš potem manj mrtvega hoda :yes:
VmasIna Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 Malo sem brskal po YouTube, pa našel nekaj zanimivega, kar bi imel :worship: :rolleyes: :worship: :whistle:
Fresh_ales Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Malo sem brskal po YouTube, pa našel nekaj zanimivega, kar bi imel :worship: :rolleyes: :worship: :whistle: Kaj pa so tole za eni auspuhi? ker men recim akrapo na temul emotorju zgleda zelo zelo grd taledva pa niti nista slaba vsaj kolikor je mozno videti :rolleyes:
šokac Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Cukanje boš odpravil le tako, da boš spremenil stil obračanja gasa ;) Lahko si pa pomagaš malo z nastavitvijo gas zajle, da imaš potem manj mrtvega hoda :yes: Stil obračanja ročice plina ni povezan z nastalo težavo. Primer: Začneš z ustavljanjem, ali voziš v počasni koloni, ročico plina popolnoma spustiš, prestaviš v nižje predstave in ko se agregat začne vrteti z 2.500 obrati, se začne cukanje. Kljub temu hvala za nasvet.
VmasIna Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Stil obračanja ročice plina ni povezan z nastalo težavo. Primer: Začneš z ustavljanjem, ali voziš v počasni koloni, ročico plina popolnoma spustiš, prestaviš v nižje predstave in ko se agregat začne vrteti z 2.500 obrati, se začne cukanje. Kljub temu hvala za nasvet. Pri meni je isto, pri majhnih obratih cuka, ampak to je posledica pomanjkanja moči v nižjih obratih :), ti motorji so narejeni za vožnjo pri višjih obratih, če bi se rad vozil pod nižjimi obrati kupi nekaj vsaj 750 kubičnega :whistle: .
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se