šokac Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 (popravljeno) Pri meni je isto, pri majhnih obratih cuka, ampak to je posledica pomanjkanja moči v nižjih obratih :), ti motorji so narejeni za vožnjo pri višjih obratih, če bi se rad vozil pod nižjimi obrati kupi nekaj vsaj 750 kubičnega :whistle: . Redno ga hranim s svežo 95 oktansko hrano, redno skrbim za njegovo psihofizično servisno stanje in še bivanje ima pod toplo streho. Bom jaz njemu dal pomanjkanje moči. :D Pozabil sem povedati, da takrat ko sem sam na motorju ni tako hudo. Bolj izraženo je takrat ko je ona zraven, ker jih drugače lahko dobim pod rebra. :whistle: Popravljeno Avgust 10, 2007. Popravil šokac
Fazer03 Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 @ Šokac: Mi2 voziva na servis v Eliso (Dž) in za Yamaho in Kawo so majstri (do sedaj vse porihtali, karkoli je že bilo :worship: ) @VmašIna: Ali si prepričan v to, kar si napisal glede cukanja, navora ... :nono: :hmm:
šokac Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 @ Šokac: Mi2 voziva na servis v Eliso (Dž) in za Yamaho in Kawo so majstri (do sedaj vse porihtali, karkoli je že bilo :worship: )@VmašIna: Ali si prepričan v to, kar si napisal glede cukanja, navora ... :nono: :hmm: Hvala za info. Bom v kratkem naredil en mali izlet v Domžale.
VmasIna Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 (popravljeno) @VmašIna: Ali si prepričan v to, kar si napisal glede cukanja, navora ... :nono: :hmm: Tri Fazerce sem že vozu, pa je bilo na vseh isto, pri pomanjkanju obratov cukajo. Če ti pa ugašuje ali pa trokira ti je pa TPC senzor crknu. Popravljeno Avgust 10, 2007. Popravil VmasIna
Fazer03 Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Sedaj imam doma S2 in z njo 6500 km; (je že 4. po vrsti) - z nobeno (če odmislim menjavo TPS senzorja po naročilu Yamahe) nisem imel opisanih težav ... :whistle:
Frips Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Pri meni je isto, pri majhnih obratih cuka, ampak to je posledica pomanjkanja moči v nižjih obratih :), ti motorji so narejeni za vožnjo pri višjih obratih, če bi se rad vozil pod nižjimi obrati kupi nekaj vsaj 750 kubičnega :whistle: . Al pa zamenjaš prvi zobnik z manjšim :whistle:
Dexta Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Sedaj imam doma S2 in z njo 6500 km; (je že 4. po vrsti) - z nobeno (če odmislim menjavo TPS senzorja po naročilu Yamahe) nisem imel opisanih težav ... :whistle: Jaz imam s Fazerjem 600 prevoženih 20.000km, 90% s sopotnico, brez težav, razen zgoraj omenjenega senzorja, ki so mi ga tako ali tako garancijsko zamenjali. Zaradi Fazerjevih lastnosti mislim, da bo naslednji 1000ka...če ima vozne lastnosti podobne sem prvi kandidat v vrsti. Ne vem kakšen je agragat pri novem navadnem fazerju (ne S2 ampak druga izvedba). Ima manj moči, pa verjetno boljšo krivuljo motorja. Mene 100konjska ne moti...uživam ko mašina dobesedno popizdi :kva2:
Gamma Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 Ne vem kakšen je agragat pri novem navadnem fazerju (ne S2 ampak druga izvedba). Ima manj moči, pa verjetno boljšo krivuljo motorja. V hr. Motoreviji sem zasledil tole: Samo z odstranitvijo enega omejilčka naj bi motor pridobil vse konjiče. Če to res drži, se lahko dokaj poceni pride do novega 98 KM fazerja (brez facelifta za letnik 2007).
Tadeusz Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 (popravljeno) nevem če imam prav ampak se mi zdi da te blokirane fazerce imajo nespremenjen motor glede navora....če se motim me prosim popravite...ja za odstranit tisti košček, ki omejuje fazerco je potrebnih nekaj minut in je vse rešeno :yea1: Popravljeno Avgust 13, 2007. Popravil Ttko MnM96 1
VmasIna Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 V hr. Motoreviji sem zasledil tole: Samo z odstranitvijo enega omejilčka naj bi motor pridobil vse konjiče. Če to res drži, se lahko dokaj poceni pride do novega 98 KM fazerja (brez facelifta za letnik 2007). Nič novega, na podoben način "imam" jaz zablokirano na 25 kW, za odstranitev blokade potrebuješ ravno 15 sekund.
AndrejC Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 :hmm: Samo bodo po mojem to mehansko blokado verjetno kmalu zamenjali s kakšno elektronsko
Buzdovan Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Nič novega, na podoben način "imam" jaz zablokirano na 25 kW, za odstranitev blokade potrebuješ ravno 15 sekund. Meni je serviser rekel (in pokazal), da je bistvo te svohnejse fazerce samo krajsi hod rocice za plin. Popravilo -odstranjevanje blokade - pa naj ne bi trajalo le 15 sekund, ker je treba odstraniti rezervoar, injektorje...Rekel je cca 2 uri.
danci1973 Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 (popravljeno) Meni je serviser rekel (in pokazal), da je bistvo te svohnejse fazerce samo krajsi hod rocice za plin. Popravilo -odstranjevanje blokade - pa naj ne bi trajalo le 15 sekund, ker je treba odstraniti rezervoar, injektorje...Rekel je cca 2 uri. Dve uri?! :eek: To pa je en počasen serviser... Pa še neumnosti govori - le zakaj bi odstranjeval injektorje?! D. Popravljeno Avgust 14, 2007. Popravil danci1973
alfy Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 OK, vse lepo in prav... glede "nadgradnje" na 98 KS... enostavno je to naredit. Imam pa eno vprašanje... Kako bi zavarovalnice gledale na to "predelavo" v primeru prometne nesreče? Poznam par primerov, ko so 25 kw motocikle spravili nazaj na normalne moči in po prometni nesreči je zavarovalnica zahtevala strokovni pregled motocikla in seveda je izvedenec ugotovil, da motorno kolo nima blokade... V VSEH PRIMERIH JE ZAVAROVALNICA ODKLONILA PLAČILO! Lastniki so morali sami poravnati škodo in za poškodbe (kar je pri motorjih zelo pogosto) niso dobili nič! Eden je celo imel težave z zdravstveno zavarovalnico, katera mu ni hotela plačati zdravljenja v bolnišnici. Mislim, da bi zavarovalnice tudi v teh primerih iz 78 KS na 98 KS imela kaj proti... ...je malo za premislit no, pred takimi posegi. LP
Robertos664 Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 OK, vse lepo in prav... glede "nadgradnje" na 98 KS... enostavno je to naredit. Imam pa eno vprašanje... Kako bi zavarovalnice gledale na to "predelavo" v primeru prometne nesreče? Poznam par primerov, ko so 25 kw motocikle spravili nazaj na normalne moči in po prometni nesreči je zavarovalnica zahtevala strokovni pregled motocikla in seveda je izvedenec ugotovil, da motorno kolo nima blokade... V VSEH PRIMERIH JE ZAVAROVALNICA ODKLONILA PLAČILO! Lastniki so morali sami poravnati škodo in za poškodbe (kar je pri motorjih zelo pogosto) niso dobili nič! Eden je celo imel težave z zdravstveno zavarovalnico, katera mu ni hotela plačati zdravljenja v bolnišnici. Mislim, da bi zavarovalnice tudi v teh primerih iz 78 KS na 98 KS imela kaj proti... ...je malo za premislit no, pred takimi posegi. LP kako pa bi zavarovalnica ugotovila ali je 78 ali 98 konjev? bojo dali mašino na valje? pa itak obe moči spadata v isto klaso zavarovanja.
simonsi Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Dve uri?! :eek: To pa je en počasen serviser... Pa še neumnosti govori - le zakaj bi odstranjeval injektorje?! D. To reče zato, da ne gledaš preveč čukasto, ko ti računa 100€. Mislim, da bi zavarovalnice tudi v teh primerih iz 78 KS na 98 KS imela kaj proti... ...je malo za premislit no, pred takimi posegi. LP Itak noben ne pomisli na to. Nekateri so šli še motorje začasno blokirat zaradi cenejšega zavarovanja. Jaz osebno ne bi nikoli šel odstranjevati takšne blokade, ravno zaradi morebitnih komplikacij po nezgodi.
Buzdovan Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 To reče zato, da ne gledaš preveč čukasto, ko ti računa 100€.Itak noben ne pomisli na to. Nekateri so šli še motorje začasno blokirat zaradi cenejšega zavarovanja. Jaz osebno ne bi nikoli šel odstranjevati takšne blokade, ravno zaradi morebitnih komplikacij po nezgodi. Tako je rekel (sem ga jaz razumel), racunal pa tako ne bi nic, ce bi motor vzel pri njem. Zaradi te deblokade se nebi bal, ker je v istem zavarovalnem razredu, drugo je, ce deblokiras 25 kw. Pri nekem drugem serviserju pa je bilo govora o 100 eur.
Frips Objavljeno Avgust 15, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2007 Pišem v imenu kolega. Motor FZ6S (l.05) se je pri prometni malo obračal okoli. Sedaj ko je to nekako skompletiral mu noče vžgati. Motor zavergla, vendar takoj ugasne. Kaj storiti? (lahko da je že kje opisano vendar nisem našel) Do sedaj je probal naslednje: - vžgati z "rdečim ključem" - odklopil aku ter ponovil rdeči ključ, pravi ključ - pregledal in spucal svečke - v manualu prečekiral, če ima motorin kako cako za nažgat po padcu, našel ni nič :hmm:
alfy Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 (popravljeno) kako pa bi zavarovalnica ugotovila ali je 78 ali 98 konjev? bojo dali mašino na valje? pa itak obe moči spadata v isto klaso zavarovanja. Jaz se nebi zanašal na to, da je v isti klasi! Motorno kolo ne ustreza homologaciji in to je že zadosten razlog za zavrnitev! To je po tvojem mnenju, kot bi dal v avto z 180 KM motor not s 500 KM, saj sta motorja v isti zavarovalni klasi (nad 130 kw)... misliš, da bi bilo vse OK za zavarovalnico??? Motorno kolo itak pregleda izvedenec, kateri se razume v te reči... Pravzaprav pa vsak, ki uporabi 2 minute "google" zve kako in kaj je potrebno storit (v njihovem primeru pogledat) na tem motorju... No, vsak razmišlja zase in ve kaj je zanjga prav in kaj ne... LP Popravljeno Avgust 20, 2007. Popravil alfy
alfy Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Pišem v imenu kolega. Motor FZ6S (l.05) se je pri prometni malo obračal okoli. Sedaj ko je to nekako skompletiral mu noče vžgati. Motor zavergla, vendar takoj ugasne. Kaj storiti? (lahko da je že kje opisano vendar nisem našel) Do sedaj je probal naslednje: - vžgati z "rdečim ključem" - odklopil aku ter ponovil rdeči ključ, pravi ključ - pregledal in spucal svečke - v manualu prečekiral, če ima motorin kako cako za nažgat po padcu, našel ni nič :hmm: Tako se dogaja, ko ne zazna kode ključa... je možno, da se je izklopu ali poškodoval čitalec kode! Nahajal naj bi se nekje v radiusu 15 cm okoli ključavnice (ponavadi ni montiran v ključavnicah). Na mojem SUZUKI-ju je montiran pod okrasno plastiko, katera prekriva ključavnico. Najbolje je, da si poiščeš SERVICE MANUAL po netu... za FZ6 jih je precej okoli... LP
Kawl Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 Živjo! Zanima me če ima kdo izkušnje koliko je 78konjska FZ6-tka počasnejša napram 98konjski?Kako se to pozna pri vožnji? LP Rok
alfy Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 Živjo! Zanima me če ima kdo izkušnje koliko je 78konjska FZ6-tka počasnejša napram 98konjski?Kako se to pozna pri vožnji? LP Rok Kolega ima 78 konjsko in se precej pozna napram 98 konjski (od drugega kolega). Kot bi vozil 98 konjsko na 3/4 plina! (kar je tudi res :yes: ) Tudi med različnimi proizvajalci (če ostanemo pri 600 naked) je precej razlike v "moči" motorjev, čeprav so vsi po tovarniških podatkih enaki tj. 98 KM! Imam "srečo", da imam na dosegu vse "konkurente" v tem razredu... HONDO HORNET 600 (2006), YAMAHO FZ6 (2005-98KM in 2007-78KM), SUZUKI GSR 600 (2006-98KM). Po mojem mnenju, je naj boljši SUZUKI GSR 600 najhitrejši in se na cesti obnaša najbolje (skoraj kot pravi cestak, super športnik) k temu pripomore odličen okvir, zadnja nihajka (kot pri cestakih) in nastavljive vilice ter amortizer (kar konkurenca nima). Motor izvira iz GSX-R 600 letnika 2005 in sem prepričan, da ima več kot 98KM (precej več!). 254 km/h brez nikakršne vetrne zaščite in na ravni cesti in to dokaj hitro dobi! Nato je po mojem mnenju YAMAHA FZ6 (98KM), malo len motor na nizkih, ne desoga take hitrosti kot SUZUKI in precej dlje traja doseganje hitrosti (npr. od 200 do 220) kot pri SUZUKI-ju. Okvir je zelo dober in s tem vozne lastnosti. Na konec bi postavil HONDO HORNET 600, motor je najmanj zmogljiv od vseh, pa še če greš na kako višino nad 1500m (zaradi karburatorjev) je konec z njo... npr. v Italijanskih dolomitih ji nebi dal niti 50 KM! Po ovinkih pa se pozna, da je precej švoh centralni okvir motorja, napram ostalima dvema (kar neki zvija se). Ne morem si predstavljat kako je z HORNET 900, katera ima enak okvir in kar nekaj moči in navora več... :( No, to je samo moje osebno mnenje. Da se nebi kdo užalu prosim! LP
Kawl Objavljeno Avgust 22, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2007 Ja sprašujem namreč ker sem kupil novo FZ6 - 78 konjev (nimam je sicer še doma bo pa v naslednjih dneh) .Do sedaj sem vozil XT660R in mislim da bi moralo za nekaj časa zadostovati. Drugače pa sem že spraševal na elisi in pravi majster da se da zrihtat, da ima motor vseh 98 konjev. Vozil sem sicer 98konjsko različico in gre super. Gre se mi pa predvsem zato, da se mi motor v dolgih ovinkih ne bo zvijal, tako kot se je XT660R pri 130kmh zvijala, da si se kr malo zamislil. Hvala za podroben odgovor. LP Rok
alfy Objavljeno Avgust 22, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2007 Ja sprašujem namreč ker sem kupil novo FZ6 - 78 konjev (nimam je sicer še doma bo pa v naslednjih dneh) .Do sedaj sem vozil XT660R in mislim da bi moralo za nekaj časa zadostovati. Drugače pa sem že spraševal na elisi in pravi majster da se da zrihtat, da ima motor vseh 98 konjev.Vozil sem sicer 98konjsko različico in gre super. Gre se mi pa predvsem zato, da se mi motor v dolgih ovinkih ne bo zvijal, tako kot se je XT660R pri 130kmh zvijala, da si se kr malo zamislil. Hvala za podroben odgovor. LP Rok FZ6 se ti ne bo zvijala! LP
VmasIna Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 Ali je kdo menjal na svoji FZ-6ki levo ogledalo in mu je ostala ona guma ??? Če je kdo, ki jo ima, naj se mi prosim javi.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se