Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Če lahko kolo ustaviš z roko brez večjih težav, potem je to normalno. Do tega pojava pride ponavadi predvsem takoj ko prižgeš motor in je olje v mašini še hladno in gosto. Ko se mašina segreje se ponavadi tudi zadnje kolo neha vrtet.

Če je pa to vrtenje tako močno, da z roko kolesa ne moreš ustavit, oziroma, da čutiš na mestu da motor sili naprej, ko imaš v prostem teku, potem pa nekaj ni ok.

Drugače pa brez skrbi smile.gif

daj ne prodajaj buč..........

ker je olje gosto se vrti kolotrance_27_notworthy.gif

aja in kaj ni ok ko se olje v motorju segreje, pa se kolo se vedno vrti?????

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

si je kdo lastil model od 04-05 in potem prešaltal na 06-08?zanima me kakšna je razlika med tema modeloma, predvsem v vožnji, namreč 07 sem že pelal, zdaj bom pa mogoče 04 kupo

Objavljeno

si je kdo lastil model od 04-05 in potem prešaltal na 06-08?zanima me kakšna je razlika med tema modeloma, predvsem v vožnji, namreč 07 sem že pelal, zdaj bom pa mogoče 04 kupo

Forumaš Berty, vendar je na forumo zelo poredko. Pošli mu PM.

On je vozil vse modele od 2004, ker je vsako leto menjal za novejši model. :)

Objavljeno

si je kdo lastil model od 04-05 in potem prešaltal na 06-08?zanima me kakšna je razlika med tema modeloma, predvsem v vožnji, namreč 07 sem že pelal, zdaj bom pa mogoče 04 kupo

med njima v osnovi ni neke velike razlike, v praksi pa daje 04' občutek malce težjega in okornega motorja

in tudi zavore so za odtenek slabše

meni osebno je bil 06' kot celota veliko bolj všeč kot 04'

Objavljeno

Žio se strinjam,jast imam 07 cbr 1000 rr na videz sta skorej enaka v vožnji se pa pozna razlika.Je pa tudi 04-05 model :worship: .Pa še nekaj bi vprašau?Kje bi dobiu service manual 06-07 če kdo ve.Hvala :yea1:

Objavljeno

Žijo. A mi znaste povedat zakaj mi pri hitri vožnji med 4 in 5 prestavo meče v fole,še posebej na pisti. Hvala .Lp

Objavljeno

..... meče v fole....

??

domnevam da ti vrze iz prestave, ergo v neutral.

najbrz premalo odlocno prestavljas; ali izrabljene vilice v menjalniku, izrabljeni zobniki itd. itn. (malo verjetno mogoce pri relativno mladem motorju). dokler se ne odpre se ne ve 100%.

ugiba lahko pa vsak. :whistle:

Objavljeno

men sicer na pisti ni metal v N mi je pa ene parkrat med voznjo po nagubani cesti kjer recimo se peljes malo dlje casa (lj-kocevje)

Objavljeno

med njima v osnovi ni neke velike razlike, v praksi pa daje 04' občutek malce težjega in okornega motorja

in tudi zavore so za odtenek slabše

meni osebno je bil 06' kot celota veliko bolj všeč kot 04'

bi mogoče lahko zraven primerjal še tvojo trenutno cbr-o? Kakšne so razlike med temi tremi, predvsem sam "handling" in "premetavanje"-katera je boljša igrača za po ovinkih?

Objavljeno

bi mogoče lahko zraven primerjal še tvojo trenutno cbr-o? Kakšne so razlike med temi tremi, predvsem sam "handling" in "premetavanje"-katera je boljša igrača za po ovinkih?

najboljša igrača za ovinke brusit je definitivno 08' :worship:

08' psihično deluje in tudi je manjši motocikel, katerega lažje premetavaš levo in desno, ter

hitreje spreminja smer, agregat pa je za odtenek bolj odziven in v višjih obratih močneje vleče

v celoti deluje 08' malce bolj živahno, je pa mogoče malce manj stabilen v dolgih hitrih ovinkih

Objavljeno

??

domnevam da ti vrze iz prestave, ergo v neutral.

najbrz premalo odlocno prestavljas; ali izrabljene vilice v menjalniku, izrabljeni zobniki itd. itn. (malo verjetno mogoce pri relativno mladem motorju). dokler se ne odpre se ne ve 100%.

ugiba lahko pa vsak. :whistle:

ja ni druge kot da odprem in pogledam,ker čene lahko res samo ugibamo :OK:

Objavljeno

najboljša igrača za ovinke brusit je definitivno 08' :worship:

08' psihično deluje in tudi je manjši motocikel, katerega lažje premetavaš levo in desno, ter

hitreje spreminja smer, agregat pa je za odtenek bolj odziven in v višjih obratih močneje vleče

v celoti deluje 08' malce bolj živahno, je pa mogoče malce manj stabilen v dolgih hitrih ovinkih

No točno to me je zanimalo, tnx :)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

dodatna oprema za hondicoclosedeyes.gif

Stari, to smo že vse videli, ampak, ko smo zraven videli CENE...!!!... JAOOOOOOOO :whistle:

Drugače pa ja, marsikaj od tega bi dal gor... :rolleyes:

Objavljeno

mogoče si kdo kaj takega za sopotnico umislitrance_25_naughty.gif

Moja povezava

Ja dobra ideja ni glih naj lepše za videti :D ma za sopotnico pa je sigurno OK še posebej ko pospešavaš bolj na hitro :OK:

Objavljeno

ja ni druge kot da odprem in pogledam,ker čene lahko res samo ugibamo :OK:

a nima ta honda kasetni menjalnik, torej ti ni treba odpirat mašine da ga ven dobiš?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj pa tole, je še mal bolj k una zgoraj:

Vinxxgrip_main.jpg

A je kdo sploh to že montiru za sopotnico, ker brez je zlo zoprn se vzadi vozt!

Objavljeno (popravljeno)

Duo-Drive:

800-duo-drive-1-1221219287.jpg

Popravljeno . Popravil paris2
Objavljeno

Duo-Drive:

800-duo-drive-1-1221219287.jpg

tole mam namontirano. Ker je fiksno našraufano, sm se bal, da bo delalo napoto a presenečen ugotavljam, de se zadeva super obnese in je uporabna tud ko manevriram motor na mestu. hudič tud magnetne tanktorbe ne moti. gre čez.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo, ta auspuh pa bi res dal na mojo lubico!!! :grim :wub: :grim

post-5704-127599545405_thumb.jpg

post-5704-12759954631_thumb.jpg

post-5704-127599547076_thumb.jpg

post-5704-127599547814_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!