Brdaus Objavljeno Junij 14, 2007 Opozori Objavljeno Junij 14, 2007 Aha.. no pa tko :blush: Vedel sem, da so jim za 10mm povečal premer Ampak 330 kot moji na stari pa še niso :evilgrin:
Brdaus Objavljeno Junij 21, 2007 Opozori Objavljeno Junij 21, 2007 Fantje... a se pr vaših motorinih tut tko ketnca za ventilčke sliši? Mogoče sm mal razvajen ratal, ker je vse drugo tko presneto tiho :blush:
Zx_R Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 (popravljeno) Brdaus rore si kupi :P :P pa neboš nič slišal, joke, drugače pa pri moji nekih posebnih zvokov iz samega agregata ni,malo pa itaq veš da se vsak verižni sistem sliši, zdaj če se ti pa zdi sumljivo pa se raje zapelji do svojega mehanika pa ti bo takoj povedal kako je na stvari. ps; A to slišiš na desni strani?? Popravljeno Junij 22, 2007. Popravil Zx_R
Brdaus Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 ps; A to slišiš na desni strani?? Mah... sliši se, ko se furam. Sej vem, da je ketnca na desni strani, tako kot šponar.... samo sm hotu še second opinion slišat .) PS: Rori pridejo čez zimo gor :grim
Čamac Objavljeno Junij 24, 2007 Opozori Objavljeno Junij 24, 2007 haha kr neka vesoljska pošast :wacko: photoshop dela čuda? :P
miha Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 koliko km bi morala zdržati veriga??? :? :? :?
P182 Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 odvisno kako skrbiš zanjo, meni zdrži 20-25k
danixxx Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 odvisno kako skrbiš zanjo, meni zdrži 20-25k Ja sigurn mam prevoženih 13k pa je še ko nova.Res pa je da se mi ne tož po ketn spreju. ;)
miha Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 odvisno kako skrbiš zanjo, meni zdrži 20-25k imam narejenih 13 500km z njo in na koncu zobnika ko jo potegnem z roko malo odstopi kar se mi zdi da mi ne bi smela pa pred približno enim tednom sej jo našponal po PS pa se mi je učeraj zadelo da bi jo moral spet kaj mogoče kliče ze po novi mažem jo pa kar redno :? :? :? :?
Brdaus Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 ...pa pred približno enim tednom sej jo našponal po PS pa se mi je učeraj zadelo da bi jo moral spet... Kolkrat si jo pa že našponal.... oz. kako ti kaže indikator na "šponarju"?
Roky Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 mogoče 08' :rolleyes: Zadn konc in izpuh je mal vzet od R6 :hmm: Drugač pa upam, da nebo res kej tazga pršlo :cry: Najlepša mi je 05 - 06 (oranža s tribal poslikavo :wub: )
miha Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 in kero ketno kej svetujete da nataknem gor did x-ring
misty Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 definitivno zrelo za zamenjavo, še posebej če se ti je začela tako hitro raztegovat. Pa ko je ketna že bolj na koncu in je neenakomerno raztegnjena moraš bit pozoren da ima 2-3 cm lufta na delu kjer je NAJMANJ raztegnjena, drugače jo še bolj uničuješ. Katero ketno nabavit ti bo moral pa kdo drug povedat. Verjetno kak ZVM 530 (just guessing, na 600 sem imel ZVM 525), dobi se tudi močnejša ZVM2 serija link Ima kdo za posoditi (za skopirat) navodila za uporabo, letnik '06. Prejšnji lastnik jo je, neverjetno, izgubil :rolleyes:
Klajba Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 Ima kdo za posoditi (za skopirat) navodila za uporabo, letnik '06. Prejšnji lastnik jo je, neverjetno, izgubil :rolleyes: Imam servisna za 04 letnik v angleščini, če bi ti slučajno kaj pripomogla... :hmm:
Zx_R Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 (popravljeno) Misty prileti kaj na ptuj, pa ti jaz prinesem skopirano, če te pa trenutno kaj izrecenega zanima pa pošlji pm da ti pogledam in sporočim. Popravljeno Junij 27, 2007. Popravil Zx_R
misty Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 Imam servisna za 04 letnik v angleščini, če bi ti slučajno kaj pripomogla... :hmm: servisno imam tudi sam, sicer iščem še za '06, pa je nikjer ne dobim, vendar v osnovi rabim čisto običajna "navodila za uporabo" :blush: tisto knjižico ki jo dobiš zraven motorja. Ponavadi :D Misty prileti kaj na ptuj, pa ti jaz prinesem skopirano, če te pa trenutno kaj izrecenega zanima pa pošlji pm da ti pogledam in sporočim. Tnx, če se noben bližje ne javi, ti sporočim da jo vržeš v kopirc :D
P182 Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 Ima kdo za posoditi (za skopirat) navodila za uporabo, letnik '06. Prejšnji lastnik jo je, neverjetno, izgubil :rolleyes: Misty imam eno knjigo viška, original ne kopijo. Lahko ti jo tut pošlem več pm
girox Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Po kapljicah pritekajo prve informacije glede nove Honde fireblade (CBR 1000 RR) za modelno leto 2008, ki bo predstavljala začetek povsem nove generacije Hondinega 1000 kubičnega superšportnega motorja za obdobje naslednjih 4 let. Ena od glavnih večjih pomanjkljivosti, če ne kar edina, pri sedanji generaciji, ki je prišla na trg leta 2004 je bila prav prevelika teža motocikla. Pri novi generaciji bo zato eden največjih poudarkov prav na zmanjšanju teže, kar naj bi bil tudi eden glavnih adutov pri še večjem uspehu nove generacije superšportnika. Pogonski agaregat bo bolj kompakten, vendar bo razvijal nekaj večjo moč in navor. Cilj Honde namreč ni ponuditi najbolj močan motor v svojem razredu, ampak predvsem najbolj uporabniku usmerjen. Iz istega razloga bo agregat doživel eno bolj drastičnih sprememb v sproščanju moči in navora v območju srednjih vrtljajev. Sam nosilni okvir bo imel znatno manj zvarov z vsemi izhajajočimi prednostmi, ki jih ni potrebno posebej opisovati. Vse navedene spremembe in modifikacije na konstrukcijskih elementih, naj bi prinesle vrhunec združitve ostrega vodenja motocikla in oproščanja voznikovih napak pri taki dinamični vožnji. Prav ta sposobnost odzivnosti in rezerve pri napakah, naj bi bila postala krona v tem razredu. Izpušni sistem bo podoben novodobnim Yamahinim (R6); se pravi krajši in lažji sistem z nižjim težiščem. Napredek je tudi na področju aerodinamike. Na voljo bo tudi gumb s katerim se bo izbiralo način sproščanja navora in moči v različnih režimih "mappatura". Precej se je govorilo, da naj bi bil pogonski gregat V konstrukcije; tukaj se je imelo v mislih V5, s katerim je Honda kraljevala v GP (Rossi). Po vsej verjetnosti pa bomo videli, tako kot do sedaj, "inline four". Vseeno govorice o V agregatu ne zamrejo, lahko, da bo poganjal posebno serijo. Ostali dodatki naj bi bili Hondin Electronic Steering Damper, ki je prišel prvič ven 2004 leta. Poleg tega bi lahko namesto drseče sklopke vgradili Intake Air Control valve; ta sistem omili zaviranje agregata tako, da pri zaprtem plinu spusti v agregat manjšo količino zraka. Pa še en Photoshop. Girox
deki Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Šikana, ampak upam, da spremenijo izpušni lonec, da ne bo tako Hornetski. Pa še kako drugo bolj hudo barvno kombinacijo....
girox Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Šikana, ampak upam, da spremenijo izpušni lonec, da ne bo tako Hornetski. Pa še kako drugo bolj hudo barvno kombinacijo.... Izpušni lonec BO HORNETSKI, 100 %. Ti lahko celo povem točno po katerem modelu Horneta so se zgledovali. Čez sedanji sistem pod sedežem so imeli največ proti prav američani; da je pretežak, pa da greje, pa previsoko težišče,... Povedano na kratko, namesto da bi najbolj debela nacija na zemeljski obli shujšala, dela problema o tem kako je dolg sistem in kje je težišče (na katerega najbolj vpliva prav voznik). O gretju pa tako, verjetno niso mogli na sedežu imeti grill rešetke za "pork ribs".
Balistični Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Kmal bo po velikosti podobna 125-kam.
girox Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Pravzaprav, za tiste, ki jih zanima, sem dodal še skice iz patentnega urada. Ne smete se ozirati na dizajn motocikla, ker je narisana stara 900ccfireBlade zaradi zaščite dizajna. Povzetek; zaradi drugih tehničnih zahtev superšportnika v primerjavi z naked Hornet potrebuje Honda nov patent glede izpuha oziroma drugačen koncept. največja težava za premostiti je doseči potrebno dolžino (volumen) izpušnega dela sistema, da se pridobi pravilno "spread" moči. prvi del cevi je ob desni strani pogonskega agregata, izvodni sistem se nato spodvije nazaj proti sprednjemu delu v katalizator oziroma dušilec. Izpuh je tako voden ponovno proti nazaj in zadnjemu delu motornega kolesa znotraj te "škatle" in nato skozi dušilec pod počivalko za stopalo na strani desne roke. Upam, da sem bil dovolj enostaven, sicer pa skice povedo vse.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se