Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Aha.. no pa tko :blush: Vedel sem, da so jim za 10mm povečal premer

Ampak 330 kot moji na stari pa še niso :evilgrin:

Objavljeno

Fantje... a se pr vaših motorinih tut tko ketnca za ventilčke sliši?

Mogoče sm mal razvajen ratal, ker je vse drugo tko presneto tiho :blush:

Objavljeno (popravljeno)

Brdaus rore si kupi :P :P pa neboš nič slišal, joke, drugače pa pri moji nekih posebnih zvokov iz samega agregata ni,malo pa itaq veš da se vsak verižni sistem sliši, zdaj če se ti pa zdi sumljivo pa se raje zapelji do svojega mehanika pa ti bo takoj povedal kako je na stvari.

ps; A to slišiš na desni strani??

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno
ps; A to slišiš na desni strani??

Mah... sliši se, ko se furam. Sej vem, da je ketnca na desni strani, tako kot šponar.... samo sm hotu še second opinion slišat .)

PS: Rori pridejo čez zimo gor :grim

Objavljeno

haha kr neka vesoljska pošast :wacko: photoshop dela čuda? :P

Objavljeno

odvisno kako skrbiš zanjo, meni zdrži 20-25k

Objavljeno
odvisno kako skrbiš zanjo, meni zdrži 20-25k

Ja sigurn mam prevoženih 13k pa je še ko nova.Res pa je da se mi ne tož po ketn spreju. ;)

Objavljeno
odvisno kako skrbiš zanjo, meni zdrži 20-25k

imam narejenih 13 500km z njo in na koncu zobnika ko jo potegnem z roko malo odstopi kar se mi zdi da mi ne bi smela

pa pred približno enim tednom sej jo našponal po PS pa se mi je učeraj zadelo da bi jo moral spet kaj mogoče kliče ze po novi

mažem jo pa kar redno

:? :? :? :?

Objavljeno
...pa pred približno enim tednom sej jo našponal po PS pa se mi je učeraj zadelo da bi jo moral spet...

Kolkrat si jo pa že našponal.... oz. kako ti kaže indikator na "šponarju"?

Objavljeno
mogoče 08' :rolleyes:

Zadn konc in izpuh je mal vzet od R6 :hmm:

Drugač pa upam, da nebo res kej tazga pršlo :cry: Najlepša mi je 05 - 06 (oranža s tribal poslikavo :wub: )

Objavljeno

definitivno zrelo za zamenjavo, še posebej če se ti je začela tako hitro raztegovat. Pa ko je ketna že bolj na koncu in je neenakomerno raztegnjena moraš bit pozoren da ima 2-3 cm lufta na delu kjer je NAJMANJ raztegnjena, drugače jo še bolj uničuješ.

Katero ketno nabavit ti bo moral pa kdo drug povedat. Verjetno kak ZVM 530 (just guessing, na 600 sem imel ZVM 525), dobi se tudi močnejša ZVM2 serija link

Ima kdo za posoditi (za skopirat) navodila za uporabo, letnik '06. Prejšnji lastnik jo je, neverjetno, izgubil :rolleyes:

Objavljeno
Ima kdo za posoditi (za skopirat) navodila za uporabo, letnik '06. Prejšnji lastnik jo je, neverjetno, izgubil :rolleyes:

Imam servisna za 04 letnik v angleščini, če bi ti slučajno kaj pripomogla... :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Misty prileti kaj na ptuj, pa ti jaz prinesem skopirano, če te pa trenutno kaj izrecenega zanima pa pošlji pm da ti pogledam in sporočim.

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno
Imam servisna za 04 letnik v angleščini, če bi ti slučajno kaj pripomogla... :hmm:

servisno imam tudi sam, sicer iščem še za '06, pa je nikjer ne dobim, vendar v osnovi rabim čisto običajna "navodila za uporabo" :blush:

tisto knjižico ki jo dobiš zraven motorja. Ponavadi :D

Misty prileti kaj na ptuj, pa ti jaz prinesem skopirano, če te pa trenutno kaj izrecenega zanima pa pošlji pm da ti pogledam in sporočim.

Tnx, če se noben bližje ne javi, ti sporočim da jo vržeš v kopirc :D

Objavljeno
Ima kdo za posoditi (za skopirat) navodila za uporabo, letnik '06. Prejšnji lastnik jo je, neverjetno, izgubil :rolleyes:

Misty imam eno knjigo viška, original ne kopijo. Lahko ti jo tut pošlem več pm

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Po kapljicah pritekajo prve informacije glede nove Honde fireblade (CBR 1000 RR) za modelno leto 2008,

ki bo predstavljala začetek povsem nove generacije Hondinega 1000 kubičnega superšportnega motorja za obdobje naslednjih 4 let.

Ena od glavnih večjih pomanjkljivosti, če ne kar edina, pri sedanji generaciji, ki je prišla na trg leta 2004 je bila prav prevelika teža motocikla.

Pri novi generaciji bo zato eden največjih poudarkov prav na zmanjšanju teže, kar naj bi bil tudi eden glavnih adutov pri še večjem uspehu nove generacije superšportnika.

Pogonski agaregat bo bolj kompakten, vendar bo razvijal nekaj večjo moč in navor. Cilj Honde namreč ni ponuditi najbolj močan motor v svojem razredu, ampak predvsem najbolj uporabniku usmerjen. Iz istega razloga bo agregat doživel eno bolj drastičnih sprememb v sproščanju moči in navora v območju srednjih vrtljajev.

Sam nosilni okvir bo imel znatno manj zvarov z vsemi izhajajočimi prednostmi, ki jih ni potrebno posebej opisovati.

Vse navedene spremembe in modifikacije na konstrukcijskih elementih, naj bi prinesle vrhunec združitve ostrega vodenja motocikla in oproščanja voznikovih napak pri taki dinamični vožnji.

Prav ta sposobnost odzivnosti in rezerve pri napakah, naj bi bila postala krona v tem razredu.

Izpušni sistem bo podoben novodobnim Yamahinim (R6); se pravi krajši in lažji sistem z nižjim težiščem.

Napredek je tudi na področju aerodinamike.

Na voljo bo tudi gumb s katerim se bo izbiralo način sproščanja navora in moči v različnih režimih "mappatura".

Precej se je govorilo, da naj bi bil pogonski gregat V konstrukcije; tukaj se je imelo v mislih V5, s katerim je Honda kraljevala v GP (Rossi).

Po vsej verjetnosti pa bomo videli, tako kot do sedaj, "inline four".

Vseeno govorice o V agregatu ne zamrejo, lahko, da bo poganjal posebno serijo.

Ostali dodatki naj bi bili Hondin Electronic Steering Damper, ki je prišel prvič ven 2004 leta.

Poleg tega bi lahko namesto drseče sklopke vgradili Intake Air Control valve; ta sistem omili zaviranje agregata tako, da pri zaprtem plinu spusti v agregat manjšo količino zraka.

Pa še en Photoshop.

Giroxpost-16602-1185803470_thumb.jpg

Objavljeno

Šikana, ampak upam, da spremenijo izpušni lonec, da ne bo tako Hornetski. Pa še kako drugo bolj hudo barvno kombinacijo....

Objavljeno

Šikana, ampak upam, da spremenijo izpušni lonec, da ne bo tako Hornetski. Pa še kako drugo bolj hudo barvno kombinacijo....

Izpušni lonec BO HORNETSKI, 100 %. Ti lahko celo povem točno po katerem modelu Horneta so se zgledovali.

Čez sedanji sistem pod sedežem so imeli največ proti prav američani; da je pretežak, pa da greje, pa previsoko težišče,...

Povedano na kratko, namesto da bi najbolj debela nacija na zemeljski obli shujšala, dela problema o tem kako je dolg sistem in kje je težišče (na katerega najbolj vpliva prav voznik).

O gretju pa tako, verjetno niso mogli na sedežu imeti grill rešetke za "pork ribs".

Objavljeno

Kmal bo po velikosti podobna 125-kam.

Objavljeno

Pravzaprav, za tiste, ki jih zanima, sem dodal še skice iz patentnega urada.

Ne smete se ozirati na dizajn motocikla, ker je narisana stara 900ccfireBlade zaradi zaščite dizajna.

Povzetek; zaradi drugih tehničnih zahtev superšportnika v primerjavi z naked Hornet potrebuje Honda nov patent glede izpuha oziroma drugačen koncept.

največja težava za premostiti je doseči potrebno dolžino (volumen) izpušnega dela sistema, da se pridobi pravilno "spread" moči. prvi del cevi je ob desni strani pogonskega agregata, izvodni sistem se nato spodvije nazaj proti sprednjemu delu v katalizator oziroma dušilec.

Izpuh je tako voden ponovno proti nazaj in zadnjemu delu motornega kolesa znotraj te "škatle" in nato skozi dušilec pod počivalko za stopalo na strani desne roke.

Upam, da sem bil dovolj enostaven, sicer pa skice povedo vse.

post-16602-1185806812_thumb.jpg post-16602-1185806825_thumb.jpgpost-16602-1185806854_thumb.jpgpost-16602-1185806860_thumb.jpgpost-16602-1185806866_thumb.jpgpost-16602-1185806872_thumb.jpgpost-16602-1185806877_thumb.jpgpost-16602-1185806883_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!