-pero- Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 ...men se zdijo teli žmigavci prevelki :hmm:
-pero- Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 blackbird ...črna je najblbolša :ph34r:
Berty Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 A misliš da ma honda kaj boljši motor oz šasijo? Testi kažejo da oboje slabše. To je pač še eno tvoje tradicionalno prepričanje. :P Honda ni več tisto kar je nekdaj bila... LP Hm no ja. Govorim o tehnični prednosti Honde pred Yamaho. Ciklistika, natančnost, vodljivost in podobne lastnosti (ki jih navadno ne moremo meriti), so bile pri Hondi večinoma boljše. Se pa strinjam s tabo, da tudi Honda ni več vse to kar je bila. S tem ne mislim da se je poslabšala, ampak se je konkurenca (predvsem Yamaha) zbudila in začela delat enakovredne (boljše (novi Fazer)) izdelke. Kako bo pa z novima bolidoma, bomo pa še malo počakali... LP, Berty p.s.: Padasenowsrazpocu - Ni samo moje MNENJE tako...
Wobewt Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 Ciklistika, natančnost, vodljivost in podobne lastnosti (ki jih navadno ne moremo meriti), so bile pri Hondi večinoma boljše. Ne vem zakaj pol ni nikol zmagala na testih supersportakov. :hmm: :hmm: Če govoriš na splošno, maš mogoče prav. Sam mi nova Fireblade zgleda mal krampast prot novi Enojki. Yama res buta lepe modele ven zadnji čas! B) B) :yea2: A pa se že ve kolk konjičev bo oddajala cebeerka?
-pero- Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 ...zdej če bi hotla honda spet nardit korak naprej pa prevzet vodstvo v ss bi mogla V5 mašino v cbr-ko ruknt :hmm:
-pero- Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 (popravljeno) ...no no, ne pretiravej, glede na to da yamaha testira za nasledno sezono V5 mašino za GP grem stavt da bodo mele čez par let nove cbrke in r1 V5 mašino lp :) Popravljeno September 13, 2003. Popravil -pero-
gregas Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 ...honde v gp že majo v5 motorje
SiR Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 pa kdo bi se take ritke branil? CBR1000RR_large_07.jpe ZIKSTERR 1
SiR Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 tut tuki radialne premze... CBR1000RR_large_16.jpe
Petzl Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 sam te V5 masine niso prov revolucionarne ZIKSTERR 1
SiR Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 Mal sem nerazgledan - a ne vozi Rossi V5 mašine? A ni spektakularno dober s to mašinco?O:-)
Petzl Objavljeno September 15, 2003 Opozori Objavljeno September 15, 2003 ja voz ja. sam se mi ne zdi "prov posrecena", glede na to, da se ducatiji z V4 kr dost bliz vozjo, ksno dirko celo spredej, sam voznike majo v k****, moci pa najvec. pri V5 je pa se dodatna teza...
bobokrajnc Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 A misliš da ma honda kaj boljši motor oz šasijo? Testi kažejo da oboje slabše. To je pač še eno tvoje tradicionalno prepričanje. :P Honda ni več tisto kar je nekdaj bila... LP Hm no ja. Govorim o tehnični prednosti Honde pred Yamaho. Ciklistika, natančnost, vodljivost in podobne lastnosti (ki jih navadno ne moremo meriti), so bile pri Hondi večinoma boljše. Se pa strinjam s tabo, da tudi Honda ni več vse to kar je bila. S tem ne mislim da se je poslabšala, ampak se je konkurenca (predvsem Yamaha) zbudila in začela delat enakovredne (boljše (novi Fazer)) izdelke. Kako bo pa z novima bolidoma, bomo pa še malo počakali... LP, Berty p.s.: Padasenowsrazpocu - Ni samo moje MNENJE tako... Tehnično gledano je Honda predstavila nekaj o čemer pri konkurenci lahko samo sanjajo :notworthy: :notworthy: :notworthy: !!!!Pri vseh supersport motorjih obstajajo veliki problemi z vibracijami oz. sunki krmila med športno vožnjo, kar močno vpliva na ciklistiko in vožnjo samo. O tem bi lahko govorili več tisti, ki vozijo te bolide. Problem se da delno rešiti z amortizerji, ki jih montirajo na krmilo. Proizvajalcev teh amortizerjev je veliko-niso poceni, dajo se štelati vendar je njihovo delovanje-dušenje konstantno ne glede na hitrost motorja. Doseči visoko stabilnost krmila pri visokih hitrostih in istočasno lahkotno okretnost pri nizkih hitrostih je nemogoče doseči z klasičnimi dušilci....razen pri novi Hondi CBR 1000RR :yea2: :yea2: Honda je prva izdelala revolucionarni "inteligentni elektronsko-hidravlični dušilni sistem" imenovan HESD, katerega že ime pove vse in je montiran na krmilo. Sistem omogoča optimalno dušenje krmila pri vseh pogojih in hitrostih vožnje-ali drugače max.stabilnost in dušenje pri visokih hitrostih kot tudi max.okretnost pri nizkih hitrostih......Sistem je bil izdelan v sodelovanju z japonskim proizvajalcem amortizerjev....Kayabo. Sestavljen je iz : -elektronsko-hidravlično krmiljenega rotacijskega dušilca-(črna škatlica z napisom HESD) -senzorji za nadzor hitrosti vezani na tahometer -računalniško podprtega krmilnega sistema -varnostni sistem Tako je Honda ponovno postavila nove mejnike v motociklizmu, katere bo skušala konkurenca v prihodnosti doseči-oz. se približati! :D LP Bobo B)
Ice Objavljeno September 16, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 16, 2003 spet ena stvar vec,ki gre lahko v najslabse moznem trenutku v 3PM. :hmm:
bobokrajnc Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 spet ena stvar vec,ki gre lahko v najslabse moznem trenutku v 3PM. :hmm: Pač ostaneš brez dušenja krmila!!!- in si na istem kot pri Yamahi ali konkurenci :lol: :lol: :D :D :D :D :D LP Bobo B)
moto_freak Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 spet ena stvar vec,ki gre lahko v najslabse moznem trenutku v 3PM. :hmm: Pač ostaneš brez dušenja krmila!!!- in si na istem kot pri Yamahi ali konkurenci :lol: :lol: :D :D :D :D :D LP Bobo B) Ali pa brez kakega od dragocenih delov telesa... O:-)
bobokrajnc Objavljeno September 17, 2003 Opozori Objavljeno September 17, 2003 Delovanje HESD blažilca krmila v sliki: HESD - VIDEO LP Bobo B) P.S. Potrebujete Macromedia Flash-prenesete datoteko na računalnik in klikniti Yes.
BINCA Objavljeno September 17, 2003 Opozori Objavljeno September 17, 2003 Malo me skrbi, kako bo vozna pri 250 kmh skozi šikane in pri hitrem prelaganju :BUA: . Kaj bo tu elektronika storila??? Vsi vemo kako je motor okretn, ko amortizer "mal zategneš" :xx: !!
bobokrajnc Objavljeno September 17, 2003 Opozori Objavljeno September 17, 2003 Vsi ste tako skeptični glede "elektronskih" novosti. Pa saj danes ne "laufa" več nič brez tega!!!!!! Elektronski vbrizg goriva, elektronski proti-blokirni sistem, elektronski sistem proti zdrsu,elektronski ventili, elektronski digitalni fotoaparati, mobiteli, elektronske pm..........Velcome to 21 st century!!!!!!!!!!!!!! :naughty: :naughty: Sistemi vsekakor morajo biti preizkušeni v praksi pred njihovo serijsko vgradnjo, ampak tu lahko zaupamo japoncem B) Dvomim da bi si Honda privoščila "fijasko" ter na tržišče poslala kakšno "jajco" da bi potem vsi pljuvali po njej. Vsekakor bo moral sistem dobiti svojo veljavo v praksi oz.dirkališču, pa bodo potem vozniki povedali kako stvar deluje in komaj čakam prve testne vožnje. Do takrat pa lahko vsi "čačkamo zube i pričamo gluposti"! LP Bobo B)
BINCA Objavljeno September 17, 2003 Opozori Objavljeno September 17, 2003 Žal elektronika povsod še ni dorasla mehaniki, sploh pa pri vzmetenju! Ne z današnjim poznavanjem materjalov (včasih je še prepočasna) :( :zzz: Take izjave da je Honda postavila neke mejnike, pa lahko kar nekam v......! V teh zadevah jih pa Yamaha pere vsaj za 2 leti. EX-UP ventil leta 1990 - Honda pa 200?, 2-WD, itd
Aleron Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 pa kdo bi se take ritke branil? ojoj, sej drugače fuuul lep motor, samo tale zadnji konec... :grrr Grd pa smešen izpuh.
Noise Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 Sorry no... še dve fotki samo zate :D
YZFgeorge Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 Bolj kot gledam bolj ugotavljam, kako kapitalno so zajebali bočne plastike.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se