Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR


Ice

Priporočene objave

no on je vozu obe,tud 1000rr....pa prav,da je una njegova velik bolje šla,...edin bremze so pa baje hujše pr 1000-ki :D ....je pa vozu tud R1 in Ninjo 10-ko,....kaj misliš kva ga je najbl impresioniral

Ugibam....

:krneki: .... :D :chase:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Hvala za info.Ali imaš še mogoče kakšen podatek koliko jih je bilo za Slovenijo,Avstrijo in koliko za Nemčijo.

Žal ne. Imam pa nek občutek, kot da jih je v Sloveniji vsak kakih 10 in ne več kot 20...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal ne. Imam pa nek občutek, kot da jih je v Sloveniji vsak kakih 10 in ne več kot 20...

Po mojih podatkih jih je bilo v Slovenijo poslanih60 in vseh 60 prodanih.Me pa zelo zanima za Avstrijo in Nemčijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Po mojih podatkih jih je bilo v Slovenijo poslanih60 in vseh 60 prodanih.Me pa zelo zanima za Avstrijo in Nemčijo

Firebladk je bilo lani registriranih 91, vendar Firebladk, ne pa REPSOLk, kot si spraševal. Za repsolke ne vem. Dvomim, da bi jih naš trg dobil 60, če je za cel svet izdelanih le 2-4 tisoč...

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Firebladk je bilo lani registriranih 91, vendar Firebladk, ne pa REPSOLk, kot si spraševal. Za repsolke ne vem. Dvomim, da bi jih naš trg dobil 60, če je za cel svet izdelanih le 2-4 tisoč...

Jest sem sredi avgusta lansko leto dobil info, da je blo v slo prodanih 38 repsolk...

... novembra je bila v sloveniji samo še ena... kolk jih je pa bilo skupaj, pa ne bi vedu.

Ekskluzivnost repsolke ni ravno velika... tko da ni ravno na COOL boardu

Popravljeno . Popravil GhostRR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ta zadeva je itaq samo za na pisto, ker če je tu not stlačen še lonec, ki pri litru ccm verjetno tudi ni tako majhen pol svaka jim čast, pa tud ne vem kako je pol glede hlajenja lonca....Zvok pa je ziher eno samo rohnenje :kva2: :ninja: :kva2:

Zgleda pa zlo hudo sem nekaj zlo podobnega zasledil tudi pri zx 6r. :OK: :OK: :OK:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo "ulavfoval" nov motor? Imam namreč problem. Kupil sem novo, pa sedaj ne vem, kje in kako bi jo utekel, preden grem na grobnik.

Kaj mislite? Koliko škode se naredi motorju, če greš s prvim kilometrom na polno :?

Popravljeno . Popravil GhostRR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NAredi tako kot piše v navodilih pa bo 100% ok. Ponavadi predlagajo da prvih 1000-1500 km voziš do nekje 6000 obratov potem naslednjih 500-1000 pa nekje do 8000 potem pa na polno. Aja pa ne pozabi na prvi servis pri 1000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo "ulavfoval" nov motor? Imam namreč problem. Kupil sem novo, pa sedaj ne vem, kje in kako bi jo utekel, preden grem na grobnik.

Kaj mislite? Koliko škode se naredi motorju, če greš s prvim kilometrom na polno :?

Priporočam branje Mototune USA - break-in secrets. Fant ima razlago z razlogom, če pa se ti zdi preveč 'nenavadno', pa ignoriraj.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo "ulavfoval" nov motor? Imam namreč problem. Kupil sem novo, pa sedaj ne vem, kje in kako bi jo utekel, preden grem na grobnik.

Kaj mislite? Koliko škode se naredi motorju, če greš s prvim kilometrom na polno :?

V navodilih piše: prvih 500km motor počasi vtekajte, ne vozite s polnim plinom in izogibajte se naglim pospeševanjem. V novem motorju je posebno, bolj redko olje namenjeno utekanju in ni kos višjim obratom in obremenitvam.

Katero barvo si vzel?, moja je srebrna :wub: :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ker vidim da mate temo o cbr 1000 rr me zanima a je že kdo moral kdaj kej štrihat? :?

Namreč jst morem,pa je nastal en po.u.kn :angry: problem. Za številke ki so pod sedežem nimajo vseh barv ampak samo tisto osnovno npr. modro ostale dve kot so pa črna pa siva pa pod to kodo ni barv v evidenci.

Gre se pa za hondo cbr 1000 rr 2005 letnik.

hvala za morebitne informacije. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, jest vem kje ti lepo zmeša barvo, cena je pa 3800sit/liter namešane barve...

Več na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo "ulavfoval" nov motor? Imam namreč problem. Kupil sem novo, pa sedaj ne vem, kje in kako bi jo utekel, preden grem na grobnik.

Upam da nisi kupil pr pooblaščenem SLO prodajalcu, ker IGL prodaja nove 1000 RR ful ugodno - po 2,8 mio... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nism kupu nove ampak rabljeno-podrsano.

Dele ki sobili polaman sem kupu nove ostale podrsane to je spodnja špica pa sem dal štrihat.

Ampak je kar problem za barve sploh pa pri novejših motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Imam uprašanje: :?

A je kdo že menjaval original auspuh na hondi cbr 1000 rr z akrapovičem ali kakšnim drugim športnim.

Zanima pa me a moreš ta motorček,ki je napelan na auspuh z zajlami na ventil odstraniti al mu sam zajle snameš.

Če ga snameš a niso napelani tut neki kabli.

Hvala za odgovore. :D

LP Danijel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ventil samo snameš, nč ga rastavljat mogoče ti še kdaj prav pride in

ga z vezicami pritrdiš nekam kjer ne moti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno imaš isto varianto kot je na mojem zx-r u, tako da ja tisti ventil se odstrani skupaj z original izpuhom, tisti dve pletenici pa tud vzameš vstran, verjetno boš kupl akrapota v sli on izvedbi in zraven dobiš koleno ki se vstavi v cev kolektorja, se privijači in namontira vzmeti.

Na tisti ''motorček''(Regulator lopute izpuha) kot praviš pa se namontira tak kos pločevine ki je posebno ukrivljen in je priložen pri Akrapoviču in zadeva je rešena.

Upam da sem ti kaj pomagal. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. :)

OK: Odstranim original auspuh na katerem je privarjena ta loputa.

[attachmentid=72436]

Odstranim zajle,ki pridejo od motorčka, (ki je pri mašini),

[attachmentid=72437][attachmentid=72438]

oz. jih fiksiram nekam z vezicam?

[attachmentid=72439]

Nato,nastavim slip on auspuh in to je to.

A ta motorček pol dela ker v prazno al kaj? :?

A je lahka kaj narobe? :?

A morem motorček izklopit iz štroma?

LP Danijel.

post-9197-1150018337_thumb.jpg

post-9197-1150018455_thumb.jpg

post-9197-1150018470_thumb.jpg

post-9197-1150018479_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej jaz sem pri mojem dobil zraven izpuha en kos pločevine ki sem jo moral privijačit na tisti ''motorček''. Če si kupil nov izpuh od akrapoviča bi tudi pri tebi bilo to sigurno priloženo če bi bilo potrebno ampak očitno tvoj regulator lopute izpuha tega ne potrebuje zato ni bilo priloženo.

Aja pa še to če bi bilo karkoli narobe bi se ti na armaturni plošči takoj po zagonu agregata prižgala kontrolka (F1) ki opozarja na napako na motorju.

Če se ni prižgala pol je vse ok, ker računalnik itaq javi vsako najmanjšo napako in pol je očitno vse ok. :OK: :OK: :OK:

No pa obilo užitkov v vožnji in hrumenju novega rora ti želim. :P :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!