Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR


Ice

Priporočene objave

oz. jih fiksiram nekam z vezicam?

[attachmentid=72439]

Nato,nastavim slip on auspuh in to je to.

A ta motorček pol dela ker v prazno al kaj? :?

A je lahka kaj narobe? :?

A morem motorček izklopit iz štroma?

LP Danijel.

motorček kar naj dela v prazno sam poskrbi da bojo imele zajle prosto pot

pa zajle pospravi na bolj varno mesto; jst sem svoje spelu zalje nazaj v "motorni prostor", nad menjalnikom

je neki placa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motorček kar naj dela v prazno sam poskrbi da bojo imele zajle prosto pot

pa zajle pospravi na bolj varno mesto; jst sem svoje spelu zalje nazaj v "motorni prostor", nad menjalnikom

je neki placa

A je zdaj kaj manj navora?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motorček kar naj dela v prazno sam poskrbi da bojo imele zajle prosto pot

pa zajle pospravi na bolj varno mesto; jst sem svoje spelu zalje nazaj v "motorni prostor", nad menjalnikom

je neki placa

Če mam jest še dobr spomin na mojo menjavo, sem zajle vzel stran ... torej se dajo odmontirat (odpet od motorčka).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je zdaj kaj manj navora?

Manj navora????

Meni se zdi ravno obratno, to čutiš že pri speljevanju z mesta,le prosti tek je nekoliko nemirnejši in to je vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Mal uč mečem na powercommanderja....

... pa sem zasledil, da obstajata dve varianti powercommanderja za CBR 1000 RR.

En je za model motorja, ki ima lambda-sondo (kao nemški model), drug pa za vse ostale modele (ostali svet).

A mi kdo lahko razloži, kaj je tle fora - zakaj lambdasonda - kaj imajo tle nemci zraven? - zakaj drugačen motor za nemški trg?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal uč mečem na powercommanderja....

... pa sem zasledil, da obstajata dve varianti powercommanderja za CBR 1000 RR.

En je za model motorja, ki ima lambda-sondo (kao nemški model), drug pa za vse ostale modele (ostali svet).

A mi kdo lahko razloži, kaj je tle fora - zakaj lambdasonda - kaj imajo tle nemci zraven? - zakaj drugačen motor za nemški trg?

Evropa je prej začela 'težit' glede čistosti izpuhov kot ZDA (razen Kalifronije), zato so tudi motorji tukaj večinoma že opremljeni z O2 senzorjem (oz. lambda sondo). Ker le-ta do neke mere vpliva na delovanje elektronike, mora tudi PC biti tak, da upošteva lambda sondo...

Idealno bi bilo, če bi motorji imeli moderno, natančno lambda sondo (wideband O2 sensor), ki bi bila zmožna natančno določiti, kakšno je izgorevanje (in posledično, kakšna je bila zmes) - tako bi elektronika lahko zmes sproti prilagajala, da bi bila vedno 'optimalna'.

Žal imajo ponavadi vgrajene rahlo zastarele 'narrowband' senzorje, ki pa ne znajo povedati kaj več kot 'zmes je revna' ali 'zmes je bogata'...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal uč mečem na powercommanderja....

... pa sem zasledil, da obstajata dve varianti powercommanderja za CBR 1000 RR.

kakšne so pa kej cene :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

279,00 EUR + stroški = 295,00 EUR pri /www.zietech.de/ + stroški nakazila (5000,00 SIT). ......

Hja, ne vem še natančno koliko bo vzela še pošta v Sloveniji - poslali mi ga bodo (baje) naslednji teden ...

Drugače so vsi P.K. USB II enaki, samo priključki za motor so različni - program si itak naložiš za svoj motor sam (oz. npr. Čarman) glede na dodatno opremo (športni izpuh, šport. zračni filter, ..)

Vse podatke (firmware) dobiš na int. strani proizvajalca.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je mislil stroške pošiljanja.

Ne takoj mislit, da te nekdo obere na vsakem vogalu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stroški nakazila naj ne bi presegli 1500 sit, kje pa so te obrali za 5k?

279,00 EUR je cena P.K

16,00 EUR so stroški pošiljanja prodajalca za paket (P.K), katere moram plačati jaz

3000,00 SIT so moji stroški nakazila pri P.B.S. (imam TR.R. pri P.B.S.)

1500,00 SIT so stroški tuje banke, ki jih plačam jaz, drugače bo njegova banka avtomatično vzela stroške, ki ji pripadajo in za ta del zmanjšala znesek nakazila - oziroma povedano drugače - prodajalec ne bo dobil vseh 295,00 EUR in jaz posledično ne P.K. .

Pri L.B. so stroški nakazila res 1500,00 SIT, v primeru, če si njihov komintent , vendar pa ti bo L.B. vse stroške tuje banke (stroški OUR) naknadno zaračunala oz. odtegnila iz tvojega TR.R.

V primeru, da poznaš cenejšo varianto, jo povej.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri L.B. so stroški nakazila res 1500,00 SIT, v primeru, če si njihov komintent , vendar pa ti bo L.B. vse stroške tuje banke (stroški OUR) naknadno zaračunala oz. odtegnila iz tvojega TR.R.

V primeru, da poznaš cenejšo varianto, jo povej.

lp

Aha očitno je tukaj caka. Bom pogledal na izpisek koliko mi je L.B. še naknadno zaračunala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Čist tak eno vprašanje, zanima me če je res da letošnji letniki cbr1000rr pijejo olje, to sem slišal v eni od trgovin blizu lj, da bi naj ta poraba znašala celo nekaj manj od litra(9dcl) na 6kkm???

Namen mam kupit litraša za drugo sezono zato me ti podatki namreč zanimajo, pa tud kakšno drugo mnenje o samem motorju je dobrodošlo. :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist tak eno vprašanje, zanima me če je res da letošnji letniki cbr1000rr pijejo olje, to sem slišal v eni od trgovin blizu lj, da bi naj ta poraba znašala celo nekaj manj od litra(9dcl) na 6kkm???

Namen mam kupit litraša za drugo sezono zato me ti podatki namreč zanimajo, pa tud kakšno drugo mnenje o samem motorju je dobrodošlo. :OK: :OK:

Letošnji model mi v 18K ni popil niti deci olja za razliko od lanskega modela ki je pil približno toliko

kolikor si gor napisal, obadva sem utekal na enak način

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Dne 18 augusta je bila na naslovnici motosveta objava, da za leto 2007 prihaja nova fireblade, zdaj je o tem vse potihnilo, pa me zanima če bo sploh kaj iz tega ali je bil to samo en nateg in bodo spremenili samo barvno kombinacijo namesto srebrne sive; tribarvno rdeče-belo....barvo.

Če kdo ve kaj več o tem naj objavi prosim sam na netu razen drugih barvnih kombinacij nisem našel ničesar. :( .) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dne 18 augusta je bila na naslovnici motosveta objava, da za leto 2007 prihaja nova fireblade, zdaj je o tem vse potihnilo, pa me zanima če bo sploh kaj iz tega ali je bil to samo en nateg in bodo spremenili samo barvno kombinacijo namesto srebrne sive; tribarvno rdeče-belo....barvo.

Če kdo ve kaj več o tem naj objavi prosim sam na netu razen drugih barvnih kombinacij nisem našel ničesar. :( .) .)

Ne bo nova, samo malo spremenjene barve bodo, tako kot vsako leto. Več info in slike: http://www.hondanews.com/CatID7102 (podatki so za ameriško tržišče, Evropejci jo bomo dobili tudi v Repsol barvi)

Najprej sem mislil obdržati tisto, ki jo imam zdaj (l. 04), pa sem imel ravno danes z njo manjšo prometno nesrečo. Na križišču Slovenske in Šubičeve ulice v Lj. mi je avtomobilist izsilil prednost, tako da sem mu trčil v desno stran vozila. Bolj kot razmišljam o tem, bolj sem jezen nanj. Lahko bi prišel hitreje in bi sedaj namesto sedel za računalnikom, ležal v bolnici.

Hvalabogu so polomljene le plastike - vsaj do sedaj se niso pokazale druge poškodbe. Vseeno ne vem, če bom tej CBR-ki lahko zaupal. Verjetno bom že zaradi varnosti kupil l. 07.

Popravljeno . Popravil sonny4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No potem jaz upravičeno nisem našel ničesar. :D

Vsaka čast Hondi, ker mislim da se ji bo to dolgoročno vsekakor obrestovalo, prav tako Kawasakiju.

To kar delajo pri Suzukiju in pa pri Yamahi z vsakoletnim novim modelom pomoje ne vodi prav daleč in bo slej ko prej nasičilo trg ter postalo nezanimivo za kupce. Če gledamo z te strani, da kupiš letos nov motocikel drugo leto pa že imaš star model. :BUA: :BUA: , Poleg tega tudi takšnega napredka v teh novih modelih tudi verjetno ni ker praktično ne vem kakšnih sprememb ni mogoče izvajati vsako leto, ampak le korekcije prejšnjih modelov.

Zanimalo meje predvsem zato, ker imam namen kupit litraša najverjetneje Hondo pa nisem vedel kako stvari stojijo, seveda je treba prej prodati mojo zverinco ampak zdaj ni pravi čas zato :angry2: :angry2: , bomo videli kaj bo spomladi. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po navadi so Japonci predstavljali nove modele vsake 4 leta, po dveh letih pa je sledil face-lift.

Lansko leto je to tradicijo prekinil Kawasaki, ko je že po dveh letih predstavil poplnoma nov model

in zgleda da bo letos to storila Yamaha, če bo res predstavla novo R1. Honda in Suzuki pa se

(za)enkrat držita tradicije .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!