Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR


Ice

Priporočene objave

Res ni velik razlike na papirju, bomo vidl, kaj bojo rekl primerjalni testi. Se pa strinjam, da je Suzuki zaenkrat tist, k ga bo treba premagat. B)

Neki hvalijo novi Kawl, pa kokr sem bral, bojo Enojko sprobaval šele konec februarja...

@Ice, neki tacga nej bi mela CBR-ka v Superbike-u nasledn let. :) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Poziv lastnikom Fireblade 2004, zaradi napačnega prikazovanja hitrosti. Nekatere Honde so "okužene" :cry: :cry: in sicer pri prikazovanju hitrosti vožnje, ki je 25% nižja od dejanske hitrosti. Torej če se vam zdi da Fireblade nikamor ne gre obiščite servis :naughty: !

MCN news

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:( :( :cry:

ČE KDO VE ZA KOGA, KI BI GA ZANIMALA BLADE 1000RR PODRSANA PO LEVEM BOKU, NAJ MU SPOROČI TEL. 041 378656

HVALA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Hola!

V kratek test sem dobil tole zverinico, moj (absolutno subjektiven!) vtis je takle:

Prvi vtis: že ko sem jo obračal na dvorišču sem takoj opazil, kako lahka je - imel sem občutek da jo lahko kar dvignem v zrak in obrnem. Meni všečne linije, rdeče-črna, majhna, nizka, vitka, že na pogled huda kot :devil: :) , pregledni števci.

Vožnja: naredil sem 380 km... hudo, hudo, hudo... To je motorček, ki ti še tako široko cesto spremeni v ozko stezico vsakič, ko le nekaj sekund zaporedoma držiš gas v šesti... 172 konjičev vleče, da ni za verjet!!! Po ravnem (in jasno izven nselij) sem zelo umirjeno cruizal, ampak kadarkoli sem pogledal na števec, ni bilo nikoli manj kot 150, raje več... prav noro, kako mirno, brez napora, brez stresa se to pelje... Šele pri zaviranju pred ovinkom ali ko dohitiš avto opaziš, kako hiter pravzaprav si, ker je treba kar naenkrat ful zavirat ker vsi ostali "stojijo"... torej ZELO varljiv občutek hitrosti (počasnosti?), ki te lahko hitro nese v smeri grabna, če nisi dovolj pazljiv!!! Porabo lahko samo približno ocenim na malce pod sedem litrčkov na 100 km (tankal le enkrat, ne vem koliko je bilo prej noter)

Lega na cesti: odlična v kratkih in dolgih ovinkih - tam, kjer mojo Suziko na slabi cesti FUL razmetava, je tale zadeva (tako na ravnem kot v ovinkih) ful stabilna, le malce poskoči ali počepne (samo enkrat, pa takoj spet čisto mirna!) in idemo dalje za iste pare... neverjetno - hkrati pa najbrž prav to, kar si želi oz išče večina voznikov. Hondin specialni blažilnik krmila očitno zelo dobro opravlja svojo nalogo, tudi na ostro voženih slabših odsekih in različnih hitrostih prav nobenega shimmyja. Cena za tako dobro lego na cesti pa je (poleg blažilnika) tudi trdota vsepovsod: blažilnika, vilic, sedež... ampak za voznika ni moteče, ker je bogato poplačan prav z odlično lego na cesti, sopotnica pa precej bolj nastrada, saj na slabi cesti preživi več časa v zraku kot na sedežu... Čeprav sem CBRo peljal prvič, sem lahko peljal skoraj vse ovinke nekje enako hitro ali celo hitreje kot z mojo Suziko, pa nisem bil niti blizu meje, saj sem šele spoznaval motor (na zadnji gumi je bilo na levi še približno 3mm do roba gume, na desni pa 4mm). Ko sem po kakih 50 km dobil občutek za drugačen položaj sedenja in same vožnje in sem lahko začel voziti malo bolj "zares", sem lahko peljal precej manjše kroge, veliko bolj "v ovinek" je šla zadeva kot moja Suzika, in - kot sem rekel - prava reč, če je bila luknja ali flika, podvozje je vse požrlo kot da ne bi bilo nič, brez "ciljanja" - in zato tudi brez slaloma - med flikami oz luknjami... to mi deli! Prav gosposko, zares.

Zavore... ni besed. Se ne da povedat. Vrhunske. Z dvema prstkoma zavira tako vehementno iz katerekoli hitrosti, da je omejitev (poleg trenja gum, seveda) pravzaprav moč rok, s katero se držiš balance (oz tanka, sovoznik), da te ne zlomi. Zares HUDA prednja zavora. Na prvo kolo??? Ni blema, težje je zadnje ohraniti na tleh... (je pa hkrati res, da zadnja ne prime nič spljoh. Morda glih toliko, da umiriš motor pred ovinkom... :? Moto je bil obut v Dunlopke D208, ki so dajale zelo zgleden oprijem, razen pri večjih nagibih, kjer sem dobil občutek, da prednji konec postaja malce "mehak" oz nesiguren. Tudi pri poskusu zaviranja v ovinku niso pretirano "dvignile" motorja.

Pa še malo manj svetle strani: pri majhni hitrosti (naselje) visiš FUL na rokah in začnejo zapestja bolet ko svinja. Izven naselja, pri 100+ pa ni blema spljoh.

Zadnji sedež v velikosti malce večje znamke sem že omenil, po besedah sopotnice je poleg povedanega za sedet trd ko kamen in še neudobne oblike za povrh - čeprav za pogledat je prav lep :-)).

Menjalnik... tko-tko. Sicer zelo lahek in natančen, a FUL klonka ko šaltaš (klonka, ne škrta!), mogoče ni nič hudega, ampak sliši in prav čuti se, kako kovina udari ob kovino pri šaltanju. Meni zelo neprijetno - enako kot sem opazil že pri CBR 600 FS.

Presenetilo me je, da zares potegne šele pri dobrih 4000/min, prej se ne dogaja prav veliko - nisem šaltal nič manj kot mojo Suziko.

Najslabša zadeva ki sem jo opazil pa je grob prehod od zaviranja motorja k pospeševanju in obratno. Pri tem prehodu cuka ko nor in za povrh se spet slišijo tisti "udarci" kovine ob kovino, kot bi bil nek "luft" nekje. Hudo hudo neprijetno pri prehitevanju kolone (npr kadar moraš prehitevat vsak avto posebej), še huje v kratkih ovinkih (npr Kačje ride, da ne rečem Dolomiti), kjer moraš pred ovinkom spustit gas, pa ga hipec zatem spet dodat. To je tudi edina zadeva ki me je res motila, na vse ostalo bi se najbrž navadil.

Če potegnem črto: NORA IGRAČA ZA VELIKE FANTKE (in jasno tudi punčke) s ful casha - in hkrati dokaz, da če se hočeš VEDNO ful dobro voziti, je en motor premalo: tale zadeva je FUL NORA za žgat, pa zato dokaj neudobna za potovanja, definitivno, vsaj v dvoje je pravi matr. Pa ne zato, ker je CBRa slaba, ampak ker ni namenjena temu - kajti tisto, čemur je namenjena, dela odlično! Zato sem odšel ne le spat, ampak sem se tudi zjutraj zbudil z nasmehom do ušes - in to je tisto, kar pri meni šteje.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v zadnji (no, vsaj v Sloveniji (prihaja s petmesečno zamudo) :rolleyes: ) cifri revije Tutto moto je objavljen test tega čuda :yea2: ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

@suzuki:

Moje subjektivno mnenje je enako kot tvoje -> naredu 5600 Km z njo. Edino s klonkanjem se ne strinjam popolnoma. Namreč klonka samo z lera v prvo in iz prve v drugo ter obratno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ja kter norc bo pa dal 1x več dnarja za 20KM več?! Js nikdar pa nikol. Matr kok pretiravajo s temi cenami... :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kter norc bo pa dal 1x več dnarja za 20KM več?! Js nikdar pa nikol. Matr kok pretiravajo s temi cenami... :angry:

ze iz slik se vidi drug izpuh (arrow), druge zavore in drugi vzmetenje. kaj vse so spremenili se vnotranjosti (masina, itd...) si tako lahko le predstavljamo. pa glede na to da gre zelo verjetno za zelo majhne serije, je cena kar nekako pricakovana - iz tunerske delavnice pripeljanega motocikla ne mors prodajat za ceno serijskega. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

ze iz slik se vidi drug izpuh (arrow), druge zavore in drugi vzmetenje. kaj vse so spremenili se vnotranjosti (masina, itd...) si tako lahko le predstavljamo. pa glede na to da gre zelo verjetno za zelo majhne serije, je cena kar nekako pricakovana - iz tunerske delavnice pripeljanega motocikla ne mors prodajat za ceno serijskega. .)

Ja in po tvoje je ten kate verzija 1Xboljša od serijske, ker ma pač arrow, pa druge bremze, pa vzmetenje, pa nekaj izboljšav v notranjosti in zato je po tvoje tudi upravičeno 1X dražja?! Ne razumm :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

buuutka si, da veš - mislu sm un modelček, da ma slick gume :)

:004

u madona.... :blink:

..... :angry: in ti nisi vedu da vem :angry: ...kdo je zdej te butl :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u madona.... :blink:

..... :angry: in ti nisi vedu da vem :angry: ...kdo je zdej te butl :angry:

.) ...dost bolanega humorja a gremo dalje? ....

post-368-1102596099_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Čist tko, zlo neverjetn.... šlišu sem, da je baje 2003 CBR 954 RR bolj "živa" kot CBR 1000 RR. Pa sem si mislu, da je to spet natolcevanje nekoga, ki samo "hvali svojga konja". Potem sem pa na internetu zasledu neke primerjalne teste (ratinge), ki to domnevo potrjujejo - pa sem se resno zamislil :hmm: . Ima kdo izkušnje primerjalne izkušnje iz prve roke :? V specifikacijah je valda v konjih rezlika v prid 1000, sam kolk od tega pride na zadnje kolo in to v povezavi s težo motorja :o Zanima me predvsem rating amaterskega dirkanja po profesionalnih dirkališčih...

Popravljeno . Popravil GhostRR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@GhostRR: sej sem ti jz to že reku enkrat,da je 954 cbra bl živahna in bolš za vozt kt 1000rr .) ....men je to povedal kolega,ki je imel 954rr še lan,sej si ga gotov kdaj vidu na ridah,taka vsa podrajsana črno-rumena z radovljiško registracijo :) ....no on je vozu obe,tud 1000rr....pa prav,da je una njegova velik bolje šla,...edin bremze so pa baje hujše pr 1000-ki :D ....je pa vozu tud R1 in Ninjo 10-ko,....kaj misliš kva ga je najbl impresioniral :naughty: ... :grim :grim

lp cagiva B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!