sesir Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 To pomeni da je lepše razporjena moč/navor čez celotno območje, r1 pa zxr pa ma bolj tist "odfuk" na konc? Si prov razlagam? Ne..Enostavno nima prave moči!Baje,če daš spredaj en zob manj in zadaj dva več in ji s tem zmanjšaš medosno razdaljo,da je potem malo boljše.Nažalost je takrat nisem vozil. Pri ninji 04 se mi je pa zdelo,da je res malo brutalna,enostavno se mi zdi,da kolk je honda predolga je kawasaki prekratek :whistle: ne me napadat... Z hondo se lahko "vsak" hitro pelje,z R1 je tak tak,kawasaki pa se mi je zdel malo nervozen in zato naporen!
mcv Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 Ne..Enostavno nima prave moči!Baje,če daš spredaj en zob manj in zadaj dva več in ji s tem zmanjšaš medosno razdaljo,da je potem malo boljše.Nažalost je takrat nisem vozil.Pri ninji 04 se mi je pa zdelo,da je res malo brutalna,enostavno se mi zdi,da kolk je honda predolga je kawasaki prekratek :whistle: ne me napadat... Z hondo se lahko "vsak" hitro pelje,z R1 je tak tak,kawasaki pa se mi je zdel malo nervozen in zato naporen! Hmn....zanimiva teorija o spremembi medosne razdalje,zanimivo da še tega ni uspelo ugotoviti razvijalcem motorja :closedeyes: ....S spremembo števila zob,se spremeni prestavno razmerje in zato bolj "živčno" delovanje motorja,vsaj mene so tako učili :rolleyes:
sesir Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 (popravljeno) Seveda,da je razlika v delovanju v zobnikih!Je pa tudi kaj druga pomembno.Npr teža na posamezno kolo... Če smo glih pri tem so medosno pri ninja 06 kar krepko povečali (veliko se jih je pretoževalo,da ni več pravi kawl,sam tega nisem vozil)pri cbr pa zdaj zmanjšali tako,da... Že 2005 pa sem videl določene modele na grobniku,ki so imeli na ninji daljšo verigo!O cbr in zobnikih pa tk logično! Ko sem to rekel za ninjo takrat me je en tip samo gledal in ni hotu verjet,da mi to ni kdo povedal! Popravljeno Februar 13, 2009. Popravil sesir
RVT Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 Spremembe na CBR 1000 RR 2006 : http://www.motosvet.com/predstavitev-honda-cbr-1000-rr.html Drugače pa mogoče glede na konkurenco malo premalo ostra vendar pa najbolj univerzalna in dovolj hitra za po cesti in z nekaj modifikacijami konkurenčna tudi na dirkališču ... letnik 2006,2007
Brdaus Objavljeno Februar 14, 2009 Opozori Objavljeno Februar 14, 2009 Ja sej... kdo hoče imet živčen in brutalen motor, potem naj raje kaj drugega kupi, kot Hondo ;) Drgač pa: :yea1: :yea1: :yea1: :yea1: :yea1: :yea1: :yea1: :grim
Jure Objavljeno Februar 14, 2009 Opozori Objavljeno Februar 14, 2009 Ne..Enostavno nima prave moči!Baje,če daš spredaj en zob manj in zadaj dva več in ji s tem zmanjšaš medosno razdaljo... To je pa zelo zanimivo.. Zmanjšat razdaljo med prvo pa zadnjo osjo s tem ko si zobnike zamenjal :rolleyes: Si ziher da ni kdo še kakšno inčo okvirja na sredini ven zrezal pa skupaj zavaril? Ker druigače se medosna razdalja bolj težko zmanjša :) Je pa res da se z zamenjavo zobnikov lahko pridobi moč, vendar to nima nič z medosno razdaljo :)
biker77 Objavljeno Februar 14, 2009 Opozori Objavljeno Februar 14, 2009 To je pa zelo zanimivo.. Zmanjšat razdaljo med prvo pa zadnjo osjo s tem ko si zobnike zamenjal :rolleyes: Si ziher da ni kdo še kakšno inčo okvirja na sredini ven zrezal pa skupaj zavaril? Ker druigače se medosna razdalja bolj težko zmanjša :) Je pa res da se z zamenjavo zobnikov lahko pridobi moč, vendar to nima nič z medosno razdaljo :) če daš spredaj manjši zobnik, zadaj pa pustiš istega povečaš medosno za kak milimeter ali tri ;)
Jure Objavljeno Februar 14, 2009 Opozori Objavljeno Februar 14, 2009 Ja kakšen mm je že lahko razlike, ampak težko bi verjel da je ta mm tisti, ki da motorju več moči in poskočnosti, bi prej pripisal to novemu prestavnemu razmerju, kot medosni razdalji :) Drugače pa tudi pri spremenjenih prenostih medosna razdalja velikokrat ostane ista, ker se pač zraven zmontira temu primerno dolžino ketne, itak se v setu menja zobnike in ketno ponavadi, če izključimo tiste, ki spreminjajo ta razmerja dnevno zaradi vožnje po dirkališču, ipd..
EAST Objavljeno Februar 14, 2009 Opozori Objavljeno Februar 14, 2009 Spremembe na CBR 1000 RR 2006 : http://www.motosvet.com/predstavitev-honda-cbr-1000-rr.html Drugače pa mogoče glede na konkurenco malo premalo ostra vendar pa najbolj univerzalna in dovolj hitra za po cesti in z nekaj modifikacijami konkurenčna tudi na dirkališču ... letnik 2006,2007 Se strinjam in z neživčnim motorjem (kar je do neke mere med drugim tudi cbr-ka 1000), si navadno tudi hitrejši.
Senna Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 Ja kakšen mm je že lahko razlike, ampak težko bi verjel da je ta mm tisti, ki da motorju več moči in poskočnosti, bi prej pripisal to novemu prestavnemu razmerju, kot medosni razdalji :) Drugače pa tudi pri spremenjenih prenostih medosna razdalja velikokrat ostane ista, ker se pač zraven zmontira temu primerno dolžino ketne, itak se v setu menja zobnike in ketno ponavadi, če izključimo tiste, ki spreminjajo ta razmerja dnevno zaradi vožnje po dirkališču, ipd.. Sej,za en "glit" podalšaš ketno in maš večjo medosno :naughty:
SharpNinja Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 Kolk zob ma originalno spredn zobnik na 04, zadnji vem da ma 40....tnx.
igralec Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 16/40 je original se mi zdi od 2003-2005 :)
Demon Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 Hej! Evo, spet iščem nek podatek. Hmmmm, za novo Fireblade iščem crash pade. Do zdaj mi je uspelo najt samo od Firme Rizoma, ki pridejo montirani na blok motorja... To mi deluje nesmiselno, ker ob morebitnem padcu, bo blok motorja še bolj obremenjen. A kdo ve še za kakšne druge, kje se jih da dobiti in morda celo kakšno slikco kako izgledajo?
RVT Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 Hej! Evo, spet iščem nek podatek. Hmmmm, za novo Fireblade iščem crash pade. Do zdaj mi je uspelo najt samo od Firme Rizoma, ki pridejo montirani na blok motorja... To mi deluje nesmiselno, ker ob morebitnem padcu, bo blok motorja še bolj obremenjen. A kdo ve še za kakšne druge, kje se jih da dobiti in morda celo kakšno slikco kako izgledajo? Tile Crash Padi so en "dvorezen meč". Kolikor lahko obvarujejo motor pri padcu sem pa že videl, da mu omogočijo tudi veliko večjo škodo, ki bi nastala brez tega. Prva je ta z blokom motorja, ki si jo že napisal in jest tudi videl kako to zgleda ( hitrost je bila okoli 50 na uro in škoda zaradi tega veliko večja kot bi bila brez teh crash padov) druga je pa ta, da pri padcu motocikel velikokrat "zagrabi" v asvalt z kliponom, avspuhom ali tačkami in motocikel ustavi oziroma občutno zmanjša brzino, pri crash padih pa pri padcu motocikel drsi po teh teflonih s skoraj nezmanjšano brzino in ga velikokrat potem udstavi kakšen drevo ali ograja in je škoda ponavadi spet veliko večja. Ne govorim, da je to slaba zadeva samo kokr je lahko hvaležna ti pa tut lahko nardi več škode kot koristi. Moje osebno mnenje je pa še to da grdo zgleda k svina :blush:
Demon Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 Tile Crash Padi so en "dvorezen meč". Kolikor lahko obvarujejo motor pri padcu sem pa že videl, da mu omogočijo tudi veliko večjo škodo, ki bi nastala brez tega. Prva je ta z blokom motorja, ki si jo že napisal in jest tudi videl kako to zgleda ( hitrost je bila okoli 50 na uro in škoda zaradi tega veliko večja kot bi bila brez teh crash padov) druga je pa ta, da pri padcu motocikel velikokrat "zagrabi" v asvalt z kliponom, avspuhom ali tačkami in motocikel ustavi oziroma občutno zmanjša brzino, pri crash padih pa pri padcu motocikel drsi po teh teflonih s skoraj nezmanjšano brzino in ga velikokrat potem udstavi kakšen drevo ali ograja in je škoda ponavadi spet veliko večja. Ne govorim, da je to slaba zadeva samo kokr je lahko hvaležna ti pa tut lahko nardi več škode kot koristi. Moje osebno mnenje je pa še to da grdo zgleda k svina :blush: Ja, se strinjam z vsem kar si napisal. Saj tisti, ki se montirajo na blok motorja sploh ne pridejo v upoštev, tako da se vedno bolj nagibam k temu, da jih ne namontiram, tako kot jih na prejšnjem otorju tudi nisem.
RVT Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 Če bi to "delovalo" bi že zdavnaj imeli to namontirano dirkači v GP in SBK saj si vsak ob morebitnem padcu želi nadaljevati in osvojiti vsaj kakšno točko ki je marsikateremu že na koncu zmanjkala. In eden od razlogov je tudi ta da motocikel ne zmanjšuje hitrost pri padcu kot bi jo sicer to pa prinese pol kup problemo: Z veliko hitrostjo prileti v ograjo ali gume, "leteč" motor nevaren za druge, če motorju slučajno ni nič ga more jet dirkač pobirat dlje kot bi se sicer ustavil....itd
Brdaus Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 No, RVT, zdej si ga mal v skalco, ampak vseen ;) Na stezi tut če maš tele bunkice, moto v končni fazi pristane v pesku. Tko da po mojem mnenju tut brez veze jih gor montirat. Se pa strinjam, da je dvorezen meč... poznam primer, ko je motor s tem crash-padom zapel v cestni jašek in je nastala škoda na delta boxu, kamor je bil pritrjen. Če jih nebi imel, bi blo pa OK. Sicer sm pa eno zadevo najdu na netu, ki kar lično zgleda... bom prlimal fotko, samo da najdem :yes:
RVT Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 No, RVT, zdej si ga mal v skalco, ampak vseen ;)Na stezi tut če maš tele bunkice, moto v končni fazi pristane v pesku. Tko da po mojem mnenju tut brez veze jih gor montirat. Se pa strinjam, da je dvorezen meč... poznam primer, ko je motor s tem crash-padom zapel v cestni jašek in je nastala škoda na delta boxu, kamor je bil pritrjen. Če jih nebi imel, bi blo pa OK. Sicer sm pa eno zadevo najdu na netu, ki kar lično zgleda... bom prlimal fotko, samo da najdem :yes: Ja kaj si pa ti druzga napisu k jest sam, da si dodal "da v končni fazi prstane v pesku". Če jih nebi imel bi se teoretično in praktično motor prej ustavil in lažje nadaljeval. Možnosti je tle miljon in z bunkami ali brez je vse v veliki večini stvar naključja. Drgač sm pa samo opozoril, da stvar nima samo pozitivnih stvari B)
Brdaus Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 Evo... neki najdu, neki bom pa še prlimal: Tole skor sigurno prav pride ;) Sm pa še neki drugega vidu in tut najdu, pa nimam tlele... ob priliki nalimam.
Demon Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 Evo... neki najdu, neki bom pa še prlimal: Tole skor sigurno prav pride ;)Sm pa še neki drugega vidu in tut najdu, pa nimam tlele... ob priliki nalimam. Ma ja, jaz sem našel to, kar pa po moji logiki sploh ne pride v upoštev... :unsure:
Brdaus Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 Mal poglej, kako majo na SBK naštiman ;) Po mojem se je bolš po njih zgledvat :grim
RVT Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 Mal poglej, kako majo na SBK naštiman ;) Po mojem se je bolš po njih zgledvat :grim Pol nau nč gor dal :P :D
Brdaus Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 Pol nau nč gor dal :P :D Eh, ta je grda, k ma grd lonc... Mogoče bo moja potem takole zgledala ;) Aja, pa še najdu sm zaščite... evo slikca :photo:
Demon Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 Hehe, včeraj sem pa jo peljal. Mater je bilo MRZLO, ampak moped vleče tudi v šesti prestavi od 2000 rpm ko raketa!!! :kva2: :yea1:
P182 Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 na uho mi je prišlo, da naj bi bila nova 'blade zelo žejna olja in bi bil vesel, če bi lastniki 08' modela povedali svoje izkušnje glede tega
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se