Dolenc™ Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Ja seveda papa, če se more mašina utečt. Bo nehalo ko bo utečena (sam ne me držat za besedo)
Demon Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Ja seveda papa, če se more mašina utečt. Bo nehalo ko bo utečena (sam ne me držat za besedo) Kako to misliš?? Mašina že mora biti utečena. Prvih 1000 kilometrov sem jo res pazil, niti enkrat nisem šel preko 6000 obratov. Po prvem servisu, pa sem jo seveda tudi stisnil... In teh 1600 ki sem jih naredil je popalapo... Tako da utečena je po moje bila čisto OK.
Dolenc™ Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Ja ma da se čist uteče pa da bo nehala olje pit lahk traja tud eno sezono. Naganjaš lahko pa že po 1kkm. Sej možen da bo skos pila, sam ponavadi je tko da po nekaj tisoč kilometrih neha.
Demon Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Ja ma da se čist uteče pa da bo nehala olje pit lahk traja tud eno sezono. Naganjaš lahko pa že po 1kkm. Sej možen da bo skos pila, sam ponavadi je tko da po nekaj tisoč kilometrih neha. Ha, sploh nebi bilo slabo, če bi se to zgodilo! :worship:
INFINITI Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 To je kar normalno; vsa ta "športna" lahka polnosintetična olja papajo mašine z vseljem; tako v avtu kot na motorju. Če bi recimo dal motula 5100 bi ti pa spilo ta deci šele v prevoženih cca 6.000 km. Skratka to boš pač moral vzeti v zakup; ne sekiraj se....
Demon Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 To je kar normalno; vsa ta "športna" lahka polnosintetična olja papajo mašine z vseljem; tako v avtu kot na motorju. Če bi recimo dal motula 5100 bi ti pa spilo ta deci šele v prevoženih cca 6.000 km. Skratka to boš pač moral vzeti v zakup; ne sekiraj se.... Ma ja, saj se ne sekiram. Motula 5100 pa ne smem vlit noter, ker Honda "ZAHTEVA" samo sintetično olje, polsintetike NE dovoli, no, vsaj v garancijskem roku ne... Ma saj vem, sem tudi v prejšnem avtu probal fulsintetično olje Mobil 1 0w-30. Pa daj ne bodi nor, ko sem prišel na tankštelo sem rekel OLJE NALIJTE, BENCIN PA DOLIJTE... Ma tako ga je pil, da brezveze. Torej s cca deci na 1000 kilometrov se brez težav sprijaznim.
simonsi Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Kako to misliš?? Mašina že mora biti utečena. Prvih 1000 kilometrov sem jo res pazil, niti enkrat nisem šel preko 6000 obratov. Po prvem servisu, pa sem jo seveda tudi stisnil... In teh 1600 ki sem jih naredil je popalapo... Tako da utečena je po moje bila čisto OK. Preveč pa ne smeš šparat, ker pol traja celo večnost preden se uleže.
RenoRaines Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 (popravljeno) Ampak se ne morem zadržat ... http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Kako je s tem? Tehtam med tistim kar pravijo inžinerji pri Hondi in med prakso tega modela. Kaj je resnica, kaj je laž? V OEM navodilih je verjetno notri upoštevan tudi safety margin. Nekaj so stvari napisane zaradi garancijskih rokov, večje predvidljivosti, nekaj drugega pa je lahko resnica. Popravljeno April 17, 2009. Popravil RenoRaines
RVT Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Ampak se ne morem zadržat ... http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Kako je s tem? Tehtam med tistim kar pravijo inžinerji pri Hondi in med prakso tega modela. Kaj je resnica, kaj je laž? V OEM navodilih je verjetno notri upoštevan tudi safety margin. Nekaj so stvari napisane zaradi garancijskih rokov, večje predvidljivosti, nekaj drugega pa je lahko resnica. Jest sm biu priča dvem tako ulafanim motorjem ( CBR 954 RR letnik 2003 in Suzuki GSX-R 1000 letnik 2005) in oba delata še danes in oba sta pri Akrapoviču pokazala kasneje par konj več kot je bilo standardno za ta dva motocikla ( merjena sta bila oba ko sta imela okoli 1500 do 2000 kilometrov) Tko , da ta teorija sigurn ni iz trte izvita in čist možno je da takšno ulaufavanje ne paše vsem motorjem. Za ducatija takšno ulaufavanje ni najbolje priporočljivo, ker ima baje drugačne materijale ( beri trše in res rabi dolgotrajno ulaufavanje po klasičnem načinu). Jest sm za varijanto nekje umes B)
Demon Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Jest sm biu priča dvem tako ulafanim motorjem ( CBR 954 RR letnik 2003 in Suzuki GSX-R 1000 letnik 2005) in oba delata še danes in oba sta pri Akrapoviču pokazala kasneje par konj več kot je bilo standardno za ta dva motocikla ( merjena sta bila oba ko sta imela okoli 1500 do 2000 kilometrov) Tko , da ta teorija sigurn ni iz trte izvita in čist možno je da takšno ulaufavanje ne paše vsem motorjem. Za ducatija takšno ulaufavanje ni najbolje priporočljivo, ker ima baje drugačne materijale ( beri trše in res rabi dolgotrajno ulaufavanje po klasičnem načinu). Jest sm za varijanto nekje umes B) Hmmm, torej, kako pa ste vaše stroje "ajnfarali" vi??
Ice Objavljeno April 17, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 17, 2009 splosna debata -> tukaj v tej temi samo vtekavanje Hond CBR 1000.
AiroH Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 prodajam vse mogoče kose od moje honde cbr ..... razen grušta in plastik je vse ostalo brezhibno. agregat vilce zadnja feltna ...itd
P182 Objavljeno April 19, 2009 Opozori Objavljeno April 19, 2009 včeraj sem namontiral manjši nosilec tablice, z rezultatom več kot zadovoljen
bikez Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 (popravljeno) Evo pol pa tle: Kakšne so razlike med CBR 1000 Fireblade 2008 in 2009? Malo si zgrešil temooooo!! :naughty: No, razlike pa so v barvni paleti, torej druge barve jo je možno nabaviti in pri 2009 imaš možnost doplačila za ABS. Ostalo je vse identično. @Damon Na TC-jevi strani piše: Honda CBR 1000 RR Fireblade (2009) Posebnosti: Temeljita prenova 2008 modela HESD progresivni blažilnik krmila Popolnoma nov dizajn, ki poudarja prestiž, lahkotnost in kompaktnost Najnižja teža v 1000cc razredu in več moči (6KM) Spremenjena geometrija za večjo okretnost Nov lažji in očem skrit blažilnik krmila Prvič na serijski Hondi anti-hopping sklopkahttp://www.tc-motoshop.si/si/honda-cbr-100...009-i2796.shtml Zdaj me pa zanima kdo koga farba ? Popravljeno Maj 11, 2009. Popravil bikez
biker77 Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Evo pol pa tle: Kakšne so razlike med CBR 1000 Fireblade 2008 in 2009? @Damon Na TC-jevi strani piše: Honda CBR 1000 RR Fireblade (2009) Posebnosti: Temeljita prenova 2008 modela HESD progresivni blažilnik krmila Popolnoma nov dizajn, ki poudarja prestiž, lahkotnost in kompaktnost Najnižja teža v 1000cc razredu in več moči (6KM) Spremenjena geometrija za večjo okretnost Nov lažji in očem skrit blažilnik krmila Prvič na serijski Hondi anti-hopping sklopkahttp://www.tc-motoshop.si/si/honda-cbr-100...009-i2796.shtml Zdaj me pa zanima kdo koga farba ? to so na tc-ju mal drgač napisal oziroma si ti narobe razumel.. gre namreč za spremembe glede na model 2007. 2009 model ma pa še abs in nove barve.. tko da komot 2008 model kupiš
Demon Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Evo pol pa tle: Kakšne so razlike med CBR 1000 Fireblade 2008 in 2009? @Damon Na TC-jevi strani piše: Honda CBR 1000 RR Fireblade (2009) Posebnosti: Temeljita prenova 2008 modela HESD progresivni blažilnik krmila Popolnoma nov dizajn, ki poudarja prestiž, lahkotnost in kompaktnost Najnižja teža v 1000cc razredu in več moči (6KM) Spremenjena geometrija za večjo okretnost Nov lažji in očem skrit blažilnik krmila Prvič na serijski Hondi anti-hopping sklopkahttp://www.tc-motoshop.si/si/honda-cbr-100...009-i2796.shtml Zdaj me pa zanima kdo koga farba ? Tukaj so v TC Motoshop malo zajebali. Te razlike ki so jih navedli držijo za model 2007 proti 2008. Verjemi mi na besedo, da 2008 in 2009 sta IDENTIČNA, razen barve so pri 2009 druge in pri 2009 imaš možnost doplačati za ABS. Druge razlike ni nobene.
paris2 Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 (popravljeno) A ma kdo kake lepe slikce bele cbr-ke 2008 letnika, ker jaz jih enostavno preprosto ne najdem na celmu netu!!! ...kako že pravjo: "Če hočeš neki dobr in hitr narest moraš to kar sam narest!" :naughty: ...zdj jo lohk pa skor vsak dan slikam! Popravljeno Maj 16, 2009. Popravil paris2
Demon Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Hvala, :evilgrin: PS pa ne pozabi, kontroliraj nivo olja, REDNO!!!
bikez Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 PS pa ne pozabi, kontroliraj nivo olja, REDNO!!! To je pa en velik feler, če je treba skoz olje kontrolirat!
Demon Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 To je pa en velik feler, če je treba skoz olje kontrolirat! Hja žal, tako pač je... Nova Blejda papa olje... :blink:
Demon Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 verjetno bo s kilometri boljš. Ja en moj prijatelj, ki jo pridno goni po Grobniku zdaj že na dveh dirkah ni rabil doliti NIČ, prej pa je tudi dolival... Bomo videli kako bo s kilometri.. EXUP tehnologija Kaj misliš s tem?
P182 Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 meni po prevoženih 3K ni bilo potrebno nič doliti upam da tako tudi ostane
biker77 Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 meni po prevoženih 3K ni bilo potrebno nič doliti upam da tako tudi ostane teb k se tko penzionistično voziš
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se