Demon Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 meni po prevoženih 3K ni bilo potrebno nič doliti upam da tako tudi ostane Pa kontroliraš z odvito šipko, ali jo priviješ? Pri kontroli moraš gledati nivo na ODVITI šipki, ne na priviti.
paris2 Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 Pa kontroliraš z odvito šipko, ali jo priviješ? Pri kontroli moraš gledati nivo na ODVITI šipki, ne na priviti. aha, no viš to pa tut jst nism bil nikol 100% kolk morm to šipko notr dat? sam do navoja al čist?
Demon Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 aha, no viš to pa tut jst nism bil nikol 100% kolk morm to šipko notr dat? sam do navoja al čist? Šipko daš v blok samo DO NAVOJA, ne smeš je priviti!! Torej, daš jo do navoja, poravnaš motor in pogledaš.
P182 Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 teb k se tko penzionistično voziš Pa kontroliraš z odvito šipko, ali jo priviješ? Pri kontroli moraš gledati nivo na ODVITI šipki, ne na priviti. kontroliram z ODVITO šipko :yes:
Demon Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 kontroliram z ODVITO šipko :yes: Ja krasno, meni ga popije 1 dcl na 1000 kilometrov...
P182 Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 Ja krasno, meni ga popije 1 dcl na 1000 kilometrov... če mene vprašaš, poraba 1dcl ni omembe vredna jaz sem se bolj bal poabe 0,5l+/1000km
Demon Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 če mene vprašaš, poraba 1dcl ni omembe vredna jaz sem se bolj bal poabe 0,5l+/1000km Ja, saj imaš prav. Vseeno pa me jezi, ko moram od servisa do servisa gledat in dolivat. Hehehe, na Grobnik sem si vzel kar 5 dcl zraven za ziher..
simonsi Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 če mene vprašaš, poraba 1dcl ni omembe vredna če mene vprašaš je en dl/1000km pri novem motorju ogromno. :krneki:
biker77 Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 če mene vprašaš je en dl/1000km pri novem motorju ogromno. :krneki: pri kateremkoli motorju..
miha Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 bliza se servis in me zanima neki stvari zanima me katere svečke nej vtaknem u letnik 04 do sedaj imel v motorju olje motul 7100 naj ostanem na tem ali grem na 300v in pa zavorne ploščice katere priporočate zracni filter še ni bil menjan z moje strani naj ga menjam (imam ga 3 sezone) pa še kej bi se dobila ta roba najcenejše
axilon Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 bliza se servis in me zanima neki stvari zanima me katere svečke nej vtaknem u letnik 04 do sedaj imel v motorju olje motul 7100 naj ostanem na tem ali grem na 300v in pa zavorne ploščice katere priporočate zracni filter še ni bil menjan z moje strani naj ga menjam (imam ga 3 sezone) pa še kej bi se dobila ta roba najcenejše zdravo! Z tvoj motor so predpisane svečke...pokliči na servis ter povprašaj katere vkolikor ne uporaljaš motor na pistah, je tudi motul 5100 vrh glave (15-50w) glede zavornih ploščic naj pove kdo drug zračni filter lahko dobro ščistiš...pozabil si napisati kolko imaš prev. km v kakšni lokalni moto trgovini z dobrim popustom
Jure Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 bliza se servis in me zanima neki stvari zanima me katere svečke nej vtaknem u letnik 04 do sedaj imel v motorju olje motul 7100 naj ostanem na tem ali grem na 300v in pa zavorne ploščice katere priporočate zracni filter še ni bil menjan z moje strani naj ga menjam (imam ga 3 sezone) pa še kej bi se dobila ta roba najcenejše Svečke za tvoj motor: NGK IMR9C-9HES 7100 je Motulova full sintetika, 300V je Motulova racing full sintetika. Oba olja sta za tvoj motor odlična, tako da je čisto vseeno kaj zliješ noter, bi pa jaz ostal na 7100 ker je kolikor vem cenejši in s 300V ne boš ničesar drugega dosegel, kot bolj prazno denarnico Če te pa zanima imam pa doma eno ali dve 4l kante HG full sintetike (polnjeno by Motul) viška. Cena je pa konkretno nižja, 4l HG sintetike je ceneje kot 2l 300V Pa se čisto super obnese, sam Motul ne piše gor. Drugače pa gre z menjavo oljnega filtra (6,95 ali 8,95 Louis) v tvoj motor 3.1l olja. Pri zavornih ploščicah verjetno ne boš zgrešil z originalom, lahko pa posežeš tudi po kakšni aftermarket varianti. Izogibaj se Gold Fren ploščic, ker žrejo diske. Dobra izbira bi mogoče bile AP Racing, ki jih za to firmo proizvaja naš Sinter iz Lj in se jih pri njih da tudi kupit, če imaš srečo kar diretkt tiste še nezapakirane iz proizvodnje - bistcveno ceneje. Meni se pa dobro obnesejo EBC ploščice (tudi precej znane). Pridejo v treh variantah, organske, sintrirane (semi-race) in race. Za SS motocikle pri cestni uporabi so najbol priporočljive tiste srednje, sintrirane. V Slo jih lahko kupiš pri M.A.J. KLUB - JEFRA RACING D.O.O. iz Domžal, cca 70-80€ set, se jih pa veliko bolj splača nabavit preko Ebaya. Jaz sem dal s poštnino vred 50€, dobil pa v 4 dneh. Zračni filter poglej, če ni preveč zapacan in masten, ga spihaj pa je. Ne bi bilo pa nič narobe, če ga zamenjaš, sploh zato ker te v Louisu pride samo 16,95€. Kje bi bilo pa najceneje sem ti pa napisal že sproti pri vsaki stvari posebej.. Edino kar se tiče svečk ne vem kje bi se najbolj splačalo, je pa tako, da so razlike v cenah svečk relativno majhne in več kot +-1E na svečko skoraj ne najdeš pri nas. Edino E-bay je cenejši. To je to
miha Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 obema hvala za odgovore axilon imam prevozenih nekaj man kot 20k jure midva se itak se enkat slisva ( :beer1: ) ko pridem u tvoje konce pa se takat tut kej zmenva za pločice kja pa nissin pri segi u cerknici
sergini Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 jst jo mam pod zadnjim zicom. je šla kar lepo noter, sam mal cajta sem si vzel.
Demon Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 jst jo mam pod zadnjim zicom. je šla kar lepo noter, sam mal cajta sem si vzel. Jaz tudi. Sicer sem kupil manjšo v Louisu, tako da imam pod zicom prvo pomoč, orodje in še eno malo coto.. :naughty:
sesir Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Jaz tudi. Sicer sem kupil manjšo v Louisu, tako da imam pod zicom prvo pomoč, orodje in še eno malo coto.. :naughty: Če daš olje v nahrbtnik,lahk daš krpe in prvo pomoč tudi :evilgrin:
snakeyes Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 jah jst mam akrapoviča spodej ni šans da gre notr
Demon Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Če daš olje v nahrbtnik,lahk daš krpe in prvo pomoč tudi :evilgrin: Nene, ko sem šel na Grobnik, sem prvo pomoč vrgel ven in je šlo olje pod zic!!! :naughty:
Aless Objavljeno Junij 23, 2009 Opozori Objavljeno Junij 23, 2009 če kdo rabi,...prodam sovoznikov sedež za model do letnika 2007(torej staro obliko)....cena novega na AS Domžale 156€ z davkom, tako da ga dam nekje za cca. 100€ ...več na PM
Demon Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Kaj pa to, ko moja lubica po drugem servisu že celih 2500 kilometrov ni popila NIČ olja??!!?? Sicer si ne znam razložiti zakaj, ampak mi pa je všeč da je tako!!!
krava Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Sicer si ne znam razložiti zakaj, ampak mi pa je všeč da je tako!!! Če pa voziš samo do 8-9.000 rpm. ...naj leti vsaj toliko...tam 80% delovanja. :naughty: ...pa potem reči :naughty:
danixxx Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 (popravljeno) Prodam omenjeni powercommander za motorno kolo honda cbr 1000rr ter K&N športne zračne filtre. Za letnik 04 in 05. info na PM. LP Danijel. Popravljeno Julij 30, 2009. Popravil danixxx
Ice Objavljeno Avgust 12, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 glede garancije in sivih uvoznikov: klik
boby Objavljeno Avgust 19, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2009 Ali je imel kdo podoben problem? Imam hondo1000rr letnik 05.Prejšnji teden mi je popustilo tesnilo pod pokrovom ventilov(polkrožni čep pri odmični gredi),ker sem bil na poti sem tisti del gume samo spravil nazaj na mesto in prevozil še cca200km,iztekanja olja ni bilo opaziti.Zamenjal sem novo tesnilo,ko se po par kilometrih pojavi ista napaka.Preveril sem oddušek v air box in ni opaziti kakšne napake.Tesnilo je sedaj izpadlo na zadnji strani,slišati je bilo pok zato sklepam,da je pod pokrovom nastal kar velik pritisek. Branko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se