hilton Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Če lahko kolo ustaviš z roko brez večjih težav, potem je to normalno. Do tega pojava pride ponavadi predvsem takoj ko prižgeš motor in je olje v mašini še hladno in gosto. Ko se mašina segreje se ponavadi tudi zadnje kolo neha vrtet. Če je pa to vrtenje tako močno, da z roko kolesa ne moreš ustavit, oziroma, da čutiš na mestu da motor sili naprej, ko imaš v prostem teku, potem pa nekaj ni ok. Drugače pa brez skrbi daj ne prodajaj buč.......... ker je olje gosto se vrti kolo aja in kaj ni ok ko se olje v motorju segreje, pa se kolo se vedno vrti????? grepavl, Ervin93, jamah in 3 others 1 5
paris2 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 (popravljeno) Če še kdo rabi Service Manual za letnik '08, ga ima tukaj (zip): http://cbr.deathace....br1000rr_sm.zip ali pdf: http://cbr.deathace....br1000rr_sm.pdf Popravljeno Marec 30, 2010. Popravil paris2 grepavl, AJ in Hytech 3
Aless Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 si je kdo lastil model od 04-05 in potem prešaltal na 06-08?zanima me kakšna je razlika med tema modeloma, predvsem v vožnji, namreč 07 sem že pelal, zdaj bom pa mogoče 04 kupo
paris2 Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 si je kdo lastil model od 04-05 in potem prešaltal na 06-08?zanima me kakšna je razlika med tema modeloma, predvsem v vožnji, namreč 07 sem že pelal, zdaj bom pa mogoče 04 kupo Forumaš Berty, vendar je na forumo zelo poredko. Pošli mu PM. On je vozil vse modele od 2004, ker je vsako leto menjal za novejši model.
P182 Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 si je kdo lastil model od 04-05 in potem prešaltal na 06-08?zanima me kakšna je razlika med tema modeloma, predvsem v vožnji, namreč 07 sem že pelal, zdaj bom pa mogoče 04 kupo med njima v osnovi ni neke velike razlike, v praksi pa daje 04' občutek malce težjega in okornega motorja in tudi zavore so za odtenek slabše meni osebno je bil 06' kot celota veliko bolj všeč kot 04' Skauch 1
DXR16 Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Žio se strinjam,jast imam 07 cbr 1000 rr na videz sta skorej enaka v vožnji se pa pozna razlika.Je pa tudi 04-05 model .Pa še nekaj bi vprašau?Kje bi dobiu service manual 06-07 če kdo ve.Hvala
paris2 Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Žio se strinjam,jast imam 07 cbr 1000 rr na videz sta skorej enaka v vožnji se pa pozna razlika.Je pa tudi 04-05 model .Pa še nekaj bi vprašau?Kje bi dobiu service manual 06-07 če kdo ve.Hvala Kle je za '04 letnik: http://www.carlsalter.com/aaman/Honda_CBR1000RR-2004.pdf DXR16 in daria 2
paris2 Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Še neki: 2006 HRC Manual http://home.cogeco.ca/~ebaypics/CBR1000RR_HRC.PDF ali http://www.htsracing.com/images/CBR1000RR_HRC.pdf daria in DXR16 2
DXR16 Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 Žijo. A mi znaste povedat zakaj mi pri hitri vožnji med 4 in 5 prestavo meče v fole,še posebej na pisti. Hvala .Lp
Ice Objavljeno April 11, 2010 Avtor Opozori Objavljeno April 11, 2010 ..... meče v fole.... ?? domnevam da ti vrze iz prestave, ergo v neutral. najbrz premalo odlocno prestavljas; ali izrabljene vilice v menjalniku, izrabljeni zobniki itd. itn. (malo verjetno mogoce pri relativno mladem motorju). dokler se ne odpre se ne ve 100%. ugiba lahko pa vsak.
pocesnkII Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 men sicer na pisti ni metal v N mi je pa ene parkrat med voznjo po nagubani cesti kjer recimo se peljes malo dlje casa (lj-kocevje)
gebre Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 med njima v osnovi ni neke velike razlike, v praksi pa daje 04' občutek malce težjega in okornega motorja in tudi zavore so za odtenek slabše meni osebno je bil 06' kot celota veliko bolj všeč kot 04' bi mogoče lahko zraven primerjal še tvojo trenutno cbr-o? Kakšne so razlike med temi tremi, predvsem sam "handling" in "premetavanje"-katera je boljša igrača za po ovinkih?
P182 Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 bi mogoče lahko zraven primerjal še tvojo trenutno cbr-o? Kakšne so razlike med temi tremi, predvsem sam "handling" in "premetavanje"-katera je boljša igrača za po ovinkih? najboljša igrača za ovinke brusit je definitivno 08' 08' psihično deluje in tudi je manjši motocikel, katerega lažje premetavaš levo in desno, ter hitreje spreminja smer, agregat pa je za odtenek bolj odziven in v višjih obratih močneje vleče v celoti deluje 08' malce bolj živahno, je pa mogoče malce manj stabilen v dolgih hitrih ovinkih Skauch 1
DXR16 Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 ?? domnevam da ti vrze iz prestave, ergo v neutral. najbrz premalo odlocno prestavljas; ali izrabljene vilice v menjalniku, izrabljeni zobniki itd. itn. (malo verjetno mogoce pri relativno mladem motorju). dokler se ne odpre se ne ve 100%. ugiba lahko pa vsak. ja ni druge kot da odprem in pogledam,ker čene lahko res samo ugibamo
gebre Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 najboljša igrača za ovinke brusit je definitivno 08' 08' psihično deluje in tudi je manjši motocikel, katerega lažje premetavaš levo in desno, ter hitreje spreminja smer, agregat pa je za odtenek bolj odziven in v višjih obratih močneje vleče v celoti deluje 08' malce bolj živahno, je pa mogoče malce manj stabilen v dolgih hitrih ovinkih No točno to me je zanimalo, tnx
hilton Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 dodatna oprema za hondico wedco, Jozeee, jamah in 2 others 3 2
Demon Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 dodatna oprema za hondico Stari, to smo že vse videli, ampak, ko smo zraven videli CENE...!!!... JAOOOOOOOO Drugače pa ja, marsikaj od tega bi dal gor... hilton in roko 1 1
hilton Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 mogoče si kdo kaj takega za sopotnico umisli Moja povezava Jozeee, wedco, DXR16 in 1 other 2 2
DXR16 Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 mogoče si kdo kaj takega za sopotnico umisli Moja povezava Ja dobra ideja ni glih naj lepše za videti ma za sopotnico pa je sigurno OK še posebej ko pospešavaš bolj na hitro
simonsi Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 ja ni druge kot da odprem in pogledam,ker čene lahko res samo ugibamo a nima ta honda kasetni menjalnik, torej ti ni treba odpirat mašine da ga ven dobiš?
paris2 Objavljeno Maj 26, 2010 Opozori Objavljeno Maj 26, 2010 Kaj pa tole, je še mal bolj k una zgoraj: A je kdo sploh to že montiru za sopotnico, ker brez je zlo zoprn se vzadi vozt!
paris2 Objavljeno Maj 26, 2010 Opozori Objavljeno Maj 26, 2010 (popravljeno) Duo-Drive: Popravljeno Maj 26, 2010. Popravil paris2
Cartman Objavljeno Maj 26, 2010 Opozori Objavljeno Maj 26, 2010 Duo-Drive: tole mam namontirano. Ker je fiksno našraufano, sm se bal, da bo delalo napoto a presenečen ugotavljam, de se zadeva super obnese in je uporabna tud ko manevriram motor na mestu. hudič tud magnetne tanktorbe ne moti. gre čez.
paris2 Objavljeno Maj 26, 2010 Opozori Objavljeno Maj 26, 2010 (popravljeno) Superca! ps: sicer so že o tem (vinxxgrip) govorili točno v tej temi Ima drugače Louis za 189€ A obstaja tut kakšen debelejši oz. kak GEL sedež za sopotnico, da ne bi bil tolk trd in pručkast? Popravljeno Maj 26, 2010. Popravil paris2
Demon Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Evo, ta auspuh pa bi res dal na mojo lubico!!! :grim :grim Kor13, Hytech, suhi in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se